Uutinen kertoi kuvan kanssa kun Anna Puu poseeraa rinnat paljaana järvessä.
Miksi ihmeessä? Tai tiedämmehän me vastauksen.
Kun laulajalta tai muulta julkkikselta alkaa suosio hiipua, eikä media ja yleisö ole enää kiinnostuneita hänestä, niin poseeraamalla alasti kameroiden edessä pääsee ainakin vähäksi aikaa taas otsikoihin.
Kun näitä naku-uutisia alkaa tulla, niin se on varma merkki siitä että noste ja ura alkaa olla ohi.
Anna Puu järvessä alasti
20
542
Vastaukset
- Anonyymi
Paitsi että kuva on otettu takaapäin, joten tiirailijat joutuvat pettymään.
- Anonyymi
Kristianin malliin jonka "vaatteet löytyivät" rannalta. Sai sentään kunniakseen nimensä lauluun! 😆
Merenneitoni Ja Minä
Kappale, J. Karjalainen
"Samaan aikaan pinnalla oli kohu alkanut
Onko suosittu rokkitähti hukkunut
Rannalta löytyi ainoastaan vanha rannekello
Ja vaateparsi hälle kuulunut
Ei pysynyt pinnalla Karjalainen
Mä nään jo otsikon
Hän lienee saanut Kristianin kohtalon
Siis levy myyntiä vauhdittaakseen
Uransa aallon pohjassa
Lavastanut hukkumakuolon"
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006031411.html - Anonyymi
Naisartisteilla vaatteet vähenee suosion kanssa samaa tahtia...😂🤣
- Anonyymi
hirveen näköine puli akka
- Anonyymi
Naiskauneutta kehutaan ihan turhaan. Kyllä miesvartalo ja aitonainen irtorintoineen ja peruukkeineen vie kirkkaasti voiton naisvartalosta. Kuvitelkaa, tummelilla rasvattu aitonainen... 😋
Toivoo: Jatkis- Anonyymi
Ja yksi dannyn entinen akka poseeraa persepaljaana vähintään kerran viikkoon, koska sillä on hätä, jos media ei enää sitä kiinnostakkaan. Lopuksi se joutuu menemään olevinaan uskoon, kun muuta keinoa ei ole enää uutiskynnyksen ylittämiseen. Niinhän teki tuksukin aikoinaan, mutta nyt media on sen jo hylännyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja yksi dannyn entinen akka poseeraa persepaljaana vähintään kerran viikkoon, koska sillä on hätä, jos media ei enää sitä kiinnostakkaan. Lopuksi se joutuu menemään olevinaan uskoon, kun muuta keinoa ei ole enää uutiskynnyksen ylittämiseen. Niinhän teki tuksukin aikoinaan, mutta nyt media on sen jo hylännyt.
Ainahan uskovaisten joukosta -ja etenkin helluntailaiseurakunnasta- löytyy käyttöä julkisuuden henkilöille, kuin myös himmenneille iskelmätaivaan tähdille. Saavat ikään kuin vielä toisen tilaisuuden. Sitten kun ja jos huomaavat hyväksikäytön ja ottavat etäisyyttä, niin helluntalaiset aloittaa parjauskamppanjan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Nakuilun seuraava vaihe onkin sitten julkiuskovaisuus. Sitä odotellessa...
- Anonyymi
Jospa edes kerran suoltaisit paskaa omalla nikilläsi törkyturpakuperkeikkahullu venäjäntrolli. Et ole kertonut trollitehtaan rahoista jotkasait. Sihän olet yhtämielyttävä kuin koiranoksennus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa edes kerran suoltaisit paskaa omalla nikilläsi törkyturpakuperkeikkahullu venäjäntrolli. Et ole kertonut trollitehtaan rahoista jotkasait. Sihän olet yhtämielyttävä kuin koiranoksennus.
Mitä tämä tyyppi oikein kiukkuaa joka ketjussa, käykö hän ihan täysillä?
- Anonyymi
Näkisipä Dannyn nousemasta vedestä, heilauttaa tukkaansa ja Speedot kiristää oikeista kohti.
- Anonyymi
Taas jatkis haaveilee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas jatkis haaveilee...
Sinähän olet itse lähettänyt viestin ja sysäät toisensyyksi. Olet lieksan yleinen janorasia.
- Anonyymi
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku, ainakaan nopeasti.
- Anonyymi
jos anna istuisi puussa alasti silloin olisi......
- Anonyymi
Tortilla näkyvissä.
- Anonyymi
Olen pannut puuta paljaalla.
- Anonyymi
Jotenkin minä uskon tuon...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin minä uskon tuon...
Kerrankin jotain uskottavaa! Vaihteluna on sitten heinäseipään reikä! 😆
- Anonyymi
Toinen konsti on avautua miten on selvinnyt onnettomasta ihmissuhteesta. Sen jälkeen tulee sekä keikkoja että bändäreitä. Lehti maksaa vielä senssi-ilmoituksesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821