Tarja Halonen ja päivänpolitiikka

Anonyymi-ap

Rouva Tarja Halonen voisi jo lopettaa päivittäisen pikkupolitikoinnin, josta hän ei päässyt eroon edes presidenttinä. Nyt hän ottaa kantaa "käännytyslakiin" eikä hyväksyisi sitä. Hänen kantansa opittiin jo aikoja sitten, kun hän ajoi Suomen Ottavan maamiinojen kieltosopimukseen, vastoin Suomen etuja ottamatta huomioon pitkää maarajaa Venäjän kanssa.

Nyt olisi maamiinoille käyttöä Venäjän rajalla. Ehkä sinne ei olisi vapaaehtoista tungosta, jos miinat olisivat käytössä. Sota on sotaa eikä turvapaikan hakua.

13

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sepä se mitä tämä silmänlume kanttura joka paikassa koittaa lässyttää muistelisi vaan mikä emopaska itse ollut nyt koittaa viisastella vituttaa naamavärkkikin,hyih sathana.

    • Anonyymi

      Piti lärväkkeen olla paskaa jauhamassa stubbeliinin piirissäkin ja toinen tämä rutoo Marin,kaikkea paskaa se maa päällään kantaakin.

    • Anonyymi

      Hän on edelleenkin presidentti.

      • Anonyymi

        Valitettavasti sitä ei voida riistää häneltä.


      • Anonyymi

        Ja kaikenlaisia paskoja siihenkin virkaan valitaan hyih sathana.


    • Anonyymi

      On joo presitentti,kiitos media ja punainen YLE!.
      Piti saada naispresitentti,,no lampaille meni läpi.!
      Kaikkeen se piti sekaantua,Stasin apulainen!
      Virka nimityksiä ,,oma politrukki virkaan..eu kokouksiin jossa oli pääministerit!
      Amerikan haukkuminen jos ei demokraatti presitentti.
      Lenteli Afrikassa yksityiskoneella,tietysti kun demari,veronmaksajat maksaa.
      Yritti tukea omalle YK pääsihteeri virkaan. Onneksi isot pojat torppasi!
      Ja tuo miinakielto..!halpa ja tehokas puolustus!sai jonkun punakenraalin mukaan.
      Nyt rajalaki...no jos sieltä Venäjältä tulis niitä kauniita naisia.,sai tarjat
      olla rauhassa minun puolesta.!

    • Näinköhän yrittää vielä seuraavis vaaleissa pressaksi kuten Trump😳

      • Anonyymi

        Tarkoitit bideniä? 81miljoonalla postiäännellä!


    • Anonyymi

      Ei muuten ylentänyt Niinistöä,? Semmonen demari.
      Mutta hyvä kun anarkisti Greta tunderball on Helsingin yliopiston kunniatohtori!
      Herätkää suomalaiset!

    • Anonyymi

      Eiköhän ole parempi, että itse jätät politiikan ja henkilöiden arvostelun. Edistä omaa agendaasi, kehu mieluummin omia ratkaisujasi. Ehkäpä pystyt parempaan.

      • Anonyymi

        Ai,,ai sattuu,,ei saa moittia! Kuinka paljon on Trumppia ja perussuomalaisia haukuttu!?
        Ja* tasapuolinen* YLE etunenässä!

        Maksatko edes YLE veroa?


    • Anonyymi

      Niin nyt Tarja vastustaa käännytyslakia.

      Mutta jännästi kun hän itse oli oikeusministeri niin hän sekä käännytti että pakkopalautti venäjältä länteen pyrkineitä toisinajattelijoita. Ja silloin se oli täysin hyväksyttävää toimintaa koska hän teki niin? Mutta nyt ei sitten olekaan? Halonen tuntuu olevan enemmän kuin tekopyhä punamuumi.

      • Anonyymi

        Näinne mielet muuttuu😅! Olis nyt vain eläkkeel 🤗


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe