Olen lukenut näitä äiti poika juttuja mutta en ole koskaan nähnyt isä poika juttuja.
Meillä oli aika kiimaisia leikkejä isän kanssa aikoinaan.
Onko muilla ollut mitään tälläistä?
Olen jo lähes 60 vuotias mutta välillä aina näitä muistelen.
Ja ei minusta mitään homoa tullut vaikka ehkä vähän bi henkinen olen mutta miehen kanssa en ole muuten ollut. Toki seisovaa kalua on kyllä mukava katsella.
Isä ja poika
22
858
Vastaukset
- Anonyymi
Homoja on vain noin 5% ihmiskunnasta. Sukurutsaajia on samoin 5% ihmiskunnasta. Kun nuo kaksi lukua kerrot yhteen, paljastuu että teidänlaisia vitunmoisia homoja on todella vähän, eli 0,25%
- Anonyymi
mutta 75%miehistä haluaa kuitenkin sauvaa peppuunsa tai oikeaa miestä siitä ei vaan puhuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta 75%miehistä haluaa kuitenkin sauvaa peppuunsa tai oikeaa miestä siitä ei vaan puhuta
Porsas röh röh
- Anonyymi
Tässä sinulla oikeita prosentteja: On average, globally, 80% of people identify as heterosexual, 3% as gay, lesbian or homosexual, 4% as bisexual, 1% as pansexual or omnisexual, 1% as asexual, 1% as “other”, and 11% don’t know or won’t say
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porsas röh röh
Mitäs olet sinähän se tiedät mitä porsaittes kaa touhuat. Mee ny röhkii sinne karsinaas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joka mies kadehtii naisen sauvaa aina kova tuntuu myös pepussa vielä jos vibra ihanaa
- Anonyymi
isällä oli niin mahtava kalu oli sitä mukava saunassa imeskellä peppuun en uskaltanut ottaa oli niin suuri
- Anonyymi
oli kokeilla äiti ei kuulemma antanut ekan jälkeen halus vaan uudestaan n.25-30cm kyllä tuntui
- Anonyymi
Isä ja poikajutut eivät ole yleisiä, koska isät yleensä on heteroja. Vain pieni osa isejä on bi seksuaaleja, jotka katselevat myös poikia ja miehiä. Äiti ja poika on taas paljon yleisempää, kun pojat alkavat kiinnostua naisista.
- Anonyymi
Spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spedellä taas sekottaa buaahaa
Mitäs buaahaa spede taas sekoilet hähähää
- Anonyymi
Tästä on jo yli 40 vuotta mutta runkkailimme isäni kanssa aikoinaan. Alkoi yhtenä kesänä kun taisin olla 15-16 vuotias ja olimme kahdestaan mökillä. Tätä jatkui aina siihen asti säännöllisesti kunnes muutin pois kotoa 21 vuotiaana. Emme koskaan koskeneet toisimme aina vain runkkailtiin omia kaluja.
- Anonyymi
Vähän samanlaisia kokemuksia kuin edellisellä kommentoijalla paitsi että olin huomattavasti nuorempi silloin. Muistan jääneeni kiinni runkkailusta noin kymmenvuotiaana ja huomasin nopeasti kuinka tyydyttelyni kiinnosti isääni todella paljon. Hän otti asian puheeksi monen monta kertaa ja lopulta pyysi saada katsella kun teen sitä. Minulla oli luonnollisesti vielä hyvin pieni ja vielä karvaton kalu, mutta sain sen nytkähtelemään isän silmien edessä. Muutamia viikkoja myöhemmin isäni myös tyydytti itsensä katsellessaan. Muistan kuinka hän ampui lastinsa pitkin rinnuksiaan nähtyään kuinka olin saanut jonkinlaisen kuivan orgasmin vähän aiemmin. Samaa jatkui aika monta kertaa noin vuoden tai parin ajan kunnes kullin ja karvojen kasvaessa kiinnostus ikään kuin itsestään lopahti. Muistelen noita aikoja hyvällä mielellä enkä kanna niistä yhtään kaunaa isälleni.
- Anonyymi
Eli isäsi oli pedofiili hintti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli isäsi oli pedofiili hintti.
Sinähän se tuon voit tietää omasta isästäs. Mitäs olet pedofiili hintin tuotos.
- Anonyymi
Kannattaa muistaa tälläisessä asiassa pari asiaa!
1. Jos kaksi aikuista ihmistä jotka ymmärtää asioitten seuraukset tekee asian yksissä tuumin, niin siinä ei ole mitään. Se on aivan heidän asia.
2. "junnuna" ihmisten piirit on pienet ja saattaa ajatella, että mikä tahansa käy! Ei siinä mitään jos esim. "isä" vetää perseeseen. Asiana se juttu voi tuntua hyvälle, mutta ajan myötä siitä asiasta saattaa paljastua totuus. Vallankäyttäjän mieli ei ehkä ole ihan ok! Kahden ihmisen välit saattaa mennä rikki ja väärinkäytetyn ihmisen elämä pilalle.
Mä en oikeasti ymmärrä mistä vitusta näitä juttuja oikeen sikiää! Normaalisti lapsen ja vanhemman keskinäinen ikäero on jo yli 20v. Tuskin ihminen aikuisenakaan tekisi sellaista jos ikäero on 20v.
Itselläni on kaksi eri kokemusta tästä asiasta. Myöhemmin todellakin se totuus paljastuu! Siinä hetkessä se juttu on aivan eri. Pentuna se vajaa 10v ikäerokin voi olla myöhemmin katsottuna iso, ja tasaantuu kyllä ajan myötä. - Anonyymi
Edelliselle kommentoijalle muistuttaisin että jokaisella on samanlainen yhtä arvokas oikeus omiin tuntemuksiinsa. Tuntuu aina yhtä oudolta kun joku täysin sivullinen ilmestyy paikalle kertomaan miten minun tai jonkun toisen kuuluisi tulkita jokin varhainen muisto kun kyse on kuitenkin omasta ainutkertaisesta elämästä.
Jos kypsällä aikuisella iällä omat kokemukset monen monta kertaa läpi pohtineena on vieläkin sinut omien lapsuuden kokemustensa kanssa, minusta muiden pitäisi se asia vaan mukisematta hyväksyä. Kyse on kuitenkin jokaisen omasta elämästä.
Se että jokin asia juuri omasta itsestä tuntuu ällöttävältä ja sairaalta ei oikein riitä perusteeksi vaatia jokaista muuta reagoimaan samoin. - Anonyymi
isälläni oli niin suuri että kesti ekalla kertaa kauan saada pohjaan mutta kyllä nautin kun peppu kerrankin täys
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1498841Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492609Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282397- 432381
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961823- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä411219Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126