Pitkätukkaiselle miehelle

Anonyymi-ap

joka vahingossa vei minun sydämeni mukanaan: tiedätköhän, että kaipaan sinua edelleen? En ole ketään muuta vierelleni huolinut sen jälkeen, kun tiemme erkaantuivat. Ei kukaan tunnu miltään sen jälkeen, kun kohtasin sinut.

Ajattelen sinua yhä päivittäin.

31

1032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eräs mies pyörii päässäni kuin hedelmäpeli. Ei pitäis kuulemma luottaa häneen.🃏 Mutta mä olen mä. :”) Jotenkin vaan tuntuu että tämä on selvitettävä.. Nähdä edes kerran. Jos ei mitään tule sitten, niin okeijj ja saan vihdoin jatkaa elämääni, mutta niin kauan kun tilanne on näin.. Niin paha tässä on katsella muita. Pahoittelut siitä muille..😂✌️

    • Anonyymi

      No kiva kultaseni

    • Anonyymi

      Mikä niissä pitkätukissa aina viehättää .. 🤤

    • Anonyymi

      Onko oikein nutturakin :D

      • Anonyymi

        Ei. Lähes poikkeuksetta hänellä on tukka sitomatta.


    • Anonyymi

      Täällä se sydän on ❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      En tiennyt, mutta voisit ottaa yhteyttä niin voin näyttää sinulle sydäntäsi. Takaisin en anna kumminkaan. 😳

      • Anonyymi

        En voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi.

        Kyllä voit. Otat vaan luurin käteen ja avaat viestisovelluksen.


    • Anonyymi

      Pitkähiuksinen mies ei ole mies vaan ladyboy

      • Anonyymi

        Täysin eri mieltä.


    • Anonyymi

      Ylittääkö mulkun pituus 10 senttiä?

      • Anonyymi

        12cm


    • Anonyymi

      Joka paikkaan se danni ehtii, mut onhan sillä nopea auto

    • Anonyymi

      Teimme sydäntemme osalta melkein huomaamattamme vaihtokaupan. Ei mene päivääkään ettetkö kävisi ajatuksissani.

      • Anonyymi

        Kyllähän kaikki oli aistittavissa meidän välillämme jo silloin, mutta silloin se oli mahdotonta. Nyt en tiedä, ehkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän kaikki oli aistittavissa meidän välillämme jo silloin, mutta silloin se oli mahdotonta. Nyt en tiedä, ehkä?

        Koita pistää joku viesti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita pistää joku viesti!

        Telepatia ja unet ovat ainoa väylä, joka minulla on käytössäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Telepatia ja unet ovat ainoa väylä, joka minulla on käytössäni.

        Välillä, ikävän ollessa oikein kovimmillaan, mä yritän pinnistää telepaattisesti sulle viestin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä, ikävän ollessa oikein kovimmillaan, mä yritän pinnistää telepaattisesti sulle viestin.

        Ah, ehkä ne on sitten niitä hetkiä, kun yllättäen tulet mieleeni kesken jonkun ihan arkisen. Samaa tunnustan itse tekeväni, ja illalla haen sinut viereeni sieltä jostain. No, joka ilta edelleen, vaikka aikaa on kulunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ah, ehkä ne on sitten niitä hetkiä, kun yllättäen tulet mieleeni kesken jonkun ihan arkisen. Samaa tunnustan itse tekeväni, ja illalla haen sinut viereeni sieltä jostain. No, joka ilta edelleen, vaikka aikaa on kulunut.

        Sama juttu. ☺️ Joka ilta tietysti, kun ei ole muuta mietittävää, otan sinut ikään kuin kainalooni, mutta myös päivisin aina tulee vastaan asioita, jotka tuovat sinut mieleen ja taas meneekin päivä mukavasti haaveillessa!

        Ja sitten on tuo kumma telepatiajuttu. Vaikka olisi kuinka keskittyneenä johonkin, yhtäkkiä iskeydyt tajuntaani, kuin miljoona volttia ja kaikki pysähtyy. Voi melkein nähdä sun kasvosi ja vaimeasti kuulla sun äänesi ja se on vähän erilaista, kuin pelkät muistikuvat! Se tuntuu hauskalta, ja vaikka mulla on realistisempikin puoleni, musta on kiva haaveilla, että sä juuri mietit minua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. ☺️ Joka ilta tietysti, kun ei ole muuta mietittävää, otan sinut ikään kuin kainalooni, mutta myös päivisin aina tulee vastaan asioita, jotka tuovat sinut mieleen ja taas meneekin päivä mukavasti haaveillessa!

        Ja sitten on tuo kumma telepatiajuttu. Vaikka olisi kuinka keskittyneenä johonkin, yhtäkkiä iskeydyt tajuntaani, kuin miljoona volttia ja kaikki pysähtyy. Voi melkein nähdä sun kasvosi ja vaimeasti kuulla sun äänesi ja se on vähän erilaista, kuin pelkät muistikuvat! Se tuntuu hauskalta, ja vaikka mulla on realistisempikin puoleni, musta on kiva haaveilla, että sä juuri mietit minua!

        Niin, ja kun itsellä on jokin haastava juttu töissä tai jotain, mietin aina miten sinä tsemppaisit ja kannustaisit. Että kyllä sä pärjäät ja osaat, oot just hyvä tuollaisena.

        Kaikkialla olet minun mukanani, joskus vaimeammin, joskus tunnen sinut kuin vierellä olisit.

        Ja sitten joskus harvoin kun sinut näen kaukaa, tuntuu, että tajunta räjähtää.

        Mitä se olisikaan, jos me oikeasti saisimme olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. ☺️ Joka ilta tietysti, kun ei ole muuta mietittävää, otan sinut ikään kuin kainalooni, mutta myös päivisin aina tulee vastaan asioita, jotka tuovat sinut mieleen ja taas meneekin päivä mukavasti haaveillessa!

        Ja sitten on tuo kumma telepatiajuttu. Vaikka olisi kuinka keskittyneenä johonkin, yhtäkkiä iskeydyt tajuntaani, kuin miljoona volttia ja kaikki pysähtyy. Voi melkein nähdä sun kasvosi ja vaimeasti kuulla sun äänesi ja se on vähän erilaista, kuin pelkät muistikuvat! Se tuntuu hauskalta, ja vaikka mulla on realistisempikin puoleni, musta on kiva haaveilla, että sä juuri mietit minua!

        Olen iltapäivän mittaan käynyt kurkkimassa, oletko vastannut mitään, vaikka tiedän, että on häviävän pieni todennäköisyys, että olisit HÄN. On kuitenkin kiva ollut fiilistellä, kun selkeästi huomaa, että toinen ihminen kokee samalla tavalla (ja vielä yhdellä tunnisteella täsmää juuri häneen). Näistä telepatiajutuista harvemmalle tulee puhuttua. Mutta jotain näissä on pakko olla, joka paljastuu vain joillekuille.


    • Anonyymi

      Ny mittaamaan ne takatukat riittääkö pituus naisena esiintyvän jäbän skuuppiin

    • Anonyymi

      Luin pitkäkyntiselle 🙃

    • Anonyymi

      3kk päästä itket tällä, miten joku voi olla niin julma

    • Anonyymi

      Pitkätukkamiehet on usein jotenkin epävarmoja ja mentaalisesti heikkoja. Sitä sitten kompensoidaan yrittämällä näyttää rajulta.

      • Anonyymi

        Hänen arvostettavimpia piirteitään on juuri inhimillisyys. Yksi niistä asioista, joista alun alkaen viehätyin.


    • Anonyymi

      Milloin viimeksi näimme toisemme?

      • Anonyymi

        Vastavuoroisesti näimme edellisen kerran viime talvena. Tarkan päivänkin muistan, tottakai.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastavuoroisesti näimme edellisen kerran viime talvena. Tarkan päivänkin muistan, tottakai.

        Niin oli silloin. Kannattaisi kertoa tuosta kaipauksesta palstan ulkopuolellakin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1975
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1453
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      103
      826
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe