Mutta mies on hyvin naismainen.. pidän kyllä enemmän naisista mutta mietin että oisko tää teille redflag? ☺️❤️
Olen niin rakastunut
32
499
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä olet redflag, jos kerran pidät enemmän naisista niin pysy niissä naisissa sekoboltsi.
- Anonyymi
Päätä mitä haluat äläkä vikise Mies
- Anonyymi
Tule huomenna iltapäivän kahvitauolla siihen työpaikkas pihalle niin nus* in sua siinä viereisessä pusikossa. Katsotaan kuinka kova muija loppuviimein olet! Minulla on kaikesta huolimatta mun* aa tehdä asioita mihin suurimmalla osalla ihmisillä ei pää riitä.
- Anonyymi
Voin myös tulla sinne työpaikan sisälle. Pa*. nen sua siinä odotustilan vessassa. Oletko niin kova muija mitä esität? Minulla riittää kantti, voin luvata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin myös tulla sinne työpaikan sisälle. Pa*. nen sua siinä odotustilan vessassa. Oletko niin kova muija mitä esität? Minulla riittää kantti, voin luvata.
Miksi kaikki paikat sopivat yhteen? 😂
En tiedä miksi, mutta haluan että tulet ahahaha. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kaikki paikat sopivat yhteen? 😂
En tiedä miksi, mutta haluan että tulet ahahaha.Ehkä minä olen hän. Ja odotin sinua tänään siinä pihalla, iltapäivä kahvin aikoihin, mutta et uskaltanut tulla pihalle. Ja jos sovitaan uusi aika niin lupaan tulla ja ”tulen”. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä minä olen hän. Ja odotin sinua tänään siinä pihalla, iltapäivä kahvin aikoihin, mutta et uskaltanut tulla pihalle. Ja jos sovitaan uusi aika niin lupaan tulla ja ”tulen”. 😂
Kerro minun tai sinun eka kirjain 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro minun tai sinun eka kirjain 😂
Ei tarvita mitään kirjaimia. Jos olisit tullut ulos täänään IP kahvitauolla olisit nähnyt minut. Odotin sinua. Haluan sut, mutta leikitkö vaan?🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvita mitään kirjaimia. Jos olisit tullut ulos täänään IP kahvitauolla olisit nähnyt minut. Odotin sinua. Haluan sut, mutta leikitkö vaan?🤔
Jos todella haluaisit nähdä minut, voisit kirjoita 💁🏼♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos todella haluaisit nähdä minut, voisit kirjoita 💁🏼♀️
Etkö sinä sitten halua nähdä minua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinä sitten halua nähdä minua?
Haluan. Mutta jotenkin en usko, että olit todella siellä tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan. Mutta jotenkin en usko, että olit todella siellä tänään.
Matkustin sinne ja takas turhaan vain sinun takiasi. Odotin siellä tunnin ajan ja lähdin pois. Haluan saada jotenkin tämän tilanteen etenemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkustin sinne ja takas turhaan vain sinun takiasi. Odotin siellä tunnin ajan ja lähdin pois. Haluan saada jotenkin tämän tilanteen etenemään.
Anna vihje, jos et vitsaile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna vihje, jos et vitsaile.
On näitä nähty, kun taas uudelleen nolaa itsensä laittamalla tunnisteita niin sitten sanotaan ohi ja naureskellaan ja pilkataan. Sovitaan aika ja paikka missä tavataan. Se on yhtä noloa molemmille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On näitä nähty, kun taas uudelleen nolaa itsensä laittamalla tunnisteita niin sitten sanotaan ohi ja naureskellaan ja pilkataan. Sovitaan aika ja paikka missä tavataan. Se on yhtä noloa molemmille.
Sunnuntaina 16:00 käykö sulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii, mutta mietin vaan, miksi vasta sunnuntaina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eka kommentti tähän enkä tiedä mitä puhutte. Mut siis tämmönen oooooon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii, mutta mietin vaan, miksi vasta sunnuntaina?
Koska tämä on seuraava työpäiväni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska tämä on seuraava työpäiväni.
Sivusta jatkan vielä tohon vikinä kommenttiini että hän on totisesti päätöksensä tehnyt. Ei ole tulossa panemaan eikä mitään muutakaan. Kiitos ja heeei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta jatkan vielä tohon vikinä kommenttiini että hän on totisesti päätöksensä tehnyt. Ei ole tulossa panemaan eikä mitään muutakaan. Kiitos ja heeei.
Really hard maan 😅
- Anonyymi
Ei toki. Sanon tämän naisena: opettele ulos ideologiakuplastasi. Sillon elämä kannattelee.
- Anonyymi
Jotkut ihmiset vain ovat puoleensavetäviä. Minä olen ihan heteronainen, mutta kyllä pari naista on saanut sukat pyörimään jaloissa. Toinen niistä ns. "miehekäs" nainen, vähän sellainen androgyyni. Kaikenlaista sitä sattuu.
- Anonyymi
Höåpöhöpö, tajuat kai olevasi bi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höåpöhöpö, tajuat kai olevasi bi.
En ole bi. Olen hetero. En tunne seksuaalista vetoa naisiin.
Olen ajatellu leikata tän tukan. Tekee musta varmaan ihan tyttömäisen.
- Anonyymi
Eikös se ole hyvä. Että ihmisessä olisi molemmat puolet sovussa. Feminiininen ja maskuliininen?
Ootko miettinyt miten koet noita energioita itsessäsi.
Mulla on hyvin voimakkaat feminiiniset energiat ja oma ulkoinen habitus naiseksi. Mutta vastapainona pidän tuoda sitä maskuliinistakin energiaani esiin. Mulle se on sellaista tunnetason rauhallisuutta ja vakautta. Feminiinisyys taas enemmän jotakin abstraktia. Jotain ehkä jäsentymätöntä ja kaaosmaisempaa energiaa. Mutta siinä on myös luovuutta ja erilainen vapaus. Juuri sen jäsentymättömyyden takia. Tuli vaan mieleen kysyä. Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ole hyvä. Että ihmisessä olisi molemmat puolet sovussa. Feminiininen ja maskuliininen?
Ootko miettinyt miten koet noita energioita itsessäsi.
Mulla on hyvin voimakkaat feminiiniset energiat ja oma ulkoinen habitus naiseksi. Mutta vastapainona pidän tuoda sitä maskuliinistakin energiaani esiin. Mulle se on sellaista tunnetason rauhallisuutta ja vakautta. Feminiinisyys taas enemmän jotakin abstraktia. Jotain ehkä jäsentymätöntä ja kaaosmaisempaa energiaa. Mutta siinä on myös luovuutta ja erilainen vapaus. Juuri sen jäsentymättömyyden takia. Tuli vaan mieleen kysyä.Ihan hyvä kysymys... Joskun mietin, että musta olis ehkä pitänyt tulla sittenkin nainen, mutta pallit mulla kuitenkin on... Onko ihmiset koskaan kokonaan miehiä tai naisia?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ihan hyvä kysymys... Joskun mietin, että musta olis ehkä pitänyt tulla sittenkin nainen, mutta pallit mulla kuitenkin on... Onko ihmiset koskaan kokonaan miehiä tai naisia?
Oothan sä välillä nainenkin. Monta kertaa päivässä esiinnyt prinsessana🤣🤣🤣🤣
Anonyymi kirjoitti:
Oothan sä välillä nainenkin. Monta kertaa päivässä esiinnyt prinsessana🤣🤣🤣🤣
Sori, mutta tuo sun vallankumouksellinen teoria menee ihan metsään taas...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ihan hyvä kysymys... Joskun mietin, että musta olis ehkä pitänyt tulla sittenkin nainen, mutta pallit mulla kuitenkin on... Onko ihmiset koskaan kokonaan miehiä tai naisia?
No kyllä mun mielestäni on. Hyvin selkeästi joko miehiä tai naisia.
Toki ne energiat ja aihe eri merkityksissä on mielenkiintoinen, mutta tänne liian epäselvää kauraa mieheksi luulijan puuroihin.
Mutta näin kevennyksenä. Kun en välitä mitä tästä nyt joku riepottelisi edes... Pienenä olin tosin ollut hyvinkin vakuuttunut että mulle kasvaa vielä pippeli. Tai näitä kertomuksia olen huvittuneena perheenjäseniltä kuullut.. Miten näin olin kuulemma niille puhunut ja uskonut.. No ei onneksi kasvanut...Ja ihan oikein tyytyväinen olen naisena olooni. Huojentunut, ettei niin käynyt...Mutta kun olin vissiin vähän hämmentynyt, kun en juuri niinkään äidin kanssa viettänyt aikaa tai tehty mitään. Ja isä ja isoveli oli niitä joiden kanssa tehtiin ja käytiin ja vietettiin sillon aikaa, kun äiti oli töissä ja ihan kuitti. Niin minä vissiin samaistuin jotenkin omituisesti...Ja ei ne sillon hennonneet kertoa että ei se ihan niin mene...olivat vaan yrittäneet hymyillä ja nyökkäillä...kaikenlaista sitä...Oi voi...
Hassua on se. Että en muista puhuneeni asiasta. Ja minä muistan lähes kaiken.. Mutta perheenjäsenet kaikki muut muistaa ja kertoo tarinoita nauraen miten tosissani sillon pienenä jonkun aikaa olin ja asiaa niille vakuuttelin...Ohi meni. Mikä lienee kausi olikin.
- Anonyymi
Hei, sun faijas redflag jorasi sun mutsiis, hetkeä ennen pullaa uuniin, uunihi.
T.meikäläisen leiponeet on jo niin vanhoja, miten leiponeet, horo siellä huuliaan sanoittelee.....
https://m.youtube.com/watch?v=o3UHMV3jrZk- Anonyymi
Juokse suolle pöljä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516953Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414674HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972657- 1381944
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321569Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161419
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191105mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101049