🙄🌞🕶 mitä on tullut tehtyä. Politiikka ei kuulu palstalle, mutta silti sanon että olen kerran äänestänyt Orpoa. Viimeaikaisten tapahtumien valossa hävettää.
Täällä joku kysyi mikä on pahin moka
11
507
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa ja todella sisällöllisesti kiinnostava tarina mies
- Anonyymi
Teet sitten seuraavissa vaaleissa toisin
Taloustutkimus kysyi minulta mitä mieltä olen rajalaista ja mitä puoluetta aion äänestää seuraavissa vaaleissa. Kiva kun saa vaikuttaa! Vaikka täällä mökillä viidakon keskellä vaalit tuntuvat kaukaiselta!
- Anonyymi
Rakentelin vuosikausia luottamusta yhteen henkilöön joka ei tiennyt koko historiaani ..
Sen jälkeen myönsin ja kerroin olevani tekopyhä.
Sitä pahinta laatua ja rikoin kaiken ... koko kuvion
Ja palkkioksi saan elinikäistä halveksuntaa mieheltä
Josta kerran niin kovin pidin niikun hän minusta.
Mutta ei pitänytkään rehellisestä minusta yhtään
Vaan siitä valheellisesta kuvasta jonka olin luonut.
Ja todellisuus halveksittaa miestä jolla voisi olla sieluni ja sydämmeni . Tein mitä tein ja asioita ei tekemättömiksi saa.
Minä valitsin rehellisyyden ja tää oli aika kipeä hinta siitä.
Terveisin Femme Fatale- Anonyymi
Valetta koski mitä tahansa
Tietenkin tuntuu kurjalta jos noin käy. Mielestäni miestä ei voi syyttää jos hän on pitänyt siitä esitetystä ihmisestä eikä ole kiinnostunut todellisesta. Sydämen asioita ei voi käskyttää.
Seutaavalla kerralla kannattaa olla oma itsensä ilman esityksiä niin ei tule yllätyksiä. Itse ainakin olen liiankin suoraviivainen etten jaksa vetää mitään rooleja.
Ei täällä mökillä ole sen iloisrmpaa. Huomasin odottavani tassun ääniä,, kun koiran iltaruoka on myöhässä.
- Anonyymi
Pääasia ettei äänestä kommunistia eli vas-sfp:stä ketään
- Anonyymi
Hain lääkäriltä apua esiintymiskammoon. Olisi kannattanut vain lopettaa opiskelut.
Opiskeluhan yleensä aina kannattaa. Jotkut tosin haluavat vähentää stressiä ja menevät helpompiin töihin vaikka lahjoja olisi. Joillekin käy niin huonosti, että opiskelevat vuosia ja sitten valittu ammatti ei käykään. Esim. hammaslääkäri onkin allerginen käytetyille aineille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377