Toyotan hitaus liikennevaloissa tiedetään SAKSALAINEN LAATUAUTO PISTÄÄ TOYOTAT SYVÄ KYYKKYYN.
Toyotaa arvostaa vain toyotan omapoika.
43
539
Vastaukset
- Anonyymi
Syväkyykky:
Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.- Anonyymi
Milloin hankit sitä kokemusta SAKSALAISISTA LAATUAUTOISTA.
- Anonyymi
Todellisuudessa itselataavat hybridi-Toyotat lähtevät liikennevaloista kaikkein ripeimmin. Premiumautot tahtovat jäädä jalkoihin, koska hybridi-Toyota vetää niin tasaisesti ja nykäyksettömästi.
- Anonyymi
Sano toyotan omapoika jolla ei pienintäkään kokemusta SAKSALAISISTA LAATUAUTOISTA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano toyotan omapoika jolla ei pienintäkään kokemusta SAKSALAISISTA LAATUAUTOISTA
Hinausyhtiöillä on paljon kokemusta syväkyykkyautoista.
Kts. hinaustilasto ^ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hinausyhtiöillä on paljon kokemusta syväkyykkyautoista.
Kts. hinaustilasto ^Millon hankit sitä kuuluisaa kokemusta saksalaisista laatuautoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millon hankit sitä kuuluisaa kokemusta saksalaisista laatuautoista.
Mä joka päivä töitä teen,
joka aamu hinausauton rattiin meen, sen kaiken teen mä siksi vain
koska mersu, audi ja bmw oottelee hinausta.
Mattiteppo ja seppo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas skoda-mies Toyota palstalla.
säästä vielä kotvasen aikaa, skodasta et saa vaihdossa mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä joka päivä töitä teen,
joka aamu hinausauton rattiin meen, sen kaiken teen mä siksi vain
koska mersu, audi ja bmw oottelee hinausta.
Mattiteppo ja seppoMä joka päivä työtön oon, joka päivä toyotan rattiin meen,sen kaiken teen mä siksi vain koska ei ole varaa ostaa mersua,audia eikä bmwtä.
- Anonyymi
Eilen
Kaikki murheeni vaikuttivat niin kaukaisilta
Nyt näyttää siltä, että Toyotani on täällä jäädäkseen
Voi, uskon eiliseen
Yhtäkkiä
En ole puoliksi sama mies kuin ennen
Ylläni roikkuu varjo
Vika tuli yllättäen
Miksi Toyotani piti hajota
En tiedä, korjaaja sanoisi
minä tein jotain väärää
Nyt kaipaan eilistä
Eilen
Bingo oli niin helppo peli pelata
Nyt tarvitsen piilopaikan
Voi, uskon eiliseen - Anonyymi
Syväkyykky, maanantai ja Trafi.
- Anonyymi
Millon hankit sitä kokemusta muistakin autoista kuin tojota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millon hankit sitä kokemusta muistakin autoista kuin tojota.
Maanantai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maanantai.
Hyvä menet siis maanantaina ajamaan SAKSALAISELLA LAATUAUTOLLA.Ja poistut saksalaisella laatuautolla.
- Anonyymi
Omapoika taas syvässä kyykyssä.
- Anonyymi
Milloin hankit saksalaisen laatuauton.Ja hankit sitä kokemusta mikä sinulta toyotan omapoika selvästikkin puuttuu.
- Anonyymi
Toyota omapoika paskoo toyota myynnin loossissa housuunsa.
- Anonyymi
Mullaki harmittaa ku tojo hakkaa moottorivikojen kuninkaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullaki harmittaa ku tojo hakkaa moottorivikojen kuninkaat.
Minua harmitaa kun sinulla ei ole kokemusta sakslaisesta laatuautosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua harmitaa kun sinulla ei ole kokemusta sakslaisesta laatuautosta.
Toyotalla ei ole mitään omia poikia.Toyota on vaan suht.luotettava käyttöauto
Hullua tulla sössötämään joistain premium merkeistä käyttöauto palstalle pitää olla päässä jotain vikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotalla ei ole mitään omia poikia.Toyota on vaan suht.luotettava käyttöauto
Hullua tulla sössötämään joistain premium merkeistä käyttöauto palstalle pitää olla päässä jotain vikaa.Kuulkaas, se on tämä talutusnuorassa oleva vilunkivagenkaupustelija joka kateuksissaan keksinyt tällaisen "omapoika" ilmaisun kun vilunkivageniin ovat täyspäiset jo alkaneet ottaa etäisyyttä. Hätä ja herjausyritykset ovat seurausta surkeudesta kun kaikki muut oljenkorret on jo käytetty . Toyota muuten tuplasi tuloksensa, eilen uutiset kertoi. Ei voi kun ihmetellä että ehdittiin kertoa ennen kuin isoveli ehti kieltää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulkaas, se on tämä talutusnuorassa oleva vilunkivagenkaupustelija joka kateuksissaan keksinyt tällaisen "omapoika" ilmaisun kun vilunkivageniin ovat täyspäiset jo alkaneet ottaa etäisyyttä. Hätä ja herjausyritykset ovat seurausta surkeudesta kun kaikki muut oljenkorret on jo käytetty . Toyota muuten tuplasi tuloksensa, eilen uutiset kertoi. Ei voi kun ihmetellä että ehdittiin kertoa ennen kuin isoveli ehti kieltää.
Milloin hankit kokemusta sakslaisista laatuautoista.
- Anonyymi
Saksalainen laatuauto ? Sen on telluksen suurin vitsi
- Anonyymi
Saksalainen laatuauto = 7 vuoden rahoitus 70% jäännösarvolla, nöyränä poikana lakki kourassa haettu rahoituspäätöstä. Sitten Toyota = omalla rahalla ostettu omistajana omistaja itse. Määrätietoinen, laatutietoinen, ei viihdy korjaamoilla. On näissä hurja ero.
- Anonyymi
Kyllä huomaa ettei vieläkään ole kokemusta saksalaisista laatuautoista milloin meinasit hankkia.
- Anonyymi
On niitä ollut vuosien varrella. Ei enää. Kokemukset karvaita korjauksineen.
Siksi siirryin Toyotaan. Elämässä tulee kolhuja ja monenlaista harmia, se vielä päälle että taistelisi jonkun vikapesän kanssa, ei saatana. Ei ikinä.- Anonyymi
Saksalainen "laatuauto" ja kahden vuoden takuulla? Ja ilmaisella virallisella öljynkulutusmittauksella!! Kiinnostuitko?
- Anonyymi
Hauskoja juttuja poika vääntää vuodesta toiseen. Luuletko, että joku uskoo?
- Anonyymi
Et ikinä ole omistanu saksalaista laatuautoa.Noita on mulla ollu nyt olis aika hankkia sitä kokemusta.
- Anonyymi
Oikeasti Toyotan omapoika on vain yksinäinen ja luultavasti liikuntakyvytön laitoshoidokki jonka aika kuluu Toyotaa puolustaen ja yllyttäen muita kirjoittelemaan hänen kanssaan. Näin hänellä on edes jotain tekemistä ja Suoli24 pitää elämässä kiinni.
- Anonyymi
Unohtui tuo useimmin hinurin koukussa roikkuva saksalainen "premiumauto" suomalaisen vakuutusyhtiön kokemuksella ja ilmoituksella. Luotettava media kertoi. Muuten en sitäkään tietäisi. Niin ja kahden vuoden takuu löytyy "laatuauton" omasta infosta niinkuin ohjeistus, tuominen viralliseeen öljynkulutusmittaukseenkin. Tosin se takuu ennen EU:n määräystä oli vain 1 vuosi. Mitäköhän siitä voisi päätellä? Enkä sorru minnekään hönöttelyyn , nimittelyyn ja pojitteluun. Riittää faktaan perehtyminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohtui tuo useimmin hinurin koukussa roikkuva saksalainen "premiumauto" suomalaisen vakuutusyhtiön kokemuksella ja ilmoituksella. Luotettava media kertoi. Muuten en sitäkään tietäisi. Niin ja kahden vuoden takuu löytyy "laatuauton" omasta infosta niinkuin ohjeistus, tuominen viralliseeen öljynkulutusmittaukseenkin. Tosin se takuu ennen EU:n määräystä oli vain 1 vuosi. Mitäköhän siitä voisi päätellä? Enkä sorru minnekään hönöttelyyn , nimittelyyn ja pojitteluun. Riittää faktaan perehtyminen.
Aika heikoilla olet faktan suhteen hinurin koukussa roikkuva premiumauto.Milloin meinasit hankkia sitä kokemusta saksalaisista laatuautoista.
- Anonyymi
Japski on oiva valinta jos olet kääpiö hameväen edustaja.
- Anonyymi
Voikohan tuota kateutta noin yhtään lievittää? Aika ohuelta oljenkorrelta kyllä tuntuu.
- Anonyymi
Japanilaiset autot on persjalkasille vai oliko se toyota turkkilainen.
- Anonyymi
Toyota pisti Trafin mukaan luun kurkkuun rupumerkeille ja itku sekä valitus näköjään jatkuu koko heinäkuun.
- Anonyymi
Toyotan omapoika on toyota myyjä jolla ei ole mitään kokemusta SAKSALAISISTA LAATUAUTOISTA.Millon ontarkoitus hankkia sitä kuuluisaa kokemusta.haaaa
- Anonyymi
Korjaamon tiskillä se kyykyn syvyys mitataan, eikä liikennevaloissa.
- Anonyymi
Audi kingi, moottorivikojen kingi.
- Anonyymi
Milloin oli tarkoitus hankkia kokemusta saksalaisista laatuautoista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin oli tarkoitus hankkia kokemusta saksalaisista laatuautoista
Sulle on jäänyt levy päälle. Usko jo en halua samallaista autoa kuin sinulla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle on jäänyt levy päälle. Usko jo en halua samallaista autoa kuin sinulla on.
Onko saksalainen laatuauto sellainen auto joka vakuutusyhtiön kokemana on useimmin hinausauton kyydissä? Kyllä maksajaa pitää uskoa. Miksi pitäisi itse lähteä kokeilemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko saksalainen laatuauto sellainen auto joka vakuutusyhtiön kokemana on useimmin hinausauton kyydissä? Kyllä maksajaa pitää uskoa. Miksi pitäisi itse lähteä kokeilemaan?
Muiden merkkien typerä haukkuminen ei tee Toyotasta yhtään sen parempaa autoa. Kyllähän jo se, että uusi auto ei lähde talvella käyntiin, kertoo ihan tarpeeksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619534Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493020Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412789- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982028- 1031929
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251873Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511433Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121266- 281241