Tällä palstalla kun on aktiivista jutustelua, heitän ilmoille yhden haasteen:
Tehdään Dingon Wikipedia-artikkelista ja bändiin olennaisesti liittyvistä artikkeleista (levy artikkelit, jäsenistä kertovat artikkelit) nykyistä paremmat ja kattavammat. Tällä hetkellä sisältö on yllättävän pintapuolista.
Wikipedia on vapaa tietosanakirja eli sitä saa muokata kuka vaan. Tietysti aina hyvä jos tiedoille löytyy luotettava lähde. Hataria muistikuvia tai huhuja ei kannata laitella.
Etenkin Dingo-aiheisia kuvia Wikipedia suorastaan huutaa. Bändistä ei tällä hetkellä ole Wikimedia Commonsissa kuin kuvat keikoilta vuosilta 2006 ja 2018. Jäsenistäkin tuolla aika heikosti kuvia.
Eli jos kuva-arkistoista löytyy Dingo-aiheisia kuvia etkä keksi niille käyttöä, ainakin tuota kautta ne saa ansaitsemansa yleisön.
Dingo-fanit Wikipedia-talkoisiin!
6
444
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi kiva jos jengi latailisi keikkakuvia Wikipediaan. Somessa ne vaan hukkuvat massaan.
- Anonyymi
Minun on vaikea keksiä miten Dingon oma sivu voisi olla vielä parempi. Olen lisännyt siihen vuosi sitten paljonkin tietoa varsinkin comebackeista. Seuraava askel on jäsenten omat sivut. Albumien sivuille voi laittaa paljon sellaista tietoa kuin Hurriganesin albumien sivuilla, taustatietoa, äänityksistä, musiikista, kansitaiteesta, vastaanotosta ja mitä sen jälkeen.
- Anonyymi
Albumiartikkelit kaipaisivat kyllä parannusta. Monessa on nyt vaan kerrottu julkaisuaika, kappalelista ja kokoonpano. Noihin artikkeleihin saisi paljon lisäarvoa pienellä vaivalla.
- Anonyymi
Mutta se on kyllä totta, että kuvia tuolla on bändin jäsenistä huonosti.
Nykyisistä on vain kuvia Neumannista ja Leenasta. Ja Leenankin kuva on Lordin ajoilta, jolloin esiintyi Awa-maskissa. Mulla ei ole keikkakuvia niin en valitettavasti voi auttaa, muuten kyllä latailisin niitä tuonne. - Anonyymi
Suomiartikkeleista puuttuu ensin tekstiä, vasta sitten kuvia.
- Anonyymi
Dingon artikkelissa on hyvin tekstiä. Kannattaa käydä lukemassa. Kuvia on muutama, mutta enemmänkin voisi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513