59 - vuotiaaksi piti elää, että sai tänkin kokea. Johan oli autokorjaamo. Vein pösön ilmastointikorjaukseen. Tilatessa aikaa puhelimitse atoylta myyjäväitti ettei ko. rekisterin omaava auto ole minun. Katsoi trafilta ja väitti yhä, että musta autoni on harmaa. Olisi hyvä osata aakkoset ko. hommassa. Varmistin, että tuleehan auto kuntoon, eikä sitä vikaa aleta arvailemaan, kun on pitkä matka tuoda korjattavaksi. Myyjän lupaukset olivatkin valhetta. Kahden korjaus kerran ja - päivän jälkeen lasku 540 euroa, yksi ehjä osavaihdettu uuteen. Vika ei korjaantunut. Reklamointiin vastattiin, että heillä on perävalotakuu, eli ei hyvityksiä. Älkää menkö Atoy Autohuolto kolmisoppiin Kuopioon.
Atoy autohuolto Kolmisoppi
Anonyymi-ap
2
891
Vastaukset
- Anonyymi
Paska keksintö toi ilmastointi laite.🥵
- Anonyymi
Sulle paska . Valtaosalle ihmisistä välttämätön varuste autossa ja kotona .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713