Kolmenkimppaa

Anonyymi-ap

Meille on tullut yhdestä mieheni kaverista vakkari mies mulle jo 3:n vuoden ajan.
Mieheni haluaa minun olevan usein kyseisen miehen kanssa kimpassa.
Mieheni oli kutsunut jälleen tämän miehen meille viikonlopuksi minua kimpassa panemaan.
Mieheni sammui kuitenkin olohuoneen lattialle saunaa lämmittäessään.
Yritettiin herättää miestäni saunaan mennessä ilman tulosta.
Kävin sitten vieraamme kanssa saunassa ja kun olimme menossa nukkumaan yritin herättää miestäni.
Vieras oli kutsuttu panemaan kimpassa kanssani niin panin vieraamme kanssa.
Kun olimme panemassa mieheni kävi ovella ja suutahti kun olimme panemassa.
Saatiin sopu aikaan ja panimme kimpassa loppuajan.
En mielestäni tehnyt väärin ollessani vieraamme kanssa sängyssä kun oli kutsuttu vartavasten minua panemaan ja sitä vieraammekin odotti minulta.
Teinkö väärin vai en?

4

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten seksikästä. Et tehnyt mitään väärin saisinpa minäkin panna sinua olisi todella upea. Jos sinua kiinnostaisi niin kirjoita.

    • Anonyymi

      Sinä toimit suunnitelman mukaisesti kun saunoitte ja panitte kun miehesi mokasi sammumalla.
      Olisi ollut noloa kun mies tulee kutsuttuna panemaan rouvaa eikä sitten saisikaan mitään.
      Nyt oli varmasti hyvä mieli kun sai varattua pillua nussia.
      Hyvät sulle!

    • Anonyymi

      Kaverimme on saanut kokea uusia juttuja vaimon kanssa ensimmäisiä kertoja kuten:
      -Vaimo on imenyt ensimmäisenä kaverilta siemenet ja niellyt lastin.
      -Panna ensimmäistä kertaa ilman kortsua ja laskea siemenet pilluun.
      -Ensimmäinen kerta imeä raskaana olevan naisen maitorintoja ja panna raskaana olevaa naista.
      -Ensi kertaa saanut panna kakkoseen vaimon kanssa.
      -Kimpassa päässyt panemaan ensikertaa varattua naista.

      • Anonyymi

        Yksi kaveri ilmoitti humalapäissään raskaana olevalle vaimolleni ettei raskaana olevat naiset ole hänen juttu. Vaimo kysyi mistä tiedät jos et ole kokeillut. Lähdimme kaverin kämpille. Kaveri puristeli ja nosteli vaimon rintoja. Hän ihasteli niiden kiinteyttä ja raskautta. Vaimo kehotti imemään kunnolla, koska niistä tuli jo maitoa. Kaveri imi antaumuksella ja pitkään. Kuiskasin vaimon korvaan, että nyt olisi mahdollisuus saada kunnon kyrpää. Tiesin isosta kyrvästä yhteisiltä saunareissuilta. Vaimo oli innostunut isosta kyrvästä. Kaveri ei kestänyt monta työntöä. Raskaana olevat olivat siis todellisuudessa hänen juttu.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3633
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2242
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1959
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1834
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      396
      1268
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1071
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      960
    Aihe