Ympärileikkaus

Anonyymi-ap

Hei aikuisena ympärileikatut palstalaiset! Olen harkinnut ympärileikkausta aikuisiällä ja haluaisin kuulla teidän kokemuksia asiasta. Suosittelisitteko ja miksi tai miksi ei? Missä kävitte leikkauksessa ja mistä syystä?

34

1177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsellä liian kireä esinahka joten vaikea oli pitää puhtaana, kävin 20 vuotta sitten virossa yksityisellä leikkauttamassa nahan pois. Aluksi tosin arkuutta terskassa kun housut hankasi, pikku hiljaa terskan iho vahvistui arkuus hävis. Tykännyt kyllä parempi näin, kaluni näyttää isommalta ehkä seisokki tulee nopeemmin kun nahka kiristä. M 56v

• Anonyymi

Muistatko miten paljon leikkaus maksoi? Miten toipuminen sujui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistatko miten paljon leikkaus maksoi? Miten toipuminen sujui?

Maksoin noin 500e toipuminen sujui hyvin, pari viikkoa kipu lääkkeitä ja normi puhdistus kuten muissakin kirurgisissa toimen piteissä leikkauksin jälkeen. Yhdyntää muistaakseni eka kerran harrastin reilun kuukauden päästä kumin kanssa. M 56v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksoin noin 500e toipuminen sujui hyvin, pari viikkoa kipu lääkkeitä ja normi puhdistus kuten muissakin kirurgisissa toimen piteissä leikkauksin jälkeen. Yhdyntää muistaakseni eka kerran harrastin reilun kuukauden päästä kumin kanssa. M 56v

Kuulostaa hyvälle. Oletko ollut tyytyväinen? Jotkut ilmeisesti katuvat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa hyvälle. Oletko ollut tyytyväinen? Jotkut ilmeisesti katuvat

Todellakaan kadu, puhtaana pito helppoa ja hyvän näköinen kun terska hyvin esillä. M 56v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakaan kadu, puhtaana pito helppoa ja hyvän näköinen kun terska hyvin esillä. M 56v

Tykkääkö myös seksikumppanit?

• Anonyymi

Kuohi ittes samantein nysä pili

• Anonyymi

Mitäs et ole jo kuoninut ittees. Käyttämätön nysäs muutenkin on.

• Anonyymi

Älä mene!!!
      Itseltäni leikattiin esinahka pakosta. Kireä esari. Nyt munani on tuppikulli...5-8 cm lyhyempi kun aikaisemmin. Ei tällähä ketään enää nussi saati sit näytellä naisille.

• Anonyymi

Mitä oikein tarkoitat?? Eihän leikkaus lyhennä munaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä oikein tarkoitat?? Eihän leikkaus lyhennä munaa

Kyllähän se esinahka antaa pituutta seisokissa ja paksuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se esinahka antaa pituutta seisokissa ja paksuutta.

Esinahka ei kyllä anna muuta pituutta kuin sitä ylimääräistä nahkaa, itse kulli pysyy aivan saman pituisena! Tonttu!

• Anonyymi

Leikattu on aikuisena, kaduttaa. Kuulemma esinahkaa olisi voinut venyttää. Muun muassa runkatessa pitää aina käyttää käsirasvaa.

• Anonyymi

Miksi sinua kaduttaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinua kaduttaa?

Paksuuntuva terskan nahka peittää herkät hermonpäät ja tuntoherkkyys meni siinä.

Kuivuva terska ei salli myöskään hyvää runkkausliikettä, koska käden ja terskan välissä ei ole mitään liukuvaa välissä, paitsi rasva joka sotkee paikat ja jota joutuu lisäämään. Tuosta syystä amerikoissa teinirunkkarit käyttävät elokuvissa aina tennissukkaa välissä, jotta he pystyisivät runkkaamaan niin että se tuntuisi edes jossain. Suomalaisen kullin ja käden välissä on esinahka.

Sen sijaan amerikkalaisen tennissukan alla on kuivunut ja iholtaan paksuuntunut terska joka ei ole enää herkkä. Suomalaisen esinahan alla on kostea herkkä terska.

Minun kaveri joutui tekemään tuon ja on monta kertaa valittanut koska se pilasi seksielämän.

• Anonyymi

Leikattu aikuisena, näyttää hyvältä ja vaimokin tuntuu kaikinpuolin tykkäävän. Lisäksi Suihinotto tuntuu nykyään taivaallisen hyvältä! Ja kalu aina puhdas.

• Anonyymi

Tämähän kuullostaa todella hyvältä! Missä kävit leikkauksessa ja miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämähän kuullostaa todella hyvältä! Missä kävit leikkauksessa ja miksi?

Leikkasivat ihan julkisella puolella kun valittelin lääkärille että esinahka tuntuu kiristävän ja hiertävän ja haittaa näinollen seksi elämää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leikkasivat ihan julkisella puolella kun valittelin lääkärille että esinahka tuntuu kiristävän ja hiertävän ja haittaa näinollen seksi elämää

Oliko oikeasti tälläistä ongelmaa? Itse haluaisin esteettisistä syistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko oikeasti tälläistä ongelmaa? Itse haluaisin esteettisistä syistä

Ei ollut oikeasti mitään ongelmia ihan esteettisistä syistä leikkuutin ja olen ollut todella tyytyväinen!! Kotimainen kirurgia on turvallista ja saivat tehtyä vieläpä todella komeaa jälkeä!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut oikeasti mitään ongelmia ihan esteettisistä syistä leikkuutin ja olen ollut todella tyytyväinen!! Kotimainen kirurgia on turvallista ja saivat tehtyä vieläpä todella komeaa jälkeä!!

Minkä ikäisenä kävit leikkauksessa? Oliko kokemusta nussimisesta ja runkkaamisesta? Miten sujui ennen/jälkeen? Hyvä kuulla kokemuksia oman ajattelun tueksi

• Anonyymi

Kyllä se niin on että ihminen ei ole täydellinen jos sitä ei jotenkin silvota. Ja jos sattuu tarttumaan sairaalabakteeri niin amputaation jälkeen voi asennuttaa penisproteesin.

• Anonyymi

Sitähän ei kysytty.

• Anonyymi

Onko muita ympärileikattuja jotka runkkaavat kortsun kanssa?

• Anonyymi

Itsellä tosi kireä esinahka kun olin n.4 Lääkäri oli sanonut äidille että sitä pitää venyttää vielä kireä eikä Äiti enää halua auttaa. Olisiko leikkausta missä viedään kaikki alakerrasta?

• Anonyymi

On. 9mm Burana ohimoosi annosteltuna auttaa välittömästi sinun ongelmaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. 9mm Burana ohimoosi annosteltuna auttaa välittömästi sinun ongelmaasi.

Mitäs et olet jo tehnyt. Sulla ne isommat ongelmat tuntuu olevan.

• Anonyymi

Tosiasiahan on: ei kannata leikkauttaa esinahkaa pois, ellei ole terveydellinen pakko.

Miksi esinahka on? Koska niin luonto parhaaksi nähnyt, että sen kuuluu olla. Hyötysyitä riittää lukuisia.

Miksi sukukypsälle miehelle ja naiselle kasvavat häpykarvat? Koska niin kuuluu olla, koska feromonit, sukupuolitautiehkäisy, pehmeä vastus jne. Mutta silti matalakoulutteinen nykykansa ajelee tuosta vain kaikki pois, kun ei tajua enää mistään mitään.

• Anonyymi

Olen miettinyt samaa, olen btm joten suuri osa nautinnosta tulee muutenkin anaalin kautta

• Itse kävin ympärileikkauksessa yli 50v. ikäisenä ja oli hyvä päätös. Esinahka kiristi, välillä oli tulehtunut ym. Nyt nämä kaikki ed.mainitut ongelmat on ohi, suosittelen jos tuntuu että esinahan kanssa ongelmia!

• Anonyymi

Miten Sinulla sujui toipuminen? Onko kaikki onnistunut entiseen malliin leikkauksen jälkeen?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten Sinulla sujui toipuminen? Onko kaikki onnistunut entiseen malliin leikkauksen jälkeen?

Kyllä, palautuminen leikkauksesta meni hyvin ja haavat parani entiselleen n.2 viikossa. Aluksi terskanpään alue oli verenpunainen, paikoin musta mutta siitä se vähitellen normaali ihonväri palautui entiselleen.
        Ennen leikkausta esinahka tutkittiin työpaikkalääkärillä josta tehtiin lähete Peijaksensairaalaan ja sillä esinahka poistettiin päiväkirurgisena toimenpiteenä.

• Anonyymi
        Rainbeard kirjoitti:

Kyllä, palautuminen leikkauksesta meni hyvin ja haavat parani entiselleen n.2 viikossa. Aluksi terskanpään alue oli verenpunainen, paikoin musta mutta siitä se vähitellen normaali ihonväri palautui entiselleen.
        Ennen leikkausta esinahka tutkittiin työpaikkalääkärillä josta tehtiin lähete Peijaksensairaalaan ja sillä esinahka poistettiin päiväkirurgisena toimenpiteenä.

Ja kaikki toimii kuten ennenkin?

• Anonyymi

Eks nää ny muutoi riittävästi saa haastetta käteenvetoon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2545
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1831
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      131
      1608
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      52
      1526
    5. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1352
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1346
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1295
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1218
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      70
      1136
    Aihe