ATEISTIT EIVÄT HALUA OTTAA SELVÄÄ ASIOISTA...

Anonyymi-ap

HEI ATEISTEILLE KÄY MIKÄ TAHANSA ILMAN FAKTOJEN TARKISTUSTA. EIKÖ OLISI SUOTAVAA YRITTÄÄ ANTAA OIKEAA TIETOA PELKÄN ROSKAN SIJAAN.

NO VOIN KERTOA SINULLE ATEISTI, JOKA YRITIT ESIINTYÄ KERRAN HELLUNTALAISENA, ETTÄ HELLUNTALAISET USKOVAT ISÄÄN, POIKAAN JA PYHÄÄN HENKEEN. HELLUNTALAISET OVAT KRISTITTYJÄ.

EGYPTISSÄ TAAS MUINOIN PALVOTTIIN AMON NIMISTÄ AURINGON JUMALUUTTA, JOKA EI OLLUT NIMELTÄÄN AMEN, JOHON KRISTITYT JA JUUTALAISET PÄÄTTÄVÄT RUKOUKSENSA. NÄILLÄ KAHDELLA SANALLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ KESKENÄÄN. EI OLLUT MITÄÄN AMEN NIMISTÄ JUMALUUTTA EGYPTISSÄ MUINOIN VAAN TÄMÄ JUMALUUS OLI NIMELTÄÄN AMON ETC.

FILISTEALAISET TAAS ESIINTYVÄT VANHASSA TESTAMENTISSA. DAGON OLI HEIDÄN JUMALUUTENSA, MUTTA DAGONILLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ ISRAELIN JAHVEN KANSSA. EIKÄ HEIDÄN KIELENSÄ OLLUT MITÄÄN SUKUA HEBREALLE. DAGONILLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ IKTYKSEN KANSSA, EIKÄ KALA SYMBOLIN KANSSA, KOSKA KRISTITYT KÄYTTIVÄT SITÄ SALAKIELENÄ TOISTENSA VÄLILLÄ, JOTTEI KRISTITTYJEN VAINOJAT TUNNISTA KRISTITTYJÄ.
IKTYS ON HEIDÄN HERRANSA NIMI JA TULEE LYHENNYKSEN KAUTTA KREIKAN SANOISTA ἰχθύς (ikhthýs) Iktys (Ikhthys) Iesous Khristos Theou Hyios Soter, JOKA SUOMEKSI TARKOITTAA ”Jeesus Kristus Jumalan Poika Pelastaja”. TÄMÄ LYHENNE PELASTI MONEN KRISTITYN HENGEN VAINOJEN AIKANA JA VAKIINTUI KRISTITYILLE TARKOITTAMAAN JEESUSTA. JEESUSHAN TEKI PIETARISTA IHMISTEN KALASTAJAN. PIETARIHAN OLI ALUNPERIN AMMATILTAAN KALASTAJA, MUTTA JÄTTI TÄMÄN TAAKSEEN JA RYHTYI JEESUKSEN OPETUSLAPSEKSI JA ENSIMMÄISIKSI EVANKELIUMIN LEVITTÄJÄKSI PYHÄN HENGEN KANSSA.

MONIA MUITAKIN KUMMALLISIA EI FAKTOJA PYRITTIIN ESITTÄMÄÄN TODELLISINA FAKTOINA. TURHAA PUHETTA JA MIELETÖNTÄ MYÖS. PILKKAAJA, JOTA USEIMMAT ATEISTIT OVAT. OVAT YHTÄ MIELETTÖMIÄ SALALIITTO TEORIOINEEN KUTEN MUUTKIN MIELENTERVEYS POTILAAT, JOTKA KÄRSIVÄT HENKISISTÄ ONGELMISTA. ILMAN USKOONTULOA JA PYHÄÄ HENKEÄ HE KUULUVAT IHMISTEN TILASTOITUIHIN TAPAUKSIIN. USEIMMAT HEISTÄ TEKEE ITSEMURHAN JA TUOTTAVAT JUMALAN LISÄKSI MYÖS MAALLISILLE OMAISILLEEN PETTYMYKSEN. TIETENKIN ILMAN JUMALAN ARMOA JA RAKKAUTTA HE JOUTUVAT KADOTUKSEEN. SIISPÄ ÄLKÄÄ PUHUKO MITÄ TAHANSA TOTENA VAAN TARKISTAKAA FAKTAT. TÄMÄ KAIKKI OSOITTAA VAIN TIETÄMÄTTÖMYYTENNE, SEKÄ TIETYSTI VALTAVAN KAUNANNE JA KIUSANNE KRISTITTYJÄ JA KRISTUSTA KOHTAAN.

ANGELUS DEI
VERBATUM DEI

17

622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä sinä taas täällä huudat.
      Olet jo huutanut, lopeta jo

• Anonyymi

Pakko, jos ei puhuta muuta kuin roskaa tosiasioina, eikä viitsitä ottaa selvää asioista...
        Ei kannattaisi kiusata Jumalaa, se tietää kadotus tuomiota. Velkaa ei ole maksettu vaan se velka peritään jonain päivänä korkojen kera. Ja se velka koskee sinua, lapsi...
        Kuka täällä rähjää, etkös se ollut sinä...

• Anonyymi

ATEISTIT EIVÄT HALUA OTTAA SELVÄÄ ASIOISTA..

Eikait sillä väliä,kun kuolevat niin peräaukkoon menevät kaikki ihmettelvät ompa haju..

• Anonyymi

Helluntailaiten julistajien julistus on välillä karmeeta kuultavaa.

TV seiskassa Helluntailaisjulistajat koolla. Heitä oli neljä Paavo Järvisen johdolla. Heille tuli puheeksi sapatti. Martti Ahvenainen mainitsi: Uuden Liiton sapatti ei ole edes lauantai. He olivat samanhenkisiä.

On 100% varmaa, että Jumalan siunaama ja pyhittämä sapatti kuuluu myöskin Uuden Liiton kristityille pyhäpäiväksi.

1234567---

• Anonyymi

Eivät ota selvää totuudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ota selvää totuudesta.

Helluntalaiset eivät halua ottaa selvää totuudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne, jotka eivät ymmärrä Evankeliumia, eivät ole Jumalan Lapsia, eivätkä he kuulu niihin, jotka vanhurskautetaan. Tämä koskee myös kristittyjä, jotka epäilevät Jumalan Sanaa..
        Jumalan valitut Kristuksessa loistavat kuin tähdet ja istuvat oikealla puolella Kristuksen kanssa.
        Epäilijöille ja niille, jotka eivät ottaneet vastaan Jumalan armoa ja rakkautta.
        Kuningas sanoo:"Minä en tunne teitä". Nämä menevät kadotukseen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne, jotka eivät ymmärrä Evankeliumia, eivät ole Jumalan Lapsia, eivätkä he kuulu niihin, jotka vanhurskautetaan. Tämä koskee myös kristittyjä, jotka epäilevät Jumalan Sanaa..
        Jumalan valitut Kristuksessa loistavat kuin tähdet ja istuvat oikealla puolella Kristuksen kanssa.
        Epäilijöille ja niille, jotka eivät ottaneet vastaan Jumalan armoa ja rakkautta.
        Kuningas sanoo:"Minä en tunne teitä". Nämä menevät kadotukseen...

Jatkuu vielä näin : Menkää pois minun edestäni te laittomuuden tekijät, minä en ole koskaan tuntenut teitä.

1234567---

• Anonyymi

Jatkan:
        YSTÄVÄ SÄ LAPSIEN. Alakansakoulun Raamatunhistoria. Kouluhallituksen hyväksymä 22.2.1950
        USKONTOKIRJASTA LUETTUA: Kun Jumala nyt kuuden pitkän luomispäivän jälkeen katsoi kaikkea, mitä hän oli tehnyt, niin hän näki, että kaikki oli kovin hyvää.
        Silloin Jumala lepäsi seitsemäntenä päivänä, ja siksi Jumala siunasi sen päivän JA PYHITTI SEN MEIDÄNKIN LEPOPÄIVÄKSEMME.

1. Sunnuntai
        2. Maanantai
        3. Tiistai
        4. KESKIVIIKKO
        5. Torstai
        6. Perjantai
        7. Lauantai, sapatti

1234567---

• Anonyymi

"USEIMMAT HEISTÄ TEKEE ITSEMURHAN "

Tämä hengen jättiläinen syyttää muita faktantarkistuksen laiminlyönnistä :D
      Missä vaiheessa elämäsi alkoi mennä pieleen? Aivopesu lapsuudenkodissa? Kukaan ei synny tuossa kunnossa.

• Anonyymi

Ei ollut muuta kuin Kristus, joka kuuluu Jumalalle. ETKÖ SINÄ IHMINEN HALUA KUULUA KRISTUKSELLE. OLE HUOLETI SINUN AIVOPESUSI LÄHTEE, KUN LÄHDET ENSIMMÄISTEN JOUKOSSA KADOTUKSEEN... JUMALAN SANA..

• siare
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut muuta kuin Kristus, joka kuuluu Jumalalle. ETKÖ SINÄ IHMINEN HALUA KUULUA KRISTUKSELLE. OLE HUOLETI SINUN AIVOPESUSI LÄHTEE, KUN LÄHDET ENSIMMÄISTEN JOUKOSSA KADOTUKSEEN... JUMALAN SANA..

"OLE HUOLETI SINUN AIVOPESUSI LÄHTEE, KUN LÄHDET ENSIMMÄISTEN JOUKOSSA KADOTUKSEEN..."

Minua jaksaa vuosi vuoden jälkeen hämmentää se, miten monelle uskovalle tuntuu olevan täysin käsittämätöntä, että ihmistä, joka ei usko helvittiin, on hyödytöntä pelotella helvetillä.

• Anonyymi
        siare kirjoitti:

"OLE HUOLETI SINUN AIVOPESUSI LÄHTEE, KUN LÄHDET ENSIMMÄISTEN JOUKOSSA KADOTUKSEEN..."

Minua jaksaa vuosi vuoden jälkeen hämmentää se, miten monelle uskovalle tuntuu olevan täysin käsittämätöntä, että ihmistä, joka ei usko helvittiin, on hyödytöntä pelotella helvetillä.

Se ei auta sinua, vaikka et uskoisi Kadotukseen, sinne sinä kuitenkin joudut. Kadotus on varma niille, jotka eivät tunnusta Kristusta Vapahtajaksi.

"Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei auta sinua, vaikka et uskoisi Kadotukseen, sinne sinä kuitenkin joudut. Kadotus on varma niille, jotka eivät tunnusta Kristusta Vapahtajaksi.

"Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".

Ilm.21 LUKU. Johannes näkee uuden taivaan ja uuden maan ynnä uuden Jerusalemin, jossa Jumala asuu niiden kanssa, jotka ovat voittaneet. MUUT JOUTUVAT TOISEEN KUOLEMAAN.
        8. Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valehtelijain osa on oleva siinä järvessä, JOKA TULTA JA TULIKIVEÄ PALAA, TÄMÄ ON TOINEN KUOLEMA.

KUOLEMA on kuolema, eikä elämä missään olosuhteessa.

Jumala ei ole mikään sadisti, että ikuisesti tulella polttelisi pelastumattomia.

1234567---

• Anonyymi kirjoitti:

"vaikka et uskoisi Kadotukseen, sinne sinä kuitenkin joudut. "

Ja tuo on vain sinun sokeaa uskoasi.

"Kadotus on varma niille, jotka eivät tunnusta Kristusta Vapahtajaksi."

Tuo on vain tyhjä väite.

Tiedän toistavani itseäni, mutta minua jaksaa hämmentää miten monelle uskovalle tuntuu olevan täysin käsittämätöntä että ihmistä, joka ei usko helvettiin, on turha pelotella helvetillä.

• Anonyymi
        siare kirjoitti:

"vaikka et uskoisi Kadotukseen, sinne sinä kuitenkin joudut. "

Ja tuo on vain sinun sokeaa uskoasi.

"Kadotus on varma niille, jotka eivät tunnusta Kristusta Vapahtajaksi."

Tuo on vain tyhjä väite.

Tiedän toistavani itseäni, mutta minua jaksaa hämmentää miten monelle uskovalle tuntuu olevan täysin käsittämätöntä että ihmistä, joka ei usko helvettiin, on turha pelotella helvetillä.

Jumala ei todellakaan ole mikään sadisti, että ikuisesti tulella polttelisi.

1234567---

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      50
      2922
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      92
      2710
    3. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      39
      2176
    4. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      117
      2062
    5. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      38
      1708
    6. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      82
      1536
    7. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      102
      1536
    8. En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista

Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si
      Ikävä
      3
      1434
    9. Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?

Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.
      Maailman menoa
      286
      1408
    10. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1284
    Aihe