59 - vuotiaaksi piti elää, että sai tänkin kokea. Johan oli autokorjaamo. Vein pösön ilmastointikorjaukseen. Tilatessa aikaa puhelimitse atoylta myyjäväitti ettei ko. rekisterin omaava auto ole minun. Katsoi trafilta ja väitti yhä, että musta autoni on harmaa. Olisi hyvä osata aakkoset ko. hommassa. Varmistin, että tuleehan auto kuntoon, eikä sitä vikaa aleta arvailemaan, kun on pitkä matka tuoda korjattavaksi. Myyjän lupaukset olivatkin valhetta. Kahden korjaus kerran ja - päivän jälkeen lasku 540 euroa, yksi ehjä osavaihdettu uuteen. Vika ei korjaantunut. Reklamointiin vastattiin, että heillä on perävalotakuu, eli ei hyvityksiä. Älkää menkö Atoy Autohuolto kolmisoppiin Kuopioon.
Atoy autohuolto Kolmisoppi
Anonyymi-ap
2
942
Vastaukset
- Anonyymi
Paska keksintö toi ilmastointi laite.🥵
- Anonyymi
Sulle paska . Valtaosalle ihmisistä välttämätön varuste autossa ja kotona .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652