Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

Anonyymi-ap

Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo entuudestaan lapsia eikä hän halua niitä enää lisää. Itsekään en lapsia halua. Nyt mies vaatii minua allekirjoittamaan sopimuksen, jossa hän vetäytyy elatusvelvollisuudesta ja kiistää isyytensä mahdollisessa raskaudessa sekä haluaa minun keskeyttävän raskauden eli tekevän abortin. Sanoin hänelle, että en voi suostua aborttiin, koska se on vastoin periaatteitani ja arvojani. Itse luotan pillereihin ja niiden tehoon, jos ne vaan säännöllisesti ottaa. Minun mielestä myös miehellä on vastuu ehkäisystä ja olen ehdottanut hänelle tuplaehkäisyä esim. kondomin käyttöä, mutta mies ei tähän suostu. Minusta hänellä ei ole oikeutta vaatia minua tekemään aborttia, jos hän ei omalta osaltaan osallistu myös raskauden ehkäisyyn, kun se kerran on mahdollista. Se ei ole tekosyy, että kondomi ei tunnu hyvältä ja on inhottava. Kyllä minullekin pillerit aiheuttaa jonkin verran sivuoireita, enkä niistä valita.

176

4650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mies tekee jotain mutta ei halua tekemisistään vastuuta? Oletko törmännyt vasuriin.

• Anonyymi

Hänen mielestään on juuri vastuuntuntoa se, että hän ajattelee miten toimitaan mahdollisen raskauden sattuessa jo ennalta. Eikä hän ymmärrä sitä henkistä näkökulmaa tässä minunkaan osalta, että abortista voi jäädä mulle elinikäiset traumat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen mielestään on juuri vastuuntuntoa se, että hän ajattelee miten toimitaan mahdollisen raskauden sattuessa jo ennalta. Eikä hän ymmärrä sitä henkistä näkökulmaa tässä minunkaan osalta, että abortista voi jäädä mulle elinikäiset traumat.

Jos nainen on vastaan aborttia niin miten hän edes aitä esittää . Kaikki naiset eivät halua a abortti vaikka eivät tietoisesti. Edes halua lasta, nainen ottaa aina vastuun lapsesta. Miehet maukuu elatusmaksuista. Vaikka raha menee omalle lapselle siinä sen rakkauden lapseensa näkee . Niitä tehdään mutta ei oteta vastuuta sitten kun lapsi tulee .
        Minä en jaksaisi tuollaisen ” sopimusten kirjoittajien ” kanssa edes keskustella . Lapsellinen epäkypsä ja pelkää vastuuta . Siksi olisi paras kun jättäisi kaikki naiset rauhaan vastaisuudessa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän tapauksia jossa aborttin tekijä teke itse murhan.
        Koska näki kokoajan lapsia tavatessaan lapseni olisi nyt tuon ikäinen.
        On väärin mieheltä edes ottaa puheeksi abortti.
        Suomessa on paljon lapsettomia perheitä .
        On paljon parempi vaihtoehto antaa lapsi perheeseen jossa ymmärretään perhekuvia oikein ja rakentavaksi kokonaisuudeksi.
        Ihminen muutakin kuin vain oman navanympärillä.pyörimistä.
        Yhteiskunnan koko kuvassa. Mitä jos kaikki toimisi vain,et ajattelee vain itseään.
        Maa makaa niin kuin heikoinlenkki.

• Anonyymi

Kas, vauva foorumin Väärinkysyjä on nyt tiuskimassa täällä.

• Anonyymi

En ole vauvafoorumin Väärinkysyjä.

• Anonyymi

Jos miehesi ei missään nimessä halua enää lisää lapsia niin miksi ei sitten mene sterilisaatioon , silloin taatusti ei niitä lapsia hänelle enää lisää tule eikä tarvitse toiselle vaatimuksia esittää.

• Anonyymi

No tästäkin hänen kanssaan puhuttu, mutta ei kuulemma halua sitä. Pelkää, että "miehuus" kärsii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tästäkin hänen kanssaan puhuttu, mutta ei kuulemma halua sitä. Pelkää, että "miehuus" kärsii.

Ei kärsi.

Itse leikkaus ei ole nyt ihan kuin hammaslääkärissä kävisi, verta tulee, se sattuu ja 2-3pv tuntuu isompi jomotus ja ehkä 2-3vk, että ei enää tunne. Lisäksi tarvitaan ihan oikeasti ahkeraa "varastontyhjennystä", eli tarvitaan myös naisen kättä. Kirjaimellisesti. Mutta sitten kun on todettu, että siittiösoluja ei enää ole, niin se vapaus on ihan oikeasti rauhoittava.

Itselleni tehtiin kun oli parisuhteessa, mutta sitten kun olisin ollut täysehkäisty, ei ollutkaan enää parisuhdetta. Eli loppujen lopuksi, kuinka paljon hyötyä oli jää vähän epäselväksi, mutta kun olin tehnyt eron jälkeen jo päätöksen, että en halua aloittaa uutta perhettä, niin tämä tuki sitä.

Ei se mukava ole, mutta kieltämättä on rentouttavaa, kun saa suorittaa paljaaltaan huolehtimatta raskaudesta.. Kondomit ovat epämukavia jopa siinä määrin, että niiden paikalleenlaitto on saattanut sattua. No, koko on voinut olla sitten väärä, mutta eivät ne lisää mitään seksissä. Mutta ehkäistä pitää jos toinen haluaa, se on selvä.

• Anonyymi

Yleensä tämä tyyppi pelkää kuollakseen sitä toimenpidettä muut saa tehdä ei hän. Silloin hänen suunnitellut asian valmiiksi pitää nykyistä vaan että on joku nainen mutta ei sterilisoi siksi että kuvittelee löytävänsä sen suuren rakkauden joka haluaa myös laspsen silloin on raakile siihenkin kypsä . Että vilä sopimus voi hyvä ihme mitä vanhat silmät saa lukea

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta se on lopullinen. Entä jos mieli muuttuu?

• Anonyymi

Meillä kävi niin että vaimo tuli raskaaksi vaikka minulle on tehty vacektomia sekä vaimoni vakkarille myös.
        Olen kuullut että joskus voi sperma löytää vaihtoehtoisen reitin.
        Menu noin 1.5kk ja vaimoni sai keskenmenon.
        Tämän tapahtuman jälkeen vaimo laitatti kierukan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kärsi.

Itse leikkaus ei ole nyt ihan kuin hammaslääkärissä kävisi, verta tulee, se sattuu ja 2-3pv tuntuu isompi jomotus ja ehkä 2-3vk, että ei enää tunne. Lisäksi tarvitaan ihan oikeasti ahkeraa "varastontyhjennystä", eli tarvitaan myös naisen kättä. Kirjaimellisesti. Mutta sitten kun on todettu, että siittiösoluja ei enää ole, niin se vapaus on ihan oikeasti rauhoittava.

Itselleni tehtiin kun oli parisuhteessa, mutta sitten kun olisin ollut täysehkäisty, ei ollutkaan enää parisuhdetta. Eli loppujen lopuksi, kuinka paljon hyötyä oli jää vähän epäselväksi, mutta kun olin tehnyt eron jälkeen jo päätöksen, että en halua aloittaa uutta perhettä, niin tämä tuki sitä.

Ei se mukava ole, mutta kieltämättä on rentouttavaa, kun saa suorittaa paljaaltaan huolehtimatta raskaudesta.. Kondomit ovat epämukavia jopa siinä määrin, että niiden paikalleenlaitto on saattanut sattua. No, koko on voinut olla sitten väärä, mutta eivät ne lisää mitään seksissä. Mutta ehkäistä pitää jos toinen haluaa, se on selvä.

Vai sellainen taåaus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastatkoon sitten ehkäisystä myös eikä velvottaisi pelkästään naista , ei ne ehkäisypilleritkään välttämättä 100% varmoja ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä miehuus se semmoinen on, joka ei yhtä sterilisaatiota kestä?

Raukkahan tuo on. Sinulle jää ehkäisyn vaivat ja mahdollisen abortin kärsimykset, kun herra itse pelkää piikkejä ja veitsiä kuollakseen. Varsinainen sankari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasektomian voi perua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä kävi niin että vaimo tuli raskaaksi vaikka minulle on tehty vacektomia sekä vaimoni vakkarille myös.

Vakkari? Voitko kertoa lisää, millainen kuvio?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sano että tuuppaa pakoputkeen turvallisempaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus harvoin se tiehyt voi kasvaa takaisin, mutta ns. vanhan varaston tyhjentäminen vaatii itse asiassa aika paljon työtä, että ei enää näy yhtään. Toisin sanoen, jos suoritetaan ns. kalustolaukaus heti leikkauksen jälkeen kun ei enää jomota, niin silti saattaa olla siittiöitä tallessa.

Itse jouduin käymään uusintatesteissä, kun 1. tarkistuksessa oli vielä liikkuvia osia näytteessä. Vaikka yksin sai siinä kopissa olla, niin kiusallinen suoritus.. ei kiitos enää. Eipä enää tarvisekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä oli joku kolmaskin

• Anonyymi

Sterilointi on helppo ja nopea ei vaan enää tule siittiöitä mutta niitä voi pakastaa talteen. Jopa antaa. Samoin munasoluja voi luovuttaa tai steriloida myös nainen sekin on helppo nopea toimenpide. Rikollisia on joskus steriloitu raiskaajia mutta aikuiset voi ihan päättää asiasta. Moni mies on sen tehnyt koska ei jaksa maksaa monesta elareita 18 vuotta. Vaikka lapset on mukavia aina teini ikään asti niin talouden puolesta ei kaikki kyllä jaksa. Toiset palkkaa hoitajia kotiin tai miten nyt kukin. Isovanhemmat hoitaa osan. Sitä varten se avioliitto olikin että lapset elätetään aikuiseksi sitten tulee lapsenlapsia. Voisit tehdä yhden itsellesi ja sitten steriloida vaihda miestä . Tai vaadi että hän steriloi itsensä ja saa paljaalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seisontaan sterilointi ei vaikuta. Eikä haluihin. Kummallakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasektomian voi perua.

Sen voi myös purkaa eli ottaa pois ne klipsit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus harvoin se tiehyt voi kasvaa takaisin, mutta ns. vanhan varaston tyhjentäminen vaatii itse asiassa aika paljon työtä, että ei enää näy yhtään. Toisin sanoen, jos suoritetaan ns. kalustolaukaus heti leikkauksen jälkeen kun ei enää jomota, niin silti saattaa olla siittiöitä tallessa.

Itse jouduin käymään uusintatesteissä, kun 1. tarkistuksessa oli vielä liikkuvia osia näytteessä. Vaikka yksin sai siinä kopissa olla, niin kiusallinen suoritus.. ei kiitos enää. Eipä enää tarvisekaan.

Joku vika noilla ulkomaan elävillä on kun peniksen päästä limaa vuotaa pelkkää limaa. Ei mitään normi juttua. Ja on nähty valkoistakin ruikkivan et nää ei käy lääkärissä. Oli yhdelläkin vesirokko aikuisella eikä lääkäriin. Rakkulaa koko vartalossa ja venäläinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kärsi.

On erikoista, et miehet uskaltaa nennä vapaalla. Tuntematta naista.raiskaus tyyliin. Ei edes tiedä.mitä tartuu matkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sano että tuuppaa pakoputkeen turvallisempaa

Taudit leviää.

• Anonyymi

Sitä ihmettelen minäkin. Aika sovinistinen asenne. Mainitsemallasi sopimuksella ei varmaankaan ole lain voimaan, jos et sitä noudattaisi. Kysy asianajajalta.

• Anonyymi

Jospa sanot hänelle, että sinä lopetat terveyshaittojen vuoksi pillereiden syömisen nyt ja voitte harkita seksin harrastamista muiden ehkäisymenetelmien avulla, esimerkiksi hänen vasektomiansa jälkeen.

Todella vaikea kyllä ymmärtää miksi olet tuollaisen miehen kanssa.

• Anonyymi

No en varmaan olekaan enää kauaa. Mies ei uskalla enää harrastaa seksiä, kun tietää etten aborttia teetätä/halua, jos vahinko sattuu. Hän siis mieluummin ottaa minusta eron, kuin itse osallistuisi ehkäisyyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en varmaan olekaan enää kauaa. Mies ei uskalla enää harrastaa seksiä, kun tietää etten aborttia teetätä/halua, jos vahinko sattuu. Hän siis mieluummin ottaa minusta eron, kuin itse osallistuisi ehkäisyyn.

Kierukka sisään. Huolet häipyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan oikein ja jos ei tee vasektomian niin elättelee silti toivoa että ehkä kohtaa jonkun naisen jonka kanssa voisi ajatella lasta , muutenhan olisi sterilointia itsensä .lauttaa vaan menemään . On niitäkin miehiä jotka eivät vaadi mitään sopimuksia koska rakastavat naistaan ja silloin ottavat vastuukin jos kaikesta ehkäisuåystä huolimatta sattuis ehkäisy pettämään

• Anonyymi

Samaa mietin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei välttämättä käy kaikille hormonaalisten asioiden takia, tai ei halua kierukkaa tai voi olla kuparille allerginen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kierukka aiheuttaa kipuja. Miehen on helppo huudella kun ei itse kärsi kivuista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuule, kun on syntynyt lapsia, joista sanotaan "syntyi kierukka kädessä".

• Anonyymi

Miten toimisit vahingon sattuessa jos mitään sopimusta ei olisi? Pitäisitkö lapsen, vaikka et lapsia halua? Antaisitko sen adoptioon?

Sinänsä mielestäni fiksua miettiä ja sopia ennakkoon, että mitä tehdään jos vahinko sattuu. Miehelläsi ehkä huonoja kokemuksia aiemmasta suhteesta ja siksi vaikea luottaa. Epäreilua kuitenkin, että kaikki ehkäisyn haitat kaatuvat sinulle. Neuvottelisin vielä asiasta, mutta jos ei yhtään jousta niin sitten joutaa mennä.

• Anonyymi

Ehkä pitäisin lapsen kuitenkin, aborttia en ainakaan tekisi. Se ei ole minusta ratkaisu. Jos seksiä harrastetaan, niin pitää myös ottaa vastuu, että siinä saatetaan saada uusi elämänalku alulle.

• Anonyymi

Kyllä näitä esimerkkejä on omassa lähipiirissä.

• Anonyymi

Siinä on sekin . Kun vauva syntyy ja raskaus aika . Miehille se on hankalaa ja naisen vatsa vaan kasvaa. Sitten on se alapään repeämät ja vuodot ja imetykset ja vaipan vaihdot . Yö valvomiset. Sitten se on siinä se seksielämä. Nukkuminen. Sitten alkaa päiväkotiin raahaaminen. Hampaiden tulemisesta itkut huudot. Voi sanoa että muutama vuosi menee itkupotku huudolla.

• Anonyymi

Minkä takia ylipäätänsä olette vielä parisuhteessa. Mies ei vaikuta penaalin terävimmältä kynältäkään. Hänellä on myös vääristynyt käsitys ihmisarvosta ja oikeuksista. Kyse ei ole vain siitä ehkäisyasista vaan paljon muustakin.

• Anonyymi

No tällaista. Vaihdat miestä . Jos lapsi tulee sitten tulee. Ei pillerit on kyllä täydelliset. Lapsen kannalta vaan on hyvä että lapselle tulee isä. Eli isän nimi isyystestiin. Sillä siisti.

• Anonyymi

"Sanoin hänelle, että en voi suostua aborttiin, koska se on vastoin periaatteitani ja arvojani. " Tuosta Sinun täytyy pitää kiinni. Meni miten meni. Jälkeenpäin voit saada abortista tunnon tuskia.

• E-pillerit eivät petä, mutta ap saattaa niin tehdä. Miesten kannattaa olla jämptisti varuillaan etteivät joudu vahinkolapsi -huijauksen uhriksi.

• Anonyymi

VOI Jeesus mitä murheita...

• Anonyymi

Niin, eiväthän wanhusnaiset edes ole hedelmällisiä.

• Anonyymi

Erotkaa

• Anonyymi

Anna vain persettä ukolles tästä eteenpäin niin ei tarvi pelätä raskaaksi tulemista.

• Anonyymi

Siinä sitä on kaksi henkisesti kakaraa harrastamassa seksiä. Kumpikaan ei kuullosta vastuulliselta, mutta nainen sitä vieläkin vähemmän. Ei halua lapsia, mutta ottaa sellaisen vastaan jos vahinko sattuu, kumppanin arvoista välittämättä. Tästä saa kuvan, että nainen oikeasti haluaisikin nakittaa miehen lapsen avulla. Säälittävää. Pillerit eivät ole koskaan 100% varma ehkäisy, mutta tämänhän nainen todellisuudessa tietää ja petaa jo valmiiksi tilanteen kun se sitten pettää.
      Samoin tuntuu myös hyvin vastuuttomalta miehen vaatimus vapautua elastusvelvollisuudesta tai isyydestä. Ääliöt! Kyse on ihmisestä. Lapsesta joka ei saanut valita vanhempiaan, heitä jotka kieltävät hänen olemassaolonsa jo heti alkumetreiltä.

• Anonyymi

Eli lapseltako pitäisi siis kirjaimellisesti kieltää olemassaolo, koska mies niin vaatii?

• Anonyymi

En suostuisi miehen ehtoihin. Olisi entinen parisuhde.

• Anonyymi

Lopettakaa nussiminen keskenänne,eikö tuota ymmärrä kumpikaan?!

• Anonyymi

Osittain tuttu ongelma minulle miehenäkin. Kun meillä tuli lapsiluku (3) täyteen, heittäydyin asiassa aktiiviseksi ja vaimoni suostumuksella menin vasectomiaan. Eli siemenjohtimet poikki. Miehelle se on ns. pikkujuttu. Tästä ehdottaisin ap:llekin puheenaihetta partnerinsa kanssa. Olisihan se eräänlainen mittari siinä, mitä miehesi todella olisi valmis tekemään parisuhteensa hyväksi. Vasectomia ei vähennä miehen seksihaluja, vaan useimmissa tapauksissa (minä mukaanlukien) lisää niitä. Sperman määrään se ei vaikuta lainkaan. Vain siis siittiöt puuttuvat. Se on tärkeätä myös vaimolleni, koska juuri se sperman kanssa "sottaaminen" on hänen juttunsa. Mielestäni pillereiden lopetus lisäsi hieman hänenkin seksihalujaan. Tartu siis avoimesti asiaan ja harkitkaa sitä miehen vasectomiaa.

• Vasektomian vaikutus miesten elämänlaatuun heijastui pääasiassa psykologisina vaikutuksina, mikä viittaa siihen, että monet miehet, joilla on vasektomiaryhmiä, hyötyvät ammatillisesta psykologisesta neuvonnasta. [...] Todisteet viittaavat siihen, että vasektomia prosessiin voi liittyä myös psykologisia komplikaatioita, kuten masennusta, ärtyneisyyttä ja somaattisia oireita. Lähde: "Pitkäaikainen turvallisuus, terveys ja henkinen tila miehillä, joille on tehty vasektomia": https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC6200721/

• Anonyymi
        Pakarafiili kirjoitti:

Vasektomian jälkeisten komplikaatioita voivat olla kipu ja epämukavuus, lisäkivestulehdus tai leikkauskohdan infektio: https://www.healthline.com/health/mens-health/vasectomy-side-effects

Ehkäisypillereihin, ja vastaaviin valmisteisiin, liitettyjä mahdollisia haittoja ovat muun muassa pahoinvointi, turvotus, rintojen pingotus, ärtyneisyys, lisääntynyt valkovuoto, akne, ihon ja hiusten rasvoittuminen, emättimen kuivuus, sukupuolinen haluttomuus, ruokahalun lisääntyminen ja lihominen, läpäisy- ja tiputteluvuodot, päänsärky, masennus, verenpaineen nousu, alavatsaturvotus, laskimo- ja valtimotukokset, sydäninfarkti, aivohalvaus ja kasvanut riski joihinkin syöpiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäisypillereihin, ja vastaaviin valmisteisiin, liitettyjä mahdollisia haittoja ovat muun muassa pahoinvointi, turvotus, rintojen pingotus, ärtyneisyys, lisääntynyt valkovuoto, akne, ihon ja hiusten rasvoittuminen, emättimen kuivuus, sukupuolinen haluttomuus, ruokahalun lisääntyminen ja lihominen, läpäisy- ja tiputteluvuodot, päänsärky, masennus, verenpaineen nousu, alavatsaturvotus, laskimo- ja valtimotukokset, sydäninfarkti, aivohalvaus ja kasvanut riski joihinkin syöpiin.

Kyllä olet täysin oikeassa tarjoan sinulle kermakakku kahvit ja vaikkapa vodkapullon suuren olet järjen ihminen sen huomaan heti

• Anonyymi kirjoitti:

Noin on, eikä siinä ole kaikki niiden sivuvaikutukset. Mutta, mies joutuu jättämään vanhan naisensa kun naisen vaihdevuodet (elämänmuutos) alkaa ja valitsemaan tilalle paremman, nuoremman naisen, silloin miehen usein tarvitsee olla taas nuoruutensa iskussa, vasektomian korjaaminen on paljon vaikeampaa kuin sen aiheuttaminen, leikkauksen mahdolliset haitat ovat suurempia, eikä korjausleikkaus aina palauta funktiota.

• Anonyymi
        Pakarafiili kirjoitti:

Noin on, eikä siinä ole kaikki niiden sivuvaikutukset. Mutta, mies joutuu jättämään vanhan naisensa kun naisen vaihdevuodet (elämänmuutos) alkaa ja valitsemaan tilalle paremman, nuoremman naisen, silloin miehen usein tarvitsee olla taas nuoruutensa iskussa, vasektomian korjaaminen on paljon vaikeampaa kuin sen aiheuttaminen, leikkauksen mahdolliset haitat ovat suurempia, eikä korjausleikkaus aina palauta funktiota.

Kun siis suomalaisista 50-70-vuotiaista miehistä 74%:lla on erektio-ongelmia jokatapauksessa, eli teillä seitsemänkymppisillä ja yli niitä lienee jo lähes sadalla prosentilla, niin mitä väliä tuolla enää on? Pipuli on jo aikansa ko. tehtävässä palvellut ja jäänyt eläkkeelle ukon mukana.

• Anonyymi
        Pakarafiili kirjoitti:

Syön hatullisen paskaa, jos joku nuori nainen sinut sovinistisen vanhan papan huolisi muuta kuin ammattilaiset ja maksusta. Ei siis huolta, että pääsisit nuoren naisen lapsen isäksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Syön hatullisen paskaa, jos joku nuori nainen sinut sovinistisen vanhan papan huolisi muuta kuin ammattilaiset ja maksusta. Ei siis huolta, että pääsisit nuoren naisen lapsen isäksi.

Minäpä ei halua lapsia, olen ollut fila jo ennen sitä kun sain tuntea miehisen voimani ensikerran.

Toivon silti käytäväni nuoren ja hoikan kaunottaren, leikkikaveriksi.

• Anonyymi
        Pakarafiili kirjoitti:

Minäpä ei halua lapsia, olen ollut fila jo ennen sitä kun sain tuntea miehisen voimani ensikerran.

Toivon silti käytäväni nuoren ja hoikan kaunottaren, leikkikaveriksi.

Ei sitä tule tapahtumaan, sorry. Ei tuolla asenteella mitä
        sinulla on.

• Anonyymi

Mies on todellakin täysi juntti. Miksi käytät arvokkaan VALINNAN varasi tuon tason idioottiin? Miksi?

Tiedätkö, kunnon miehet ovat paljon älykkäämpiä, vastuullisempia ja partneriaansa arvostavimpia.
      Sinun valisemasi ei edusta mitään noista arvokkaista ominaisuuksista.

Miksi edes tuhlaat kallista aikaasi tuon tason idiootin kanssa? Miksi??!!
      Lukijat eivät todellakaan ymmärrä sinua.

• Anonyymi

Kierukka on helpoin ja luotettavin ehkäisy synnyttäneelle. Voi nauttia täysin joka asennossa. 30v kokemus.

• Anonyymi

Ei pillerit on kivuttomin ehkäisy. Tuttavalta leikattiin kohtu pois kasvaimen takia silti harrastaa seksiä.

• Anonyymi

Piuhat poikki.

• Anonyymi

No jos nyt vaan siirtyisitte anaaliseksiin niin nuokin huolet poistuisivat. Miehesikin olisi tyytyväisempi.

• Anonyymi

Miehesi on vihervasemmistolainen ja todennäköisesti myös eloapinoihin kuuluva vajakki

• Anonyymi

Ei kuulu. Minulla on putket poikki.

• Anonyymi

Molemmat huolehtii ehkäisystä.
      Ja kun kerta miehesi on noin huolissaan raskaudesta, kuten kirjoitit, niin kyllä hänen tulisi käyttää lisäksi kondomeita.
      Ja jos tästä "tuplasuojauksesta" huolimatta tulisit raskaaksi, niin hänen on kannettava vastuu ainakin sen verran, ettei edes yritä pakottaa sinua aborttiin, kun itse et sitä halua.
      Vaikka on kyllä pakko kysyä, kirjoitit ettet itsekään halua lapsia. Niin miten sitten, jos nyt kaikesta huolimatta tulisit raskaaksi?
      Antaisitko sitten lapsen adoptioon vai kasvattaisitko hänet itse sitten vaikka "hammasta purren"?

• Anonyymi

Mulla ei siis ole lapsia entuudestaan ja ikä 40+. En halua lapsia, mutta jos vahinko kaikesta huolimatta tapahtuisi, niin en halua tehdä aborttia. Pitäisin siis varmaan lapsen. Enkä hammasta purren kasvattaisi. Mulla on luottamus ehkäisyyn, oonhan tähänkin asti päässyt ilman vahinkoraskautta. Ja kun ikää jo on, niin todennäköisyys raskaaksi tulemiseen kuitenkin pieni. Epäsäännölliset menkat jne. Mies ei vaan ymmärrä ehkäisyn ja abortin eroa, kun kuulemma sama asia. No ei oo..

• Anonyymi

Jätä se sika.

• Anonyymi

No ompass pelkäävä tyyppi . Kun oikein sopimuksia tarjoilee . Silloin hänen on paras elää ilman yhdyntää niin ei varmana kukaan tule raskaaksi. Että,oikein kieltäytyisi isyydestään jos vahinko sattuisi . Raukkamainen mies sehän tarkoittaisi silloin että pitää ainua syyllisenä sellaiseaaa tapauksessa. Sitten on niin että DNA koe kun otetaan niin isän on maksettava tekeleensä oli mitä sopimuksia tahansa. Sillä sinähän käytät ehkäisyä mutta ei hän , joten oikeus jo siinä vaiheessa näkisi mikä on miehiään. Luulen että sinulla on väärä mies , koska noin merkittävässä mahdollisessa tapauksessa kieltäisi vastuunsa . Kysy häneltä kuinka monta prosenttia hän rakastaa sinua luulen ettei vastata . Laita mies pihalle ja toivon mukaan löydät jonkun kåjoka on älykäs ihminen eikä siipeilijä .

• Anonyymi

Raukkamainen vastuunpakoilija on sun ukkos! Jätä se heti! Tee sille selväksi että käyttää joko kumiukkoa tai laittaa röörit tukkoon! Myös miehiltä voidaan katkaista siemenjohdin jolloin lapsia ei pitäisi tulla! Ja elä anna ennen kuin tekee homman kumman edellämainituista!

• Anonyymi

Tää mies oikeasti on vastuussa itse ehkäisystä koska hän on se joka ei halua lasta. Joten hänelle se sterilointi.

• Anonyymi

Eihän tuollainen sopimus oikeudessa kestäisi.

• Anonyymi

Siinä mielessä olen miehen puolella, että tosimiehethän panevat aina paljaalla. Vain NÖSSÖT käyttävät skordareita.

• Anonyymi

Mies hankkii vasektomian tai lähtee mäkeen. Jos siis olisi minun kumppanini.

• Anonyymi

Kait tää on rölli? Tuollaisella sopimuksella ei ole mitään arvoa lain edessä. Aborttiin ei voi ketään pakottaa millään sopimuksella. Lain mukaisesta isyydestä tai elatusvelvollisuudesta ei pääse myöskään eroon millään sopimuksella. Jos tämä juttu on totta niin miehes taitaa olla vähän tyhmä.

• Anonyymi

Isän nimi ylös ja isyystesti.

• Anonyymi

Anteeksi mutta on sinullakin sitten ajattelematon mies. Ehkäisy kuuluu samalla tavalla huolehtia molempien. Ei naista sillä alisteta että mies välittää vain omasta nautinnostaan!
      Menköön miehesi ottamaan sterilisaation kun ei enää yhtään lasta elämäänsä halua! Se on paras ratkaisu hänelle ja parisuhteeseenne.

• Anonyymi

feministi vassari nainen sanoo näin

• Anonyymi

sateenkaari sateenvarjo ja voit paremmin ja maapallo myös ei näitä tarvita tänne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

feministi vassari nainen sanoo näin

Seksuaalisesti väkivaltainen sanoo näin (väkivallan voimakkuus voi vaihdella ). Kirjoitan niitä naisia varten jotka eivät sitä vielä tiedä. sivusta

• Anonyymi

wokw woke feministit ja sateenkaari porukka kiikkumaan ja lapsia suomeen

• Anonyymi

no nyt meni politikoinniksi.....

• Anonyymi

pakarat paukkumaan nuoret ja lapsia tekeen niistähän saa tukia vaikka työttömänä

• Anonyymi

kattokaa edut jos vaikka työttömänä olette ja tottakai nuoret teitä kohdellaan aivan eri tavalla kun lapsi

• Anonyymi

En neuvo nuorempia mutta katsokaa sitä miestä ikäänne vanhenmasta mulla onnistu ja saatiin lapsia kumpikin oltiin tyytyväisiä terk. seija vanhemman miehen kans et oo vankilassa.

• Anonyymi

ihku mies vaik 20 vanhempi mä tyk iha sikana saa mennä ja homma toimii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihku mies vaik 20 vanhempi mä tyk iha sikana saa mennä ja homma toimii

Oon vaan ihan sika onnelinen että tapasin mieheni joka vanhempi, ei enään ex mieheni kännisekoiluja. Nyt asiat pajon paremmin.

• Anonyymi

Ite kans löysin vanhemmast miehest sen miehen.Lapsia halutaan kumpikin eikä mitään riitoja.Kyllä vanhemman kans on helpompaa ku tulevaisuus turvattu ja muutekin turvallisempaa ku oman ikäsen kans. Suosittelen miettiin kun täällä ainaki helpompaa on ja rauhalisempaa 27/45.

• Anonyymi

Vanhempi mies oli oma ratkaisuni. Aikani katsoin oman ikäiseäni mutta sitä kavereiden kanssa hengailemista, löysin vanheman miehen ja johan synkkas me like.

• Anonyymi

Ei vanhoja, ne on mustasukkaisia.

• Anonyymi

Itse olen parisuhteessa miehen kanssa, joka haluaa käyttää kondomia juurikin siksi etten tule raskaaksi, vaikka käyrön ehkäisypilleriä. Ehkäisypilleri, kun ei ole 100% estävä ehkäisy tapa, kuten ei ole kondomikaan.
      Ja ollaan myös puhuttu "mitä jos silti ehkäisyt pettää teemme" ja tällä hetkellä olemme samalla aaltopituudella abortin suhteen, sillä seurustelu on alussa. Ja hän lupasi olla tukena ,sillä onhan se hänenkin jälkeläinen mikä abortoidaan.
      Ei voi minusta vaatia, jos ei myös mies itse hoida ehkäisyä omalta osaltaan.

• Anonyymi

On miehiä jotka ei halua monia elatusmaksuja . Jotkut käyttää kondomia. Ettei sukupuolitaudit tartu.

• Anonyymi

Kun ei lapsia halua niin vasektomia on miehelle hyvä ja jopa helppo toimi.
      Vaatimuksena ainostaan ikä joka oltava 30v. jos parisuhteessa niin puolison hyväksyntä. Jo olevat lapset myös vaikuttaa asiaan.

Ehkäisy ei toimi siten että isovanhemmat ja äidin ystävät ohjeistaa, vaan oma elämä vaatii omia päätöksiä asiaan!

• Anonyymi

Nyt täytyi lukea pariin kertaan, että ymmärsin lukemani.
      Siis sopimus allekirjoitettava mahdollisen vahingon varalta, mutta mies itse ei osallistu ehkäisyyn millään muotoa?!

Kuule, nyt äijälle monon kuva perseelle ja heti! Sairashan tuo on, äläkä missään vaiheessa lyö edes hynttyitä yhteen.

• Anonyymi

Jos haluaa seksiä, muttei ehkäisyä ja vaatii sinulta aborttia.
      Jätä.
      On vastuunkantajiakin.

• Anonyymi

On aivan sama allekirjoitatko tuollaisen paperin, sillä ei oikeuden silmissä ole mitään merkitystä, mies on AINA velvollinen vähintään elatusmaksuihin lapsen syntyessä.

Toisaalta ymmärrän miehen huolen: kumpikaan ei halua lapsia, kumpaakaan ei ole steriloitu, niin miksi ei molemmat sitten käyttäisi asianmukaista suojaa sekä hedelmöitystä että mahdollisia sukupuolitauteja vastaan (eihän sitä tiedä kumpi vai molemmat vai ei kumpikaan käy vieraissa).

• Hohhoijaa, mielestäni hieman ehkä pikkusielusta touhua. Molemmat on vastuussa ehkäisystä eikä sinun tarvitse mitään allekirjoitella.

• Anonyymi

onpas aloittaja hiukan tyhmä jos allekirjoittaa mitään lappusta miten oikeasti voi olla vielä noin typeriä ihmisiä vielä tällä vuosituhannella? käyttäisivät kondomia niin ei olis niilläkään mitään hätää

• Anonyymi kirjoitti:

onpas aloittaja hiukan tyhmä jos allekirjoittaa mitään lappusta miten oikeasti voi olla vielä noin typeriä ihmisiä vielä tällä vuosituhannella? käyttäisivät kondomia niin ei olis niilläkään mitään hätää

nimenomaan

• Anonyymi

Aina paljaalla.

• Anonyymi

Te olette pattitilanteessa. Ottakaa välittömästi yhteyttä poliisin ennalta ehkäisevään yksikköön.

• Anonyymi

Eiköhän teillä seksi lopu pian jokatapauksessa että ongelma ratkeaa kyllä itsestään.

• Anonyymi

Mies ei ole tasapainoinen, empatiakyky ja tolkku puuttuu. Haluatko oikeasti elää elämäsi jatkossakin epäterveen vallankäytön alla?

Minusta on ok puhua ennalta mitä tehdään, jos vahinko käy. Naista ei voi kuitenkaan pakottaa eikä saa painostaa aborttiin, eikä miehen vastuu häviä keskinäisellä sopimuksella. Jos vahinko kävisi, nainen joutuisi elämään vaikeiden päätösten kanssa loppuelämänsä. Mies joutuu korkeintaan maksamaan osan lapsen elatuksesta. Isyyteen ketään ei voi pakottaa.

Olet sovinistisen ääliön kanssa yhdessä, sorry suorapuheisuus, mutta niin se vaan on. Mies ei ole yksinkertaisesti kypsä harrastamaan seksiä. Jos ei kykene kantamaan omaa vastuutaan, se ennakoi hyvin huonoa parisuhdetta pitkällä aikavälillä. Lähde kun se on vielä kohtuullisen helppoa.

• Anonyymi

Tuommoinen mies ei tarvitse seksiä. Ollenkaan, jos ei saa omia putkiaan tukittua. Naista on turha kiusata ja kiristää jollain "vahingolla" jota ei ole edes sattunut!

Ota nyt herrajumala itseäsi niskasta kiinni ja potkaise pihalle ääliö!

• Anonyymi

Jos toi ei tee sterilointi vaikka ei halua lapsia niin se valehtelee sitten.

• Anonyymi

"Kuuluuko ehkäisy"
      ei kuulu.
      Mut mutsilles ja orpon /purran vanhemmille olis kuulunu.

• Anonyymi

Kuuluu. Aina. Meillä mies huolehtinut 20 v siitä ja takana yli 50 yhteistä vuotta.

• Anonyymi

Sukkahousuissa on onneksi merkki vetää oikeinpäin, mutta ei ne ehkäise.

• Anonyymi

Tietysti kuuluu, mutta kyllä silti vastuu on aina naisella. T yksi nainen vaan

• Anonyymi

On siinäkin "nainen". Vastuu on no. molemmilla, nykyään kaikki on tasa-arvoista ja molempien pitää välittää ja olla vastuussa.

• Anonyymi

Ei pitäisi alkaa suhteeseen kusipää miehen kanssa

• Anonyymi

Parisuhteessa voi tietysti sopia yhdessä miten ehkäisy hoidetaan, mutta noin yleisellä tasolla ehkäisy kuuluu ihan jokaiselle, joka harrastaa heteroseksiä, eikä kaipaa (vielä?) jälkikasvua. Jälkikäteen on turhaa vinkua, jos ei ole itse yhtään huolehtinut.

• Anonyymi

Jos hän ei 100-varmuudella halua lapsia, niin hänhän voi hyvin mennä sterilisaatioon. Ongelma ratkaistu. 🤷‍♀️

• Anonyymi

Ei se abortti paha ole tehdä. Kerta et lasta halua, niin miksi et mene kohtua poistamaan? En kyllä ymmärrä logiikkaa, että jos ei lasta halua, niin ei sillon ole valmis tekemään aborttia. Mikä järki pitää lapsi, jota kumpikaan ei lähtökohtasesti halua? Lapsi siinä vain kärsii.

Itse tein abortin ~rv 6 eikä ollu kuukautiskipuja kummosempi asia.

• Anonyymi

Mene poistamaan kohtua? Luuletko todella, että kohdunpoiston muka saa tuosta noin vain? Ei tässä massa nainen saa edes sterilisaatiota tuosta vaan. Vaikea uskoa, että nainen muka tästä noin pihalla.

• Anonyymi

Voit muuten uskoa, että ainoastaan sanomalla haluavasi kohdunpoiston, myöskin sen saisit. Niitä ei kuule aivan kevyin perustein lähdetä tekemään.
        Sinulla muuten todella välinpitämätön asenne aborttiin - ei tunnu missään. Toivottavasti et koskaan hanki muksuja!

• Anonyymi

Jos keskeytys pillerin syö heti alussa ei tunnu mitään. Sitten jos abortin tekee alussa se on gynegologinen toimenpide nukutuksessa. Ei haittaa jos raskaus on vasta alkanut ihan alussa. Vasta myöhemmin se jo kehittyy ja muistuttaa ihmistä eikä lain mukaan enää saa aborttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene poistamaan kohtua? Luuletko todella, että kohdunpoiston muka saa tuosta noin vain? Ei tässä massa nainen saa edes sterilisaatiota tuosta vaan. Vaikea uskoa, että nainen muka tästä noin pihalla.

Esimerkiksi ton miehen ex saa sterilaation kun lapset on jo tehty. Ja aikuinen 40 vuotias saa laillisen sterilaation. Yksityiset sairaalat taas tekee sterilaation rahasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei miehetkään saa noin vaan sterkkaa ja silti siitä naiset vouhottaa jatkuvasti kuin se olisi yks kauppareissu.

Jos ei pysty kunnioittamaan ehkösyn käyttöä ja sen takan aolehaa sanatonta sopimusta, että mukulaa ei tule, niin silloin pidetään ne haarat kiinni.
        Kyllä mä hyvällä tuurilla yhen pennun teen, mutta vain jos se on oikeasti haluttu eikä ketään ole pakotettu siihen vasten tahtoaan. Abortti on oikeasti todella helppo toimenpide, kun se tehdään aikasilla viikoilla ja sen pitäisi myös olla vaihtoehto, jos naisena on haluton lasten suhteen eikä vinguta siitä sitten, kun "vahinko" käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos keskeytys pillerin syö heti alussa ei tunnu mitään. Sitten jos abortin tekee alussa se on gynegologinen toimenpide nukutuksessa. Ei haittaa jos raskaus on vasta alkanut ihan alussa. Vasta myöhemmin se jo kehittyy ja muistuttaa ihmistä eikä lain mukaan enää saa aborttia.

Abortin saa raskausviikoille 12 eikö sitä missään nukutuksessa tehdä. Suun kautta pari pilsua ja yksi pilleri emättimeen.
        Valviran luvalla keskeytyksen saa vielä rv 20 asti.

• Anonyymi

Lapsen vanhemmat eivät voi tehdä päteviä keskinäisiä sopimuksia lapsensa oikeuksista. Lapsella on aina oikeus elatukseen molemmilta vanhemmiltaan.

• Anonyymi

Me vedettiin aina paljaalla ja yhtään vahinkoa ei tullut. Aina kun päästettiin sisälle laueta, niin lapsi otettiin ilolla vastaan. Pois nykäisynkin oppii ja voi laueta " navalle". Seksi näin on paljon kiihoittavampaa.

• Anonyymi

Voi apua, en katselisi tuollaisia puhuvaa miestä päivääkään. Miehille voidaan tehdä vasektomia, jollei halua lapsia.
      Sinä määräät itse siitä, haluatko abortin vai et. Lisäksi mies ei voi kieltäytyä isyydestä, lain mukaan lapsella on oikeus isään. Eli tuollainen naurettava paperi ei päde missään.

• Anonyymi

Mutta eikös olekin mukava paljas...

• Anonyymi

Ei sitä vasektomiaa miehetkään saa noin vaan. Faktat kuntoon ennen kuin tulee pätemään.

• Anonyymi

Ehkä hyväkin, ettette tee/saa lapsia.

• Anonyymi

Aloittaja siellä vain haluaa omia lapsia, eikä olla aisankannattaja puolison lapsille, kuten Harris on miehelleen. Omille geeneille halutaan jatkoa, se on luonnollista. Kyllä se on niin, että veri on vettä sakeampaa ja omat lapset omia ja muiden lapset vain muistutus ikävästä entisestä parisuhteesta.

• Anonyymi

Anna peppua siinä teille turva seksiä

• Anonyymi

Mä en voi käyttää hormoonillista ehkäisyä ollenkaan. Ei ole käynyt mielessäkään etteikö mies silloin huolehdi ehkäisystä. Ei siinä ole vaihtoehtoja piuhatoikki tai kondomi veitikkaan. Ja se päätös abortista on aina sinun ei miehen se on sinun kehosi.

• Anonyymi

Mies voi hankkia itselleen vasektomian.

• Anonyymi

Itse hoidan ehkäisyn aina niin, että nykäisen munan ulos ratkaisevalla hetkellä ja ruiskaisen rojut naisen vatsalle. Munan pyyhin ikkunan verhoihin. Skordarit on perseestä, koska ne hankaavat ja puristavat.

• Anonyymi

Jos nyt käyttäisit kondomia itse etkä lykkäis miehelle sitäkin velvollisuutta,apteekista saa naisten omia kondomeja

• Anonyymi

Molemmat käyttävät ehkäisyä.Nyky aikana on DNA-näytteet sitä varten joilla selvitetään lapsen oikeudet.Vanhemmat voivat hoidella omat tarpeensa.Silti perheelämä jatkuu normaalisti.Ikää tullessa halutkin vähenee sekä työnteko.
      Kyllä Herramme rakstaa sitäkin:Joka auttaa puuteessa olevaa.!

• Anonyymi

Tuli sitte aikuisiksi . Ihan kuin joku lasten kerho ja Nakke Nakuttaja ryhmä.

• Anonyymi

Minun kaunottaret eivät ole käyttäneet hormonaalista ehkäisyä, koska en ole antanut lupaa siihen. Kaikki hormonaalinen ehkäisy huonontaa kaunotarten libidoa ja kaikkea muutakin miehen ja kehon toimintoja, tekee rumapainoiseksi ja aiheuttaa hirviörinnat, yms.. Kondomi on riittävä.

Tämä kirja kannattaa lukea: "This Is Your Brain on Birth Control", Sarah Hill. https://www.amazon.de/-/en/Sarah-Hill-ebook/dp/B07MYLLP21/ref=sr_1_1

• Anonyymi

Hahah, ei pidä paikkansa. Kaunottaresi kuuluvat niihin, joilla on jokin muu tarve olla ilman ehkäisyä. Se on yleensä raskauden toive.
        Valtaosalla naisista on riittävä libido niin ettei pillerien pikku hormoniannoksella ole siihen mitään vaikutusta. Muut seikat, terveet elämäntavat jne vaikuttavat paljon enemmän.

• Anonyymi

Heikko libido noilla sun naisillasi on ollut. Kannattaisko joskus valita nainen, joka oikeasti pitää seksistä ja haluaa sitä?

• Anonyymi

Mitä! Miksi olet tuollaisen kanssa? Ja miksei se pistä piuhojaan poikki, jos ei halua lisää tenavia? Miksi hlvt:ssä se olisi vain nainen, jonka ehkäisystä pitäisi olla vastuussa? Mitä vuosituhatta te elätte?

• Anonyymi

Vasektomian jälkeisten komplikaatioita voivat olla kipu ja epämukavuus, lisäkivestulehdus tai leikkauskohdan infektio: https://www.healthline.com/health/mens-health/vasectomy-side-effects

Vasektomian vaikutus miesten elämänlaatuun heijastui pääasiassa psykologisina vaikutuksina, mikä viittaa siihen, että monet miehet, joilla on vasektomiaryhmiä, hyötyvät ammatillisesta psykologisesta neuvonnasta. [...] Todisteet viittaavat siihen, että vasektomia prosessiin voi liittyä myös psykologisia komplikaatioita, kuten masennusta, ärtyneisyyttä ja somaattisia oireita. Lähde: "Pitkäaikainen turvallisuus, terveys ja henkinen tila miehillä, joille on tehty vasektomia": https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC6200721/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasektomian vaikutus miesten elämänlaatuun heijastui pääasiassa psykologisina vaikutuksina, mikä viittaa siihen, että monet miehet, joilla on vasektomiaryhmiä, hyötyvät ammatillisesta psykologisesta neuvonnasta. [...] Todisteet viittaavat siihen, että vasektomia prosessiin voi liittyä myös psykologisia komplikaatioita, kuten masennusta, ärtyneisyyttä ja somaattisia oireita. Lähde: "Pitkäaikainen turvallisuus, terveys ja henkinen tila miehillä, joille on tehty vasektomia": https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC6200721/

Junalauta; on siinä mieäs-ihmisillä oppimista ja elämään sopeutumista. Naiset ovat joutuneet oppimaan ja sopeutumaan jo aikojen alusta asti.

• Anonyymi

Kieltäydy sinä seksistä hänen kanssaan. Vastuuton mulukku.

• Anonyymi

Miehesi ei halua lapsia, niin todellakin itse huolehtii omasta ehkäisystä. Miehesi ei voi määräillä sinua tai sinun kehoasi.
      Tämä on jotenkin hullua et naiset mielistelee miehiä liikaa ja todellisuudessa joutuu hyväksi käytetyksi. Sitte taas itketään.

• Vaihteeksi taas sairasta femakkokiihkoilua.

Parisuhteessa kummatkin määrittelevät niin itseään kuin toistaan sekä parisuhdettaan. Parisuhde on yhteisyritys, yhteenliittymä.

• Anonyymi
        Pakarafiili kirjoitti:

Vaihteeksi taas sairasta femakkokiihkoilua.

Parisuhteessa kummatkin määrittelevät niin itseään kuin toistaan sekä parisuhdettaan. Parisuhde on yhteisyritys, yhteenliittymä.

Ooivoi paleltuiko peppu.

• Anonyymi

Nainen vaadi mieheltäsi kirjallisena sopimuksella käyttämään siveys yötä ja pidä aivan itselläsi visusti tallella. Sulla on hullu mies🤣

• Anonyymi

Korjaan siveysvyötä

• Onko se pakko ruikkia sisään?

• Anonyymi

Kyl teil on outoa meininkiä.

• Anonyymi

Ukko vaihtoon, jos ei suostu itse käyttää ehkäisyä! Ei ole pelkästään naisen vastuulla.

• Anonyymi

SDP:läinen "Pettää aina" Niin aviollisissa kuin avoliitoissakin.
      Lopputuloksen voi nähdä hallituksen toimissa.

• Anonyymi

Molempien ehkäisy voi pettää ja silloin ollaan katastrofissa , elämä pilalla aikuisilta ja tulevalta pennulta .

• Anonyymi

Mies menee sterilisaatioon. Case closed.

• Anonyymi

Mies menköön vasektomiaan niin on aika varmaa,ettei kukaan tule raskaaksi.

• Anonyymi

Vastuu on ihan yhtälailla molemilla ja miehen ehdottama sopimus joka sun pitäs allekirjoittaa ei ole sitova missään tapauksessa itse jos olisin tilanteessasi käyttäisin asiaa edukseni hommautuisin raskaaksi ukko sais asiasta tietää lähtis käveleen kuitenkin ja lapsi jäis sulle tyytyisin tilanteeseen elatusmaksun luultavasti saa valtiolta joka tapauksessa vaikka lapsella ei virallisesti isää olisikaan saaoo vaaltiolle suoraan että isäehdokkaita on niin monta että tuskimpa lähdette niitä testaileen ja lapselle kertoisi miksi tämän isä lähti käveleen kun ymmärtää asioista enemmän haaste vaan on kun joutuu oleen lapselle äiti ja isä samassa mu ei mikään mahdoton homma

• Anonyymi

Korsut on ihan kauheita!!! Kyllä jotain muuta on keksittävä.

• Anonyymi

Parisuhde ei ole 2 kauppa. Siinä on johtaja/omistaja/kuningas, ja orja. eli tee niinkuin käsketään ja noudata ohjeita, niin hyvä tulee. Jos kyseessä on LGTB tilanne, suosittelisin ottamaan yhteyttä yleiradion toimitukseen, koska he tietävät parhaiten, miten tulee toimia.

• Anonyymi

No sitten tekee vasektomian. Ei sen monimutkaisempaa.

• Anonyymi

Tottakai kuuluu molemmille!
      Kuitenkin, nainen vain voi tulla raskaasi ja synnyttää pienokaisen. Joten, juuri tuosta syystä suurin osa ehkäisystä, biologisista syistä johtuen, kuuluu naiselle.

• Anonyymi

Ei muuten kuulu. Mistään tekosyystä eikä verukkeesta.

• Anonyymi

Toiselle osapuollle jää ihan rukoilu

• Anonyymi

Kyllä kaikki kielii siitä,et miehelläsi on jo toinen perhe.
      Toinen näkökulma.Miehelläsi on tauti jonka pelkää tarttuvan.

• Anonyymi

On parempi,et eroatte. Sillä on vain ajan kysymys kun pillerit eivöt tehonneet.

• Anonyymi

Miksi roikkua tollasessa suhteessa.
      Arvot pitää olla samat.

• Anonyymi

Ihmettelen miksi käydään tämän tyylistä keskustelua perhe tasolla.
      Erotkaa..Mieti Miksi hän ei ole oman perheen luona .
      Nää miehet ovat käenpiika jotk ottaa rusinat päältä ja selkärankaa ei mihinkään jossa joutuu tekee toisen eteen hyvää.
      Mieti on pääkopassasi kokoajan turhaa painolasti.
      Ei ole hyväksi sinun terveydelle pitkässä juoksussa.

• Anonyymi

Ihmettelen,et on Vaihtunut naists jos ei haluu lapsi monen naisen kanssa.
      Koska täysin varmaa ehkäisyä ei ole.
      Etsiköön naisen joka,ei saa lapsia.
      Heitä on nykyää yhä enemmän.

• Anonyymi

Miksi nainen suostuu tuohon painostukseen.
      ?
      On vain turhaa painolastia pitää yllä.
      Psyykkinen turha kuorma joka nakertaa sinua ja haurastuttaa heikoista kohtasi.

• Anonyymi

Suhteenne ei ole terve.
      Sellaista ehkäisyä ei ole joka on 100 varma.
      Olisiko tutkijoilla jo mietinnän paikka,saadaan rokote joka poistaa himot.

• Anonyymi

KOLMEN METRIN TURVAVÄLI KANNATTAA PITÄÄ.

• Anonyymi

Eikö armeijassa - tai jossain - ole käytetty 'jarrua' iät ja ajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö armeijassa - tai jossain - ole käytetty 'jarrua' iät ja ajat.

Mistähän sitä "jarrua" saisi ostaa ?
        Ja onkohan sillä haitalisia sivuvaikutuksia ?
        Itse ainakin ostaisin sitä kuurin loppuelämäkseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän sitä "jarrua" saisi ostaa ?
        Ja onkohan sillä haitalisia sivuvaikutuksia ?
        Itse ainakin ostaisin sitä kuurin loppuelämäkseni.

En ole käynyt armeijaa. Kysy heiltä.

• Anonyymi

Voithan tietysti jättää sen miehen jos itse haluat lapsen tai lapsia!? Sinähän itse saat päättää mitä itse haluat, etkä ole mikään miehesi "palvelija"!!

• Anonyymi

Ainoa ehkäisykeino on pilleri: nainen, pidä se polviesi välissä koko ajan!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      123
      3124
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      37
      2486
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2435
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2149
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1690
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      171
      1398
    7. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      24
      1297
    8. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      290
      1234
    9. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      1218
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      62
      1077
    Aihe