Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

Anonyymi-ap

Mielenkiinnosta kysyn 😄

278

4215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen päättänyt että seuraavan ja samalla viimeisen tulee olla luotettava, turvallinen, määrätietoinen, maltillinen, isällisesti välittävä mutta kuitenkin vähän bad,menevä, heittäytyvä, hauska, mielikuvituksellinen… Mitään tylsää ja tavallista en voisi vierelleni ajatellakaan sillä en ole sitä itsekään. Sen olen oivaltanut tässä näin.

      • Anonyymi

        👍😊👍


      • Anonyymi

        Vit*u näitä tanttojen kilometrin pituisia vaatimuslistoja. Olisi kiva nähdä minkälainen takatassuilla seisova lehmä tämänkin kirjoituksen takana. Hae maajussille morsian ohjelmaan niin ehkä onnistaa. Maajussi on varannut sinulle oman karsinan ja paljon rehuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vit*u näitä tanttojen kilometrin pituisia vaatimuslistoja. Olisi kiva nähdä minkälainen takatassuilla seisova lehmä tämänkin kirjoituksen takana. Hae maajussille morsian ohjelmaan niin ehkä onnistaa. Maajussi on varannut sinulle oman karsinan ja paljon rehuja.

        Kyllä onnistaa.


      • Anonyymi

        Minkä helvetin isällisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä helvetin isällisen

        Semmosen insesti isällisen. Juu nou.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä helvetin isällisen

        No tällä naisena esiintyvällä gubella on näitä issueita joka lähtöön. Onks sulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tällä naisena esiintyvällä gubella on näitä issueita joka lähtöön. Onks sulla?

        keskity nyt vaan siihen omaan korvienväliisi 😂


      • Anonyymi

        Siis kuten Danny.. .tämähän on vallitseva trendi, onko menneisyydessä isät olleet etäisiä tyttärilleen kun nyt etsitään isää kaikista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vit*u näitä tanttojen kilometrin pituisia vaatimuslistoja. Olisi kiva nähdä minkälainen takatassuilla seisova lehmä tämänkin kirjoituksen takana. Hae maajussille morsian ohjelmaan niin ehkä onnistaa. Maajussi on varannut sinulle oman karsinan ja paljon rehuja.

        Ja sieltä paistaa katkeruus ja väkivaltainen käytös


      • Anonyymi

        Eti sitten loppu elämäs, mikään kun eikelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vit*u näitä tanttojen kilometrin pituisia vaatimuslistoja. Olisi kiva nähdä minkälainen takatassuilla seisova lehmä tämänkin kirjoituksen takana. Hae maajussille morsian ohjelmaan niin ehkä onnistaa. Maajussi on varannut sinulle oman karsinan ja paljon rehuja.

        Naisilta kysyttiin ja naiset vastaavat. Sinä herkkähipiäinen hölmö suutut kaikesta. Koeta poika rauhoittua. Hemmetin itkupilli iloisiksi raivopää hysteerinen kuumakalle.

        Mitä suuttumuksen aihetta siinä on että vastaa rehellisesti esitettyyn kysymykseen? Jos naiset eivät vastaisi, tai vastaisivat että en tahdo kertoa, suuttuisit siitäkin. Suutut koko ajan joka asiasta. Herkkänahkainen vauva.


      • Anonyymi

        Erittäin hyvin tai tyhmästi sanottu! Siis ajateltu! Riippuu näkökulmasta, minä pidin!


    • Anonyymi

      No ainakaan ulkonäkö ei ole se tärkein ja monesti tykästyn jos on kevyesti renttu jätkä.

      • Anonyymi

        Ei pien pesu silti pahaa tekis sekään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pien pesu silti pahaa tekis sekään

        Jos ei oo sit tod herkkä hipiä ja allergiaa vaikka saippualle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pien pesu silti pahaa tekis sekään

        Mummolla tekee mieli lipassa kylppärin kameran välityksellä kuvaruudun koittaa.Menkäähän naiset pesulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummolla tekee mieli lipassa kylppärin kameran välityksellä kuvaruudun koittaa.Menkäähän naiset pesulle.

        *kuvaruudun välityksellä klittaa.
        Minua ei sitte pysty kiristää millään kun nyt oottaa sen historian kattoneet niin tiedätte miksei se enään tunnu missään.


    • Anonyymi

      Vaalea, pidemmät hiukset. Pituus n. 170. Urhrilullinen, poikamainen. Suloinen hymy. Kaikki hänessä on sellaista, mistä tykkään.

      • Anonyymi

        Minun poikaystävä!Näpit irti!💣💥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun poikaystävä!Näpit irti!💣💥

        ???


    • Anonyymi

      Sellaiset urheilulliset saa luonnollisesti huomioni heräämään, koska olen sitä itsekin. Luonne kuitenkin vaikuttaa eniten. Olenpa joskus aikoinani ihastunut sellaiseen nörttimäiseen miehenkin. Hän oli vaan niin mukava.

      • Anonyymi

        Miksi urheilullisuus olisi minkäänlainen kriteeri kun puhutaan ihmissuhteesta?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi urheilullisuus olisi minkäänlainen kriteeri kun puhutaan ihmissuhteesta?!

        Samat elintavat lähinnä. Olenpa tässä törmännyt ihmisiin jotka pitävät kroppaani hyvänä, mutta eivät ymmärrä mitä työtä se vaatii. Sitten valitetaan kun salilla ja lenkkipolulla vietetään liikaa aikaa. Samanhenkinen ihminen ymmärtää ettei se kroppa ilmaiseksi tule. Hyvällä säkällä myös hän tulee sinne salille ja lenkille mukaan.

        Tajusitko pointin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat elintavat lähinnä. Olenpa tässä törmännyt ihmisiin jotka pitävät kroppaani hyvänä, mutta eivät ymmärrä mitä työtä se vaatii. Sitten valitetaan kun salilla ja lenkkipolulla vietetään liikaa aikaa. Samanhenkinen ihminen ymmärtää ettei se kroppa ilmaiseksi tule. Hyvällä säkällä myös hän tulee sinne salille ja lenkille mukaan.

        Tajusitko pointin?

        Samaa mieltä. Todellisuus iskee vaan lujaa muehelle, jos miestä ei yhtään kiinnosta liikunta. Suhde ei toimi.

        Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat elintavat lähinnä. Olenpa tässä törmännyt ihmisiin jotka pitävät kroppaani hyvänä, mutta eivät ymmärrä mitä työtä se vaatii. Sitten valitetaan kun salilla ja lenkkipolulla vietetään liikaa aikaa. Samanhenkinen ihminen ymmärtää ettei se kroppa ilmaiseksi tule. Hyvällä säkällä myös hän tulee sinne salille ja lenkille mukaan.

        Tajusitko pointin?

        Eipä kiinnostaisi olla tekemisissä ihmisten kanssa jotka elävät suhteessa toisen kehon kanssa tai toisaalta ihmisen kanssa jonka äly on tasolla en ymmärrä mitä keho vaatii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kiinnostaisi olla tekemisissä ihmisten kanssa jotka elävät suhteessa toisen kehon kanssa tai toisaalta ihmisen kanssa jonka äly on tasolla en ymmärrä mitä keho vaatii

        Liikunta on muutakin kuin kropan vuoksi tehtävää. Se on minun henkisen ja fyysisen hyvinvoinnin kulmakivi joka heijastaa myös sitten siihen suhteeseen positiivisesti. Myös ravinto on aika suuressa merkityksessä. Jos toinen on pullahiiri ja toinen syö terveellisesti, niin siinä on heti yksi ristiriita suhteessa.

        Minun elämänrytmi on myös aamulla aikaisin ylös ja illalla suhteellisen ajoissa nukkumaan. Toivon myös toisesta samaa. Olen joskus ollut suhteessa jossa toinen valvoi yöt ja makasi perse homeessa puolille päivin. Ei siitä tullut mitään.

        Eli edelleen haluan samanhenkisen ihmisen rinnalleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikunta on muutakin kuin kropan vuoksi tehtävää. Se on minun henkisen ja fyysisen hyvinvoinnin kulmakivi joka heijastaa myös sitten siihen suhteeseen positiivisesti. Myös ravinto on aika suuressa merkityksessä. Jos toinen on pullahiiri ja toinen syö terveellisesti, niin siinä on heti yksi ristiriita suhteessa.

        Minun elämänrytmi on myös aamulla aikaisin ylös ja illalla suhteellisen ajoissa nukkumaan. Toivon myös toisesta samaa. Olen joskus ollut suhteessa jossa toinen valvoi yöt ja makasi perse homeessa puolille päivin. Ei siitä tullut mitään.

        Eli edelleen haluan samanhenkisen ihmisen rinnalleni.

        Et ymmärrä syytä ja seurausta. On todella outo kriteeri ihmissuhteessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärrä syytä ja seurausta. On todella outo kriteeri ihmissuhteessa

        Siis mitä minä en ymmärrä? Minä luulen ettet sinä ymmärrä. Kun katsot kuitenkin tuota minun ekaa viestiä, niin sanonko siinä et se urheilullusuus on se ykkönen? En sano. Sanon et luonne merkkaa eniten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi urheilullisuus olisi minkäänlainen kriteeri kun puhutaan ihmissuhteesta?!

        Että pysyis sauvakävelyllä perässä? Sivusta


      • Anonyymi

        Urheilijat on syvältä, ei ne ajattele kuin itseään, oli sitten mies tai nainen, joten sellaista en itse ainakaan halua! Riittää kun jaksaa harrastaa sitä hyötyliikuntaa, eli jaksaa puuhata yhdessä kaikenlaista. Olla rakastava ja turvallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikunta on muutakin kuin kropan vuoksi tehtävää. Se on minun henkisen ja fyysisen hyvinvoinnin kulmakivi joka heijastaa myös sitten siihen suhteeseen positiivisesti. Myös ravinto on aika suuressa merkityksessä. Jos toinen on pullahiiri ja toinen syö terveellisesti, niin siinä on heti yksi ristiriita suhteessa.

        Minun elämänrytmi on myös aamulla aikaisin ylös ja illalla suhteellisen ajoissa nukkumaan. Toivon myös toisesta samaa. Olen joskus ollut suhteessa jossa toinen valvoi yöt ja makasi perse homeessa puolille päivin. Ei siitä tullut mitään.

        Eli edelleen haluan samanhenkisen ihmisen rinnalleni.

        Ja olet se kalju.Tod.ei onnistu.
        Itse haluan päinvastaset rytmit omaavan.Muutamat tunnit yhteistä aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että pysyis sauvakävelyllä perässä? Sivusta

        🤣🤣🤣🤣Reps!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urheilijat on syvältä, ei ne ajattele kuin itseään, oli sitten mies tai nainen, joten sellaista en itse ainakaan halua! Riittää kun jaksaa harrastaa sitä hyötyliikuntaa, eli jaksaa puuhata yhdessä kaikenlaista. Olla rakastava ja turvallinen.

        Sanoo sohvaperuna...


        😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olet se kalju.Tod.ei onnistu.
        Itse haluan päinvastaset rytmit omaavan.Muutamat tunnit yhteistä aikaa.

        Kalju? 😂 Minulla on ihan pitkät hiukset. Ilman mitään lisäkkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat elintavat lähinnä. Olenpa tässä törmännyt ihmisiin jotka pitävät kroppaani hyvänä, mutta eivät ymmärrä mitä työtä se vaatii. Sitten valitetaan kun salilla ja lenkkipolulla vietetään liikaa aikaa. Samanhenkinen ihminen ymmärtää ettei se kroppa ilmaiseksi tule. Hyvällä säkällä myös hän tulee sinne salille ja lenkille mukaan.

        Tajusitko pointin?

        Salille ja lenkille, voi hell...? Nämä ovat geneettisesti heikkojen ihmisten hommaa. Kato kun ei tarvitse tuollaisasta, geenit kohdallaan ja jumalainen ulkomuoto, sorry vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Todellisuus iskee vaan lujaa muehelle, jos miestä ei yhtään kiinnosta liikunta. Suhde ei toimi.

        Sivusta.

        Kaikki kai välillä lenkillä käy. Mut himourheilijat vetää sen yli. Ne tekee sen vain aivojen vapauttaman dopamiinin takia. Eräänlaista n arkkausta siis sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat elintavat lähinnä. Olenpa tässä törmännyt ihmisiin jotka pitävät kroppaani hyvänä, mutta eivät ymmärrä mitä työtä se vaatii. Sitten valitetaan kun salilla ja lenkkipolulla vietetään liikaa aikaa. Samanhenkinen ihminen ymmärtää ettei se kroppa ilmaiseksi tule. Hyvällä säkällä myös hän tulee sinne salille ja lenkille mukaan.

        Tajusitko pointin?

        Itsepä rääkkäät itseäsi.Ei se muiden vika ole jos pipo kiristää pollaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi urheilullisuus olisi minkäänlainen kriteeri kun puhutaan ihmissuhteesta?!

        Naiselta kysyttiin ja nainen vastasi. Rauhoitu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsepä rääkkäät itseäsi.Ei se muiden vika ole jos pipo kiristää pollaasi.

        En ymmärrä miksi edes vaivaudut vastaamaan viestiin. Jos sinä et ole urheilullinen mies, niin etsi sitten tästä ketjusta sinulle sopiva kommentti. Ihan yhtälailla miehet haluaa hoikan tai urheilullisen naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat elintavat lähinnä. Olenpa tässä törmännyt ihmisiin jotka pitävät kroppaani hyvänä, mutta eivät ymmärrä mitä työtä se vaatii. Sitten valitetaan kun salilla ja lenkkipolulla vietetään liikaa aikaa. Samanhenkinen ihminen ymmärtää ettei se kroppa ilmaiseksi tule. Hyvällä säkällä myös hän tulee sinne salille ja lenkille mukaan.

        Tajusitko pointin?

        Just näin😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salille ja lenkille, voi hell...? Nämä ovat geneettisesti heikkojen ihmisten hommaa. Kato kun ei tarvitse tuollaisasta, geenit kohdallaan ja jumalainen ulkomuoto, sorry vaan.

        Ulkomuoto ei kuitenkaan silloin kerro mitään kehon terveydestä. Tietenkin jo kuntoilee pelkän ulkokuoren takia, niin voi ajatella pelkän ulkokuoren riittävän. Itse kuntoilen ennenmuuta hyvän olon ja terveyden takia ja kuori tulee sitten kivana lisänä.

        Tämä sivusta.


    • Sellasesta joka välittää oikeesti,
      ja on rehellinen ja luotettava mulle..

      • Anonyymi

        Entä mies tämän hahmosi joku kolmen kuvitteellisen kersan babydadeista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä mies tämän hahmosi joku kolmen kuvitteellisen kersan babydadeista?

        Sovitaan taikka leikitään sitten sun mieliksi niin et on kuvitteelisia muksuja jos oot sit hiljaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä mies tämän hahmosi joku kolmen kuvitteellisen kersan babydadeista?

        Pieni kysymys, jos hahmo on kuvitteellinen, miksi kaikki muukin ei voisi olla kuvitteellista.
        Eikö se olisi jopa johdonmukaista, miltä kuulostaa? Sulla kun on tuo logiikka hallussa paremmin kuin kenelläkään muulla ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni kysymys, jos hahmo on kuvitteellinen, miksi kaikki muukin ei voisi olla kuvitteellista.
        Eikö se olisi jopa johdonmukaista, miltä kuulostaa? Sulla kun on tuo logiikka hallussa paremmin kuin kenelläkään muulla ;)

        Varo ettei tule oikosulku ynnäillessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varo ettei tule oikosulku ynnäillessä

        Parempi pieni oikosulku kuin totaalinen blackout ;)


    • Anonyymi

      Eipä hyödytä tänne kertoa, ette tee sillä tiedolla mitään.

    • Anonyymi

      Sama aaltopituus, ei muulla väliä

      • Anonyymi

        Piti vielä sanoa, että olen niin outo ettei sellaista ole tässä maailmassa.
        Varmaan isänsä sperman mukana päätynyt suihkuverhoon :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti vielä sanoa, että olen niin outo ettei sellaista ole tässä maailmassa.
        Varmaan isänsä sperman mukana päätynyt suihkuverhoon :)

        Voi ehkä olla, mutta sitten on sen näköinen että halut katoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti vielä sanoa, että olen niin outo ettei sellaista ole tässä maailmassa.
        Varmaan isänsä sperman mukana päätynyt suihkuverhoon :)

        Olisitpa mies sinäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ehkä olla, mutta sitten on sen näköinen että halut katoaa.

        Tähän jäi nyt aivan liikaa avoimia kysymyksiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti vielä sanoa, että olen niin outo ettei sellaista ole tässä maailmassa.
        Varmaan isänsä sperman mukana päätynyt suihkuverhoon :)

        Ei juma ,ei saa tappaa nauruun🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei juma ,ei saa tappaa nauruun🤣

        Naurat mies omille vitseille autuaasti


    • Anonyymi

      Näistä mahdollisimman monta: luotettava, kärsivällinen, huumorintajuinen, fiksu, liberaali, tasainen, ratkaisukeskeinen, yhteistyökykyinen, vastuuntuntoinen, leikkisä, kokeilunhaluinen, maailmaa nähnyt, joustava, vakaa, oma-aloitteinen, kosketuksesta ja halauksista pitävä, kissaihminen, avarakatseinen, oppimishaluinen, kykenee pysähtymään aloilleen ja viihtyy myös kotona.

      Ulkonäön puolesta ei ole mitään "tyyppiä".

      • Anonyymi

        Et ikinä löydä miestä. Just sayin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ikinä löydä miestä. Just sayin.

        Ennemmin yksin kuin sellaisen kanssa, joka ei ole suurinta osaa noista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ikinä löydä miestä. Just sayin.

        Mun mielestä tuossa listassa ei ole mitään erikoista. Kyllä tuollaisia ihmisiä on olemassa.

        Sivusta


      • Anonyymi

        Tuntomerkit osui: voidaan sopia tärskyt, jos sinulla on fitnesmallin perse, vatsa ja kyljipalikat näkyy (12pack), v-vartalo, isot pystyt ja terhakat rinnat, jalka ja käsilihakset erottuu hyvin. Sinulla on luonnollisen kauniit kasvot, hyvin hoidetut hiukset, täyteläisen huulet. Olet suorittanut vähintään yliopistotutkinnon, sinulla on hyväpalkkainen työ, olet kartuttanut jo riittävän omaisuuden, sinulla on omistusasunto ja hieno auto, käyt päivittäin salilla ja lenkkipolulla, teet paljon työtä, pidät kodista hyvää huolta, osaat tehdä hyvää ruokaa, vasara ja muut työkalut pysyy kädessä, olet pullantuoksuinen nainen, ohuilehtivainen, hyväsydäminen, herkkä, mutta löytyy myös luonnetta, olet yltiöromanttinen, olet seksuaalisesti halukas,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntomerkit osui: voidaan sopia tärskyt, jos sinulla on fitnesmallin perse, vatsa ja kyljipalikat näkyy (12pack), v-vartalo, isot pystyt ja terhakat rinnat, jalka ja käsilihakset erottuu hyvin. Sinulla on luonnollisen kauniit kasvot, hyvin hoidetut hiukset, täyteläisen huulet. Olet suorittanut vähintään yliopistotutkinnon, sinulla on hyväpalkkainen työ, olet kartuttanut jo riittävän omaisuuden, sinulla on omistusasunto ja hieno auto, käyt päivittäin salilla ja lenkkipolulla, teet paljon työtä, pidät kodista hyvää huolta, osaat tehdä hyvää ruokaa, vasara ja muut työkalut pysyy kädessä, olet pullantuoksuinen nainen, ohuilehtivainen, hyväsydäminen, herkkä, mutta löytyy myös luonnetta, olet yltiöromanttinen, olet seksuaalisesti halukas,

        Ylitarjonta on pilannut naiset. Todella ällöttävän näköisilläkin naisilla on tapahtunut voimaantumista. Luulevat itsestään hippasen liikoja. Ylimielisiä suorastaan. 🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntomerkit osui: voidaan sopia tärskyt, jos sinulla on fitnesmallin perse, vatsa ja kyljipalikat näkyy (12pack), v-vartalo, isot pystyt ja terhakat rinnat, jalka ja käsilihakset erottuu hyvin. Sinulla on luonnollisen kauniit kasvot, hyvin hoidetut hiukset, täyteläisen huulet. Olet suorittanut vähintään yliopistotutkinnon, sinulla on hyväpalkkainen työ, olet kartuttanut jo riittävän omaisuuden, sinulla on omistusasunto ja hieno auto, käyt päivittäin salilla ja lenkkipolulla, teet paljon työtä, pidät kodista hyvää huolta, osaat tehdä hyvää ruokaa, vasara ja muut työkalut pysyy kädessä, olet pullantuoksuinen nainen, ohuilehtivainen, hyväsydäminen, herkkä, mutta löytyy myös luonnetta, olet yltiöromanttinen, olet seksuaalisesti halukas,

        Muuten oli ihan hyvä lista, mutta ihonväri voisi olla kullanruskea (vähän niinkö grandiosa pizza, kun ottaa uunista).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä tuossa listassa ei ole mitään erikoista. Kyllä tuollaisia ihmisiä on olemassa.

        Sivusta

        Niin on. Ei mitenkään mahdoton toivomuslista. Jos on mies, jolla on sydän paikallaan, sillä hoituu jo iso osa noista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten oli ihan hyvä lista, mutta ihonväri voisi olla kullanruskea (vähän niinkö grandiosa pizza, kun ottaa uunista).

        😂 Sori. Kynästä loppui muste niin en kaikkea muistanut laittaa, jotain muutakin unohtui vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylitarjonta on pilannut naiset. Todella ällöttävän näköisilläkin naisilla on tapahtunut voimaantumista. Luulevat itsestään hippasen liikoja. Ylimielisiä suorastaan. 🤮

        Missä todellisuudessa oikein elät? Kuulostaa kyllä todella oudoilta kommentit. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä todellisuudessa oikein elät? Kuulostaa kyllä todella oudoilta kommentit. 🤔

        Nuo kommentit kannattaa vain ohittaa sujuvasti. Miksi tuhlata aikaa tuollaisiin?


      • Anonyymi

        Hyvä lista. Voisin vastata samoin. 👍🏼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä lista. Voisin vastata samoin. 👍🏼

        Ei ihminen jolla on älyä kirjoita mitään vaatimuslistoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihminen jolla on älyä kirjoita mitään vaatimuslistoja

        Sanoo ihminen joka tietää ettei täytä vaatimuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo ihminen joka tietää ettei täytä vaatimuksia.

        Älä fätys tukehdu donitsiis, ku luet näitä kommentteja. Kannattaa vähän pitää silmällä itseäs missä kondiksessa olet itse, kun laadit näitä listoja. Monesti ne ei kohtaa alkuunkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä fätys tukehdu donitsiis, ku luet näitä kommentteja. Kannattaa vähän pitää silmällä itseäs missä kondiksessa olet itse, kun laadit näitä listoja. Monesti ne ei kohtaa alkuunkaan.

        Minä se olin, joka tuon listan kirjoitti, ei tuo jolle kommentoit. Tässä on useampi ihminen eri mieltä kuin sinä. :)

        Minulla ei ole mitään ongelmaa täyttää suurinta osaa noista oman listani kohdista. Miksi tyytyisin vähempään miehen kohdalla? Suhteen pointtina lienee kuitenkin se, että molemmat tekevät toistensa elämästä paremman kuin se olisi ilman tuota toista ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä fätys tukehdu donitsiis, ku luet näitä kommentteja. Kannattaa vähän pitää silmällä itseäs missä kondiksessa olet itse, kun laadit näitä listoja. Monesti ne ei kohtaa alkuunkaan.

        Niin, ja minä en etsi kaltaistasi miestä, joten sinulla ei ole mitään tarvetta edes pyrkiä täyttämään listan "vaatimuksia". Ohita koko lista vain sujuvasti ja keskity siihen, minkälaista kumppania itse etsit, ja minkälainen kumppani sinä voisit parhaimmillasi jollekin olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ikinä löydä miestä. Just sayin.

        Mitä menikö heti hermot miehen liirumlaarumlistasta ja piti tulla todistelemaan jonkun aivan muun huonoutta? Get over it🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylitarjonta on pilannut naiset. Todella ällöttävän näköisilläkin naisilla on tapahtunut voimaantumista. Luulevat itsestään hippasen liikoja. Ylimielisiä suorastaan. 🤮

        Onko se laillista se empowerment?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Ei mitenkään mahdoton toivomuslista. Jos on mies, jolla on sydän paikallaan, sillä hoituu jo iso osa noista.

        Juuri näin naisena esiintyvä gubbe ja myös heittäytymiskykyä kaikkeen💯 tarvitaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihminen jolla on älyä kirjoita mitään vaatimuslistoja

        Eipä niin kuin tämä naista esittävä mies tai sinä gallupeita itsestäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntomerkit osui: voidaan sopia tärskyt, jos sinulla on fitnesmallin perse, vatsa ja kyljipalikat näkyy (12pack), v-vartalo, isot pystyt ja terhakat rinnat, jalka ja käsilihakset erottuu hyvin. Sinulla on luonnollisen kauniit kasvot, hyvin hoidetut hiukset, täyteläisen huulet. Olet suorittanut vähintään yliopistotutkinnon, sinulla on hyväpalkkainen työ, olet kartuttanut jo riittävän omaisuuden, sinulla on omistusasunto ja hieno auto, käyt päivittäin salilla ja lenkkipolulla, teet paljon työtä, pidät kodista hyvää huolta, osaat tehdä hyvää ruokaa, vasara ja muut työkalut pysyy kädessä, olet pullantuoksuinen nainen, ohuilehtivainen, hyväsydäminen, herkkä, mutta löytyy myös luonnetta, olet yltiöromanttinen, olet seksuaalisesti halukas,

        Huomasitko muuten, että aloittaja listasi luonteenpiirteitä ja sinä pelkkiä ulkonäköön liittyviä kriteereitä tai sellaisia palveluksia, joita kumppani voisi sinulle tehdä.

        Tässä huomaa karulla tavalla naisten ja (ison osan) miesten eron. Miehiä kiinnostaa naisissa vain hyvä ulkonäkö ja miehen koti- ja seksiorjana oleminen, mutta vastavuoroisesti nainen ei saisi vaatia mieheltä mitään ominaisuuksia. Naiset sen sijaan kaipaavat tasavertaista kumppania ja ihmistä, jonka luonteesta viehättyy.


      • Anonyymi

        Ihan kuin mun lista, paitsi että kissan tilalle koira☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasitko muuten, että aloittaja listasi luonteenpiirteitä ja sinä pelkkiä ulkonäköön liittyviä kriteereitä tai sellaisia palveluksia, joita kumppani voisi sinulle tehdä.

        Tässä huomaa karulla tavalla naisten ja (ison osan) miesten eron. Miehiä kiinnostaa naisissa vain hyvä ulkonäkö ja miehen koti- ja seksiorjana oleminen, mutta vastavuoroisesti nainen ei saisi vaatia mieheltä mitään ominaisuuksia. Naiset sen sijaan kaipaavat tasavertaista kumppania ja ihmistä, jonka luonteesta viehättyy.

        Tämä on just tätä lässytystä. Naisia ei kiinnosta mainitsemasi ominaisuudet hevonvit*ua. Vain ulkonäkö ja raha kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Ei mitenkään mahdoton toivomuslista. Jos on mies, jolla on sydän paikallaan, sillä hoituu jo iso osa noista.

        Mutta se listan viimeinen kohta on kuitenkin määräävin joka sivuuttaa nuo kaikki edelliset...ulkonäkö, pituus, ammatti, poliisi..palomies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on just tätä lässytystä. Naisia ei kiinnosta mainitsemasi ominaisuudet hevonvit*ua. Vain ulkonäkö ja raha kiinnostaa.

        Jos sinua kiinnostaa vaan naisen ulkonäkö ja häneltä saatava seksi, niin miksi naisten pitäisi tässä suhteessa olla jollain tapaa syvällisempiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se listan viimeinen kohta on kuitenkin määräävin joka sivuuttaa nuo kaikki edelliset...ulkonäkö, pituus, ammatti, poliisi..palomies

        Tulkitsit asian ihan väärin. Todennäköisesti tahallasi.

        (Poliisit, palomiehet, sotilaat yms. sitä paitsi erittäin harvoin ovat liberaaleja. Noihin ammatteihin johtaa ennemminkin konservatiiviset arvot.)


      • Anonyymi

        Siellä listassa oli myös "fiksu". Fiksut miehet ei kirjoittele tuollaisia, sori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä se olin, joka tuon listan kirjoitti, ei tuo jolle kommentoit. Tässä on useampi ihminen eri mieltä kuin sinä. :)

        Minulla ei ole mitään ongelmaa täyttää suurinta osaa noista oman listani kohdista. Miksi tyytyisin vähempään miehen kohdalla? Suhteen pointtina lienee kuitenkin se, että molemmat tekevät toistensa elämästä paremman kuin se olisi ilman tuota toista ihmistä.

        Sinunlaiset naikkoset pilaa muiden naisten maineen jollain lista hypetyksellä.Voi sanoa ihan suoraan että tuollaiset pitäisi tiputtaa kovaa ja korkealta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on just tätä lässytystä. Naisia ei kiinnosta mainitsemasi ominaisuudet hevonvit*ua. Vain ulkonäkö ja raha kiinnostaa.

        Juuri tämä.Vain raha ja status.Ämmät alkaneet ottaa niin aivoon nykyään että oksat pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinunlaiset naikkoset pilaa muiden naisten maineen jollain lista hypetyksellä.Voi sanoa ihan suoraan että tuollaiset pitäisi tiputtaa kovaa ja korkealta.

        ”Listahypetyksellä”? (On muuten yhdyssana.)
        Se oli vastaus aloituksen kysymykseen! 😂 Ja kysymys oli ”Millaisista miehistä tykkäät?” Ei voi ihminen olla noin herkkähipiäinen, että pitää ruveta riehumaan ja nimittelemään jonkun hlökoht mielipiteen takia! 😂

        Ei se haittaa, ettei sinulla ole korkeita standardeja romanttisille ihmissuhteille. Pitämällä standardit alhaalla, sinulla on mistä valita. Maailma on vähemmän hyviä miehiä täynnä. Emme ”kilpaile” samoista miehistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Listahypetyksellä”? (On muuten yhdyssana.)
        Se oli vastaus aloituksen kysymykseen! 😂 Ja kysymys oli ”Millaisista miehistä tykkäät?” Ei voi ihminen olla noin herkkähipiäinen, että pitää ruveta riehumaan ja nimittelemään jonkun hlökoht mielipiteen takia! 😂

        Ei se haittaa, ettei sinulla ole korkeita standardeja romanttisille ihmissuhteille. Pitämällä standardit alhaalla, sinulla on mistä valita. Maailma on vähemmän hyviä miehiä täynnä. Emme ”kilpaile” samoista miehistä.

        (Ja jos olet mieskommentoija, niin ole siltikin rauhassa - maailma on myös täynnä naisia, joille ”kelpaa” paljon vähempikin. Minä en ole kiinnostunut sinusta ja sinä et ole kiinnostunut minusta, ja ihan hyvä niin! Ei tässä ole mitään ongelmaa.)


    • Anonyymi

      Selvä tieto kenestä pidän mut välissä aina joku.
      Kissatappeluu koko ajan.

    • Anonyymi

      Semmoinen mies joka ei vaadi seksiä kokoajan ja ole yli mustasukkainen ja määräilevä

      • Anonyymi

        Minulla ei ole kuin mustia sukkia. 2/3? 🙄


    • Anonyymi

      ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ISOISTA♡♡♡♡♡♡♡

    • Anonyymi

      Luova, positiivinen asenne elämään, iloinen ja ei ota kaikkea liian vakavasti. Mies, joka haluaa kehittää itseään, sytyttää! Ei kiitos sellaista miestä, joka näkee vikoja vain muissa muttei itsessään.
      Ja täytyy sanoa, että fyysisestä kunnostaan huolta pitävät miehet ovat mielestäni usein komeita, olivatpa tummia tai vaaleita.

      • Anonyymi

        Miksi fyysinen kunto tekisi komeaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi fyysinen kunto tekisi komeaksi?

        No sanotaan sitten vaikka niin, että miehet jotka ovat todella ylipainoisia, ja joiden lihaksista näkee ettei liikunta kuulu heidän elämäänsä juuri millääntavoin, eivät miellytä silmääni. Ja liikun itse paljon, joten varmaan myös siksi hyvä fyysinen kunto miellyttää silmää. Tämä minun vastaukseni, mielestäni hyvä fyysinen kunto komistaa miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sanotaan sitten vaikka niin, että miehet jotka ovat todella ylipainoisia, ja joiden lihaksista näkee ettei liikunta kuulu heidän elämäänsä juuri millääntavoin, eivät miellytä silmääni. Ja liikun itse paljon, joten varmaan myös siksi hyvä fyysinen kunto miellyttää silmää. Tämä minun vastaukseni, mielestäni hyvä fyysinen kunto komistaa miestä.

        Mielestäni kunto ei kerro ihmisen hyvännäköisyydestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni kunto ei kerro ihmisen hyvännäköisyydestä

        Tämä täysin ok. Mielipiteitä on monia, ja se on upeaa elämässä.


      • Anonyymi

        ” ! Ei kiitos sellaista miestä, joka näkee vikoja vain muissa muttei itsessään.” pikku kim jong ois ihan parasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni kunto ei kerro ihmisen hyvännäköisyydestä

        Vai ei? Hikoileva, veltto läskikasa, joka saa sydärin jos PAKOTETAAN kiipeämään raput toiseen kerrokseen?

        Miten joku elämänhallintansa menettänyt paskakasa voi olla hyvännäköinen?
        No joo, joku masokisti tietysti voi nauttia sellaisesta.
        Tai sitten todellinen syy on, että tuollaisen mielipiteen heittäjä on itse kuin jostain itäeurooppalaisesta vankilasta karannut entinen sikalan siivooja.


    • Anonyymi

      Tykkään keskustella monista aiheista ja myös väitellä. Äly on kiehtovaa. Korkean äö-määrän omaava shakinpelaaja voi olla liian masentuvaisuuteen taipuvainen. Hyväkäytöksinen ja luotettava. Tai hyvännäköinen Andre... (Sorry, jos loukkasin jotain..).

      • Anonyymi

        Mitä kiehtovaa älyssä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kiehtovaa älyssä on?

        Jos tuota pitää kysyä, niin et varmaan ole siellä jonon etupäässä...

        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kiehtovaa älyssä on?

        Voi olla kiehtovaa, jos toinen tietää paljon jostain aiheesta tai jos on käytännön älliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla kiehtovaa, jos toinen tietää paljon jostain aiheesta tai jos on käytännön älliä.

        Eih


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuota pitää kysyä, niin et varmaan ole siellä jonon etupäässä...

        sivusta

        😂😂😂

        ”Sivullinen”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eih

        Käytännössä mies haaveilee pääsevänsä spleinaamaan ja siitä, että naiset pitäisivät siitä


      • Anonyymi

        Äly kiehtoo kovasti ja tekee ihmisestä kiinnostavan ehkä seksikkäänkin.


      • Anonyymi

        Korkea äö-määrä? Tarkoitit varmaankin äo, ÄlykkyysOsamäärä. Harmillisesti omasi ei taida olla riittävän korkea kiehtomaan ketään älykästä. Harhakuvitelmat omasta älykkyydestä yhdistettynä väittelyinnokkuuteen eivät viehätä edes vähemmän älykkäitä.


    • Anonyymi

      Komeista ja itsevarmoista.

    • Anonyymi

      Ujoista introverteistä 😉 ollaan samanlaisia vähän kummatkin, siksi ollaan vielä..

      • Anonyymi

        Valetta on tämä


      • Anonyymi

        Vielä mitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valetta on tämä

        Parempaa jatkoa kuule


      • Anonyymi

        Minä oon enemmän introvertti ku sää.Hyvä kun sää luulit olevasi pahasti mut kohtasitkin pahemman😉
        Keskeltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä mitä...

        Katselu asteella, mutta hyvää kannattaa aina odottaa 😉 kyllä me vielä Mies ...


    • Anonyymi

      Tykkään siitä yhdestä miehestä, johon olen rakastunut. Sydämeni valitsi hänet.

      • Anonyymi

        Ja minä sitä yhdestä naisesta.


    • Anonyymi

      Hyväluontoinen, eläinrakas, lapsirakas, hauska, terve itsetuntoinen, tasapainoinen .

    • En tykkää miehistä siksi, että ovat miehiä. Mutta tykkään asiallisuudesta, kunnioittavasta käytöksestä, huumorista ja että on mahdollisimman aitoa itseään. Ilkeydest en tykkää.

    • Anonyymi

      Sellasesta jolla on rahaa vaurautta ja johtoasema töissä

      • Anonyymi

        Miehen kommentti.


      • Anonyymi

        Ei paista oma itse lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen kommentti.

        Todellakin ja tod näk pa vaikkei sillai kai liity mut liittyy


    • Anonyymi

      Kiva jos joo huolehtii kunnostaan mutta mitään sali jannua en ikinä huoli, näiltä puuttuu ihan järjestään tietty osa aivoista. Useilla myös jonkin asteisia mielenterveys ongelmia ja se sali on monelle joku jatke sille sekä pakko mielle. Työllä saadut hauikset on ihan helv...n seksikkäät. Ne salikassit myös haisee pitkin nurkkia, sali tekee miehestä kömpelön köntyksen, voimaa voi olla mutta mitään ne oikeasti jaksa kuin nostaa pari punttia, kömpelöitä. Ei kiitos, raikas jonkin verran urheileva mies on paras.

      • Anonyymi

        Oikeastiki kuvittelet et kaikki salilla kävijät on jotain körmyjä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastiki kuvittelet et kaikki salilla kävijät on jotain körmyjä?

        Näitä pinttyneitä stereotypioita on vaikea muuttaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näitä pinttyneitä stereotypioita on vaikea muuttaa.

        Salilla käy tosiaan kaikenlaisia ihmisiä, ainakin jos puhutaan jostain isosta kaupallisesta salista. Tosi monesta ihmisestä ei edes pysty sanomaan, käyvätkö salilla, millaista työtä tekevät, liikkuvatko muuten vaan tai jopa ollenkaan. Kaikki ovat niin eri tasolla ja treenaavat eri asioita varten. Itse en tällä kropalla varmaan edes pystyisi olemaan mikään körmy ilman isoa kasaa hormoneita. - muu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Salilla käy tosiaan kaikenlaisia ihmisiä, ainakin jos puhutaan jostain isosta kaupallisesta salista. Tosi monesta ihmisestä ei edes pysty sanomaan, käyvätkö salilla, millaista työtä tekevät, liikkuvatko muuten vaan tai jopa ollenkaan. Kaikki ovat niin eri tasolla ja treenaavat eri asioita varten. Itse en tällä kropalla varmaan edes pystyisi olemaan mikään körmy ilman isoa kasaa hormoneita. - muu

        Kyllä se voima ja lihasharjoittelu olis hyvä ihan kelle tahansa. Nykypäivänä kun lähes kaikilta puuttuu se fyysinen työ. Kroppa kaipaa liikkumista ja raskastakin hommaa, että se pysyy kunnossa. Ja siinäkään mitään pahaa ole, jos haluaa kasvatella itseään lihaksikkaammaksi. Jokaisen oma asia mitä kropalleen tekee. Lihasharjoitteet virkistää aivojakin tutkitusti, niin ku mikä tahansa liikunta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näitä pinttyneitä stereotypioita on vaikea muuttaa.

        Aika usein salilla käyminen tekee miehestä fyysisesti tukkoisen, mutta sitä voi torjua ulkoilemalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika usein salilla käyminen tekee miehestä fyysisesti tukkoisen, mutta sitä voi torjua ulkoilemalla.

        Liian moni salilla kävijä myös jättää venyttelyt kokonaan tekemättä.


    • Anonyymi

      Viisaista, hauskoista, rauhallisista. Ja saa olla tummat hiukset 🥴😁

      • Anonyymi

        Kelpaako tummat hiukset Spede mallilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaako tummat hiukset Spede mallilla?

        Ikä mielellään alle 30v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikä mielellään alle 30v

        Älä lisää omiasi mun kommenttiin vaan ketjunaloittajalle!!!


    • Anonyymi

      Ei siihen mitään valmista reseptiä ole. Yhtenevä arvomaailma, huumori ja kemia. Plussaa, jos osaa nauttia elämästä ja erotiikasta. En tarkoita mitään ääri-ilmiöitä.

    • Anonyymi

      Ehkä sellainen tumma sänkitukkainen, hoikkakroppainen, vähän hauista, lempeä katse kuitenkin täynnä tulta ja tappuraa, hyvät käytöstavat, huomaavainen, rohkea mutta ei tyhmänrohkea, Sellainen lämmin, jonka syleilystä ei tahtoisi irti.

      • Anonyymi

        Vaikutat mies siltä, että kuvailit epärealistista minäkuvaasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat mies siltä, että kuvailit epärealistista minäkuvaasi

        Ja tulta ja tappuraa katse joo ei näit naamion paljastajia katseesta paistaa sula hulluus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat mies siltä, että kuvailit epärealistista minäkuvaasi

        Olen nainen. Ja joo ehkä kuvailinkin vahingossa itseäni osin. Eikös sitä monesti sanota että rakastuu peilikuvaansa kun katsoo toista silmiin. Hih.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen. Ja joo ehkä kuvailinkin vahingossa itseäni osin. Eikös sitä monesti sanota että rakastuu peilikuvaansa kun katsoo toista silmiin. Hih.

        Taidat mies pitää kerrontataitojasi pari mäntin takia suuressa arvossa, niin monilla jauhajilla usein nousee päähän


    • Anonyymi

      Eräs nainen sanoi hyvin, että loppujen lopuksi on se ja sama, kenen miehen kanssa on yhdessä, koska kaikki miehet ovat loppujen lopuksi ihan samasta puusta veistettyjä.

      • Anonyymi

        Ei ole todellista... nyt on heitettävä kaikki toivo.
        Lähen hakeen jäätelöä ja katon jotain älytöntä reality- viihdettä. Tai luen jotain elämänkertaa. Täytyy saada tuo ajatus pois päästä.

        Sivusta nainen


      • Anonyymi

        I wonder if that was me who said it.. 🤔


      • Anonyymi

        Tavallaan tuo on totta, kaikki miehet on aika samasta puusta veistettyjä. Mutta silti niistä ihastuu vain harvoihin, joten ei todellakaan ole sama kenen kanssa on yhdessä. Haluan miehen jota rakastan. sivusta naiselta.


      • Anonyymi

        Taidat olla juuri sellainen joka menee baariin valitsee vain sinun mielestä "hyvännäköisen bad boy:n" ja valitat kun ne jättää sut.


    • Anonyymi

      Joka kietoisi kädet ympärille, kun on paha olla.

      Joka suutelisi lähtiessä ja palatessa.

      Joka sanoisi ääneen nähdessään jotain hyvää minussa.

      Onhan niitä muitakin, perustavanlaatuisia ominaisuuksia, mutta näitä kaipaan tällä hetkellä erityisesti.

      • Anonyymi

        Olisi ahdistavaa. Elätkö normaalissa elämässä ollenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ahdistavaa. Elätkö normaalissa elämässä ollenkaan?

        En.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ahdistavaa. Elätkö normaalissa elämässä ollenkaan?

        Elätkö sinä kun kelaat mitä kelaat näissä mlehen läheisriippuvaisuusprovoissa?


    • Anonyymi

      Tällä hetkellä tykkään miehestä joka pukeutuu mustaan. On hieman länkisäärinen. Sinertävät silmät. Tilannetajun omaava. Huumori-ihminen.

      • Anonyymi

        Taas minun poikaystävää kuvaillaan.Nyt irti.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas minun poikaystävää kuvaillaan.Nyt irti.!

        Hän ei ole poika vaan mies.


    • Anonyymi

      Reiluista, reippaista, sellasista jotka ei ole itseään täynnä (pullistelijat) ja jotka osaa ottaa rennosti siinä missä paiskia töitä. Rauhallisuus ja positiivinen asenne ja samantyyppiset mielenkiinnon kohteet päälle ja kiva ulkonäkö, sporttinen. Eli aika semmonen tavallinen, luonnollisesti asiat ottava aikuinen ja luonnossa viihtyvä, ei tosiaan mikään ääri-ilmiöhahmo. Ja vapaa toki jos sitten sitä parisuhdetta ajattelis.

    • Anonyymi

      Varmaan ainakin semmoisesta, joka tykkää musta enemmän kun muista ja hyväksyy myöskin minit.. Isäksi heille ei tarvitse ryhtyä mutta ymmärtää että he siinä pyörii paljon. Haluais aidosti viettää aikaa mun kanssa, kokea uusia asioita yhdessä, uskaltaa yhdessä, vaihtaa ajatuksia.. Meidän välillä olisi täysi luottamus, läheisyyttä ja todellista huolenpitoa/ välittämistä, joka olisi alleviivaten molemminpuolista.

      • Anonyymi

        👍👍👍minit päälle kesällä siitä me naiset ei luovuta. Minihame ja kesä. Miehet tuumaa siihen että jep, niinhän se menee mukisematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍👍👍minit päälle kesällä siitä me naiset ei luovuta. Minihame ja kesä. Miehet tuumaa siihen että jep, niinhän se menee mukisematta.

        Minit jees, tässä tapauksessa saattaa olla myös kyseessä miniskidit 🤔, sivuhuomio


    • Anonyymi

      Joku oma juttu/visio/idea pitää olla, en jaksa jos tavoitellaan normaaliutta, ja helposti olen mukana jos on jotain laatikon ulkopuolelta. Ulkoisesti ei ole mitään erityistä tyyppiä, paitsi hygienia pitää olla kunnossa enkä usko että sietäisin tupakoitsijaa.

    • Anonyymi

      Pitkä komee tatuoitu

    • Anonyymi

      Sinun kaltaisestasi, mustasusi. Haluaisin Sinun olevan yksin minun.

      • Anonyymi

        No nih 😁 nyt löyty sudelle ottaja. 🤣


    • Anonyymi

      Mies ... turhat narinat pois, asiat pystytään nopeesti ratkasemaan puhumalla, luotettava, huumorintajuinen, elä hetkessä, kunto riittää reppureissuihin. Perusarjen arvot itsestään selvyyksiä.

      • Anonyymi

        Kivasti kirjoitettu 👍


    • Anonyymi

      Sellainen huoleton vislaaja löysin rantein, ei jännitä

    • Anonyymi

      Pitkä, hoikka, komea, herkkä, lämminsydäminen, huumorintajuinen, eläinrakas, introvertti, turvallinen, jalat maassa ja pää pilvissä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Alkaa pikkuhiljaa ymmärtämään miksi kukaan ei ole ollut kiinnostunut. Ei tavallinen duunari kenen elämä pyörii työn ympärillä eikä ole mikään urheilija tai malli niin kelpaa enää kenellekään vaikka olisi elämä muuten kunnossa tai haluaisi sen vanhanajan perheen, tavallista elämää.

    • Anonyymi

      Tuhmista miehistä 😜

    • Anonyymi

      Nopeaälyisistä ja sananvalmiista, sivistyneistä ja uteliaista.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikki alkaa pikä,tumma,komee.
      Nähty monesti. Ei toimi.

    • Anonyymi

      Ulkonäöllisesti minulla ei oikeastaan ole mitään erityistä tyyppiä. Söpöt kasvot pitää olla, ja suomalaisista tykkään, mutta muuten ei oikeastaan mitään erityistä. Nuorempana olin kuvitellut päässäni sellaisen ulkonäöllisen ihannetyypin, mutta joskus tajusin, että kukaan ihastuksistani ei ole ikinä vastannut tätä ihannetyyppiä ulkonäöltä, joten ilmeisesti minulla ei sitten olekaan mitään erityistä tyyppiä. Ehkä se menee enemmän niin päin, että kun on ihastunut ihmiseen muuten (luonteeseen), niin ulkonäkökin alkaa viehättää enemmän.

      Luonteen puolesta voisi listata vaikka kuinka paljon ominaisuuksia, mutta tässä muutama: huumorintajuinen, osaa nauraa myös itselleen, osaa välillä rentoutua eikä ota asioita liian vakavasti, ei ole missään asioissa ääri-ihminen (esim. uskonto) eli järkevä pitää olla ja maanläheinen, luotettava, muut huomioonottava. Myös introvertti ja vähän nörtti olisi kiva, koska olen itsekin sellainen. Kotona olisi ok viihtyä, koska en itsekään jaksa juosta kaiken maailman kissanristiäisissä ja muissa tilaisuuksissa koko ajan. Ei mikään naistennaurattaja. Ei päihteitä ja elämäntavat muuten kunnossa (liikuntaa ja ruokaa kohtuudella). Minä tarvitsen välillä omaa aikaa olla yksin ja tehdä omia asioita, joten mies voisi olla samanlainen.

      Ammatti tai työ on yhdentekevä, kunhan tekee jotain tai ainakin tavoittelee jotain. Raha-asiat saisivat olla siten kunnossa, että elättää itsensä eikä mitään ole ulosotossa. (Ja ennen kuin palstan sovinistit innostuvat, niin huomautan, että minä elätän itse itseni ja maksan omat menoni, joten siitä ei ole kyse, että minua pitäisi rahoittaa, vaan raha-asioiden hoitaminen osoittaa hyviä elämänhallintataitoja, joiden perään kuulutan.)

    • Anonyymi

      Tumma ja tulinen.Hiljanen miehekäs mies, joka tykkää seksistä.

      • Anonyymi

        Olen 66 vuotias suomalainen mies.Töitä olen tehnyt yli 60 vuotta.
        Jo viisivuotisena kävin metsöissä.Muuta liikuntaa en tarvinnut,sillä tehtyäni 15 tuntisia työpäiviä,se riitti hyvin pitämään liikakilot poissa.
        Käyn nykyään eläkkeellä ollessani lenkkeilemässä.Joka aamu juoksen 50 km aamulenkin,ja illalla 100 leuan vetoa ennen nukkumaanmenoa.Toivon,että pian pääsisin muuttamaan pois suomesta,sillä näyttää valtio kiristävän liikaa elinolojani,myös muiden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 66 vuotias suomalainen mies.Töitä olen tehnyt yli 60 vuotta.
        Jo viisivuotisena kävin metsöissä.Muuta liikuntaa en tarvinnut,sillä tehtyäni 15 tuntisia työpäiviä,se riitti hyvin pitämään liikakilot poissa.
        Käyn nykyään eläkkeellä ollessani lenkkeilemässä.Joka aamu juoksen 50 km aamulenkin,ja illalla 100 leuan vetoa ennen nukkumaanmenoa.Toivon,että pian pääsisin muuttamaan pois suomesta,sillä näyttää valtio kiristävän liikaa elinolojani,myös muiden.

        no nyt löyty mätsi-pari. Meillä on paljon yhteistä. Minäkin olen käynyt metsässä! Liikakilot on mullakin pysyneet pois. Keksin, että kun en syö enempää kuin kulutan, niin liikakiloja ei synny. 😱

        lisäksi matikka on mullakin hepreaa, joten siinäkin meillä synkkaa. Olen 60-vuotias ja kolme vuotta sitten, kun täytin 52 aloin uida joka aamu Seurasaaren ympäri kolme kertaa ennen aamusumppia. En urheilun vuoksi vaan löytääkseni 1972 hukkaamani rannekellon.

        työura alkaa olla lopuillaan ja 27 tuntiset työpäivät ovat kohta historiaa. Vielä kuitenkin muutaman vuoden nautin, ehkä saan vielä palkankorotuksen, jopa 7 senttiä tunti. sen eteen haluan tehdä töitä

        terveisiä vaan helsingistä, mikä on suomen pääkaupunki,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no nyt löyty mätsi-pari. Meillä on paljon yhteistä. Minäkin olen käynyt metsässä! Liikakilot on mullakin pysyneet pois. Keksin, että kun en syö enempää kuin kulutan, niin liikakiloja ei synny. 😱

        lisäksi matikka on mullakin hepreaa, joten siinäkin meillä synkkaa. Olen 60-vuotias ja kolme vuotta sitten, kun täytin 52 aloin uida joka aamu Seurasaaren ympäri kolme kertaa ennen aamusumppia. En urheilun vuoksi vaan löytääkseni 1972 hukkaamani rannekellon.

        työura alkaa olla lopuillaan ja 27 tuntiset työpäivät ovat kohta historiaa. Vielä kuitenkin muutaman vuoden nautin, ehkä saan vielä palkankorotuksen, jopa 7 senttiä tunti. sen eteen haluan tehdä töitä

        terveisiä vaan helsingistä, mikä on suomen pääkaupunki,

        Hei ystävät. Minä olen 81-vuotias sukupuoleton muorivaari, olinhan aikaani edellä jo visarilla eli 1950-luvulla. Onko teistä jompikumpi kajaalia käyttävä? Pidän meikeistä ja naulapyssykin pysyy kädessä. Eniten pidän uimisesta, vaikka bikinit ovat fitnessilaihtumisen myötä käyneet vähän löysiksi. Terveisin, Kaamo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 66 vuotias suomalainen mies.Töitä olen tehnyt yli 60 vuotta.
        Jo viisivuotisena kävin metsöissä.Muuta liikuntaa en tarvinnut,sillä tehtyäni 15 tuntisia työpäiviä,se riitti hyvin pitämään liikakilot poissa.
        Käyn nykyään eläkkeellä ollessani lenkkeilemässä.Joka aamu juoksen 50 km aamulenkin,ja illalla 100 leuan vetoa ennen nukkumaanmenoa.Toivon,että pian pääsisin muuttamaan pois suomesta,sillä näyttää valtio kiristävän liikaa elinolojani,myös muiden.

        Joka aamu 50 km juoksu ? Varmaan pyörällä kuitenkin.


    • Anonyymi

      Hiljainen, varovainen sanoissaan minulle, harkitseva seurassani, ihana! Parta plussaa!

      • Anonyymi

        Parta ON plussaa. En muista nyt vuotta (2000-luvun alkupuolella?), mutta kauan sitten parrat tulivat muotiin ja niitä näkyi vähän aikaa joka puolella. Se oli hyvää aikaa se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parta ON plussaa. En muista nyt vuotta (2000-luvun alkupuolella?), mutta kauan sitten parrat tulivat muotiin ja niitä näkyi vähän aikaa joka puolella. Se oli hyvää aikaa se.

        Pikkupojat pitää partaa, tai yliopiston professorit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkupojat pitää partaa, tai yliopiston professorit.

        Tuossa nyt ei ole mitään järkeä. Pikkupojilla ei kasva parta, ammatti ei sanele parrakkuutta. Joissakin ammateissa tosin partaa ei saa pitää.


    • Anonyymi

      No hiukset sais olla olkapäälle, vois olla kiharatkin tai suorat,paksu pörrö tukka, tai sitten lyhyet hiukset ja viikset. Mieluiten tumma tai maantieväriset hiukset, rento, hauska, hassuttelija. Muta ei sellaisia oo kaikki on kaljupäitä

      • Anonyymi

        Käykö, jos hiukset on olkapäillä? Tai haittaako, jos ei ole omat?


    • Anonyymi

      En ainakaan vanhoista enkä täys kaljuista.Enkä varatuista,enkä työttömistä pikku ukoista.

    • Anonyymi

      minulla on jo varattu se yx, se puoli kunnossa, samoin muu, mutta ei se näihin juttuihin liity eikä sillä mitään korvata mitä ootte pahojanne tehnyt ja vienyt.

    • Anonyymi

      sanoin ei niille voi valehdella, mikään ei mene oikein jos henkilöt on väärät.

    • Anonyymi

      Pidän huumorintajuisista miehistä. Sellainen joka saa minut nauramaan. Kovin tärkeää on että hän olisi miesmäinen. Metsästää, duunari, osaa korjata, rakasta yms... miesten juttuja. Ulkonäkö ei ole tärkeää vaan se että olisi se pilke silmässä. Tässä ollessani sinkkuna vuoden näin paljon ukkoja. Ja hyvin komea ulkonäkökään ei korvannut sitä että elämässä on draivia. Ei alkoholisteille ja valittajille. Positiivisuutta peliin. Moni tindermiea valitti ettei ole ystäviä. Kannattaa hankkia muutama, että voi parantaa maailmaa eikä kaada rouvansa niskaan koko maailman kuraa.
      Ja tosiaan se valokuvamalli ei ole se paras mies. Yleensä näillä on jonossa naisia ja saa tapella kultansa suosiosta jos jonnekin päätyy. Mieluummin Sellainen kirveellä veistetty köriläs kun tukkaansa peilaava.
      Se on myös kivaa jos mies haluaa ottaa mukaan touhuihinsa. Eli katsomaan omat harrastuksensa. Vaikka en haluisikaan alkaa samaan niin on kuitenkin pyytänyt. Siitä tulee sellainen tervetullut olo.
      Tapasin erään kivan miehen mutta se oli liian oikukas ja salaili harrastustaan. Ei halunnut jakaa sitä ja ottaa mukaan. Siitä tuli sellainen torjuttu olo. Minullakin on harrastuksia ja olisi ollut kiva jos hän olisi halunnut tutustua ja käydä katsomassa että mitkä minua kiinnostaa.
      Onneksi törmäsin tähän nykyiseen. Hän on kiinnostunut vaikka ei aijo aloittaa kanssani uutta harrastusta

    • Anonyymi

      Sellainen katkera stalkkaava karju ois paras, jonka elämä pyörii maalittamisen ympärillä

      • Anonyymi

        Onko se susi sellainen?


    • Anonyymi

      Rehellinen, luotettava mies, joka ei värkkää kynsilakkojen ja korviksien kanssa.

    • Anonyymi

      Kuullut juttua, että kasvonpiirteissä viehätyn vain tietynkaltaisista ja ehkä ymmärrän mistä puhutaan. Tietyllä tapaa söpöt kasvonpiirteet miehellä vetoaa jonnekin syvälle. Silmien väri on aina ollut pommin varma sininen tai vaalea vihertävä/harmaa. Pitkistä miehistä 180 cm ja ylöspäin sytyn vain ja ainostaan ja on se kiva jos miehellä on urheilullinen kroppa. Masu ja kädet viehättää erityisesti silloin, kun niissä on sopivasti lihaksia ja käsissä näkyy suonet. Huh

      • Anonyymi

        Jos suonista viehätyt niin etsi narkki itsellesi.


    • Anonyymi

      Ulkoisesti, no pitkät hiukset ja vähän rokki/hevijätkä on kiinnittäny huomion. Mut ulkonäkö on muuten kyllä sivuseikka. Se on se vetovoima ja joku maaginen yhteys mikä saa ihastumaan.

    • Anonyymi

      Eipä tämä asia ole mihinkään muuttunut. Miehen pitää edelleen olla fiksu, kohtelias ja hyväkäytöksinen, jotta on edes mahdollisuus, että voisin häneen tykästyä.

      Jos kysyt millaiseen miehen voisin rakastua, niin noiden kolmen jo mainitun ominaisuuden lisäksi pitää olla myös raitis ja oikeanlaisella huumorintajulla varustettu.

      Ulkoisesti ... no sellaiset hoikat, ei turhan pitkät, ristiveriset ja siististi, mutta rennosti, pukeutuvat, sekä hyväntuoksuiset, miehet kiinnittävät huomioni. En tykkää kiiltokuvapojista.

      • Anonyymi

        Vastenmielistä


      • Anonyymi

        Tuosta tuli mieleen. Tosi harvoin nykyään törmää hyväntuoksuisiin miehiin, harmi kyllä. Sama kyllä meidän naisten kanssa, kun niin monessa paikassa kehotetaan, että "tulethan tuoksuttomana". Eilen hyvä tuoksu tuli pitkästä aikaa nenään kun olin kaupungilla: muutama tummaihoinen teinipoika pyörillään! Olivat vain 30 vuotta liian nuoria tuoksumaan hyvältä minun keski-ikäiseen nenääni. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta tuli mieleen. Tosi harvoin nykyään törmää hyväntuoksuisiin miehiin, harmi kyllä. Sama kyllä meidän naisten kanssa, kun niin monessa paikassa kehotetaan, että "tulethan tuoksuttomana". Eilen hyvä tuoksu tuli pitkästä aikaa nenään kun olin kaupungilla: muutama tummaihoinen teinipoika pyörillään! Olivat vain 30 vuotta liian nuoria tuoksumaan hyvältä minun keski-ikäiseen nenääni. 😅

        Totta. Itseltäni täysi tuoksuttomuus ei tule onnistumaan. Ei ainakaan niin kauan, kun kaikkea suosikkikosmetiikkaani ai saa tuoksuttomana. Varsinkin hiustuotteissa on usein melko voimakkaitakin tuoksuja.


    • Anonyymi

      Hyvä kroppa, ihanat hiukset, hyvä sängyssä (hyvä kunto ja halu miellyttää), isällinen (haluaa lapsia ja tykkää olla lasten kanssa).
      Aina on pöksyt pyörineet jaloissa kun nähnyt lukutoukkia & nörttimiehiä.
      Kouluttautunut, tiedonhaluinen ja kehittymiskykyinen. Rakastan sitä et voi miehen kanssa jakaa kiinnostuksen kohteita ja oppia lisää.

      • Anonyymi

        Lukutoukka, nörtti, isällinen, kouluttautunut, hyvä sängyssä, hyvä kroppa, tiedonhaluinen, keskittymiskykyinen. Nyt mennään niin yli. Yhden tai kaks saat valita, niin et se toteutuu. Muuten sulla on 6-7 vaatimusta liikaa.

        Ihan kaikille naisille vinkiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukutoukka, nörtti, isällinen, kouluttautunut, hyvä sängyssä, hyvä kroppa, tiedonhaluinen, keskittymiskykyinen. Nyt mennään niin yli. Yhden tai kaks saat valita, niin et se toteutuu. Muuten sulla on 6-7 vaatimusta liikaa.

        Ihan kaikille naisille vinkiksi.

        Sun mielestä ehkä toimiva vinkki vaan kokemuksen rintaäänellä: kyllä noita löytyy yliopistokaupungeista runsaasti, ja ihan perusasetuksia kavereilla, ei mitään ihmeellistä. Ne ei vaan viihdy tämmöisellä saitilla mikä vääristää laatumiesten määrän suhteen voimallisesti alakanttiin :) mikä ei tarkoita etteikö niitä olis tavallista hyvää elämää viettämässä


      • Anonyymi

        Nainen ei etsi miestä tollaisilla kriteereillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukutoukka, nörtti, isällinen, kouluttautunut, hyvä sängyssä, hyvä kroppa, tiedonhaluinen, keskittymiskykyinen. Nyt mennään niin yli. Yhden tai kaks saat valita, niin et se toteutuu. Muuten sulla on 6-7 vaatimusta liikaa.

        Ihan kaikille naisille vinkiksi.

        Minkälaisia miehiä sinulla oikein on elämässäsi? 🤔 Ei ole kyllä mitään ongelmaa löytää miehiä jotka täyttäisivät nuo kriteerit. Aika perusjuttujahan nuo on.

        Sivusta vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukutoukka, nörtti, isällinen, kouluttautunut, hyvä sängyssä, hyvä kroppa, tiedonhaluinen, keskittymiskykyinen. Nyt mennään niin yli. Yhden tai kaks saat valita, niin et se toteutuu. Muuten sulla on 6-7 vaatimusta liikaa.

        Ihan kaikille naisille vinkiksi.

        Mikä tuossa oli sinusta erityisen vaikeasti löydettävää? Melkoisen tavalliselta mieheltä kuulostaa minusta. Tietenkin vähän kiistanalaista on vaikka nyt se, että millainen on "hyvä kroppa", mutta ainakaan minulla ei ole mitään vaikeutta löytää omasta mielestäni hyväkroppaisia (=hoikkia) miehiä. Varmaan voi olla vaikeampaa jos tykkää vain jostain viimeisen päälle pumpatusta salikropasta.


    • Anonyymi

      187 cm ois kiva 😆

      • Anonyymi

        187=murder lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        187=murder lol

        Hehe 🤭


    • Anonyymi

      Varakkaista hyvän tulotason omaavista .

    • Anonyymi

      Terveistä.

      • Anonyymi

        Juu kaikki sairastuneet miehet ovat niin pahoja että!
        Ja ihan omaa syytänsä vielä!
        Häpeäisivät edes!
        Siat!

        😒


    • Anonyymi

      Luotettava,terve.

    • Anonyymi

      Fiksu ja filimaattinen

    • Anonyymi

      En ainakaa tosi velkasista

    • Anonyymi

      Kohtelias, älykäs, nopeat hoksottimet / sanavalmis. Hellät kädet.

      Harrastaa kaikenlaista sekä kehittävää että kivaa.

      Tykkää harrastaa liikuntaa.

      • Anonyymi

        Ei kuuluisi mun kriteereihin


    • Anonyymi

      Semmosista, ettet sinäkään tiijjä!

    • Anonyymi

      Tuli mieleen, että sellaisesta, jonka kanssa voisi vaikka kiertää kansallispuistoja. Muut kriteerit ylempänä, jos niitä nyt kriteereiksi voi sanoa.

      • Anonyymi

        Miksi sä satelisit mihin toisen ihmisen pitää tulla mukaan. Se on huolestuttava piirre


    • Anonyymi

      Olis hyvä osata sukeltaa.

      • Anonyymi

        Kelpaako jos ei vaan osaa uida? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaako jos ei vaan osaa uida? 🤔

        Kyllä se varmaan käytännössä toimii ihan yhtä hyvin. 🤔Miksi edes opetella uimaan, jos tarkoitus on vain töllistellä pohjassa... 🪸🐠


    • Anonyymi

      Miljonääreistä.

    • Anonyymi

      Rehellinen, luotettava. Ei lupaile liikoja, pitää kuitenkin sanansa.
      Uskollinen. Itsestään ja muistakin huolehtiva.
      Sopivan empaattinen.
      Ei kaunis. Omalla tavallaan seksikäs.
      Näillä eväillä pieni mahis...hihhih

    • Anonyymi

      Ihanistaisoista pienet ei kiitos.

      Kunnon melaa mekkoon.

      Tynkkyseltä voi kysyä onko hän saanut isoa Oulussa?

      Tekee niin hyvää!

    • Anonyymi

      Minuun vetoavat itseäni riittävästi pidemmät miehet, yleensä ristiveriset, sinisilmäiset, kaljut/sänkitukkaiset ja parrakkaat. Miehen pitää osata keskustella asiasta kuin asiasta, olla sopivan avarakatseinen ja ymmärtäväinen. Mielellään takana on elettyä elämää, perhettä ja parisuhteitakin, näkemystä sekä kokemusta. Mies tietää, mitä haluaa elämältä ja kertoo sen myös. Ja hyvällä tuurilla haluaa juuri minut....

    • Anonyymi

      Vähintään 130-kiloinen ja ison varustuksen omaava.

      • Anonyymi

        ..mielellään ei peseydy ollenkaan ja ryyppää joka viikonloppu, mielellään joku öykkäriduunari joka luulee itsestään liikoja.


    • Anonyymi

      Naisten vaatimukset voi kiteyttää seuraavasti:
      Miehen pitää olla pitkä ja komea, tumma ja vaalea, tuhma ja kiltti. Rikas pitää tietysti olla ja miehen pitää olla naisen elämän seremoniamestari joka saa arjen tuntumaan luksukselta. Työpaikka pitää olla kovapalkkainen ja tehdä menestyksekäs ura. Harrastukset pitää olla laadukkaita ja kalliita, kuten golf.

      Naiset hakevat siis taruolentoa. Voi vakuuttaa että sinkkuelämä on oikea ratkaisu miehelle

      • Anonyymi

        Vedit nyt jostain omasta orifiksestasi kaiken tuon. Lue ketjua, jossa oikeat naiset ovat kertoneet minkälaisista miehistä pitävät.


      • Anonyymi

        Likipitäen kaikki kuuvaamassasi miehessä on minun makuni mukaan väärin. Tuo mies olisi miltei täysin vääränlainen. Ainoastaan tuo "tumma ja vaalea" pitää paikkansa, sillä pidän ristiverisistä.


    • Anonyymi

      Noh, yhdestä sellaisesta ihanasta miehestä ketä rakastan kaukaa.. Hän olisi kaikki mitä voisin mieheltä toivoa.. Luonne ja ulkonäkö miellyttää minua. Kyseessä on ehdottomasti sydämeni valittu.

      • Anonyymi

        Milloin näit viimeksi


    • Anonyymi

      Ei tämän pv akkaa kukaan ota enää riesaksi.
      Se on aika todistanut todeksi Suomessa, 1,5 miljoonaa ihmistä asuu yksin.
      Ottakaa miehet ulkomaalainen nainen puolisoksi, ette pety tai sitten uskova nainen!

      • Anonyymi

        Ai sulla välähti lamppu että kukaan ei halua. Ei se mitään, tämä on tapahtunut sadoilla eronneilla.tai leskeksi jääneellä saati itsenäisillä naisilla, niitä ei urpot tai muuten vähä-älyiset saati sovinistisiat nenää kiinnosta. Ei mikään uusi asia. Ennen oli pakko kun oli pennut, nykyään ei ole


      • Anonyymi

        Naiset asuvat miehiä tavallisemmin yksin.

        Yksi syy siihen on se, että miehet kuolevat nuorempina.


      • Anonyymi

        Yksin asuvia naisia on tosiaan tässä maassa paljon enemmän kuin yksin asuvia miehiä. Johtuu pitkälti siitä, että miehet usein kuolevat nuorempina, eikä leskeksi jäänyt nainen jäänyt nainen enää oikeastaan edes halua uutta parisuhdetta,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset asuvat miehiä tavallisemmin yksin.

        Yksi syy siihen on se, että miehet kuolevat nuorempina.

        Se että 1,5 milj asuu yksin, alkoi v 1985.
        Ennen sitä lukema oli alle 10 000


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että 1,5 milj asuu yksin, alkoi v 1985.
        Ennen sitä lukema oli alle 10 000

        Liityy varmaan myös siihen, että naiset SAIVAT ja PYSTYIVÄT asumaan yksin kun sukupuolten välisessä tasa-arvossa alettiin edistyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liityy varmaan myös siihen, että naiset SAIVAT ja PYSTYIVÄT asumaan yksin kun sukupuolten välisessä tasa-arvossa alettiin edistyä.

        Tämä on yksi syy siihen!


    • Anonyymi

      Aika erilaisia kaikki on olleet, ainakin ulkonäöltään. Jos jotakin yhteistä on pakko löytää niin silleen sopivalla tavalla oman tiensä kulkijoita.

    • Anonyymi

      Karvaisista prinsessoista ❤️💋💦

      • Anonyymi

        Niin transuja.
        Samassasuhteessa kun yksin asuvien määrä on kasvanut, on homojen ja lesbojen määrä moninkertaistunut v. 1985 lähtien
        Joku mättää ja pahasti.
        Samoin lapsien määrä on laskenut viimeisen 100 v aikana noin 500 000 vähemmäksi!
        Taitaa pitää paikkansa, että Suomi on sittenkin junttien maa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin transuja.
        Samassasuhteessa kun yksin asuvien määrä on kasvanut, on homojen ja lesbojen määrä moninkertaistunut v. 1985 lähtien
        Joku mättää ja pahasti.
        Samoin lapsien määrä on laskenut viimeisen 100 v aikana noin 500 000 vähemmäksi!
        Taitaa pitää paikkansa, että Suomi on sittenkin junttien maa!

        Voi kuule, LBGTQ+-ihmisiä on aina ollut. "Moninkertaistuminen" johtuu yksinkertaisesti siitä, että he uskaltavat nykyään tulla herkemmin kaapista ulos, koska yhteiskunnan sanktiot ovat vähemmän vaarallisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule, LBGTQ -ihmisiä on aina ollut. "Moninkertaistuminen" johtuu yksinkertaisesti siitä, että he uskaltavat nykyään tulla herkemmin kaapista ulos, koska yhteiskunnan sanktiot ovat vähemmän vaarallisia.

        Tämänkin totta, v 1971 jälkeen homous ja lesbous ei ollut enää rangaistava teko.
        Kyllä homous ja lesbous on täysin ihmistekoista., myös siihen liittyvät selitykset ovat ihmistekoista!


    • Anonyymi

      -Tumma
      -Pitkä
      -Lihaksikas
      -Korkeakoulutettu
      -Sosiaalinen
      -Huumorintajuinen
      -Älykäs
      -Ei käytä juurikaan alkoholia- tai muita päihteitä
      -Hyvä suku
      -Asuu isossa kaupungissa (kaupunkiseudun väkiluku väh. 300 000)

      • Anonyymi

        Ja taas näitä... never gonna happen baby


      • Anonyymi

        Ja noitahan löytyy kuin sieniä sateella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja noitahan löytyy kuin sieniä sateella!

        Mä tunnen useamman, mutta valitettavasti ne eivät piittaa minusta... 🤷‍♀️


    • Anonyymi

      Olen miettinyt tätä nyt pari kertaa ja alkanut vastaamaan, mutta sitten poistanut vastaukseni, mut katsotaan, saisinko nyt vastattua itseäni tyydyttävästi.

      Mä en oikeastaan koskaan kiinnostu miehestä ensinäkemältä, joten ulkonäkö ei ole minulle tärkein kiinnostuksen herättäjä. Kiinnostun miehestä pikkuhiljaa, kun tunnen häntä vähän.

      Kiinnostun kilteistä, fiksuista ja huumorintajuisista miehistä, joilla on jokin oma juttu, johon he suhtautuvat intohimoisesti.

      Vaikka ulkonäkö ei ole tärkeintä miehessä, yleensä kiinnostun itseäni pidemmistä tummista miehistä.

      • Anonyymi

        Lentolippu Afrikkaan!


    • Anonyymi

      Naiset ovat outoja. Ei sillä pitäisi olla väliä, onko mies tumma vai vaalea. Aivan muut asiat merkkaavat.

      • Anonyymi

        On se kumma kun maassa missä suurin osa miehistä on vaaleita, vaaleita miehiä sorsitaan. Sitten menet Etelä-Eurooppaan, olet kuuminta kamaa. Miehille tällaisilla asioilla ei ole merkitystä.

        Itse olen päättänyt elää yksin, se on parasta. Naisilla tuo pääkoppa ei vain ole samalla levelillä noin IQ:n puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma kun maassa missä suurin osa miehistä on vaaleita, vaaleita miehiä sorsitaan. Sitten menet Etelä-Eurooppaan, olet kuuminta kamaa. Miehille tällaisilla asioilla ei ole merkitystä.

        Itse olen päättänyt elää yksin, se on parasta. Naisilla tuo pääkoppa ei vain ole samalla levelillä noin IQ:n puolesta.

        Pointti on siinä, että nainen haluaa mahdollisimman erilaisen. Siitä se nainen ottaa omenan kielletystä puusta tarinakin tulee. Se on kielikuva. Nainen _pettää_ kotiheimonsa tuosta vain, ja lähtee kaukaisen vieraan mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma kun maassa missä suurin osa miehistä on vaaleita, vaaleita miehiä sorsitaan. Sitten menet Etelä-Eurooppaan, olet kuuminta kamaa. Miehille tällaisilla asioilla ei ole merkitystä.

        Itse olen päättänyt elää yksin, se on parasta. Naisilla tuo pääkoppa ei vain ole samalla levelillä noin IQ:n puolesta.

        Hyvä päätös
        Itse toimin samoin!


      • Anonyymi

        Kuten yllä kirjoitin, ulkonäkö ei ole itselläni tärkein kriteeri, mutta useammin olen ihastunut tummiin tai ristiverisiin. Tärkeintä on muut asiat. Yllättävän paljon niitä tummia miehiä kuitenkin Suomessa on.


      • Anonyymi

        Riippuu kyllä täysin siitä miten määrittelet sen tumman ja vaalean. Suomalaisista valtaosa ei todellakaan ole vaaleaverikoitä, vaan pikemmin hiuksiltaan tummia ns. ristiverisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti on siinä, että nainen haluaa mahdollisimman erilaisen. Siitä se nainen ottaa omenan kielletystä puusta tarinakin tulee. Se on kielikuva. Nainen _pettää_ kotiheimonsa tuosta vain, ja lähtee kaukaisen vieraan mukaan.

        Tuo ei nyt ole ainut totuus. On siinä totta toinen puoli.
        Kyllä kunnollinen suomalainen nainen tahtoo kaltaisensa miehen, niitä kun ei ole saatavissa, sitten näihin turkin ihmeisiin rakastutaan,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma kun maassa missä suurin osa miehistä on vaaleita, vaaleita miehiä sorsitaan. Sitten menet Etelä-Eurooppaan, olet kuuminta kamaa. Miehille tällaisilla asioilla ei ole merkitystä.

        Itse olen päättänyt elää yksin, se on parasta. Naisilla tuo pääkoppa ei vain ole samalla levelillä noin IQ:n puolesta.

        "Miehille tällaisilla asioilla ei ole merkitystä."

        Juu ei todellakaan ole mitään merkitystä 🤣. Tietäisitpä vain miten valtava ero siinä miten miehet lähestyvät on, riippuen siitä onko sinulla vaaleat vai tummat hiukset, puhumattakaan punaisista. Yksikään nainen, joka on joskus värjännyt hiuksiaan useammalla eri sävyllä, ei todellakaan väittäisi, ettei sillä ole miehille mitään väliä. Mutta toisaalta ihan ymmärrettävästi, eihän heteromies tietenkään tiedä yhtään mitään siitä miten miehet tuollaisissa tilanteissa käyttäytyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miehille tällaisilla asioilla ei ole merkitystä."

        Juu ei todellakaan ole mitään merkitystä 🤣. Tietäisitpä vain miten valtava ero siinä miten miehet lähestyvät on, riippuen siitä onko sinulla vaaleat vai tummat hiukset, puhumattakaan punaisista. Yksikään nainen, joka on joskus värjännyt hiuksiaan useammalla eri sävyllä, ei todellakaan väittäisi, ettei sillä ole miehille mitään väliä. Mutta toisaalta ihan ymmärrettävästi, eihän heteromies tietenkään tiedä yhtään mitään siitä miten miehet tuollaisissa tilanteissa käyttäytyvät.

        Eiköhän se oo muutakin kun hiusten väriä.Silmät,iho.Jostain tiedostamattomasta syystä en kiihotu tummaihoisista miehistä.Skandinavinen vaaleus on in minulle ja tiedän muitakin joilla sama.Uskoisin tummien miesten kiinnostavan munahaukkoja joille munan koko on tärkeä!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma kun maassa missä suurin osa miehistä on vaaleita, vaaleita miehiä sorsitaan. Sitten menet Etelä-Eurooppaan, olet kuuminta kamaa. Miehille tällaisilla asioilla ei ole merkitystä.

        Itse olen päättänyt elää yksin, se on parasta. Naisilla tuo pääkoppa ei vain ole samalla levelillä noin IQ:n puolesta.

        Katsoppas samaan vastaavaan kysymykseen tulleita miesten vastauksia. Laske kuinka moni on vastannut isot tissit ja vaaleat hiukset. Ei yhtään pakkomielteistäkö?

        Älä yleistä koskemaan kaikkia naisia tai sitten voidaan epäillä omaa ÅO-tasoasi samalla. Korkea ÄO ei muuten takaa, että ihminen silti toimisi jotenkin oikein tai olisi moraalisesti korkeammalla tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoppas samaan vastaavaan kysymykseen tulleita miesten vastauksia. Laske kuinka moni on vastannut isot tissit ja vaaleat hiukset. Ei yhtään pakkomielteistäkö?

        Älä yleistä koskemaan kaikkia naisia tai sitten voidaan epäillä omaa ÅO-tasoasi samalla. Korkea ÄO ei muuten takaa, että ihminen silti toimisi jotenkin oikein tai olisi moraalisesti korkeammalla tasolla.

        Joka jamppa voi ostaa naiselleen tissit ja huulet.


    • Anonyymi

      Yksi hoikka mies jolla ihana olemus kaikinpuolin 🥰🤗

      • Anonyymi

        Ohi! Minulla on, vielä, vatsakumpua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohi! Minulla on, vielä, vatsakumpua.

        Ei se haittaa 🥰


    • Anonyymi

      Hoikka vaaleahiuksinen mies ❤️

      • Anonyymi

        Hoikka ja vaaleahiuksinen voi olla vaikka mitä!

        No ymmärrän, että paksukainen tummalla tukalla ei ole toivottava. Ja se on oikein.


    • Anonyymi

      Ystävällisistä, kohteliaista, herrasmiehistä.

      • Anonyymi

        Ne, jos sellaisina pysytät, eivätkä narsisteiksi paljastu, ovat kyllä hyviä.


    • Anonyymi

      mitä sä sillä tarkoitit?

    • Anonyymi

      Normaaleista. Paljon panevista eiku

      • Anonyymi

        Mitä sä tässä oikein sönkötät


    • Anonyymi

      Jos katukuvaa katsoo ni kyllähän suomalainen mies tai nainen on keskimäärin aika mitättömän näköinen, varsinkin kun mennään 35 ikävuoden yli. Toisaalta siinä vaiheessa alkaa olla jo paljonkin muut asiat tärkeämpiä. Hyvällä ja ystävällisellä luonteella homma toimii, miehillä varsinkin koska osa on pahuksen ilkeitä ja vähän sekopäitä kuten väkivaltaiset yms. ylilautailijat

      • Anonyymi

        Täyttä valetta


    • Anonyymi

      Vaaleanruskeahiuksinen pidempi mies jolla katse, ulosanti ja koko olemus täyttä kultaa ❤️

    • Anonyymi

      Vaikea tykätä enää kun naisviha on niiin yleistä.

    • Anonyymi

      No semmonen miehekäs ja laiton mut mielellään ilman niitä laittomuuksia.

    • Anonyymi

      En oo vieläkään lesbo enkä syty pimpeistä. Mies saa olla herkkä mutta kuitenkin mies pitää pystyä olla. Perheenpää saa olla ja luvan kanssa todellakin.. Semmosta kaipaan rinnalleni niin ja kovia otteita että pysyn rauhallisena.

    • Anonyymi

      Kun katson taaksepäin elämää ja miesvalintoja, niistä löytyy muutama yhteinen tekijä: herkkyys ja älykkyys. Nykyään on muitakin toivomuksia: pitkä, tumma, ei hirveän puhelias. Sama arvomaailma on ihan pakko. Saaphi olla lihava, laiha tai normi, kalju tai karvainen. Mitähän huonoa sitä sietäisi parisuhteessa...sottapytty, laiska, epäsosiaalinen vois mennä helpommin kuin kireä nipottaja joka pälpättää kaikenaikaa :)

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      213
      1183
    2. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      2
      1113
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      190
      968
    4. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      148
      933
    5. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      28
      907
    6. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      239
      874
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      54
      854
    8. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      187
      850
    9. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      70
      826
    10. Pieni muistutus päivään

      Olet mies tärkeä 🩵 nähdään vielä ☘️
      Ikävä
      46
      730
    Aihe