Olisin kiitollinen melko perusteellisesta selvennyksestä näistä emojista mitä ne tarkoittaa, mitä niillä halutaan kertoa.
🦊, 🐗, 🐖, 🦫, 🌾, 🪽,
Eritoten mitä tarkoittaa rämemajava?
Majava estelee kyllä sen tiedän mutta mitä, onko nainen vai mies symboli?
Suomentakaa nämä emojit.
5
307
Vastaukset 5
- Anonyymi
Emojien mies, tiedät kyllä että munakoiso edustaa täyskyrpää
- Anonyymi
Majava on englannin kielessä eufemismi naisten alakerralle.
- Anonyymi
Emojit ovat munasarjakkainen tunneilmaisua, he tuntevat niin paljon, ja kovasti, että eivät osaa kuvata tuntemuksiaan sanoin, lausein.
- Anonyymi
Voi tarkottaa mitä vaan eri ihmisille eri asoita, osaatko sinä sanoa sitten mitä tämä:🌳 tarkoittaa minulle?
Kettu, villisika, sika, majava, joku vilja ehkä vehnä, viimenen näkyy mulle kysymysmerkkinä, että en tiedä.
Rämemajavan kun googlettaa, niin tulee kuva jyrsijästä. Toinen nimitys on ”nutria”.
Mikään noista emojeista ei symboloi ihmistä.
Mikä tämä aloitus on olevinaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831069
- 73902
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut115697- 57670
- 43595
- 30572
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173558Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4556Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136538Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61535