Paavo Väyrynen - kanteluun vastaus apulaisvaltakunnansyyttäjältä

Anonyymi-ap

Monta askelta on vielä oikeudenmukaisuuteen - on askellettava vielä useita kerrannaisia .. .. entä jos tehdään tutkimukset huolella, tarkastellen kaikki tulokulmat ketkä ovatkaan olleet mukana korttilogistiikassa sekä sen esille tulleissa kummallisuuksissa, ja näiden kummallisuuksien vaikutteesta lopputulokseen. Nyt on oltava kestävyyttä ja yrittämistä. oikeus voittakoon ja työ tasapuolisuuden toteutumiseksi vielä toteutuu [ .. jatkuu .. ] ---

--- alla päätös tehtyyn kanteluun ..

__ __ __ __
* - Päätös

Valtakunnansyyttäjä

25.6.2024 -- SY/1761/2024

Paavo Väyrysen valitsijayhdistys

Viite: Sähköpostinne valtakunnansyyttäjän toimistoon 11.6.2024 |1

Olette valtakunnansyyttäjälle toimittamassanne kirjoituksessa ollut tyytymätön Helsingin poliisilaitoksen rikoskomisarion Katariina Rinteen 5.1.2024 päätökseen jättää esitutkinta toimittamatta ilmoitusta 5500/S/35018/23 koskevassa asiassa.

Asiassa tehdyn rikosilmoituksen mukaan Posti on kadottanut Paavo Väyrysen kannattajakortteja liittyen ehdokasasetteluun vuoden 2024 presidentinvaaleissa.

5.1.2024 annetun päätöksen mukaan ilmoitustietojen ja muun selvityksen perusteella esiin ei ole tullut sellaisia seikkoja, joiden perusteella poliisin olisi syytä epäillä asiassa ketään rikoksesta.

Poliisiviranomaisen päättäessä olla aloittamatta esitutkintaa tai päättäessä lopettaa esitutkinnan asianomistajalla on ensisijaisesti mahdollisuus kääntyä paikallisen syyttäjäalueen, tässä tapauksessa Etelä-Suomen syyttäjäalueen, puoleen. Syyttäjä voi harkintansa mukaan pyytää poliisia toimittamaan esitutkinnan.

Kirjoituksessanne ei ole, poliisin päätösperustelut huomioon ottaen, ilmennyt sellaisia perusteita, joiden johdosta asia olisi tässä vaiheessa otettava valtakunnansyyttäjän ratkaistavaksi.

Jukka Rappe
Apulaisvaltakunnansyyttäjä

Anneli Nikkola
Tarkastaja

__
|1 Jos haluat, löydät kantelun täältä:

~ https://ilkkaluoma.blogspot.com/2024/06/aikanaan-jo-olisi-haluttu-nahda.html -

IJL-BLOG otsikoltaan:
"Paavo Väyrysen valitsijayhdistyksen kantelu valtakunnansyyttäjälle 2024"

1

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valitus seuraa, mutta minne?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      20
      5534
    2. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3748
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      548
      2080
    4. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      142
      1729
    5. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      155
      1626
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      600
      1556
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      121
      1506
    8. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      217
      1447
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      49
      1179
    10. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      76