Miten paljon odotat hänen

Anonyymi-ap

Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?

97

2069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ois kiva kohata

    • Anonyymi

      Ei se pidä must

    • Anonyymi

      Kaiken täällä kirjoittelun jälkeen kohtaaminen voi olla nolo kokemus. Meillä ei ole ollut mitään keskusteluyhteyttä, vain täällä kaipailua ja itsensä noloksi tekemistä.

      • Anonyymi

        Eihän! Mitä noloa siinä on jos vähän tunteistaan, kaipauksestaan kirjoittelee ? Paremminkin osoittaa rohkeutta laittaa itsensä " likoon", avautuminen tunteistaan kun ei aina ole helppoa, edes anonyymisti.
        Itse pitäisin sitä vain sellaisena hauskana yhteisenä salaisuutena, joka hymyilyttäisi, ja josta nyt ei ehkä ääneen puhuttaisikaan tai voi puhua.


      • Anonyymi

        Ei mitään noloa kun tunteista kyse. Voisin tästäkin puhua ihan hyvin.


      • Anonyymi

        Ei minuakaan nolota koska rakastan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän! Mitä noloa siinä on jos vähän tunteistaan, kaipauksestaan kirjoittelee ? Paremminkin osoittaa rohkeutta laittaa itsensä " likoon", avautuminen tunteistaan kun ei aina ole helppoa, edes anonyymisti.
        Itse pitäisin sitä vain sellaisena hauskana yhteisenä salaisuutena, joka hymyilyttäisi, ja josta nyt ei ehkä ääneen puhuttaisikaan tai voi puhua.

        Mene treffipalstoille sitten.


    • Anonyymi

      Ei taida olla enää yhteyttä sellaisen kanssa
      jonka olisin halunnut kohdata enemmän
      kun mitään muuta.

    • Anonyymi

      Hänet on aina mukava nähdä ja mielestäni meillä on ihan toimiva keskusteluyhteys.

    • Anonyymi

      Tosi paljon odotan aina vaikka saatankin jäätyä

      • Anonyymi

        Kahden hyytyvän kohtaaminen, hiljainen, koskettava hetki. Käsi hyytyy toisen käteen.


      • Anonyymi

        Samoin täällä. Odotus on kova, mutta sitten jäätyy, kun naisen näkee. Paljon ei tosin vaatisi kanssakäymistä, että kaikki estot lähtisivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin täällä. Odotus on kova, mutta sitten jäätyy, kun naisen näkee. Paljon ei tosin vaatisi kanssakäymistä, että kaikki estot lähtisivät.

        Mitä sitten tapahtuu, kun ne estot lähtee? -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin täällä. Odotus on kova, mutta sitten jäätyy, kun naisen näkee. Paljon ei tosin vaatisi kanssakäymistä, että kaikki estot lähtisivät.

        Samat fiilikset mulla yhtä miestä kohtaan❤️😘🥰se räjäyttää joka kerta mun tajunnan kun vilauksenkin nään. Tää tilanne tekee mut hulluksi
        🚬👩🏻‍🦳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten tapahtuu, kun ne estot lähtee? -sivusta

        Koita arvata😉tilanne eskaloituisi kyllä suht äkkiä, ei paljo tartte🚬👩🏻‍🦳en tiiä miksi joku voi tehä noin suuren vaikutuksen olemalla oma ittensä❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahden hyytyvän kohtaaminen, hiljainen, koskettava hetki. Käsi hyytyy toisen käteen.

        Mayday mayday ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat fiilikset mulla yhtä miestä kohtaan❤️😘🥰se räjäyttää joka kerta mun tajunnan kun vilauksenkin nään. Tää tilanne tekee mut hulluksi
        🚬👩🏻‍🦳

        Sulla on mies taas uudet emojitunnisteet käytössä, joku näille aina lämpiää ns


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mayday mayday ❤️

        😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on mies taas uudet emojitunnisteet käytössä, joku näille aina lämpiää ns

        👍👍☝️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍👍☝️

        Hyvässä ja pahassa 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten tapahtuu, kun ne estot lähtee? -sivusta

        Juttelua, varovaista kädestä pitämistä ja muita hävyttömyyksiä. Antaisin numeron ja kutsuisin jopa kotiin valomerkin aikaan. Täysin ok jos ei tahdo tulla. 19:32:23


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttelua, varovaista kädestä pitämistä ja muita hävyttömyyksiä. Antaisin numeron ja kutsuisin jopa kotiin valomerkin aikaan. Täysin ok jos ei tahdo tulla. 19:32:23

        "Kädestä pitämistä ja muita hävyttömyyksiä"
        Kyllähän tämä sopisi, ei kuulosta pahalta 😅


    • Anonyymi

      dont give a fuck🥹👍

    • Anonyymi

      Omituista, huojentavaa, ja varmaan hermostuttavaa. Oikeasti siinä, eikä vain taas kuvitelmia tai luuloja. Yleensä kai oli ihan rauhallinen tunnelma, ja kumpikin osasi puhua.

    • Anonyymi

      Täysi nolla

    • Anonyymi

      Diskoteekissa on pakko melkein jo huutaa!

    • Anonyymi

      En odota mitenkään erityisemmin, koska on epätodennäköistä, että näen häntä. Meillä ei ole yhteyttä enää, enkä tiedä asutaanko edes samalla paikkakunnalla.

    • Anonyymi

      En ollenkaan. Ei me kohdata. En käy missään kun ei kiinnosta enkä jaksa. Enkä tiedä missä käydä että kohtaisimme. Mieheltä sivusta.

      • Anonyymi

        Mä en kans käy en baareissa enkä missään ahdistaa semmoset yli paljon. Ei kukaan tule mua kotoa hakemaan jotenka.. olen yksin ja itseasiassa se on parempikin että olen yksin aiheutan vaan kaaosta. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kans käy en baareissa enkä missään ahdistaa semmoset yli paljon. Ei kukaan tule mua kotoa hakemaan jotenka.. olen yksin ja itseasiassa se on parempikin että olen yksin aiheutan vaan kaaosta. Sivusta.

        Eikö ole ketään mielitiettyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole ketään mielitiettyä?

        On mul.Mutta hän ei varmuudella tykkää musta ja muutenkin nuo mitä mainitsin pitävät tilanteet välillämme varmuudella etäisenä tästä ikuisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mul.Mutta hän ei varmuudella tykkää musta ja muutenkin nuo mitä mainitsin pitävät tilanteet välillämme varmuudella etäisenä tästä ikuisuuteen.

        Hassua että olet samallalailla erilainen. Itseänikin ahdistaa monet asiat. Baareissa ahdistaa meteli ja ihmispaljous ja en tykkää juopuneiden seurasta. Eikä olisi kivaa jos nainen haluaisi juopuneena seuraani, olisi kivaa jos haluaisi ihan selvänä minut omakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole ketään mielitiettyä?

        On miehellä tämä mielikuvitusystävä kenen kanssa kirjoitella, jos ymmärrät mitä tarkoitan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua että olet samallalailla erilainen. Itseänikin ahdistaa monet asiat. Baareissa ahdistaa meteli ja ihmispaljous ja en tykkää juopuneiden seurasta. Eikä olisi kivaa jos nainen haluaisi juopuneena seuraani, olisi kivaa jos haluaisi ihan selvänä minut omakseen.

        Niin kyl. Ymmärrän.. Ahdistavinta mitä tiedän on ihmispaljous ihan missä tahansa, mä siis en pysty olemaan normaalisti vaan alan jotenkin jännittämään ja ajatus ei kule ja tulee tunne että seuraan sivusta jopa itseäni siinä tilanteessa ja mietin mielessäni ”noniin nyt vai heti kotio pötköttään kun en kuulu tänne”Tulee myös tunne että kaikki muutkin katsovat että mikä sä olet. Toinen vaihtoehto on että olen niin päihteissä että selviydyn mutta sitten se meneekin monesti yli. Mulla ei ole noita välimalleja tommosissa tilanteissa ,mikä aiheuttaa haasteita. Nykysin pysyttelenkin poissa hyvin monesta ja oon päättäny elää tän elämän niinku nyt elelen koska mä en ole ihan perus jamppanähtävästi. Sitten toisekseen näen mulle läheisestä ihmisestä että hän on menee suht muottiin ni on tosi helppo ymmärtää ja on tietonen siitä ettei meidä tarvii ruuhkiin änkeä koskaan. Eikä juhliinkaan jos ne ei tunnu hyvältä. Laukatkoot he baareissa ja jokasissa kissan ristiäisissä jotka niistä nauttivat. Hyvä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyl. Ymmärrän.. Ahdistavinta mitä tiedän on ihmispaljous ihan missä tahansa, mä siis en pysty olemaan normaalisti vaan alan jotenkin jännittämään ja ajatus ei kule ja tulee tunne että seuraan sivusta jopa itseäni siinä tilanteessa ja mietin mielessäni ”noniin nyt vai heti kotio pötköttään kun en kuulu tänne”Tulee myös tunne että kaikki muutkin katsovat että mikä sä olet. Toinen vaihtoehto on että olen niin päihteissä että selviydyn mutta sitten se meneekin monesti yli. Mulla ei ole noita välimalleja tommosissa tilanteissa ,mikä aiheuttaa haasteita. Nykysin pysyttelenkin poissa hyvin monesta ja oon päättäny elää tän elämän niinku nyt elelen koska mä en ole ihan perus jamppanähtävästi. Sitten toisekseen näen mulle läheisestä ihmisestä että hän on menee suht muottiin ni on tosi helppo ymmärtää ja on tietonen siitä ettei meidä tarvii ruuhkiin änkeä koskaan. Eikä juhliinkaan jos ne ei tunnu hyvältä. Laukatkoot he baareissa ja jokasissa kissan ristiäisissä jotka niistä nauttivat. Hyvä niin.

        pahottelut kirjotusvirheistä mulla on lukihäiriö kaiken piälle, vois toki tarkastaa ennen ku painaa lähetä mut en tee sitä ikinä


    • Anonyymi

      Kyllä mä toivoisin, vaikka vähän noloakin on ollut ehkä… varmaan saisimme hyvät naurut tästä kaikesta jos itkutkin aikaiseksi…

    • Anonyymi

      Ei mikään ole kovin vakavaa kuitenkaan, kirjoittelua vaan.

      • Anonyymi

        Tunteet ovat aidot ja todet. Että kyllä se vähän vakavaksi vetää. /sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteet ovat aidot ja todet. Että kyllä se vähän vakavaksi vetää. /sivusta

        On tunteet itselläkin aidot, mutta tarkoitan tätä touhua täällä. Ei tätä voi tosissaan ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tunteet itselläkin aidot, mutta tarkoitan tätä touhua täällä. Ei tätä voi tosissaan ottaa.

        Miksi sitten olet täällä aina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tunteet itselläkin aidot, mutta tarkoitan tätä touhua täällä. Ei tätä voi tosissaan ottaa.

        Onko sulla menkat vai mikä kiukuttaa? Aloituksessa kysyttiin ihan muuta ja sinä todellakin vastasit että ei mitään vakavaa. Mitä sekoilet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla menkat vai mikä kiukuttaa? Aloituksessa kysyttiin ihan muuta ja sinä todellakin vastasit että ei mitään vakavaa. Mitä sekoilet?

        Taasko sinulla mies alkaa tämä kuukautiscurious näissä dialogeissa itsesi kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taasko sinulla mies alkaa tämä kuukautiscurious näissä dialogeissa itsesi kanssa?

        Et oo tosissas, nyt kyllä lopetat tuon käsittämättömän pashan jauhamisen, mikä sun ongelma on mies? 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten olet täällä aina?

        Aina?


    • Anonyymi

      Rehellisesti en odota yhtään mitään🙂

    • Odotan enemmän kuin mitään muuta ja meil ei oo mitään keskusteluyhteyttä atm, kun oon blokattuna igssä ja discordissa.

    • Anonyymi

      Päivittäin ollaan yhteyksissä.

      • Anonyymi

        Eihän sitä kysytty aloituksessa vaan sitä miten paljon odotat hänen kohtaamista.
        Et odota koska näette päivittäin, niinkö?


    • Anonyymi

      Odotan sitä joka kerta, vaikka se aina jännittääkin kovin. Hänen näkemisensä on parasta päivässä 💘. Siitä tekee vielä paremman se, että näkemisen lisäksi jutellaan ja ollaan tekemisissä. n>m

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No ihan täysin mitään.

    • Anonyymi

      Olemassa oleva yhteys on vaiennut. En tiedä kohdataanko enää koskaan.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Miettinyt että ehkä näin sitten parempi. Ei se toinen varmaan tuntenut ainakaan kovin vahvasti.


      • Anonyymi

        Tunnen vahvasti edelleen, mutta itse sanoit ettei enää nähdä


      • Anonyymi

        Miksi vaiennut???


    • Anonyymi

      Odotin minä tosi paljon (kympillä) mutta taisin olla ainoa. En odota enää. Ei me nähdä enää.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Minua ällöttää tuo tupakka hymiö / sivu kommentti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ällöttää tuo tupakka hymiö / sivu kommentti

        jep sama. pliis lopettas ton viljelyn jo tänää -sivusta 😀😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ällöttää tuo tupakka hymiö / sivu kommentti

        Et ole ainut. Ja sanon tämän entisenä tupakoijana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ällöttää tuo tupakka hymiö / sivu kommentti

        Eipä tuo muutenkaan mikään järjen jättiläinen ole. Joskus vastaisn etten polta ja heti alkoi tyhmät jutut.


    • Anonyymi

      Me nähdään tosi harvoin. Jos nähtäisiin useammin, ihastuisinko liikaa? Ja kuihtuko mun tunteet, kun ei nähdä? Toistaiseksi se, kun näen hänestä vilahduksen tai kuulen hänen äänensä, saa mut hehkumaan.

    • Anonyymi

      Oihan se jännää. En tiedä osaanko enää jutella keskenään.

    • Anonyymi

      Tietysti odotan jokaista kohtaamista paljon. Ja olen mä pystynyt olemaan aika neutraali jo jonkun aikaa vaikka tunteet on mitä on.

    • Anonyymi

      Kyllä se vielä aukeaa....Tai siis ymmärrän sanattomasti. Haluaisin katsoa paljon /koko ajan häntä.

    • Anonyymi

      Emme juurikaan puhu vaan yhteys välillämme on sanatonta laatua, ja muuta varmuutta ei ole kuin se miten hän saa tuntemaan olon eläväksi. Ja hän tietää tämän mitä saa aikaan. Ehkä vielä joskus puhumme kaikesta taivaan ja maan väliltä.

    • Anonyymi

      Mulla rakastuminen jäädyttää aivot ja sytyttää kaikki muut paikat tuleen❤️🔥Aina kun kohdataan viet jalat mun alta😘 Rakkaus on yksinkertaisempia tunteita, haaveilen joka ilta sinusta. Haluan vangita sydämesi ... Rakastan sinua❤️

      • Anonyymi

        Et vaikuta aidolta. Vaikutat ihmiseltä joka tykkää emojeista ja kaivata täällä jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaikuta aidolta. Vaikutat ihmiseltä joka tykkää emojeista ja kaivata täällä jotain.

        Sinä vaikutat ihmiseltä, joka kuitenkin etsii näistä emojimiehen viesteistä näitä merkityksellisyyksiä ja rutisee kun ei niitä ei näy ja urputtaa muille omien ahdistusten vuoksi


    • Anonyymi

      0 %

    • Anonyymi

      Eipä siinä ole mitään odottamista jos toinen ei halua nähdä ja olla tekemisissä. Siitä voi jo päätellä aika paljon. Tuskin kukaan väkisin haluaa toista suostutella näkemään tai saati kiinnostumaan. Halu pitää olla aina molemminpuolinen.

      • Anonyymi

        Niin, mutta suurimmalle osalle täällä ei ole sanottu noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta suurimmalle osalle täällä ei ole sanottu noin.

        Puhuinkin omasta "tilanteesta".


    • Anonyymi

      Mietin usein millaista olisi nähdä ja toivon että vielä näkisin hänet ja saisin jutella kanssaan. Uskon että juteltaisiin molemmat hymyillen ja kyseltäisiin kuulumisia toisiltamme. Näin ainakin toivon.

    • Anonyymi

      Pelottaa ihan kauhiasti kohtaaminen.
      Haluaisin mutta en haluaisi.
      Mitähän yllätyksiä vielä elämä tuo.
      Minä en tajua tätä tunnetta, MIKÄ TÄÄ ON?
      Viime Jonna sain kuulla siitä liekkiteoriasta ja siinä oli pointtia.
      Se on vain surullinen teoria sillä se jättää tulevaan kaiken.
      Siinä sanotaan kehittymisestä ja irtiotosta toisesta ihan henkisellä tasolla ja näköjään en pysty. Ärsyttää. Liekkiteorian käsitin myös niin ettei hötkyilyyn ole varaa. Kärsivällisyys on ollut koetuksella ja myllerrystä mielessä.
      Pakoon mielii muttei kestä ikävää kaukanakaan.

      • Anonyymi

        *vuonna


    • Anonyymi

      odoton joka päivä.... pystyn sanomaan hänelle olevani ihastunut häneen tai sen kuinka ihana hän on... suudellut en ole häntä...

      se on sitten eri asia jos hän saa pasmani sekaisin omalla yllättävällä tavallaan... pari kertaa hän senkin on tehnyt... sillon menen sanattomaksi ja häkellyn esim hänen kauneudestaan...

    • Anonyymi

      Ei mun tarvitse enään olla yhteydessä tuli selväksi että hän on hullu

      • Anonyymi

        Kuka hän ohikulkija vai työtoveri vai kuka ?Täällä sivuilla ei näytä kovin fiksuja olevan.


    • Anonyymi

      Joka päivä odotan. Emme näe. Odotan silti.

      Keskusteluyhteyttä ei ole ollenkaan.

    • Anonyymi

      Miltä teistä tyypeistä tuntuu, jotka näette kaikki nämä ihanat viestit ensi tilassa? Tieto on valtaa, jakakaa jo muillekin

    • Anonyymi

      Keskusteluyhteys on mielestäni vähän huonontunut, tai hänen tunteensa viilentyneet. Mutta pakko myöntää, että toivon meidän tapaavan. Emme ole siis vielä tavanneet. Mutta en saa mielestäni häntä kuitenkaan.

    • Anonyymi

      On päiviä kun kaikesta tulee mieleen Jeesus. Meillä on välit lähentyneet paljon. Opin vieläkin tuntemaan.

    • Anonyymi

      Välit on, voisiko sanoa luottamusta herättävät. Hyvn vaikea on toisen puolesta arvella tuntemuksia, tai onko njjtä yleensä laisinkaan. Voi olla että toinen kokee häiriköksi, tai taakaksi jonka jutut rasittavat, mutta kohteliaisuus syistä niihin on pyrittävä vastaamaan. Jos itse tykkää höpötellä, ei kaikki kiinnosta sellainen höpöttely. Itseltä saattaa myös jäädä huomioimatta ärsyyntymisestä kimeytynyt ääni, kun katselee vain miten toinen on siinä. Ja sen äänen ottaa kuin mykkäelokuvasta, niinkuin hidastetut nuotit valuisi söpöjen huulien välistä, eikä ne voisi tarkoittaa kuin hyvää.

      https://youtu.be/L0eop8LzEoQ

    • Anonyymi

      Ei meillä ole minkäänlaista keskusteluyhteyttä. Satunnainen kohtaaminen ainoa mahdollisuus.

    • Anonyymi

      Aika heikko kun toinen on mykkä ja umpikuuro ja toinen puhuu ku papupata. Keskustele siinä ny sitte

    • Anonyymi

      En odota mitään, koska tiesin jo silloin ettei mitään koskaan tule.

    • Anonyymi

      Tietenkin odotan hänen näkemistään. Näemme niin harvoin että tämä kaipailu ja odottelu käy ihan työstä 😊
      Keskustelu yhteyttä meillä ei ainakaan vielä ole, muutoin kuin siellä missä olemme nähneet. Toivon sitä kyllä. Mutta riippuu paljon hänestä, haluaako sitä. Välimatkaakin on niin paljon että missään ei vahingossakaan voi törmätä.

      • Anonyymi

        Paljonko välimatkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko välimatkaa

        Yli sata km.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli sata km.

        Ja silti toisen luo pääsee sekunneissa. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti toisen luo pääsee sekunneissa. ☺️

        Ajatuksissani kyllä. Siihen on ainakin toistaiseksi tyydyttävä 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti toisen luo pääsee sekunneissa. ☺️

        Siis....oletko se sinä ? Tunnistit ehkä ? Meni hetki ennenkuin hoksasin 😅


    • Anonyymi

      Mulla halutessani mulla on moitteeton keskusteluyhteys omallatavallani oli aikoinaan vitusti paljon perinteisiä tapoja joista en pitäny

    • Anonyymi

      🤑🤑🤑

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      901
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe