Olet kulta jota rakastan

🥰🚗🕶 En tahdo vaatia mä mitään ... sua jaksan odottaa
Oet aamu kesän lämpimän

Olet kulta jota rakastan/Reijo Kallio
https://youtu.be/bG3x5-UW8n4?si=2pPg4SoRZNsOkYyo
9248
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Vau. Ei olisi Reijosta uskonut. Onnea onnellisille.

Äänestä
  • Aloittaja

Niin kivat sanat biisissä. En tieä onko hän itse ne kirjoittanut. onnelliset eivät tarvitse onnea, kun sitä heillä jo on. Siksi itse toivotan onnea kaipaajille!

Äänestä

• lounas.ajatus kirjoitti:

Niin kivat sanat biisissä. En tieä onko hän itse ne kirjoittanut. onnelliset eivät tarvitse onnea, kun sitä heillä jo on. Siksi itse toivotan onnea kaipaajille!

Oikein syöksähti lämmin ja romanttinen tunnelma biisin alusta lähtien.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00004 kirjoitti:

Oikein syöksähti lämmin ja romanttinen tunnelma biisin alusta lähtien.

Niinpä! Minäkin tässä kuuntelin sitä uudestaan syöessäni iltapalaksi sulo sitruunajukurttia kauraryyneillä tehostettuna.

Äänestä

Mieheltä naiselleko?Minkälainen kulta on?

Äänestä
  • Aloittaja

Tuota mun reksttua nimeä kun klikkaa, niin pääsee näkemään mun profiiin ja mitä olen sinne kirjoittanut. En tarkoita, että minusta oltaisiin kiinnostuneita vaan jos huomaat jonkun rekisteröityneen käyttäjän kirjoittavan mielenkiintoisesti niin hänellä saattaa olla profiilissaan lisätietoja itsestään. Mulla siellä profiilissa on aika yksinkertainen teksti:
    "Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa."

Eli tällöin aloitus on naiselta miehelle.

Äänestä

• lounas.ajatus kirjoitti:

Tuota mun reksttua nimeä kun klikkaa, niin pääsee näkemään mun profiiin ja mitä olen sinne kirjoittanut. En tarkoita, että minusta oltaisiin kiinnostuneita vaan jos huomaat jonkun rekisteröityneen käyttäjän kirjoittavan mielenkiintoisesti niin hänellä saattaa olla profiilissaan lisätietoja itsestään. Mulla siellä profiilissa on aika yksinkertainen teksti:
    "Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa."

Eli tällöin aloitus on naiselta miehelle.

Ei kannata mitään trolliäijän profiileita klikkailla⚠️

Äänestä

Aloittaja

P.S. Vauhdikkaista emojeista huolimatta päätin juuri, että nyt on liian myöhäistä lähteä maalle. Vähän ongelmaa tuottaa se, että kaikki on jo pakattu ja jääkaapista katkaistu virta. Ehkä tästä selviän, onhan sitä pehemmistakin asioista selvitty. Valmisruokaakin saa kaupasta niin siihen ei tartte aikaa kuluttaa.

Äänestä

Reijo Rock Kallio ...

Äänestä

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

🥰🚗🕶 En tahdo vaatia mä mitään ... sua jaksan odottaa
Oet aamu kesän lämpimän

Olet kulta jota rakastan/Reijo Kallio
https://youtu.be/bG3x5-UW8n4?si=2pPg4SoRZNsOkYyo

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu