JES! Paratiisi uusi kausi starttaa - Valitettavasti suosikkisarjan jatkon suhteen harmillista tietoa

9

1883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riitta Havukainen on yksi lempinäyttelijäni! Harmi jos kausi jää viimeiseksi

    • Mikä sarja - en ole kuullut?!

      • Anonyymi

        Pitääkö sinun jatkuvasti avata uusia avauksia?
        ?????


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö sinun jatkuvasti avata uusia avauksia?
        ?????

        Kirjoita sinä vaan anonyymisesti ja älä välitä minusta - en ole kuullut ko. sarjasta mitään, jotain hölynpölyä taitaa olla????!!!!


      • Anonyymi
        kaskisaar kirjoitti:

        Kirjoita sinä vaan anonyymisesti ja älä välitä minusta - en ole kuullut ko. sarjasta mitään, jotain hölynpölyä taitaa olla????!!!!

        uusia avauksia itsellesi:

        Alkuja uusia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


        '''''''''''''ld

        Maailman neljänneksi suurin hakukoneyhtiö on ostanut Aller Media Oy:n omistuksessa olevan Suomen suurimman verkkoyhteisön Suomi24:n. Yritysten hallitukset ovat hyväksyneet kaupan ja kauppasopimus astuu voimaan 4.5.2013.

        Aller Media Oy:lle maksettua kauppasummaa ei ole kerrottu julkisuuteen.

        Venäjällä, Ukrainassa, Kazakstanissa, Valko-Venäjällä ja Turkissa toimiva Yandex on yksi Itä-Euroopan suurimmista verkkopalveluista. Sivulla on kuukausittain noin 90 miljoonaa käyttäjää. Yandex pyrkii kaupalla kasvattamaan markkinaosuuttaan ja laajentamaan toimintaansa Länsi-Euroopassa.

        Ulkomaisia investointeja Suomeen hankkiva Invest in Finland tiedotti viime viikon keskiviikkona Yandexin päätöksestä rakentaa konesali Mäntsälään. Rakennustyöt Kapulin yritysalueella alkavat elokuussa.

        Suomessa konesali tulee työllistämään vähintään 50 henkilöä. Yrityksellä on maailmanlaajuisesti kaikkiaan yli 4 000 työntekijää. Yrityskaupan myötä Suomi24:n työntekijät siirtyvät Yandexin palvelukseen Mäntsälään.

        Suomi24:n johtajana jatkaa edelleen Jarno Alastalo.

        ” Yandex on mitä loistavin kumppani Suomi24:n laajentumissuunnitelmissa maailmalle”, Alastalo sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uusia avauksia itsellesi:

        Alkuja uusia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


        '''''''''''''ld

        Maailman neljänneksi suurin hakukoneyhtiö on ostanut Aller Media Oy:n omistuksessa olevan Suomen suurimman verkkoyhteisön Suomi24:n. Yritysten hallitukset ovat hyväksyneet kaupan ja kauppasopimus astuu voimaan 4.5.2013.

        Aller Media Oy:lle maksettua kauppasummaa ei ole kerrottu julkisuuteen.

        Venäjällä, Ukrainassa, Kazakstanissa, Valko-Venäjällä ja Turkissa toimiva Yandex on yksi Itä-Euroopan suurimmista verkkopalveluista. Sivulla on kuukausittain noin 90 miljoonaa käyttäjää. Yandex pyrkii kaupalla kasvattamaan markkinaosuuttaan ja laajentamaan toimintaansa Länsi-Euroopassa.

        Ulkomaisia investointeja Suomeen hankkiva Invest in Finland tiedotti viime viikon keskiviikkona Yandexin päätöksestä rakentaa konesali Mäntsälään. Rakennustyöt Kapulin yritysalueella alkavat elokuussa.

        Suomessa konesali tulee työllistämään vähintään 50 henkilöä. Yrityksellä on maailmanlaajuisesti kaikkiaan yli 4 000 työntekijää. Yrityskaupan myötä Suomi24:n työntekijät siirtyvät Yandexin palvelukseen Mäntsälään.

        Suomi24:n johtajana jatkaa edelleen Jarno Alastalo.

        ” Yandex on mitä loistavin kumppani Suomi24:n laajentumissuunnitelmissa maailmalle”, Alastalo sanoo.

        Ulosotto takavarikoi Venäjän suurimman hakukoneyhtiön omistukset Suomessa - EU lisännyt yhtiön perustajan ja toim. johtajan Arkadi Volozin pakotelistalle.
        Yandex go-go, haha-haaaaaa!!!!


    • Anonyymi

      Tv-ohjelmien taso on aivan umpisurkeaa. Kaikki kotimaiset sarjat, elokuvat ja ns. viihdeohjelmat, eihän niitä voi edes katsoa. Uusintoja, samoja ulkomaisia leffoja. Fiktiivistä kamalaa Kovaa lakia parhaaseen katseluaikaan, pahimmillaan 10 jaksoa vuorokaudessa. Mainoksia mainosten perään. Tosipohjaisia rikosohjelmia tulee yömyöhään. Näissä rikolliset napataan kiinni.

    • Anonyymi

      Piti oikein lukea sisältökin, mikä tämä sarja on,kun en katso yhtään mitään sarjoaja, enkä mitää humpuukia muutenkaan, ainoastaan asiaohjelmat.Jos joskus tulee Teema/femmalta jokin hyvä elokuva, niin sen voin katsoa.

    • Anonyymi

      Innoissani olin minäkin mutta oli kyllä pettymys

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe