Naapurin kohta 90 vuotia leskirouva seisoskelee pihallaan.

Anonyymi-ap

Ulkona on nyt tukahduttavan kuuma, mutta huomasin, kun naapurin iäkäs leskirouva seisoskelee pihallaan ja on sellaiset tummanvihreät kuulokkeet, joita työmiehet kuulosuojaiminaan käyttävät työmaalla kovaöönisten koneiden äärellä.
On varmaan radiokuulokkeet, mutta on paljon sirompiakin kuulokkeita olemassa, miksi tuolaliset hirveät lohonat.

42

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oisko jäänyt mieheltään peruja ne.. Pysyvät hyvin päässä, jos touhuilee jotain ja on ehkä tottunut käyttämään niitä eikä tarvitse opetella nykyajan vehkeisiin.

    • Anonyymi

      Sen sijaa, että huolettaisi vanhuksen plus 30 asteessa seisoskelu, huolenaiheesi onkin tyylittömät kuulokkeet? Justjust.

    • Anonyymi

      En pysty käyttämään lainkaan nappi- tai ylipäätään korvakäytäviin pistettävien kuulokkeita. Inhottaa. Käytän myös vanhanaikaisia kuulokkeita, harvoin mitään. En toki mitään työmiehen kuulokkeita, mutta sellaisia joilla osallistuttiin töissä etäkokoukseen ennen Team-ohjelmaa. Enkä ole 90nen.

    • Anonyymi

      Et sitten mitään mielekkäämpää keksinyt? Vanhan rouvan kuulokkeet! Onko se sinulta jotenkin pois? Eikö elämässäsi ole sisältöä?

      • Anonyymi

        Mitä jos menisit ja veisit hänelle ystävällisesti silmiäsi miellyttävät kuulokkeet? Sanoisit että en voi sietää noita kun on pakko sinua ja puuhiasi tapittaa.🤔


    • Jos jatkosodan aikana ne kuulokkeet putos saksalaissotilaan päästä, kun tämä nainen koitti vielä pussata suulle liikkuvassa junassa lähtevää miestä.

      Nyt sitten on sopivat siihen, ettei mäkärät survoudu korviin. 😃

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Disseseni😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. Disseseni😘

        Sinunko mä nyt ykskaks oon? 😃

        Omistushaluisia anomuumeja tänään liikenteessä. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Sinunko mä nyt ykskaks oon? 😃

        Omistushaluisia anomuumeja tänään liikenteessä. 😁

        Kyllä sä mut tiät😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä mut tiät😄

        Voipi olla? Mutta tiedän montakin...😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Voipi olla? Mutta tiedän montakin...😄

        Voipi olla.. mut mua on vaan yksi😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voipi olla.. mut mua on vaan yksi😄

        Sitä en epäile... 🙂

        Täällä tullut kirjoiteltua monen kanssa, mikä kyllä on ollut ihan kivaa. 🙂
        Monia kivoja tarinoita ja juttuja kuullut. Tai ei kaikki silleen oo aina kivoja, mutta tarinoita eletystä elämästä kuitenkin. 🙂


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Sitä en epäile... 🙂

        Täällä tullut kirjoiteltua monen kanssa, mikä kyllä on ollut ihan kivaa. 🙂
        Monia kivoja tarinoita ja juttuja kuullut. Tai ei kaikki silleen oo aina kivoja, mutta tarinoita eletystä elämästä kuitenkin. 🙂

        Anteeksi että kävin tukkimassa putkesi tässä taannoin😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi että kävin tukkimassa putkesi tässä taannoin😉

        Ai, se oot sinä ryökäle. 😁

        No mitäs noista. 😁

        Pitäiskin hommata uusi masiina tilalle. 🤔

        Pitäis tehdä sen monituista homma tässä vielä, mutta nyt on puhku pois... töissä ihan simokiire ja paljon hommaa. Tänäänkin piti sinkoilla sinnetänne ja huomenna saattaa tulla ylkkää ja perään yötöihin... 😵


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ai, se oot sinä ryökäle. 😁

        No mitäs noista. 😁

        Pitäiskin hommata uusi masiina tilalle. 🤔

        Pitäis tehdä sen monituista homma tässä vielä, mutta nyt on puhku pois... töissä ihan simokiire ja paljon hommaa. Tänäänkin piti sinkoilla sinnetänne ja huomenna saattaa tulla ylkkää ja perään yötöihin... 😵

        Mä oon lomalla🤗 vielä ensvikko ja myöhemmin vielä kaks viikkoo. Kai sinullakin kesäloma on? 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon lomalla🤗 vielä ensvikko ja myöhemmin vielä kaks viikkoo. Kai sinullakin kesäloma on? 🤔

        Mikä? Loma? Häh? Mikä se on? 😁

        En mä taida kesälomia pidellä... jos pälli kestää kasassa, niin talvella vasta. 😃
        Sitten pidänkin pidemmän pätkän...parisen kuukautta vähintään. 🙃

        Ei lennä itikat lomalla nenään. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Mikä? Loma? Häh? Mikä se on? 😁

        En mä taida kesälomia pidellä... jos pälli kestää kasassa, niin talvella vasta. 😃
        Sitten pidänkin pidemmän pätkän...parisen kuukautta vähintään. 🙃

        Ei lennä itikat lomalla nenään. 😄

        Ai kamalaa. 😄 no en osaisi sinua kuvitellakkaan pellonpientareelle kädet niskan takana ja heinänkorsi suussa😁 mutta välillä pitää hellittää. Ei tässä kai niin kiire hautaan ole🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai kamalaa. 😄 no en osaisi sinua kuvitellakkaan pellonpientareelle kädet niskan takana ja heinänkorsi suussa😁 mutta välillä pitää hellittää. Ei tässä kai niin kiire hautaan ole🤔

        No hätäsimmät on vieneet kesän lomat... syksyä vaan tajolla ja en mä sit mitään lomia enää tartte.... työt hellittää ja voi huilata töissä sit. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No hätäsimmät on vieneet kesän lomat... syksyä vaan tajolla ja en mä sit mitään lomia enää tartte.... työt hellittää ja voi huilata töissä sit. 😄

        🙄. Ok. 😁♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        🙄. Ok. 😁♥️

        Joo. Mä koitan tehdä talvilomasta mahdollisimman rennon. Sitten voin vetää lonkkaa ja pistellä puita kattilaan vaan... saa tulla lunta ja olla pakkasta...

        Voin vaikka villasukissa kiertää taloa kädet selän takana ja joka kierroksella hörpätä vähän jotain lämmittävää. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo. Mä koitan tehdä talvilomasta mahdollisimman rennon. Sitten voin vetää lonkkaa ja pistellä puita kattilaan vaan... saa tulla lunta ja olla pakkasta...

        Voin vaikka villasukissa kiertää taloa kädet selän takana ja joka kierroksella hörpätä vähän jotain lämmittävää. 😄

        Kuulostaa hyvältä🤗 villasukat ,pakkanen ja rätisevä takkatuli. Lämmikenaukku. Vaan ulkohuussi puuttuu😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä🤗 villasukat ,pakkanen ja rätisevä takkatuli. Lämmikenaukku. Vaan ulkohuussi puuttuu😁

        Sinne olis kiva kipitellä paljain varpain ja tuntea olevansa elossa✌😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinne olis kiva kipitellä paljain varpain ja tuntea olevansa elossa✌😁

        No voihan sitä hiipparoida vaikka hakee puita paljasjaloin... 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No voihan sitä hiipparoida vaikka hakee puita paljasjaloin... 😄

        Tai vaikka nakuna.🤷‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai vaikka nakuna.🤷‍♀️

        No on varmaan tullut käytyäkin...😄

        Joku kerta taisin tännekin jakaa videon, kun saunasta pyyhe päällä kävin kelkkailee. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No on varmaan tullut käytyäkin...😄

        Joku kerta taisin tännekin jakaa videon, kun saunasta pyyhe päällä kävin kelkkailee. 😄

        Ai jaa.. multa mennyt ohi se. Harmi😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa.. multa mennyt ohi se. Harmi😁

        Ehkä ihan hyvä niin. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Ehkä ihan hyvä niin. 😁

        Ei siinä mua näkynyt... lsitoin otsalampun taa puhelimen kuvaamaan ja ajoin pellon ympäri. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ei siinä mua näkynyt... lsitoin otsalampun taa puhelimen kuvaamaan ja ajoin pellon ympäri. 😄

        Sun ka olis varmaan huitsin hauskaa✌😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun ka olis varmaan huitsin hauskaa✌😁

        Vaikea sanoa mistä tykkäät? 😃

        Yksin mä hönöilen kaikenlaista, kun päähän pälkähtää. Seurassa en niinkään... mä vähän tarkkailen ennemmin, ettei kukaan satuta ihteään. 🙂

        Usein seuralaiset nukkuu ennen viimeistä saunaa sohvalla tai vst..

        Sit peittelen ne ja hiivin itse joku löylyyn tai nukkuu myös...😃


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Vaikea sanoa mistä tykkäät? 😃

        Yksin mä hönöilen kaikenlaista, kun päähän pälkähtää. Seurassa en niinkään... mä vähän tarkkailen ennemmin, ettei kukaan satuta ihteään. 🙂

        Usein seuralaiset nukkuu ennen viimeistä saunaa sohvalla tai vst..

        Sit peittelen ne ja hiivin itse joku löylyyn tai nukkuu myös...😃

        Tykkään kaikenlaisista päähänpistoista. Kuten pyyhepäällä kruisailusta lumihangessa😁 ihanaa✌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään kaikenlaisista päähänpistoista. Kuten pyyhepäällä kruisailusta lumihangessa😁 ihanaa✌

        No päähänpistot huppelissa ei ole sina ihan fikksuimpia...

        Toi kelkkailujuttu kuului niihin...

        Mutta muutenkin voi hullaantua, kun päissään. Ja se fiilis tulee jostain muualta.. Ihastumisesta, rakastunisesta...

        Mä oon miettinyt, että yhteinen tekijä on aitous...

        Voi olla mikä on...

        Sitä on huppelissa ja ollessaan jotain jollekin....🙂


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No päähänpistot huppelissa ei ole sina ihan fikksuimpia...

        Toi kelkkailujuttu kuului niihin...

        Mutta muutenkin voi hullaantua, kun päissään. Ja se fiilis tulee jostain muualta.. Ihastumisesta, rakastunisesta...

        Mä oon miettinyt, että yhteinen tekijä on aitous...

        Voi olla mikä on...

        Sitä on huppelissa ja ollessaan jotain jollekin....🙂

        Älä nyt ala noin syvälliseksi. Huppelissa on kiva tehdä kaikenlaista hyvää typerää. No joo.. olen minäkin miettinyt.. pitäisi se ilo muustakin löytää kun sillointällöin huppelista,mutta minä olen innokas opiskelia. Ehkä joku pvä.✌😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt ala noin syvälliseksi. Huppelissa on kiva tehdä kaikenlaista hyvää typerää. No joo.. olen minäkin miettinyt.. pitäisi se ilo muustakin löytää kun sillointällöin huppelista,mutta minä olen innokas opiskelia. Ehkä joku pvä.✌😁

        Ei ihminen voi olla huppelissa aina...

        Sellainen euforofobia mikä lie pitää voida löytää muustakin. 🙂

        Mä oon tasan kaksi kertaa itkenyt onnesta ilman mitään ulkoista päihdettä. En ole voinut sille mitään. 😃

        Mä vaan itken ja oon... naurahdan väliin ja tunnen jotain huikeaa... eka hetki oli 21.3.2003 ja toinen 21.7. 2006. 🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt ala noin syvälliseksi. Huppelissa on kiva tehdä kaikenlaista hyvää typerää. No joo.. olen minäkin miettinyt.. pitäisi se ilo muustakin löytää kun sillointällöin huppelista,mutta minä olen innokas opiskelia. Ehkä joku pvä.✌😁

        Näin vakavasti puhuen. Olen todella henkinen,sielutietoinen ja kuin toiselta planeetalta. En tunne mitään yhteyttä tähän itsekkääseen maailmaan tai johonkin pakkomielteiseen parisuhde vimmaan. Kukaan,ei kukaan tiedä mitä oikeasti olen. Ei ystävätkään. Olisi tuossa mies jolla olisi tarjota kaikki,mutta niin sielutiedoton , että ei kiitos. Mieluummin yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin vakavasti puhuen. Olen todella henkinen,sielutietoinen ja kuin toiselta planeetalta. En tunne mitään yhteyttä tähän itsekkääseen maailmaan tai johonkin pakkomielteiseen parisuhde vimmaan. Kukaan,ei kukaan tiedä mitä oikeasti olen. Ei ystävätkään. Olisi tuossa mies jolla olisi tarjota kaikki,mutta niin sielutiedoton , että ei kiitos. Mieluummin yksin.

        Minä laulan. Lapset muistaa mut siitä että äiti aina lauloi. Ei päivää,ei tuntiakaan,ettenkö laula. Rokista iskelmiin hengellisiin tai huilumusiikkiin. ✌😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä laulan. Lapset muistaa mut siitä että äiti aina lauloi. Ei päivää,ei tuntiakaan,ettenkö laula. Rokista iskelmiin hengellisiin tai huilumusiikkiin. ✌😁

        Megapuhelu tuli ja uni sitten. 🫡

        Nukuinkin melkein 12 tuntia putkeen...😬

        No onhan tästä maailmasta tullut jotenkin minustakin outo. Työjutut ja sen sellaiset syö kohta koko elämän. Verottaja ja pankit syö palkasta leijonaosan, niin pakko rimpuilla vaan töissä.

        Kiirettä, kiirettä ja selviämistä...jokapuolella. Siihen kaoottiseen hullunmyllyyn katoaa sielukkuus.

        Mutta vielä mä hyppään tästä oravanpyörästä pois, ennenkuin musta tulee zombi. 😄


    • Anonyymi

      Veikkaan, että rouva kuuntelee äänikirjaa.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Ei, vaan kuuntelee lestadiolais seuroja, joita radisota nyt tulee, kun on lestadiolainen.
        Ihmetytti vaan, kun aikaisemin leikkasi nurmikkoa päivän kuumimpaan aikaan.
        Itse leikkaan nurmikon illalla tai silloin, kun on pilvinen ilma.
        Ei tulisi mieleenkään leikata nurmikkoa keskipäivällä +28 asteen helteellä, kun aurinko porottaa taivaalta, jo ajatus pukkaa hien pintaan.
        Voi sitä järkeä käyttää tässä asiassa, tosin jos tykkää puuhastella potottavassa auringonpaisteessa, niin sitten kai sitä silloin puuhastelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan kuuntelee lestadiolais seuroja, joita radisota nyt tulee, kun on lestadiolainen.
        Ihmetytti vaan, kun aikaisemin leikkasi nurmikkoa päivän kuumimpaan aikaan.
        Itse leikkaan nurmikon illalla tai silloin, kun on pilvinen ilma.
        Ei tulisi mieleenkään leikata nurmikkoa keskipäivällä 28 asteen helteellä, kun aurinko porottaa taivaalta, jo ajatus pukkaa hien pintaan.
        Voi sitä järkeä käyttää tässä asiassa, tosin jos tykkää puuhastella potottavassa auringonpaisteessa, niin sitten kai sitä silloin puuhastelee.

        Aika kuumottavaa katkeruutta on tekstisi. Elä ,ja anna muidenkin elää.✌


    • Anonyymi

      Vanhukset ja me thaimaalaisella ruumiinrakenteella varustetut pidämme lämmöstä. Nyt on hyvä keli tehdä hommia isot kuppisuojaimet päässä, lämmittää kivasti.

    • Anonyymi

      Ehe ehe.. miegii 50 ukkggo seison munasiltaa parvggeel..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe