Onko kuinka yleistä että nainen saa piiskaa viellä reilusti yli 50 vuotiaan. Olemme olleet naimisissa reilut 20 vuotta ja olen saanut selkäsaunan aika säännöllisesti koko tuon ajan. Se on minusta ihan ok. Ja se saa mieheni takuuvarmasti syttymään joka kerta, hyvä niin. Ajattelin vaan, että onko tämä kuinka yleistä meidän ikäisillä.
Piiskaa 50+
13
943
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä kuinka yleistä se on, mutta ei varmaan mitenkään harvinaista. Olen samaa ikäryhmää ja meillä se on käytössä edelleen. Voisi sanoa että jopa enemmän kuin nuorempana, kun lapset viellä asuivat kanssamme.
- Anonyymi
Silloin paljon nuorempana harrastimme mm. piiskaamista, kun oli vielä tuoreessa muistissa, mutta kun tuli lapsia se jäi ja silloin todettiin, että jatketaan sitten kun lapset on muuttaneet omilleen, jos vielä huvittaa. On se huvittanut, ja on erittäin vilkasta toimintaa.
- Anonyymi
Olin viisikymmentä, kun vasta sain ensimmäisen kerran selkäsaunan mieheltä paljaalle takapuolelle. En ollut koskaan edes ajatellut asiaa, ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. Olemme olleet yhdessä muutaman vuoden ja kotikuri kuuluu edelleen säännöllisenä osana elämäämme.
- Anonyymi
No ei se ikää katso. Meillä rva. On saanut jo 30v.ja saa edelleen säännöllisesti.
- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki
- Anonyymi
Olen 52v. Ja saan aika säännöllisesti selkäsaunan vanhan ajan malliin ja paljaalle takapuolelle. Tämä tapahtuu siis työpaikalla, ei kotona. Olen usein miettinyt, että mahtaako kellään kanssasisarella olla vastaavia kokemuksia, kun tuntuu siltä, että yleensä vain miehet antavat vaimoille.
- Anonyymi
En ole ihan viellä täyttänyt viittäkymmentä, mutta vastaan silti. Pomoni antaa välillä, ehkä kerran tai kaksi kertaa kuukaudessa jäämme "ylitöihin".
- Anonyymi
Jos sopii kysyä niin missä tilassa, asennossa ja millä välineellä sen saatte?
Kurittakaa toki ajatuksissanne jos olin liian utealias. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sopii kysyä niin missä tilassa, asennossa ja millä välineellä sen saatte?
Kurittakaa toki ajatuksissanne jos olin liian utealias.Hänen huoneessa, poikittain polvien päällä ja takapuoli paljaana. Yleensä avokämmenellä sekä nahkavyöllä.
- Anonyymi
Voin kertoa, että et todellakaan ole ainoa joka lähtee välillä töistä pylly punaisena. Rva. 47
- Anonyymi
Joudutteko rouvat vielä sen jälkeen nurkkaankin?
- Anonyymi
Kuuluu päivän ohjelmaan
- Anonyymi
Nurkassa jo seisomassa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528913Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492649- 482427
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282427Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971827
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231723Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä451259Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136