Kysymys palsta-trolli kameleontti "sedälle" onko säännöt yhä sisäistämättä s24:llä?

Anonyymi-ap

AITO KYSYMYS JUURI NYT!
MITÄ TARKOITTI juuri poistettu >nim. VERIKIIHKEÄ ukkeli ...? Mitä kiihkoilet... mikset ole ja esiinny normaalimmin?
Taisteleeko trollisetä verispäissään oikeudestaan "alaikäisten pillun nuolentaan" ym. setäpervoon ja ihan omin ehdoin?

👉👉👉Kun palstan käyttö ikäraja on YHÄ 18- vuotta, tämä ilmoittelee alaikäisiä huudellen alk. 16-vuotiaat jotka eivät onnekseen liiku palstalla?!
Miten suomi24 seksipalsta sallii tämän ym. sääntöjen vastaisuudet!?

11

116

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä ne sille voi jos kyseinen setä jo hoitolaitoksessa on ja ne ei siellä hänen pääsyään nettiin estä ni mitä voi vielä tehdä

      • Anonyymi

        Näin kertoo itse Heinolan sedän iskä ihguu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kertoo itse Heinolan sedän iskä ihguu

        Idiootti!


    • Anonyymi

      Suomi24 itse asiassa voisi ottaa uudelleen käyttöön pannit ja määräaikaiset kiellot ja pääsyn sivulle - tai ainakin kirjoittamisen estot!

      Nämä oli käytössä pitkään näillä foorumeilla n. 10-15-v. sitten!
      Jo ennen siyä kun foorumilta oli suora ilmoitus kanava POLIISIIN! JOKA oli kyllä erikoinen diili yksityisen toimijan ja valtion toiminnan välillä!
      Siihen ei ehkä kannata mennä - mutta pannit voisi toimia!?

    • Anonyymi

      Kannattaa huomioida nämä kaikessa ja kaiken aika avauksissanne!
      Säännöissä ilmoitettu 18- ikävuoden raja on tietfnkin vaikea kontrolloida jos mitään vaatimuksia ei ole - kuin tuo hepponen ja naurettava oma ilmoitus ikään nähden!

      Mutta tämä kun henkilö ihan avoimesti ilmoittaa hakujensa ikähaarukan 16-18-vuotiaille, ja ilman mitään sen suurempaa kontrollia on hyvin ERIKOISTA FOORUMILLA!
      Jos tyyppi kehtaisi viettinsä mukaan...tämä ilmoittelisi ikää jopa 14-15- vuotiaille!

    • Anonyymi

      Eläs nyt spede hikeenny buaahaa

      • Anonyymi

        Idiootti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootti!

        Osaatko Heinolan pelle ilmaista asiaasi ja itseäsi muullakin tavalla kuin mitä tuo sana itseesi hyvin sopiva "idiootti" kertoo!?
        Sekin kun sopii hyvin tämän trollin mielenlaatuun ei se päde pelkkänä huuteluna edes - kun AITO idioottinen hlö on kykenemätön edes näihin trollaus avauksiin miten ko. toimii!
        Raja on näissä siis hyvin häilyvä!


    • Anonyymi

      Totta joka sana!

      Tosi ON!
      👩‍🦰🧑‍🦰

    • Anonyymi

      Palstalla ei juurikaan ole sääntöjä. Edes selkeisiin laittomuuksiin ei täällä puututa joten ei kannata tuhlata ruutia vuosikausia jatkaneisiin trolleihin kuten Rane. Ylläpito on tyytyväinen kun Rane näennäisesti aktivoi palstaa.

      Rane ei ole hakemassa alaikäistä (alle 16v) seksiseuraa joten lakia ei rikota. Rane ei maksa seksiseurasta joten kyse ei ole seksin ostamisesta alle 18 vuotiaalta. Palstan sääntöjen rikkominen ei ole rikos.

    • Anonyymi

      Kyllä ihminen saa identifioitua tarpeensa mukaan minkä ikäiseksi tahansa, ja inklusiotua mille tahansa palstalle haluaakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3573
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      162
      2191
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1891
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1782
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      362
      1211
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      53
      964
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe