Demarit, lopettakaa vastakkainasettelu, niin saadaan rauha maahan ja nuorten ahdistus vähenee.

Anonyymi-ap

Demarit saisi lopettaa vastakkanasettelun ja mustamaalaamisen. Niin tulee rauha maahan. Koskee rasismikeskustelua ja nyt tätä isänmaan turvallisuutta. Nuoret ahdistuvat teidän jutuistanne.

Aina mennään oman maan turvallisuus edellä. Ensin autetaan itseä, sitten voidaan auttaa muita. Tämä koskee myös maan taloutta. Velaksi ei voi elää. Sen takia talous pitää saada kuntoon, sitten voi rahoittaa palveluja.

Putin tarttui miekkaan. Hän miekkaan hukkuu. Mutta ennen hukkumista rajat pitää suojella ja estää Putinin roudaamien joukkojen maahantulo. Ne eivät tarvitse turvapaikkaa. Kukaan viime syksynä roudatuista ei tarvinnut. Sinisilmäisyys ja ihmisoikeushöpötys pois. Se osoittaa vaan keskustelijan ymmärtämättömyyden. Koskee myös Halosta.

Nato-äänestys 188-8 oli ihan Putinin aiheuttama kansan yksimielisyys. Vain venäjämieliset vasurit olivat vastaan. Nyt rajalakikeskustelussa vastakkainasettelu seis. Stop tykkänään. Laki tarvitaan.

11

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vihervasemmiston populismin takia meillä kansasta vain 28% luottaa puolueisiin. Sellaista potaskaa tulee, että... Luottamus armeijaan ja poliisiin on luokkaa 90%.

    • Anonyymi

      Vastakkainasettelua koskevat avaukset pitää suunnat tälle maan tuhoisimmalle hallitukselle koska juuri tänä harjoittaa sitä.

      • Anonyymi

        Ei montaa minuuttia avauksesta, kun jo äärivasuriTrolli vastasi: "Vastakkainasettelua koskevat avaukset pitää suunnat tälle maan tuhoisimmalle hallitukselle koska juuri tänä harjoittaa sitä."

        Samaa mieltä, kun katson tilastoja 2019-2023 hallituskaudesta.


    • Anonyymi

      Keh keh... ootta kyllä hauskoja? "Vihervasemmiston populismi"?

      Tuo puolue ollut jo yli 100 vuotta, eipä istu populismi tuohon puolueeseen.

      Jos nyt populistit tarkoitatte tätä rajalakia, ei kukaan vastusta itse rajalakia. Sitähän yritti myös vasemmisto saada edellisessä hallituksessa syntymään. Kaatui Perustuslakiin.

      Oikeusoppineet eivät hyväksy heppoisia esityksiä koska jos Perustuslakiin kajoaa, sen muuttaminen on vaativa prosessi.

      Teidän lanttuun tuo on vain, että laitetaan raja kiinni ja täts it. No sehän oli jo kiinni.

      Lain muuttaminen nääs kajoaa myös kansainväliseen lakiin.

      Ei se mene läpi Esson baarin parlamentilla!

      Sitä kutsuisin populismiksi.

    • Anonyymi

      Kuinka Kokoomus voi tehdä asioita jotka ovat lain vastaisia, persuthan oi tehdä mitä vain, heille ei laki merkkaa mitään. Kuuntelin aamulla kahta asiantuntijaa ja he kertoivat että on lain mukainen tapa tähän käännytys lakiin. Maksaako Persut sakot mitä tulee jos laki hyväksytään, on tehty euroopassa 2miljoonan sakot kun laki rikotaan. Joutuuko koko Suomen kansa maksamaan persujen ja kokoomuksen aiheuttamat sakot. Että Presidenttikin on lakia väärin. eipä ole Persut puhuneet muista vaihtoehdoista ja niitä on. Toivottavasti DEMARIT eivät hyväksy tätä lakiehdotusta. Demarit eivät ole Persujen juoksupikia.

      • Anonyymi

        Eli yhtäkkiä, vuosia äärettömän rikkaassa turvallisessa itänaapurissa oleilleet kaipaavatkin turvapaikkaa Suomesta ja heidät kuljetetaan suomen rajalle MIKSI? Jostain olen myös ymmärtänyt, että pakolaisten "välittäminen" olisi rikollista toimintaa, eli kun lennätetään järjestelmällisesti ihmisiä jotka eivät ole turvapaikkaan "oikeutettuja" ns. kolmansista maista Suomen rajalle, tarkoituksena vain aiheuttaa "sekasortoa".
        Maailmalla on pakolaisjärjestöjä, joiden kautta suomikin noutaa ihan itse todellisia avuntarvitsijoita, emme siis kaipaa siihen naapurimme apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli yhtäkkiä, vuosia äärettömän rikkaassa turvallisessa itänaapurissa oleilleet kaipaavatkin turvapaikkaa Suomesta ja heidät kuljetetaan suomen rajalle MIKSI? Jostain olen myös ymmärtänyt, että pakolaisten "välittäminen" olisi rikollista toimintaa, eli kun lennätetään järjestelmällisesti ihmisiä jotka eivät ole turvapaikkaan "oikeutettuja" ns. kolmansista maista Suomen rajalle, tarkoituksena vain aiheuttaa "sekasortoa".
        Maailmalla on pakolaisjärjestöjä, joiden kautta suomikin noutaa ihan itse todellisia avuntarvitsijoita, emme siis kaipaa siihen naapurimme apua.

        Rajan kiinni laittaminen ja rajalaki ovat eri asioita. Joka ikinen suomalainen haluaa estää Venäjän temput, mutta Suomi ei ole irrallinen muista yhteisöistä.

        Rajalaki tulee kyllä tehtyä, mutta se ei ole ihan mutkaton juttu. Sen tulee istua myös kansainväliseen lakijärjestelmään.

        Kyllä lippalakki pojat kritisoivat mutta epäilen, että eivät ymmärrä tästä yhtikäs mitään.


    • Anonyymi

      Tarvitaanko myös valtion turvallisuusministeriötä? Eihän valtiolle pelkät ulkopuoliset ole "uhka" eikö niin?

      Tehdään tämä uusi laki perustuslakiin ja allekirjoitettuihin sopimuksiin sopivaksi eikä lähdetä Neuvostoliiton tielle.

    • Anonyymi

      Persut voisitteko lopettaa vihapuheen ja kitkeä rasismin puolueesta.

      • Anonyymi

        Kun olen seurannut poliittisia puheita ja eduskuntatyöskentelyä, on mielestäni Tytti Tuppurainen ja Sofia Virta suurimmat vastakkainasettelun poliitikot. Sanoo kuka tahansa mitä tahansa, he aina vastustavat ja moittivat toisia. Usein siinä ilmenee paikkaansa pitämätöntä rätkytystä.


    • Anonyymi

      Itse asiassa demarit kulkevat täysin vastakkaiseen suuntaan mitä aloittaja halajaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3633
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2242
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1959
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1834
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      396
      1268
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1071
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      960
    Aihe