Toyotaa arvostaa vain toyotan omapoika.

Anonyymi-ap

Toyotan hitaus liikennevaloissa tiedetään SAKSALAINEN LAATUAUTO PISTÄÄ TOYOTAT SYVÄ KYYKKYYN.

43

539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Syväkyykky:
      Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
      Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

• Anonyymi

Milloin hankit sitä kokemusta SAKSALAISISTA LAATUAUTOISTA.

• Anonyymi

Todellisuudessa itselataavat hybridi-Toyotat lähtevät liikennevaloista kaikkein ripeimmin. Premiumautot tahtovat jäädä jalkoihin, koska hybridi-Toyota vetää niin tasaisesti ja nykäyksettömästi.

• Anonyymi

Sano toyotan omapoika jolla ei pienintäkään kokemusta SAKSALAISISTA LAATUAUTOISTA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano toyotan omapoika jolla ei pienintäkään kokemusta SAKSALAISISTA LAATUAUTOISTA

Hinausyhtiöillä on paljon kokemusta syväkyykkyautoista.
        Kts. hinaustilasto ^

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hinausyhtiöillä on paljon kokemusta syväkyykkyautoista.
        Kts. hinaustilasto ^

Millon hankit sitä kuuluisaa kokemusta saksalaisista laatuautoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millon hankit sitä kuuluisaa kokemusta saksalaisista laatuautoista.

Mä joka päivä töitä teen,
        joka aamu hinausauton rattiin meen, sen kaiken teen mä siksi vain
        koska mersu, audi ja bmw oottelee hinausta.

Mattiteppo ja seppo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas skoda-mies Toyota palstalla.

säästä vielä kotvasen aikaa, skodasta et saa vaihdossa mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä joka päivä töitä teen,
        joka aamu hinausauton rattiin meen, sen kaiken teen mä siksi vain
        koska mersu, audi ja bmw oottelee hinausta.

Mattiteppo ja seppo

Mä joka päivä työtön oon, joka päivä toyotan rattiin meen,sen kaiken teen mä siksi vain koska ei ole varaa ostaa mersua,audia eikä bmwtä.

• Anonyymi

Eilen
      Kaikki murheeni vaikuttivat niin kaukaisilta
      Nyt näyttää siltä, ​​että Toyotani on täällä jäädäkseen
      Voi, uskon eiliseen

Yhtäkkiä
      En ole puoliksi sama mies kuin ennen
      Ylläni roikkuu varjo
      Vika tuli yllättäen

Miksi Toyotani piti hajota
      En tiedä, korjaaja sanoisi
      minä tein jotain väärää
      Nyt kaipaan eilistä

Eilen
      Bingo oli niin helppo peli pelata
      Nyt tarvitsen piilopaikan
      Voi, uskon eiliseen

• Anonyymi

Syväkyykky, maanantai ja Trafi.

• Anonyymi

Millon hankit sitä kokemusta muistakin autoista kuin tojota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millon hankit sitä kokemusta muistakin autoista kuin tojota.

Maanantai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maanantai.

Hyvä menet siis maanantaina ajamaan SAKSALAISELLA LAATUAUTOLLA.Ja poistut saksalaisella laatuautolla.

• Anonyymi

Omapoika taas syvässä kyykyssä.

• Anonyymi

Milloin hankit saksalaisen laatuauton.Ja hankit sitä kokemusta mikä sinulta toyotan omapoika selvästikkin puuttuu.

• Anonyymi

Toyota omapoika paskoo toyota myynnin loossissa housuunsa.

• Anonyymi

Mullaki harmittaa ku tojo hakkaa moottorivikojen kuninkaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullaki harmittaa ku tojo hakkaa moottorivikojen kuninkaat.

Minua harmitaa kun sinulla ei ole kokemusta sakslaisesta laatuautosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua harmitaa kun sinulla ei ole kokemusta sakslaisesta laatuautosta.

Toyotalla ei ole mitään omia poikia.Toyota on vaan suht.luotettava käyttöauto
        Hullua tulla sössötämään joistain premium merkeistä käyttöauto palstalle pitää olla päässä jotain vikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toyotalla ei ole mitään omia poikia.Toyota on vaan suht.luotettava käyttöauto
        Hullua tulla sössötämään joistain premium merkeistä käyttöauto palstalle pitää olla päässä jotain vikaa.

Kuulkaas, se on tämä talutusnuorassa oleva vilunkivagenkaupustelija joka kateuksissaan keksinyt tällaisen "omapoika" ilmaisun kun vilunkivageniin ovat täyspäiset jo alkaneet ottaa etäisyyttä. Hätä ja herjausyritykset ovat seurausta surkeudesta kun kaikki muut oljenkorret on jo käytetty . Toyota muuten tuplasi tuloksensa, eilen uutiset kertoi. Ei voi kun ihmetellä että ehdittiin kertoa ennen kuin isoveli ehti kieltää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulkaas, se on tämä talutusnuorassa oleva vilunkivagenkaupustelija joka kateuksissaan keksinyt tällaisen "omapoika" ilmaisun kun vilunkivageniin ovat täyspäiset jo alkaneet ottaa etäisyyttä. Hätä ja herjausyritykset ovat seurausta surkeudesta kun kaikki muut oljenkorret on jo käytetty . Toyota muuten tuplasi tuloksensa, eilen uutiset kertoi. Ei voi kun ihmetellä että ehdittiin kertoa ennen kuin isoveli ehti kieltää.

Milloin hankit kokemusta sakslaisista laatuautoista.

• Anonyymi

Saksalainen laatuauto ? Sen on telluksen suurin vitsi

• Anonyymi

Saksalainen laatuauto = 7 vuoden rahoitus 70% jäännösarvolla, nöyränä poikana lakki kourassa haettu rahoituspäätöstä. Sitten Toyota = omalla rahalla ostettu omistajana omistaja itse. Määrätietoinen, laatutietoinen, ei viihdy korjaamoilla. On näissä hurja ero.

• Anonyymi

Kyllä huomaa ettei vieläkään ole kokemusta saksalaisista laatuautoista milloin meinasit hankkia.

• Anonyymi

On niitä ollut vuosien varrella. Ei enää. Kokemukset karvaita korjauksineen.
      Siksi siirryin Toyotaan. Elämässä tulee kolhuja ja monenlaista harmia, se vielä päälle että taistelisi jonkun vikapesän kanssa, ei saatana. Ei ikinä.

• Anonyymi

Saksalainen "laatuauto" ja kahden vuoden takuulla? Ja ilmaisella virallisella öljynkulutusmittauksella!! Kiinnostuitko?

• Anonyymi

Hauskoja juttuja poika vääntää vuodesta toiseen. Luuletko, että joku uskoo?

• Anonyymi

Et ikinä ole omistanu saksalaista laatuautoa.Noita on mulla ollu nyt olis aika hankkia sitä kokemusta.

• Anonyymi

Oikeasti Toyotan omapoika on vain yksinäinen ja luultavasti liikuntakyvytön laitoshoidokki jonka aika kuluu Toyotaa puolustaen ja yllyttäen muita kirjoittelemaan hänen kanssaan. Näin hänellä on edes jotain tekemistä ja Suoli24 pitää elämässä kiinni.

• Anonyymi

Unohtui tuo useimmin hinurin koukussa roikkuva saksalainen "premiumauto" suomalaisen vakuutusyhtiön kokemuksella ja ilmoituksella. Luotettava media kertoi. Muuten en sitäkään tietäisi. Niin ja kahden vuoden takuu löytyy "laatuauton" omasta infosta niinkuin ohjeistus, tuominen viralliseeen öljynkulutusmittaukseenkin. Tosin se takuu ennen EU:n määräystä oli vain 1 vuosi. Mitäköhän siitä voisi päätellä? Enkä sorru minnekään hönöttelyyn , nimittelyyn ja pojitteluun. Riittää faktaan perehtyminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohtui tuo useimmin hinurin koukussa roikkuva saksalainen "premiumauto" suomalaisen vakuutusyhtiön kokemuksella ja ilmoituksella. Luotettava media kertoi. Muuten en sitäkään tietäisi. Niin ja kahden vuoden takuu löytyy "laatuauton" omasta infosta niinkuin ohjeistus, tuominen viralliseeen öljynkulutusmittaukseenkin. Tosin se takuu ennen EU:n määräystä oli vain 1 vuosi. Mitäköhän siitä voisi päätellä? Enkä sorru minnekään hönöttelyyn , nimittelyyn ja pojitteluun. Riittää faktaan perehtyminen.

Aika heikoilla olet faktan suhteen hinurin koukussa roikkuva premiumauto.Milloin meinasit hankkia sitä kokemusta saksalaisista laatuautoista.

• Anonyymi

Japski on oiva valinta jos olet kääpiö hameväen edustaja.

• Anonyymi

Voikohan tuota kateutta noin yhtään lievittää? Aika ohuelta oljenkorrelta kyllä tuntuu.

• Anonyymi

Japanilaiset autot on persjalkasille vai oliko se toyota turkkilainen.

• Anonyymi

Toyota pisti Trafin mukaan luun kurkkuun rupumerkeille ja itku sekä valitus näköjään jatkuu koko heinäkuun.

• Anonyymi

Toyotan omapoika on toyota myyjä jolla ei ole mitään kokemusta SAKSALAISISTA LAATUAUTOISTA.Millon ontarkoitus hankkia sitä kuuluisaa kokemusta.haaaa

• Anonyymi

Korjaamon tiskillä se kyykyn syvyys mitataan, eikä liikennevaloissa.

• Anonyymi

Audi kingi, moottorivikojen kingi.

• Anonyymi

Milloin oli tarkoitus hankkia kokemusta saksalaisista laatuautoista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin oli tarkoitus hankkia kokemusta saksalaisista laatuautoista

Sulle on jäänyt levy päälle. Usko jo en halua samallaista autoa kuin sinulla on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle on jäänyt levy päälle. Usko jo en halua samallaista autoa kuin sinulla on.

Onko saksalainen laatuauto sellainen auto joka vakuutusyhtiön kokemana on useimmin hinausauton kyydissä? Kyllä maksajaa pitää uskoa. Miksi pitäisi itse lähteä kokeilemaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko saksalainen laatuauto sellainen auto joka vakuutusyhtiön kokemana on useimmin hinausauton kyydissä? Kyllä maksajaa pitää uskoa. Miksi pitäisi itse lähteä kokeilemaan?

Muiden merkkien typerä haukkuminen ei tee Toyotasta yhtään sen parempaa autoa. Kyllähän jo se, että uusi auto ei lähde talvella käyntiin, kertoo ihan tarpeeksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9534
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      3020
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      41
      2789
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2601
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      198
      2028
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      103
      1929
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1873
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      51
      1433
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1266
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1241
    Aihe