Ex ja minä yöllä sängyssä

Anonyymi-ap

Olin ollut 3kk sitten henkilön kanssa yhdessä tuli ero ja ei nyt siitä muuta.
Eräänä päivänä ajattelin käydä baarissa ystävieni kanssa pitkästä aikaa ja sielä vähän juotiin. Kello 3 löysin siinä jonkun "todella kuuman" miehen (eksäni). (Hänkin oli juonut sen huomasi.) Hän pyysi minua ja ystäviäni hänen asuntoon HUOM MONTA JÄTKÄÄ ASUI SAMASSA TALOSSA. Menimme hänen kotiinsa. Myöhemmin päädyin eksäni kanssa hänen sänkyynsä alasti ja harrastimme seksiä 4 tuntia eri asennoilla. (Tuntui että hänellä oisi penis kasvanut paljonkin.) 4 tunnin jälkeen ystäväni olivat jo lähteneet ja en tiennyt missä olin hän vain sanoi "Jatketaan vielä hetki. Olet parasta seksi seuraa mitä minulla ikinä on ollut." Ja hän alkoi kosketella minua ja höpisi jotain "Sinulla on täydellisen valtavat rinnat" Kävin juuri hänen eronsa jälkeen täyttämässä niitä IHAN vähän. "Sun perse on ihan ku jonku keijun taikomma". Oli vain että kiitos😬. Jatkoimme vielä 1.5 tuntia ja se tuntui paremmalle kui koskaan. Olin pukemassa vaatteita kun hän oli että "Vielä hetki perse seksiä" oli kieltäytymässä mutta hän oli silloin että "En päästä muuten koskaan sinua pois". HUOM HÄN OLI TODELLA HUMALASSA. Minulla oli 1 vaihto ehto joka oli suostua. Tämä kesti 1.5 tuntia sen jälkeen kello oli 11 apua. Eli Olin suostunut siinä kohtaa kun olimme aloittamassa hän laittoi loppu purkin lukkaria purkissa oli yli puolet jäljellä hän oli vain että ihan lukkarista märkä perse on hänen paras seksi kokemus. Hän läpsi minua perheelle koko 1.5 tunnin ajan samalla kun tunki penistään sinne. Siinä perse seksin kohdalla kaikki hänen kämpikset olivat ilmaantuneet katsomaan meitä ja he katsoivat meitä siinä vaan 1.5 tuntia kun emme huomanneet heitä 🫣 (kaikki miehiä.) Lopuksi hän antoi minulle paketin jossa oli varmaan pienintä kokoa ikinä olevat micro stringit ja siihen vain nännit peittävät bikinin yläosat sekä samanlaiset push-up-liivit. Ja sanoi nähdään huomenna baarissa laita nuo vaatteiden alle ja mennään vessaan panee. Sanoi myös laita noi nyt jo päälle että nään ne. Laitoin ne päälle. Stringit puristi ku ne on joku xxxxxs ja jotku ompelulangasta tyylii tehdyt. Liivitkin puristi ja ei ees peittänyt koko nänniä. Hän sanoi että ne on täydelliset mulle ja mun pitää alkaa laittaa ne joka ikinen päivä. Sanoin etten käy hirveän useasti baarissa. Hän sanoi että nyt käyn joka ilta että hän näkee minut. Olin astumassa ulos ovesta jolloin hän antoi sellaisen punaisen kalan johon tungetaan huulet ja imetään 5minuuttia että voinko kokeilla sitä heti. Vastasin että minulla on todella kova kiire ja hän oli no tule sisään vain 5 minuuttia että kokeilen. Jouduin kokeilla sitä ja se teki minun huulista liian suuret itselleni. Näytti siltä että olen laittanut valtavat määrät täytettä niihin. Sitten lähdin ja tietenkin jätin omat vaatteeni TODELLA VAHINKO EI PYÖRINYT PÄÄSSÄ YHTIKÄS MITÄÄN. Olin ehtinyt kävelläbussiin ja joku random jätkä oli vaan ompa hienot vaatteet päällä nähäänkö illalla olin vaan öö okei. Vastaamatta hänen kysymykseen kun luulin että farkut jalassa ja toppi päällä mutta ei. Hän vain oli ok osoite on tämä ja antoi puhelin numeronsa. Olin sanomassa että en halua nähdä mutta hän astui bussista ulos. Olin että pitää hakea vaatteet ja koitin päästä bussista vielä ulos ei en päässyt. Illalla hän alkoi soitella ei lopettanut ja vastasin hänelle. MISSÄ OLET SEXY LADY? Hän vaati minut sinne ja uhkasi jollain en muista EI MITÄÄN VAKAVAA. Jouduin mennä hänen luo ja siis hän ensin antoi monta monta alkoholi juomaa mutta sanoin etten juo ja Jouduin sänkyyn hänen kanssa😕. Kun aloitti niin tunsin kuinka iso penis hänellä on. Sitä kesti 45 min ja sitten kun olin lähdössä eksäni soitti ja kysyi missä olen. Sanoin etten ole tulossa. Hän uhkas sillä etten saa vaatteitani takaisin lähdin baarille ja ku olin sielä niin hän sanoi että käy vähän juomassa ja voi tilata minullekin. Sanoin että jos tilaa niin alkoholitonta. Hän tilasi jotain hän toi minulle 15 spottia jotka sanoi olevan alkoholittomia join ne (tosi pahaa) sitten hän sanoi että minun pitää ottaa keskellä kaikkea vaatteet pois. Olin niin humalassa joten otin kaikki alkoi vaan nauraa ja kännissä olevat miehet tulivat nuoleskelemaan takaa päin perhettäni en huomannut perse oli ihan puutunut niistä stringeistä. Myös tissit oli puutuneet niistä. Multa laitettiin silmät kii ja johonkin mut kokonaan kii mua alettiin nuoleskella kaikkialta (oli iha mukavaa silti) olin sängyllä jossa oli polveen asti mun mittoihin tehdyt reiät mun kädet oli sidottut ja mun huulet tungettiin eka 10 min siihen kalaan Jan sit ne oli ihan valtavat. Mua alettiin sillee kieli toisen suuhun kaikki vuorotellen. Baari siis oli miesten kesken oleva koska aina käy noin jos joku 1 nainen tulee sinne. Joku teki jotain mun perseelle ja sit kirveli ihan sikana en pystyny huutaa ku jonku kieli oli mun suussa🤢silti oli kivaa. Tunsin et mun perse Alko kasvaa ja mut käännettiin toisin päin ja sama tisseille eka joku sörkki niitniitä sit niihin kirveli ja kasvo.MOIKKA

1

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sillälailla spedellä suoltaa taas paskaa yhteen pötköön buaahaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3643
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2252
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1969
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1844
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      397
      1279
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1081
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      970
    Aihe