Mihin ihastuit ensimmäisenä

Anonyymi-ap

kaivatussasi?
💯

130

3310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No kerro?

    • Anonyymi

      Paksu lompakko

      • Anonyymi

        Ihastut rahaan, et ihmiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastut rahaan, et ihmiseen.

        Oli varmaan ikäänkuin vitsi tai vaihtoehtoisesti katkeran ihmisen vihjailua, kolho kaveri


    • Anonyymi

      Hymyyn ja katseeseen ja kauniisiin kasvoihin.

    • Anonyymi

      Luonteeseen

    • Anonyymi

      Autoon tietenkin.

      • Anonyymi

        Eix o hiano😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eix o hiano😉

        On. Kyllä sillä naisia saa.


    • Anonyymi

      Katsoi äksysti, mutta ei halunnut muuta.

    • Anonyymi

      En ymmärrä

    • Anonyymi

      outous viehätti ja kiinnitti huomion jo kauan sitte. jotenkin kameleontti ,olen koittanut tietoisesti vältellä ja olla kun en huomaisi ,mutta vtun vttu. kuumottaa ikä ja aivan siis kaikki hänessä.. onhan hän semmonen monien tyttösten unelma varmasti. pitäisi vaan unohtaa oikeesti.

    • Anonyymi

      Rehellinen ja luotettava.

    • Anonyymi

      Tuntui heti omalta, henkinen ja fyysinen yhteys.

    • Anonyymi

      Maskuliininen energia ja silmät

    • Anonyymi

      Silmiin. Se oli vielä sitä aikaa kun maskit piti olla kasvoilla.

      • Anonyymi

        Se oli jännää aikaa.


    • Anonyymi

      Luulen, että se oli katse. Se ensimmäinen kerta, kun se ei tuntunut normaalilta katseelta vaan siinä oli jotain erityistä. Molemmat katsottiin toisiamme ja vaikka se oli vain lyhyt hetki, se tuntui intensiiviseltä kuin olisimme jakaneet jotain, jokin sanaton yhteys.

      Sen jälkeen, on sitten tapahtunut paljon ja olen alkanut epäröimään että kuvittelen kaiken.. n>m

      • Anonyymi

        Et kuvitellut. Kyllä kun kipinää iskee niin roihahtaa se vielä


      • Anonyymi

        Sama kävi tammikuussa naisen kanssa. Sen jälkeen kumpikin yritti lähestyä ja juoksi lopulta karkuun. Molemmat taitavat olla epävarmoja ja panikoida helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kävi tammikuussa naisen kanssa. Sen jälkeen kumpikin yritti lähestyä ja juoksi lopulta karkuun. Molemmat taitavat olla epävarmoja ja panikoida helposti.

        Missä katsottiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä katsottiin?

        Yökerhossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kävi tammikuussa naisen kanssa. Sen jälkeen kumpikin yritti lähestyä ja juoksi lopulta karkuun. Molemmat taitavat olla epävarmoja ja panikoida helposti.

        Jätä stnan gubbe ne naapurit rauhaan, hulluhan sinä hsmemies olet!


    • Anonyymi

      Monot 🤣

      • Anonyymi

        Ai jostain Itävallasta ostetut kengät.


      • Anonyymi

        Juttus on kyllä typeriä


    • Anonyymi

      En pysty sanomaan vain yhtä asiaa.

    • Anonyymi

      Pitkät sääret.

    • Anonyymi

      Käytökseen liittyviä sanoja, eli rauhallinen, ystävällinen, hienovarainen, huumorintajuinen.

    • Anonyymi

      hiukset 😃

    • Anonyymi

      REHELLISYYTEEN!

      • Anonyymi

        Joo tosi rehellinen ja sydämellinen 🤎


    • Anonyymi

      Tummat hiukset ja ystävällisyys

    • Anonyymi

      Ulkonäköön 😍

    • Anonyymi

      Ujouteen, kerkkyyteen ja siihen kun huomasin hänen aidot välittävät tunteet. Miehelle.

      • aww oispa mulle. (tuskin on :()


    • Anonyymi

      Miehen ääneen🎶🎧

    • Anonyymi

      Kiltti ja ujo 😌

    • Anonyymi

      Luonne, rehellisyys, turvallisuus, hyvä huumori, henkisesti vahva ja turvallinen, auttavainen, rakastettava, uskollinen, rauhallinen, tarvittaessa osaa olla tiukka ja jämerä, vaativa. Luotettava. Sanan mittainen.❤️

    • Anonyymi

      Ujo ja miehekäs, jackpot Ei se taida itekkään tietää kuinka ihana se on 😘🥰❤️

      • Anonyymi

        Millä tavalla miehekäs? Ihan itseäni varten kyselen 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla miehekäs? Ihan itseäni varten kyselen 😅

        Fyysinen olemus rento, pukeutuu nuorekkaasti, rauhallinen, macho, turvallisen tuntuinen, seksikäs ääni jota voisi kuunnella myös peiton alla❤️


    • Anonyymi

      Isot rinnat jotka hienosti näkyvillä kun pieni toppi yllä 🤤

      • Anonyymi

        😂🚬👩🏻‍🦳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂🚬👩🏻‍🦳

        🚬 = ⚰️


    • Anonyymi

      Söpöyteen, vai voiko miehestä sanoa söpö🙄
      Mä sekoan aina kun se on lähellä. En ymmärrä miksen voi olla normaali niiku muutki. Hän on unelmani ❤️Arvaakohan se mun tunteet sitä kohtaan😉

      • Anonyymi

        Ihanko 30 vuotta tää sama lässytys, taiatte olla ikäloppuja te naismaiset!


    • Anonyymi

      Hänessä, itseäni vanhemmassa naisessa: mukava luonne, kiinteä peppu, hyvän mallinen vartalo! Tunnetaankin vuosien takaa!

    • Anonyymi

      olemus / aura ? / se jokin...
      hän on kaunis ja naisellinen... L

      • Anonyymi

        Lässynläpi


    • Anonyymi

      Hän nainen on vain oma ihana itsensä.
      ♥️

      • Anonyymi

        Tämä oli tosi kiva kommentti. 😊 Toivottavasti sen kuulee joskus nainen itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli tosi kiva kommentti. 😊 Toivottavasti sen kuulee joskus nainen itsekin.

        Aivan varmasti. 🙂


    • Anonyymi

      En halua enää muistella sitä. En pääse koskaan näistä tunteista eroon, jos vatvon niitä ihanimpia alkuaikojen hetkiä täällä tai missään.

    • Anonyymi

      Leikkimielisyyteen, semmoseen poikamaisuuteen (hyvällä tavalla). Myös ulkonäkö teki vaikutuksen. Jossain vaiheessa huomasin että flirttaillaan toisillemme jatkuvasti. Nykyään ollaan todella läheisiä mutta silti ei olla yhdessä eikä tulla olemaan.
      - 12v nuorempi nainen

    • Anonyymi

      Kun mun sydän sanoo että hän voisi olla minun rakas..Siltä näyttää..Elikä hyvältä. Luonne on kysymysmerkkinä ollu ja ikä. Sen takia olen koittanu skipata, ja koitan edelleen.

      • Anonyymi

        Jos oot J-mies, niin älä skippaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oot J-mies, niin älä skippaa.

        Entiiä.. Sydän sanoo et ei pitäis nii. Ollaaha me aikuisii molemmat ja siis no riippuu varmaa hänenki tulevaisuuden pläneistä että voisko se jopa toimii.Mulla toki tota elettyä elämää enempi ja sitä kautta siinä on se riski että hän haluu vaikka ja mitä (minkä ymmärrän)ja mulle jo ihan vaa tulevan mahollisen ihanan rakkaani kuuluminen elämääni riittelee tulevaisuudes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entiiä.. Sydän sanoo et ei pitäis nii. Ollaaha me aikuisii molemmat ja siis no riippuu varmaa hänenki tulevaisuuden pläneistä että voisko se jopa toimii.Mulla toki tota elettyä elämää enempi ja sitä kautta siinä on se riski että hän haluu vaikka ja mitä (minkä ymmärrän)ja mulle jo ihan vaa tulevan mahollisen ihanan rakkaani kuuluminen elämääni riittelee tulevaisuudes

        Lisään ja toki veivaan tätä mun pääs ihan liian pitkäl mutku kyse ei ole 1-2 vuotta nytte. Semmosil ei oo välii lainkaa itelle. Mut tos on vähä enempi nytte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entiiä.. Sydän sanoo et ei pitäis nii. Ollaaha me aikuisii molemmat ja siis no riippuu varmaa hänenki tulevaisuuden pläneistä että voisko se jopa toimii.Mulla toki tota elettyä elämää enempi ja sitä kautta siinä on se riski että hän haluu vaikka ja mitä (minkä ymmärrän)ja mulle jo ihan vaa tulevan mahollisen ihanan rakkaani kuuluminen elämääni riittelee tulevaisuudes

        Vanhoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään ja toki veivaan tätä mun pääs ihan liian pitkäl mutku kyse ei ole 1-2 vuotta nytte. Semmosil ei oo välii lainkaa itelle. Mut tos on vähä enempi nytte.

        Kuinka paljon enemmän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entiiä.. Sydän sanoo et ei pitäis nii. Ollaaha me aikuisii molemmat ja siis no riippuu varmaa hänenki tulevaisuuden pläneistä että voisko se jopa toimii.Mulla toki tota elettyä elämää enempi ja sitä kautta siinä on se riski että hän haluu vaikka ja mitä (minkä ymmärrän)ja mulle jo ihan vaa tulevan mahollisen ihanan rakkaani kuuluminen elämääni riittelee tulevaisuudes

        Kuuntele sitä sydäntä ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään ja toki veivaan tätä mun pääs ihan liian pitkäl mutku kyse ei ole 1-2 vuotta nytte. Semmosil ei oo välii lainkaa itelle. Mut tos on vähä enempi nytte.

        13vuotta :* ei sun tarvi heti tietää kaikkea mihin olisit valmis tai mitä haluat tai onko mihin mahdollisuuksia tai edes mitään...riittää kuin vain kohtaa, on läsnä, tunnustelee ja antaa asioiden tapahtua omalla painollaan


    • Anonyymi

      hän oli niin kaunis, ja ne silmät kun katsoivat läheltä niin uteliaasti ja söpösti.

      • Anonyymi

        Rupsukk


      • Anonyymi

        Minkä väriset räpsyttimet oli?😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä väriset räpsyttimet oli?😂

        Oliko nainen vai mies kuka katsoi


      • Anonyymi

        Rakkautta oli ilmassa. Oliko nainen vai mies joka katsoi😉


      • Anonyymi

        Ihanasti kuvailtu ❤️


    • Anonyymi

      Miehellä joka katsoo mua on säihkyvät siniset silmät joihin uppoan 😘🥰❤️

    • Anonyymi

      Olemukseen ja rentouteen. Nätit kulmalarvat on heikko kohtani ja tietynlainen asenne, hiirulaiset ja kaikkea uutta pelkäävät naiset saavat minulta aina heti rukkaset.

    • Anonyymi

      Tietynlaiseen "lupsakkuuteen", silmiin/katseeseen, nauruun ja ääneen, sydämellisyyteen, meidän yhteyteen... 🥰 hyvin kaunis myös 🔥😘 n-n

    • Anonyymi

      Silmiin. Etenkin kun hän hymyilee ja siristää söpösti silmiään :) Meillä taitaa olla aika samanlainen huumorintaju ja rakastan sitä kun saan hänet nauramaan 🥰 En ole tiedostanut, että pitäisin lävistyksistä juurikaan, mutta hänellä on kasvoissa yksi lävistys/koru, joka näyttää upealta...

    • Anonyymi

      Tietynlaiseen "lupsakkuuteen", silmiin/katseeseen, nauruun/ääneen, sydämellisyyteen, meidän yhteyteen... 🥰 Todella kaunis myös 🔥😘

    • Anonyymi

      Silmät ja hymy. Muutenkin suloiset kasvot ja ihanat hiukset

    • Anonyymi

      Kokonaisuuteen.

    • Anonyymi

      Kosketit sydäntäni syvästi.

      Tiivistän kokemukseni ketjun viesteistä tähän ( 😂 )

    • Anonyymi

      (😘♥️🫰)

    • Anonyymi

      Miehen silmiin ja rauhallisuuteen

    • Anonyymi

      Ihastuin kasvoihin ja avoimuuteen. Mut hän jutteli exsästään joten juttu ei ollut selvä.

      • Anonyymi

        Tuo ei ole aina oikea tulkinta. Ei ainakaan omalla kohdallani.


      • Anonyymi

        Voi olla ollut selvä. Ainakin itse saatan jutella mistä tahansa ihmissuhteista ja tilanteista joita elämässäni on ollut. Voin kertoa eksistä jotta toinen voisi hahmottaa sitä omaa kokemusmaailmaani ja ymmärtää minua sitä kautta paremmin. Samasta syystä olen kiinnostunut tietämään toisen päättyneistä ihmissuhteista.


    • Anonyymi

      hymy, katse, olemus.

    • Anonyymi

      Hymy, nauru, katse, olemus🥺

      • Anonyymi

        Miten ilkeet tota takapuolta koko maailmalle esitellä! Hyi!


    • Se oli selkeästi paljaat koipi-reidet sekä nilkat ja varpit. Hänellä oli lyhyt minihame yllä.

      • Anonyymi

        Se oli sulla himoa, ei ihastusta ja se muija oli huo ra.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli sulla himoa, ei ihastusta ja se muija oli huo ra.

        Hän ei ollut riemutyttö ollenkaan, -70 alussa kaikki kaunottaret pukeutuivat samalla tavalla tai vieläkin herkullisemmin.

        Mies aina ihastuu siihen mitä kaunotar kulloinkin sattuu paljastelemaan paljaana. IsIaminsäkki yllään olevaan kaunottareen ei kukaan mies ihastu, koskaan.


    • Anonyymi

      Nauru ja hymy.

    • Anonyymi

      Hymyili kerran mulle ja olin ihan myyty 😍😎

    • Anonyymi

      Ihastuin hänen silmiin ja katseeseen sinä hetkenä, kun uskalsin katsoa häntä silmiin hieman pidempään.

      • Anonyymi

        Minkä väriset silmät?


      • Anonyymi

        Ihana 🤩🥰Mä taisin huomatakin siinä jotakin pientä "heräämistä" 😘😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä väriset silmät?

        Hänellä on harmaat silmät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana 🤩🥰Mä taisin huomatakin siinä jotakin pientä "heräämistä" 😘😊

        Tuntui siltä, kuin olisin herännyt vuosia kestäneestä unesta. Olin yllättynyt ja minua hymyilytti.😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on harmaat silmät.

        Koska tällainen tapahtui?


    • Anonyymi

      Susigubella uudet nikit käytössä 🤣🤣

      • Anonyymi

        Pakarafiili, joka on sekin ihan p*reestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakarafiili, joka on sekin ihan p*reestä.

        Minulla ei ole profiilia jota käyttää wanharouva Mustasusi.


    • Anonyymi

      Naiseni hoikkuuteen ja älykkyyteen.

      • Anonyymi

        ”Naiseni” …😎 peipi mäoon liekeissÄ pannaa menee
        -sivusta


      • Anonyymi

        Hmm😉


    • Anonyymi

      Nahkahousuihin, nahkahame ja saappaat. ja nahkaakäsineet

    • Anonyymi

      Huumori ja ulkonäkö siniset silmät on paha vtun asia itelle

    • Anonyymi

      Raipan käsittelytaito

    • Ihastuin Mr. Ⓜ️. puhdasta ja alastonta sieluaan. Hän oli ihan kuin avattu kirja. 📖📜
      Kaunis ja upea sielu ..

      K****

    • Anonyymi

      Tulisuus ja lempeys samassa paketissa.

      • Anonyymi

        Tämä pätee varmaan meihin molempiin, luulen 😘😊


    • Anonyymi

      Kieroon huumorintajuun.

    • Anonyymi

      Ihanaan vaaleanpunaiseen karvattomaan pinpiin

    • Anonyymi

      Tyyli hyvä ..voisi olla että varastaisin esim yhtä hänen hupparia välillä ittelle ..heh

    • Anonyymi

      Fiksu ja kaunis. Myöhemmin sitten muutakin.

    • Anonyymi

      On nii karseet hiukset Hyh

    • Anonyymi

      Meillä oli syvä sielunyhteys / hyvät energiat 💘 ....R

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ääneen. Sit hymyyn ja silmiin. Siihen, miten hänen silmänsä siristyvät, kun hän hymyilee.

    • Anonyymi

      läpät.

    • Ihastuin ensin ulkonäköön ja energiaan, hänest aisti et omanlainen ihminen.

      Rakastuin hänen upeaan persoonaansa, energiaan, kaikkeen. Se oli viimeinen naula arkkuun kun nähtiin. Silloin todella tiesin, että oot mulle se "oikea", että Veera on se joka mun sydämen saa, lopullisesti... kenestäkään muusta en oo yhtä hulluks mennyt... joo olihan niitä pakkomielteisiä ihastuksia aiemminkin, mutta niistä pääsin aina yli, löysin ain jotain negaa niist ihmisist, ja tajusin ettei ne oo mulle oikeita, mut Veeran kaa.. kaikki tuntuis niin oikeelta..

      • Anonyymi

        Ihana oot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana oot.

        Ite vaan <3


      • Anonyymi
        BPDBunny6666 kirjoitti:

        Ite vaan <3

        Olisitpa hän. Rakas.


    • Anonyymi

      Siniset

    • Anonyymi

      Kova piiskaa Maan joka ilta

    • Anonyymi

      Ei se mun rakas ollutkaan mikään ruusu, mut kukka kumminkin 🚬👩🏻‍🦳
      V*tuiks meni

    • Anonyymi

      Luonne, se kuitenkin aiheutti mukavan fiiliksen hänestä. Myös jälkikäteen luonteessa havainnut ajattelevaisen ja hyvätahtoisen ihmisen, sellaisen josta on helppo pitää ja miksei enemmänkin.

    • Anonyymi

      Riippunee ketä tarkoitetaan mu yleensä se tällä kaavalla menee et ulkonäkö kiinnittää huomion ja si taas se miksi edes kiinnostun on kyseisen ihmisen/naisen luonteessa jotain

    • Anonyymi

      Paketti.

    • Anonyymi

      Kömpelyyteen ja olemukseen joka tuntuu olevan eksyksissä. Siihen ettei hän pidä tästä maailmasta, niin kuin en minäkään. Sittemmin fyysiseen olemukseen joka on täysin itseni vastakohta. Harvaa miestä arvostan niin että pystyn kunnioittamaan mutta häntä kunnioitan koska hän seisoo sanojensa, arvojensa ja valintojensa takana.

    • Anonyymi

      Huulet tuli ensin esiin kulman takaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Fyysiseen kosketukseen. En aiemmin pitänyt häntä komeana, seksikkäänä enkä kivana. Intiimin vaatteet päällä koskettelun jälkeen kaikki muuttui ainakin minun osaltani. Hän haluaa olla vain kaveri, mutta käytös kertoo muuta. Yritän unohtaa hänet.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      901
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe