Kaivattaisiin komemuksia anaaliseksin harrastamisesta peräruiske tyhjennyksen jälkeen. Onko homma helpompaa/nautinnollisemaa kyseisen asian jälkeen?
Ruiske
17
5489
Vastaukset
- Pekka
No kyllähän anaaliseksi on kivempaa hyvän tyhjennyksen jälkeen.
Ensinnäkin peppu saa jo esimakua tulevasta ja sitten toisekseen ei tarvitse olla huolissaan siitä että lakanat sotkeutuu. Voi rentoutua ja nauttia. - siistiä
Pyllyyn naimista ilman pyllyn kunnollista pesua sisältä ei varmaan harrasteta kun jossain vankiloissa ja raiskaustilanteissa ja tietenkin arabimaissa.
Mutta meillä täällä sivistysmaailmassa kun pyllyyn naiminen on kahden T E R V E E N aikuisen ihmisen diili - on itsestään selvää että pylly huuhdotaan ennen yhdyntää.
Helpompaa - no aivan varmasti
nautinnollisempaa - no aivan varmasit.
Minun pyllyä on nussittu 30 vuotta ja olen tässä asiassa ammattilainen. Joka kerta se on ollut nautinnollista, helppoa ja siistiä.- utelias
se kannattaa tyhjentää ennen aktia?
- suoleen
utelias kirjoitti:
Itse olen painanut bideesuihkun reikään ja painanut vettä sisään. Varmaan paras tapa.
- suusta ulos
utelias kirjoitti:
voitele puutarhaletkun pää ja työnnä suoleen niin pitkälle että sattuu ja vedä 1 cm takaisin.
Teippaa letku huolellisesti pyllyreijän ympäri eli tuki niin ettei pääse vesi ja kakka ulos. Avaa hana täysille ja anna mennä. Sitten kun alkaa tulla suusta pelkkää puhdasta vettä niin sitten vaan letku pois ja ankara nussiminen päälle. - ---
suusta ulos kirjoitti:
voitele puutarhaletkun pää ja työnnä suoleen niin pitkälle että sattuu ja vedä 1 cm takaisin.
Teippaa letku huolellisesti pyllyreijän ympäri eli tuki niin ettei pääse vesi ja kakka ulos. Avaa hana täysille ja anna mennä. Sitten kun alkaa tulla suusta pelkkää puhdasta vettä niin sitten vaan letku pois ja ankara nussiminen päälle.Mistä teitä sikiää??
(Täytyy myöntää, että nauru pääsi...) - perkeleen sikiö
--- kirjoitti:
Mistä teitä sikiää??
(Täytyy myöntää, että nauru pääsi...)minä ainakin olen putkahtanut perkeleen persereijästä maailmalle, onneksi perkele ymmärsi pestä perseensä ennen sikiämistä niin en ole oikeastaan peppuseksissä koskaan joutunut pelaamaan kakan kanssa.
- BeBaMaN
utelias kirjoitti:
Esim. monista apteekeista ja luontaistuotekaupoista (ihan tosi) saa peräsuolenhuuhteluun käytettävää pussi/letku hässäkkää. Joissakin dieeteissä ja ummetuksen hoidossa ym. käytetääm kyseistä juttua. Sellanen n. parin litran pussi, vajaa metri letkua jonka päässä sellainen kova, muovinen n 10cm pitkä ja alle sentin halkaisijaltaan oleva "puikko". Vettä pussiin, letku kiinni, puikko peppuun ja vesi auki. Koko pari litraa jos menee niin tulee kaikki melko reippaasti ulos =)
- mutta asento
BeBaMaN kirjoitti:
Esim. monista apteekeista ja luontaistuotekaupoista (ihan tosi) saa peräsuolenhuuhteluun käytettävää pussi/letku hässäkkää. Joissakin dieeteissä ja ummetuksen hoidossa ym. käytetääm kyseistä juttua. Sellanen n. parin litran pussi, vajaa metri letkua jonka päässä sellainen kova, muovinen n 10cm pitkä ja alle sentin halkaisijaltaan oleva "puikko". Vettä pussiin, letku kiinni, puikko peppuun ja vesi auki. Koko pari litraa jos menee niin tulee kaikki melko reippaasti ulos =)
Joo, tämä on hyvä systeemi mutta vain niin monelle saavuttamattomissa kun se kynnys apteekista sen ostamiseen on niin korkea.
Apteeksissa ei tarvitse mitään selitellä, rohkeasti vain menet ja sanot että tarvitset suolenhuuhteluun vesi-letkupussin, sillä siisti.
Itse huuhteluun: keitä 4 litraa vettä ja jäähdytä se sopivan haaleaksi. Varaa vuoteen viereen jonkunnäköinen teline tai ripustin johon saat huuhtelupussin roikkumaan reilusti makuuasentoa korkeammalle. Suoli huuhdellaan aina kylkimakuuasennossa. Se kummalla kyljellä ollaan riippuu henkilöstä minä olen vasemmalla kyljellä.
Täytä pussi aivan täyteen haalealla vedellä ja aseta se ripustimeen aivan sängyn viereen. Laita vuoteeseen muovilakanapoikkari ja siihen imukangasliina tai sitten levitä alusvaippa tms imutavaraa sängylle. mene vuoteeseen kyljelleen siten että vedä jalat hieman koukkuun. Varaa monta tyynyä pään alle. Rentous on tärkeää.
Nyt yletyt ottamaan letkun siitä ripustimesta ja voidepurkin yöpöydältä, talouspaperirulla on käden ulottuvilla, laita letkun päähän voidetta ja sitten rauhallisesti laita letkua pyllyyn sisään sen kovan osan verran. Avaa letkun sulkijaläppä ja anna vettä mennä sisään. Ole vain rento äläkä tuijota sitä vesipussia ja sen asteikkoa. Jos vesi on ruumiinlämpöistä niin tuskin tunnet edes kun se menee.
Pussin tilavuus on 1500ml ja jos hyvin menee niin kaikki menee.
Toki tämä kannattaa suorittaa vasta sen jälkeen kun ensin on käynyt kakalla. Mutta nämä vuoteeseen laitetut imusuojat tulevat olemaan tarpeen. Nyt kun olet saanu vettä pyllyyn niin paljon kun mahdollista niin okei, ota letku pois ja saatavilla on vaippa, paina se voimakkaasti pyllyä vasten kun lähdet siitä liikkeelle vessaan. mene pytylle ja katso pyllysi huuhtoutuu kuin itsestään. Pytyllä kannattaa olla aika kauan eikä sielläkään saisi tehdä kovin ponnistavia työntöyrityksiä vaan vesi tulee sieltä ihan itsestään kun on vain erittäin rentona ja tekee tästäkin nautinnon.
Aina toinen huuhtelu perään ja vaikka kolmaskin.
Silloin taataan että yhdyntä on miellyttävää.
Olen tehnyt tätä 30vuotta ja olen siinä asiassa täysin ammattilainen ja kaikki edellä kerrottu on ehdottoman turvallista. Aika peli siinä on tottumatta mutta pian se menee niin että siitä tulee osa nautintoa kun tietää mitä varten sitä pyllyä puhdistetaan... aaahh.. - BeBaMaN
mutta asento kirjoitti:
Joo, tämä on hyvä systeemi mutta vain niin monelle saavuttamattomissa kun se kynnys apteekista sen ostamiseen on niin korkea.
Apteeksissa ei tarvitse mitään selitellä, rohkeasti vain menet ja sanot että tarvitset suolenhuuhteluun vesi-letkupussin, sillä siisti.
Itse huuhteluun: keitä 4 litraa vettä ja jäähdytä se sopivan haaleaksi. Varaa vuoteen viereen jonkunnäköinen teline tai ripustin johon saat huuhtelupussin roikkumaan reilusti makuuasentoa korkeammalle. Suoli huuhdellaan aina kylkimakuuasennossa. Se kummalla kyljellä ollaan riippuu henkilöstä minä olen vasemmalla kyljellä.
Täytä pussi aivan täyteen haalealla vedellä ja aseta se ripustimeen aivan sängyn viereen. Laita vuoteeseen muovilakanapoikkari ja siihen imukangasliina tai sitten levitä alusvaippa tms imutavaraa sängylle. mene vuoteeseen kyljelleen siten että vedä jalat hieman koukkuun. Varaa monta tyynyä pään alle. Rentous on tärkeää.
Nyt yletyt ottamaan letkun siitä ripustimesta ja voidepurkin yöpöydältä, talouspaperirulla on käden ulottuvilla, laita letkun päähän voidetta ja sitten rauhallisesti laita letkua pyllyyn sisään sen kovan osan verran. Avaa letkun sulkijaläppä ja anna vettä mennä sisään. Ole vain rento äläkä tuijota sitä vesipussia ja sen asteikkoa. Jos vesi on ruumiinlämpöistä niin tuskin tunnet edes kun se menee.
Toki tämä kannattaa suorittaa vasta sen jälkeen kun ensin on käynyt kakalla. Mutta nämä vuoteeseen laitetut imusuojat tulevat olemaan tarpeen. Nyt kun olet saanu vettä pyllyyn niin paljon kun mahdollista niin okei, ota letku pois ja saatavilla on vaippa, paina se voimakkaasti pyllyä vasten kun lähdet siitä liikkeelle vessaan. mene pytylle ja katso pyllysi huuhtoutuu kuin itsestään. Pytyllä kannattaa olla aika kauan eikä sielläkään saisi tehdä kovin ponnistavia työntöyrityksiä vaan vesi tulee sieltä ihan itsestään kun on vain erittäin rentona ja tekee tästäkin nautinnon.
Olen tehnyt tätä 30vuotta ja olen siinä asiassa täysin ammattilainen ja kaikki edellä kerrottu on ehdottoman turvallista. Aika peli siinä on tottumatta mutta pian se menee niin että siitä tulee osa nautintoa kun tietää mitä varten sitä pyllyä puhdistetaan... aaahh..Ylhäällä melko tyhjentävästi kerrottu, tosin voi koko toimenpiteen tehdä pöntölläkin, kun se pussi vain on ylempänä kuin peppu niin kyllä se vesi menee - ja tulee =)
- kaksineuvoinen
mutta asento kirjoitti:
Olen tehnyt tätä 30vuotta ja olen siinä asiassa täysin ammattilainen ja kaikki edellä kerrottu on ehdottoman turvallista. Aika peli siinä on tottumatta mutta pian se menee niin että siitä tulee osa nautintoa kun tietää mitä varten sitä pyllyä puhdistetaan... aaahh..... niille, jotka eivät viitsi vaivautua noin monimutkaiseen rumbaan. Ohje on toiminut jo 25 vuotta, joten perspanovastaiset pikkupojat voivat ensin kokeilla itse ja kommentoida vasta sitten, kiitos:
Painat pytyllä istuessasi käsisuihkulla vettä pakkiin sen mitä menee. Pikkusuihkua ei siis tarvitse tunkea reikään oleenkaan, kyllä se vesi sinne menee, kun vain rentouttaa lihaa ja painaa samalla suihkua reikää vasten. Osa suihkuaa tietenkin ohi, mutta sinähän istut pytyllä, eikö niin?
Ja kun vettä on sisällä sopivasti - sen kyllä tuntee, niin puserrat sen vain sama tien ulos.
Hommaan menee 20 sekuntia ja sillä siisti.
Ei tarvita mitään pusseja tai vaippoja.
Ehkä tarvitaan korkeintaan pyyhe, jotta voit kuivata itsesi ennen divaanille siirtymistä.
Miten ihmeessä tätä ei ihmiset osaa? Onko uusavuttomuus aivan täydellistä nykyään? Itse keksin tuon jo 12 vuotiaana... - thaipoika?
kaksineuvoinen kirjoitti:
... niille, jotka eivät viitsi vaivautua noin monimutkaiseen rumbaan. Ohje on toiminut jo 25 vuotta, joten perspanovastaiset pikkupojat voivat ensin kokeilla itse ja kommentoida vasta sitten, kiitos:
Painat pytyllä istuessasi käsisuihkulla vettä pakkiin sen mitä menee. Pikkusuihkua ei siis tarvitse tunkea reikään oleenkaan, kyllä se vesi sinne menee, kun vain rentouttaa lihaa ja painaa samalla suihkua reikää vasten. Osa suihkuaa tietenkin ohi, mutta sinähän istut pytyllä, eikö niin?
Ja kun vettä on sisällä sopivasti - sen kyllä tuntee, niin puserrat sen vain sama tien ulos.
Ehkä tarvitaan korkeintaan pyyhe, jotta voit kuivata itsesi ennen divaanille siirtymistä.
Miten ihmeessä tätä ei ihmiset osaa? Onko uusavuttomuus aivan täydellistä nykyään? Itse keksin tuon jo 12 vuotiaana...Härre gyyd oletko thai-ottopoika. Miltä tuntui muuttaa suomeen kun sitten ei kukaan enää nussinutkaan.
- vaari
... niille, jotka eivät viitsi vaivautua noin monimutkaiseen rumbaan. Ohje on toiminut jo 25 vuotta, joten perspanovastaiset pikkupojat voivat ensin kokeilla itse ja kommentoida vasta sitten, kiitos:
Miten ihmeessä tätä ei ihmiset osaa? Onko uusavuttomuus aivan täydellistä nykyään? Itse keksin tuon jo 12 vuotiaana...Suomessa on uusavuttomuus huipussaan
monessa muussakin asiassa. - Kirosha
vaari kirjoitti:
Suomessa on uusavuttomuus huipussaan
monessa muussakin asiassa.Siis ei voi sanoa muutakuin että RUIKULLAKO TE KAIKKI OLETTE??? Ei ole koskaan mitään sotkettu, vaikka anaalia ollaan harrastettu silloin kun mieli tekee. Pytyllä käynti on riittänyt, mutta että pitäisi tunkea jotain hevonkuusen bideeletkua perseeseen, niin voi helveta.
En voi muuta kuin sääliä teitä. Ja suositella maitohappobakteereja. Ne tasapainottavat vatsan toimintaa, jos kerran "rapa roiskuu" toiminnassa. - yksi kokemus lisää :)
Miten ihmeessä tätä ei ihmiset osaa? Onko uusavuttomuus aivan täydellistä nykyään? Itse keksin tuon jo 12 vuotiaana...kokeilin yksikseni ihan mielenkiinnosta ko. huuhteluohjetta seisaaltaan suihkussa. Enkö ollut juuri käynyt ulosteella, kun ripuli sellaista tuli jonkun aikaa, kun laittauduin pytylle valuttelemaan, huoneestakin joudun palaamaan wc:hen. Plus maha tuli jonkin verran kipeäksi. On seuraavana päivänäkin kipeä, olisiko aavistuksen turvoksissa, en tiedä.
Kokeneet, menikö jokin pieleen? - yksi kokemus lisää :)
yksi kokemus lisää :) kirjoitti:
kokeilin yksikseni ihan mielenkiinnosta ko. huuhteluohjetta seisaaltaan suihkussa. Enkö ollut juuri käynyt ulosteella, kun ripuli sellaista tuli jonkun aikaa, kun laittauduin pytylle valuttelemaan, huoneestakin joudun palaamaan wc:hen. Plus maha tuli jonkin verran kipeäksi. On seuraavana päivänäkin kipeä, olisiko aavistuksen turvoksissa, en tiedä.
Kokeneet, menikö jokin pieleen?vastausta kokeneemmat, please, mikä meni pieleen?
- joka kerta huuhtelu?
homothan ovat tässä tottuneita. tekevätkö joka kerta nämä samat työläät rituaalit? en ole haastattellut ketään ko. ihmisryhmän edustajaa asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576