Tällä palstalla kun on aktiivista jutustelua, heitän ilmoille yhden haasteen:
Tehdään Dingon Wikipedia-artikkelista ja bändiin olennaisesti liittyvistä artikkeleista (levy artikkelit, jäsenistä kertovat artikkelit) nykyistä paremmat ja kattavammat. Tällä hetkellä sisältö on yllättävän pintapuolista.
Wikipedia on vapaa tietosanakirja eli sitä saa muokata kuka vaan. Tietysti aina hyvä jos tiedoille löytyy luotettava lähde. Hataria muistikuvia tai huhuja ei kannata laitella.
Etenkin Dingo-aiheisia kuvia Wikipedia suorastaan huutaa. Bändistä ei tällä hetkellä ole Wikimedia Commonsissa kuin kuvat keikoilta vuosilta 2006 ja 2018. Jäsenistäkin tuolla aika heikosti kuvia.
Eli jos kuva-arkistoista löytyy Dingo-aiheisia kuvia etkä keksi niille käyttöä, ainakin tuota kautta ne saa ansaitsemansa yleisön.
Dingo-fanit Wikipedia-talkoisiin!
6
450
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi kiva jos jengi latailisi keikkakuvia Wikipediaan. Somessa ne vaan hukkuvat massaan.
- Anonyymi
Minun on vaikea keksiä miten Dingon oma sivu voisi olla vielä parempi. Olen lisännyt siihen vuosi sitten paljonkin tietoa varsinkin comebackeista. Seuraava askel on jäsenten omat sivut. Albumien sivuille voi laittaa paljon sellaista tietoa kuin Hurriganesin albumien sivuilla, taustatietoa, äänityksistä, musiikista, kansitaiteesta, vastaanotosta ja mitä sen jälkeen.
- Anonyymi
Albumiartikkelit kaipaisivat kyllä parannusta. Monessa on nyt vaan kerrottu julkaisuaika, kappalelista ja kokoonpano. Noihin artikkeleihin saisi paljon lisäarvoa pienellä vaivalla.
- Anonyymi
Mutta se on kyllä totta, että kuvia tuolla on bändin jäsenistä huonosti.
Nykyisistä on vain kuvia Neumannista ja Leenasta. Ja Leenankin kuva on Lordin ajoilta, jolloin esiintyi Awa-maskissa. Mulla ei ole keikkakuvia niin en valitettavasti voi auttaa, muuten kyllä latailisin niitä tuonne. - Anonyymi
Suomiartikkeleista puuttuu ensin tekstiä, vasta sitten kuvia.
- Anonyymi
Dingon artikkelissa on hyvin tekstiä. Kannattaa käydä lukemassa. Kuvia on muutama, mutta enemmänkin voisi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412947Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342756Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262709Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4372496Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431828Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1511827Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241385Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41222- 741119
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671027