Usein ruoho vihreämpää aidan toisella puolella

Anonyymi-ap

Olenko hullu, kun mielessäni olen nyt viikon verran ajatellut ystäväni miestä ja tämän isoa varustusta?

Olimme kaveripariskunnan kanssa saunomassa viime viikonloppuna, miehet ilkosillaan. En ole eläissäni nähnyt niin isoa penistä kuin ystävän miehellä. Kun hän istui lauteilla niin sukukalleudet ikään kuin "lepäsivät" lauteilla kun oli niin kookas. Aina kun hän haki löylyvettä tai puita niin en saanut katsettani irti hänen jalkovälistään, kun tuo paljaspäinen penis heilahteli puolelta toiselle ja ulottui miltei puoleen reiteen asti.

Ystävän miehen upea elin on nyt pyörinyt koko viikon päässäni ja olen jopa nähnyt unta että saisin koskea siihen. Miten voisin lopettaa nämä hullut ajatukset, jotka eivät liene sopivia? Meillä on omat suhteemme ja kaikki hyvin, eikä minun pitäisi miettiä ystäväni miehen penistä

Moni pohtii samaa asiaa.
Kaikkien naisten pitäisi saada kokea todella iso kyrpä ainakin kerran.

13

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moni mies tosiaan pohtii samaa asiaa, kuinka kaikkien naisten pitäisi saada kokea kunnon kyrpä edes kerran elämässään.

      Pienellä peniksellä voi saada tyydytyksen kun miehen häpyluu hieroo naisen klitorista, mutta tuntuuko se naisen emättimessä tai varsinkaan emättimen pohjassa. Ei tunnu. Se on samanlaista seksiä kuin saksiminen lesboilla, tai miehen antama suuseksi. Ei se ole samaa kun kunnon elävä lämmin spermaa syöksevä sykkivä jättiläiskyrpä joka venyttää paikkoja niin pituus kuin leveyssuunassakin.
      Mitättömien pikkukikkeleiden ei nyt tarvitse tulla selittämään kuinka jättiläiskyrpä muka hakkaa kohdunsuuhun. Ei hakkaa. Pikkukyrpä hakkaa koska se ei ylety syvälle. Jättiläinen painuu pohjaan, niin että kohdunsuu siirtyy lähetyssaarnaaja asennossa kalunvarren yläpuolelle pois edestä ja silloin jättiläinen todellakin pääsee painautumaan hyvin syvälle pehmeään pohjaan saakka, niin että se tuntuu ihan naisen mahanpohjassa saakka. Se kohtua hakkaava liike muuttuu myös kohdunsuuta hierovaksi liikkeeksi ja on erityisen nautinnollista kun oikea asento on saavutettu.

      • Anonyymi

        Nyt puhut vähän mutta asiaa!Se on juurikin noin👍


    • Anonyymi

      Ruoho on vihreämpää siellä missä sitä hoidetaan

    • Anonyymi

      Yleinen harhaluulo on että tuollainen ns lihakulli olisi myös kova..
      Kyllä sen lötkön työntäminen pilluun on niin hankalaa että siinä ajassa häviää viimeisetkin halut

      Normaali kivikova kulli kuten meukäläisellä on paras
      Tosin se on normaalia paksumpi päästään.
      .
      Näin ovat minulle monet naiset kertoneet petyttyään isoon


      Karl von Kuk

      • Anonyymi

        Juu juu. Kaikki uskoo.

        Olet varmasti monta kertaa saanut jättiläistä olet oikea jättipenisten asiantuntija.


    • Anonyymi

      Et ole. Haluaisin nähdä kun vaimoani pannaan jättimäisellä aisalla. Haluaisin työntää pikkukaluni jättikyrvällä väljäksi naituun spermaiseen vittuun.

      • Anonyymi

        Voisitko sinä, näiden palstojen vakioneitsyt, lopultakin kertoa sen että mikä tuo flesu on???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko sinä, näiden palstojen vakioneitsyt, lopultakin kertoa sen että mikä tuo flesu on???

        Eipä taida kehtaa tulla kertoo. Se on varmaan sille elämää suurempi juttu.


    • Anonyymi

      Minä ihastuin siskoni miehen kalusta niin paljon että kun hän kysyi minua seksi hommiin niin suostuin.
      Minun oli pakko saada kokeilla miltä se tuntuu.

    • Anonyymi

      Pääset itse helpommalla jos antaudut halullesi ja panet hänen kanssa niin tiedät miltä se tuntuu.
      Minä kokeilin ystäväni miestä ja minua ainakin helpotti kun olin ollut hänen kanssa sängyssä.

    • Anonyymi

      Onko teillä naisilla vaatteita saunoessa ja miehet alasti?
      Meillä saunotaan aina alasti ainakin mieheni kanssa, yleensä miehet ovat alasti ja pari naista on pitänyt pyyhkeen suojanaan.

    • Anonyymi

      Olisiko isoa tarjolla?

    • Anonyymi

      Eikö se ole sama onko kyrpä iso vai pieni.
      Meillä on tärkeintä että vaimo nauttii kun vieraampi kyrpä soutaa vitussa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe