"Timo' vehkeili

Kurtta Heesisen ja Lerjo Yinön kanssa Fagerholmin hallitusta vastaan.

20

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Timo" oli Kustaa Vilkuna.
      Mitä nyt vehkeili.

      • Länteen loikannut KGB agentti Golitschyn todisti Kekkosen olleen Timo.


      • Asevelisosialismi kirjoitti:

        Länteen loikannut KGB agentti Golitschyn todisti Kekkosen olleen Timo.

        Wuolijoen järjestämillä päivällisillä suunniteltiin Fagen hallituksen kaatamista pensas neuvostoliittolaisten kanssa.


      • Anonyymi
        Asevelisosialismi kirjoitti:

        Länteen loikannut KGB agentti Golitschyn todisti Kekkosen olleen Timo.

        Valehteli, ei KGB miehiä usko kuin vasemmistolaiset, heitä he pyörittää halunsa mukaan.
        Me normaalit ei KGP: tä kumarreta ja uskota. Vilkun sanoi olleensa Timo, itse sen näin tv:stä jossa sanoi. En kieroja teitä vasemmistolaisia usko, niin paljon tulee valeita Neuvostoliittoon liitäjiltä. Jo1917 1918 on teillä yhä valetta täynnä. Kuin että nyt hallitus lakkoili. Tuskin vsemmisto on hallituskelpoinen moneen jaksoon. SUTKIT.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valehteli, ei KGB miehiä usko kuin vasemmistolaiset, heitä he pyörittää halunsa mukaan.
        Me normaalit ei KGP: tä kumarreta ja uskota. Vilkun sanoi olleensa Timo, itse sen näin tv:stä jossa sanoi. En kieroja teitä vasemmistolaisia usko, niin paljon tulee valeita Neuvostoliittoon liitäjiltä. Jo1917 1918 on teillä yhä valetta täynnä. Kuin että nyt hallitus lakkoili. Tuskin vsemmisto on hallituskelpoinen moneen jaksoon. SUTKIT.

        Taitaa Everstiluutnantti olla SNS seuran kunniajäsen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehteli, ei KGB miehiä usko kuin vasemmistolaiset, heitä he pyörittää halunsa mukaan.
        Me normaalit ei KGP: tä kumarreta ja uskota. Vilkun sanoi olleensa Timo, itse sen näin tv:stä jossa sanoi. En kieroja teitä vasemmistolaisia usko, niin paljon tulee valeita Neuvostoliittoon liitäjiltä. Jo1917 1918 on teillä yhä valetta täynnä. Kuin että nyt hallitus lakkoili. Tuskin vsemmisto on hallituskelpoinen moneen jaksoon. SUTKIT.

        Lukihäiriö vaivaa tätä persujen trollia, hän elää 1960-lukua, me ei-seniilit eletään vuotta 2024.


      • Kaikki sen tietää että et sinä kadettikoulussa ole voinut olla. Ei olisi kypsyysnäyte mennyt läpi.
        B-,mies jolle ritsaa kummempaa ei annettu käteen.
        Terv. Reservin Luutnantti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehteli, ei KGB miehiä usko kuin vasemmistolaiset, heitä he pyörittää halunsa mukaan.
        Me normaalit ei KGP: tä kumarreta ja uskota. Vilkun sanoi olleensa Timo, itse sen näin tv:stä jossa sanoi. En kieroja teitä vasemmistolaisia usko, niin paljon tulee valeita Neuvostoliittoon liitäjiltä. Jo1917 1918 on teillä yhä valetta täynnä. Kuin että nyt hallitus lakkoili. Tuskin vsemmisto on hallituskelpoinen moneen jaksoon. SUTKIT.

        Jo on vanha tää persutrolli, ainakin 120 vuotias, kun nämäkin asiat muistaa.


    • Anonyymi

      Kummallinen on tämä persutrolli, lienee jo lähes 90v, kun jaksaa trollata 1960-luvulla tapahtuneista!

      On varmaan tämän entisaikojen äärioikeistolaisen pkp:n (Perustuslaillinen Kansanpuolue) katkeroitunut jäsen.

      • G.C. Ehrnrooth olikin hieno mies.


      • Asevelisosialismi kirjoitti:

        G.C. Ehrnrooth olikin hieno mies.

        Kaltaisesi R..n mielistelijät leimasivat Jori Ceen äärioikeistolaiseksi vaikka hän oli vapauden äänitorvi Kekkoslovakiassa.


      • Anonyymi
        Asevelisosialismi kirjoitti:

        Kaltaisesi R..n mielistelijät leimasivat Jori Ceen äärioikeistolaiseksi vaikka hän oli vapauden äänitorvi Kekkoslovakiassa.

        Sologdin
        2011-04-24 12:46:22

        Kauko Kare ja Kullervo Rainio, muun muassa, kuuluivat aikansa suoraselkäisiin. Kauko Kareen "Tähän on tultu, Paasikiven ajalta K-rintamaan"-teos on leikkaava dokumentti, paras kuvaus ajastaan. Urho Kekkonen kirjoitti, että "Kareen teos sisältää kammottavia valheita". Eipä kuitenkaan nostanut UKK eikä kukaan muukaan prosessia Kauko Karetta vastaan.

        Kare sai jonkinlaisen myöhäisen anteeksipyynnön, kun hänelle annettiin "Eskon puumerkki" vuonna 1991. Helsingin Sanomat kirjoitti hänestä silloin peräti koko sivun jutun myönteiseen sävyyn.

        ---

        Tuure Junnila pitää lisätä listalle.


      • Anonyymi

        Ilman oman historiansa tuntemusta ei voi olla tulevaisuutta.

        P.s. Persuja ei kannata haukkua trolleiksi, koska ovat samoja "meitä", jotka molemmat olemme syntyneet Maalausliitosta.


    • Anonyymi

      Väinö Tanner, Kaarlo Pitsinki, Olavi Lindblom, Tuure Junnila, Veikko Vennamo.

      Nämä ihmiset olivat kirosanoja Kekkosen Suomessa, koska Neuvostoliitto vastusti heitä ja piti heitä neuvostovastaisina. Silti heitä ei saatu vaikenemaan, he uhrasivat oman uransa puolustaessaan demokratiaa Suomessa 60 ja 70-luvuilla.

      Jotenkin heitä tulisi nyt muistaa ja kunnioittaa ja arvostaa rohkeudesta. UKK ja Kreml piti näitä luopioina, minä arvostan suuresti kaikkien elämäntyötä.Täällä vaikuttivat ne ruskeakieliset...

      https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Paasikivi-seura

      Tuo Paasikivi-seuran jäsenluettelohan pitää sisällään täydellisesti sen käskyn täyttämisen, minkä Lenin antoi seuraajilleen:

      Oli mobilisoitava Leninin ilmaisua käyttäen ns. ”hyödylliset idiootit”.

      Ehdoton ykkönen : (Nro 1.) Eino Uusitalo

      Ollessaan Keskustapuolueen eduskuntaryhmän puheenjohtaja Uusitalo esitti vuonna 1974 Suomelle toista itsenäisyyspäivää jatkosodan päättäneen Moskovan välirauhan päivämäärälle 19. syyskuuta. Myöhemmin hän perusteli esitystään sillä, että halusi tällä korostaa rauhanomaisen rinnakkainelon merkitystä.

      Ja oli vimmatusti sitä mieltä; että Urho Kekkonen on valittava uudelleen, vaikka Urkki oli jo silloin käytännöllisesti puolikuollut.

      Tässä listaus "hyödyllisistä idioiteista" : Rähmällään olleista ja ruskeakielisistä:

      https://www.paasikivi-seura.fi/paasikivi-seuran-historia-ja-kunniajasenet/

      Olisiko tuosta listasta Eino Uusitalo jäänyt jostain erityisistä syistä pois?
      Vai pidettiinkö miestä sisäpiireissä liian innokkaana?

      JA mitä tulee Karjalan palauttamiseen, niin Mauno Koivisto taitaakin olla sitten se ... SUPER -ykkönen?

      • Juuri niin. Lisätään listaan vielä SKDL:n Alenius ja Kivistö.
        Kaikki mainitut ansaitsisivat virallisen tunnustuksen valtiolta.
        Rysää ja Kekkosta nuoleva media leimasi heidät kylähulluiksi.


    • Anonyymi

      Neuvostoliiton Helsingin lähetystön KGB-upseeri Anatoli Golytsin loikkasi länteen joulukuussa 1961. Amerikkalaiset ja englantilaiset kuulustelivat Golitsyniä useita vuosia. Näiden kuulustelujen tiedot saatettiin monien maiden tiedustelupalvelujen tietoon. Valitut Palat julkaisi myös eri maissa ilmestyneissä lehdissään artikkeleita Golytsinin kuulustelujen pohjalta, ja ennen pitkää Golytsin kirjoitti itsekin ainakin kaksi teosta tiedoistaan ja kokemuksistaan.

      Golytsinin mukaan Kekkonen oli Neuvostoliiton vaikuttaja
      -agentti. Lisäksi Golytsin nimesi muitakin suomalaisia agenteiksi. Heitä olivat ainakin akateemikko Kustaa Vilkuna, suurlähettiläs Eero A. Wuori, SDP:n opposition TPSL:n poliitikot Emil Skog ja Aarre Simonen, Maalaisliiton Arvo Korsimo, poliisiylijohtaja Erik Gabrielsson sekä eversti Kalle Lehmus.

    • Anonyymi

      Voi miten kauheaa tuo Timon vehkeily. HO HOO, HO HOO!

    • Anonyymi

      Nykypoliitikot vehkeilee Joe Bidenin ja "Jens Stolttenbrunnerin" kanssa ja tulokset on tuhoisia suomen itsenäisyyden kannalta.
      Ursula van der Valehtelijasta kannattaisi myös pysyä kaukana.

      • Anonyymi

        Seuraavassa jaksossa hallitus kilpailuttaa ruumispussien tilauksen kiinasta ja käyttää välikätenä jotakin kehonrakentaja pariskuntaa.


    • Anonyymi

      Fagerholm oli parturi. Sannan miesystävä on parturi. Sdp:ssa parturit on kova sana.

      Kevennys: Tytär ilmoitti isälleen aikovansa parturiksi / kampaajaksi. No isä siihen sanomaan mitä kaikki parturit hänen mielestään oli: "Huorahan se oli äitisikin."

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe