Olisitko sitten halunnut mun vaimoksi?

Anonyymi-ap

Olisit ollut hyvä vaimo, olen siitä täysin varma. Uuh, miten rakastan sinua.

Mieheltä

42

755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Soitat minussa jotain kieltä mitä kukaan muu ei soita.

      AP

      • Anonyymi

        Millä kielellä? 🙂


      • Anonyymi

        No kerro mulle/hänelle. Tai vihjaa edes


    • Anonyymi

      Niin olisin ollut hyvä Vaimo.

      • Anonyymi

        Se on täysin selvä asia. On aina ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on täysin selvä asia. On aina ollut.

        No mutta ei kelvannut eikä riittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta ei kelvannut eikä riittänyt.

        Mieskö? Mikä siinä sitten oli vikana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieskö? Mikä siinä sitten oli vikana?

        Ei kun vaimo ei kelvannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun vaimo ei kelvannut.

        Jaa, mistä sinä sen päättelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, mistä sinä sen päättelet?

        No kai mä sen olen huomannut etten kelpaa tai riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kai mä sen olen huomannut etten kelpaa tai riitä.

        Sellast sitte... En tiiä mist puhut.


    • Anonyymi

      No en olisi halunnut, ollaan liian erilaisia vaikka sitä kemiaa ja sähköä meidän välillä onkin 🥰. Se ei yksistään riitä.. Ja vaikka sanoitkin mulle että olisin varmasti täydellinen vaimo. Sanoin jo silloin että en olisi.. Ja täydellinen vaimohan nukkuu hyvin öisin. Mulla on näitä huonosti nukuttuja öitä välillä, silloin kun on stressiä. Vai nukkuisinkohan sinun kainalossa paremmin? 😄😗😴

      • Anonyymi

        Mielenkiintoista. Missäköhän joku on noin sitten sanonut? Millä tavalla olet erilainen hänen kanssaan, ja mitä sitten haluat jos et parisuhdetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Missäköhän joku on noin sitten sanonut? Millä tavalla olet erilainen hänen kanssaan, ja mitä sitten haluat jos et parisuhdetta?

        Nukkua hyvin yöni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukkua hyvin yöni.

        Voi että... 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Missäköhän joku on noin sitten sanonut? Millä tavalla olet erilainen hänen kanssaan, ja mitä sitten haluat jos et parisuhdetta?

        Minkä takia nämä miehen köppäiset naisenaesiintymisestä on mielestäsi miin äärimmäisen mielenkiintoisia? Taidat huijata itseäsi anonyymipalstan analyytikkoa leikkien


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukkua hyvin yöni.

        Sen kun nukut hyvä mies ja maltat sinäkin jättää hetkeksi tämän saitin, kyllä sitä skeidaa ehtii kirjoitella päivälläkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Missäköhän joku on noin sitten sanonut? Millä tavalla olet erilainen hänen kanssaan, ja mitä sitten haluat jos et parisuhdetta?

        Jos olet hän, niin tiedät kyllä missä olet noin sanonut.. mulla on kaikki ihan ok omassa elämässä, en oikeestaan tarvi siihen varsinkaan ketään sellaista, johon ei voisi parisuhteessa luottaa. Hänen menneisyydessä on liikaa sellaista parisuhteisiin liittyvää negatiivista painolastia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia nämä miehen köppäiset naisenaesiintymisestä on mielestäsi miin äärimmäisen mielenkiintoisia? Taidat huijata itseäsi anonyymipalstan analyytikkoa leikkien

        Jollakulla joku ihme patoutuma luulla näitä miehen naisena esiintymisiä, miestrolleja ym. Mee pois täältä jos oot noin harhainen


    • Anonyymi

      En olisi. Ansaitset käsi sydämellä paremman. Nuoren kauniin itsestänsä huolta pitävän edustavan naisen. Et rehellistä rumaa rupsahtanutta hoodimutsia. En haaveile vaimoilusta, vaikka en edes koskaan varsinainen vaimo ollut - sitä tonttia vuosia vaan hoidin, enkä halua lapsia enempää. Ehkä mies joka ei vaadi multa tyyliin mitään ylimäärästä ja voi olla omat osoitteet et saan hengittää vois olla mahdollinen sitten joskus jos hengissä selviän nyt seuraavista vuosista.

      • Anonyymi

        Käänteinen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käänteinen..

        Hienoa neropatti, ymmärrät jo, että naisena esiintyvä äijä lohduttelee itseään erikoisesti, hieno huomio, mut zero pointsia


    • Anonyymi

      En olisi. Älä kuvittele.

    • Anonyymi

      Olen kyllä vaimoainesta kaikinpuolin. Mutta en tahdo sellaiseksi - yhdessä voi olla, mutta siihen pappia tai tuomaria tarvita sinetöimään.

    • Anonyymi

      Haluan olla yksin.

    • Anonyymi

      Miten kauan ap on tuntenut tuon naisen ja oletteko saman ikäisiä?

    • Anonyymi

      Tietysti olisin halunnut. Mutta niin ei vaan nyt käynyt.

    • Anonyymi

      Jos olisit ollut sen verran kiinnostunut minusta että olisi ottanut selvää, niin tietäisit etten ole kuin muut. En haaveile samoista asioista kun sinun entiset.

    • Anonyymi

      Olisin jos historiassani ei olisi se mikä se on .
      Nyt on varmasn jo liian myöhästä edes arvioida asiaa uudelleen
      Naiselta

      • Anonyymi

        Ei ole liian myöhäistä. Jos molemmilta löytyy aidosti tahtoa niin kaikki on mahdollista.


    • Anonyymi

      Ehkä niin.. Mutta hädin tuskin pystyin katsomaan päin..

      • Anonyymi

        Kyllä vielä katsellaan, saat harjoitella silmiin katsomista...pitäisit edes yhteyttä🥺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vielä katsellaan, saat harjoitella silmiin katsomista...pitäisit edes yhteyttä🥺

        Ikäväkseni todettava, että silkka mahdottomuus. Ei ole numeroa, enkä saa sitä mistään selville. En halua olla myöskään häiriöksi. Mielelläni häneen tietysti olisin yhteydessä edes wa viesteillä… ja silmiin tuijotelusta puhumattakaan <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikäväkseni todettava, että silkka mahdottomuus. Ei ole numeroa, enkä saa sitä mistään selville. En halua olla myöskään häiriöksi. Mielelläni häneen tietysti olisin yhteydessä edes wa viesteillä… ja silmiin tuijotelusta puhumattakaan <3

        Mitään numeroa ei ole vai?


    • Anonyymi

      Espoossa on parempi tyytyväisyysaste elämään vähemmän juoppoja, vauraampaa väkeä. Lennot pystyi varaamaan nappia painamalla eikä asemalla tarvinnut laukkuja raahata veikkausasiamiehen kone antoi väärän kirjaimen eikä voittoa tullut vaikka oli siinä tarjottimella.

    • Anonyymi

      Voisin haluta edelleenkin.

      • Anonyymi

        Voi että miten ihanaa. 😊


      • Anonyymi

        Tule sitten luokseni.


    • Anonyymi

      Ehkä olisinkin, jos olisi alkanut näyttää kestävältä suhteelta. Pitkässä kuusessa se olis ollut, mutta täysin mahdollinen lopputulos. Ei päämäärä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe