Heräsin aamulla kun vartaloani hyväiltiin

Anonyymi-ap

Rintoja puristeltiin,painauduttiin minua vasten ja hyvältiin joka paikasta. Sormetettiin että olenko märkä ja sitten työnnyttiin sisään. Ihanalta tuntui ja meni syvälle. Voihkiin nautinnosta ja kuului ihana litinä,niin olin märkä. Ja minulle kuiskattiin että,noin on hyvä, pillu litisee ja saa munaa.
Hän laukesi ja minä laukesin. Ja hän poistui paikalta. Kunnes huoneseen tuli kaverini joka sanoi että hyvä että olet hereillä ja tuli myös viereeni
Alkoi hieroa rintojani ja suudella ja sormetti myös minua ja sanoi että olen ihan märkä joten työntyi sisääni. Nostin jalkojani ylöspäin että hän sai työnnettyä pohjaan asti. Huohotimme ja nautiimme ja ääntelin kun teki niin hyvää. Kunnes hänkin laukesi .
Ja menimme aamukahville. Siellä istui kaverini porukat,isäpuoli viitoili viereensä istumaan. Ja menin. Siinä oli välillä äiti paikalla ja muitakin ,kunnes kaverini sanoi menevänsä ulkona käymään ja minä jatkoin kahvittelua,niin hänen isäpuolensa laittoi kätensä jalkani päälle ja kehui että olin ollut hyvä pano. Ja että mentäisiin ongelle niin hän opettaa kuinka ongitaan.
Ja lähdimme ongelle. Kaverini kstseli hyvän paikan ja välillä istuin ja välillä seisoin. Hänen isäpuolensa tuli luokseni ja tuli selkäni taakse ja sanoi että anna hän näyttää miten tulee varmasti kalaa. No. Ksverini sanoi että ok. Hän menee laittamaan grilliin tulen ja niin isäpuoli liimautui minuun kiinni ja alkoi hyväillä jälleen rintojani ja tuki onki kättäni. Ja kuiski että katotaan misä välis ehtisin vielä tulla luokseni sänkyyn. Mutta sanoin että ei enää.
Hän ei kuunnellut vaan sanoi että haluaa myös testata poikapuolensa uuden tulokkaan kunnolla.
Olin heillä sen viikonlopun.
Ja koitin olla lähempänä poikakaveriani vaikka isäpuoli yrittikin koko ajan häntä työllistää muualle.

8

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäs meinaat tulevaisuudessa?
      Härnätä, esittää vaikeasti tavoiteltavaa, antaa vai olla antamatta?

      • Anonyymi

        Trololoo ääliöt


      • Anonyymi

        Kyllä hän sai minua naitua kun oli lähettänyt poikakerini kauppaan sillä aikaa kun lepäsin tuon onginnan jälkeen...sain ilmeisedti jonkun auringon pitsoksen tai jotain kun oloni oli heikko sen jälkeen ja menin sänkyyn huilaamaan. Ja kaverini kävi sanomassa että siellä hän lepää.
        Ja niin isäpuoli oli tullut katsomaan minua. Nukuin aika sikeästi kun antoivat lääketätä joka rauhoittaa oloa ja oli herätys v ähännsaman kaltainen kun aamulla. Että joku tuli viereeni ja hyväili ensin olkapäätä ja sitten käsi meni tisseille ja toinen käsi oli vartaloni alla ja minua vedettiin lähemmäs ja käsi oli paidan alla ja kuiskasi korvaan että vihdoinki saamme olla kahdestaan.
        Tälläkertaa hän tuli päälleni,riisui housuni ja nosti paitani niin että näki rintani.
        Imi ja puristeli tissejäni ja ja samalla kova kulli hieroi häpyhuuliani ja klitorista ja hakeutui sisälleni ja painui syvälle ja hän huokaisi...aah..nuorta pillua...minäkin olin jo virkeämpi ja nostin jalkojani että hän tuli syvemmälle....noin sitä pitää...hän huohotti ja kuului litinä kun olin ihan märkänä...ja minä huohotin,hänellä oli hyvä kulli..kyllä hän hetken mua pani ...piti vähän taukoa ja imi tissejäni kuin pikkuvauva ja hoki että ihanan isot tissit....ja sitten jatkoi naimista,nyt oli kovempi tahtinen sessio..eikä mennyt kauaa kun kulli sykki sisälläni ja hän ulvahti.....aaaah....vaivoin jaksoi nousta ylös ja laittoi peiton takaisin päälleni...sitten hiuksiani silitettiin ja kuiskattiin että oot hyvä pano...tiukka pillu ja isot tissit...toivottabasti oot kauan poikapuoleni kans niinn hänkin saa nauttia....sitten taas nukahdin...
        Heräsin kun kuului kysymys että miksi kultaseni yöpöydällä on 100 euroa. ..ei sun tarvi mitää meillä maksaa olostas...laita vaan pussiis takasin....eli hän oli maksanut panostaan....isäpuoli siis....hmmm..aattelin...ei hassumpaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän sai minua naitua kun oli lähettänyt poikakerini kauppaan sillä aikaa kun lepäsin tuon onginnan jälkeen...sain ilmeisedti jonkun auringon pitsoksen tai jotain kun oloni oli heikko sen jälkeen ja menin sänkyyn huilaamaan. Ja kaverini kävi sanomassa että siellä hän lepää.
        Ja niin isäpuoli oli tullut katsomaan minua. Nukuin aika sikeästi kun antoivat lääketätä joka rauhoittaa oloa ja oli herätys v ähännsaman kaltainen kun aamulla. Että joku tuli viereeni ja hyväili ensin olkapäätä ja sitten käsi meni tisseille ja toinen käsi oli vartaloni alla ja minua vedettiin lähemmäs ja käsi oli paidan alla ja kuiskasi korvaan että vihdoinki saamme olla kahdestaan.
        Tälläkertaa hän tuli päälleni,riisui housuni ja nosti paitani niin että näki rintani.
        Imi ja puristeli tissejäni ja ja samalla kova kulli hieroi häpyhuuliani ja klitorista ja hakeutui sisälleni ja painui syvälle ja hän huokaisi...aah..nuorta pillua...minäkin olin jo virkeämpi ja nostin jalkojani että hän tuli syvemmälle....noin sitä pitää...hän huohotti ja kuului litinä kun olin ihan märkänä...ja minä huohotin,hänellä oli hyvä kulli..kyllä hän hetken mua pani ...piti vähän taukoa ja imi tissejäni kuin pikkuvauva ja hoki että ihanan isot tissit....ja sitten jatkoi naimista,nyt oli kovempi tahtinen sessio..eikä mennyt kauaa kun kulli sykki sisälläni ja hän ulvahti.....aaaah....vaivoin jaksoi nousta ylös ja laittoi peiton takaisin päälleni...sitten hiuksiani silitettiin ja kuiskattiin että oot hyvä pano...tiukka pillu ja isot tissit...toivottabasti oot kauan poikapuoleni kans niinn hänkin saa nauttia....sitten taas nukahdin...
        Heräsin kun kuului kysymys että miksi kultaseni yöpöydällä on 100 euroa. ..ei sun tarvi mitää meillä maksaa olostas...laita vaan pussiis takasin....eli hän oli maksanut panostaan....isäpuoli siis....hmmm..aattelin...ei hassumpaa...

        Kaverini muutti pois kotoaan hetken päästä ja pyysi asumaan luokseen. No. Minä pikkuhiljaa vein tavaroita ja muutin myös ja pidettiin tuparit, joihin myös isäpuoli ja äiti oli kutsuttu. He tulivatkin päivää ennen ja yöpyivät alakerrassa ja äiti ja poika siinä lähtivät sisustus kauppaan hakemaan jotain sisustus juttuja ja minä ja isäpuoli jäimme jälleen kahdestaan.
        Hän tuli luokseni ja kysyi että mitä kuuluu kun järjestelin paikkoja ja sanoin että ihan ok.
        Hän tuli halaamaan minua ja suuteli ja sanoi että on kaivannut..sanoin että niin minäkin...on vähän outoa asua näin omillaan...siitä hän hämmästyi ja kasppasi minut syliinsä ja suuteli tosi tulisen suudelman ja ja alkoi riisua minua ja mentiin makuuhuoneeseen...suoraan sänkyyn ja jossa hän jälleen puristeli tissejäni ja imi ja lebitti haarojani ja tuli päälleni ja työntyi sisään, oli aivan ihanan tuntuinen pitkästä aikaa ja niimpä minä halusin päälle ratsastamaan välillä ja siitäkös hän innostui ja huohotti todella ja myös minä...aah..aahh kun olet ihana...laitoin kädet pääni taakse ja ratsasti niin että laukesin ja hän laukesi myös. ..
        Jestas hän sanoi...mikä nainen..yllätyksiä täynnä...
        Hän meni puettuaan käymän takkinsa luona ja toi rasian ja pyysi aukaisemaan ja siellä oli sormus...sovitin sitä oikeaan nimettömään ja hän suuteli sormusta ja minua ja sanoi että halusin merkata sinut omakseni...ja pidät myös sitten tätä sormusta. ..tuun palkitsemaan sut vielä usein..
        No. Minä olin ihan sekaisin että mitä sanon kaverilleni...mutta isäpuoli oli jo jotain selittänyt....
        Ja myöhemmin kävi ilmi että kaverini oli käynyt kattomassa myös sormuksia meille ja kosi mua....ja isäpuoli oli iloinen...että sai useamminkin jälleen ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaverini muutti pois kotoaan hetken päästä ja pyysi asumaan luokseen. No. Minä pikkuhiljaa vein tavaroita ja muutin myös ja pidettiin tuparit, joihin myös isäpuoli ja äiti oli kutsuttu. He tulivatkin päivää ennen ja yöpyivät alakerrassa ja äiti ja poika siinä lähtivät sisustus kauppaan hakemaan jotain sisustus juttuja ja minä ja isäpuoli jäimme jälleen kahdestaan.
        Hän tuli luokseni ja kysyi että mitä kuuluu kun järjestelin paikkoja ja sanoin että ihan ok.
        Hän tuli halaamaan minua ja suuteli ja sanoi että on kaivannut..sanoin että niin minäkin...on vähän outoa asua näin omillaan...siitä hän hämmästyi ja kasppasi minut syliinsä ja suuteli tosi tulisen suudelman ja ja alkoi riisua minua ja mentiin makuuhuoneeseen...suoraan sänkyyn ja jossa hän jälleen puristeli tissejäni ja imi ja lebitti haarojani ja tuli päälleni ja työntyi sisään, oli aivan ihanan tuntuinen pitkästä aikaa ja niimpä minä halusin päälle ratsastamaan välillä ja siitäkös hän innostui ja huohotti todella ja myös minä...aah..aahh kun olet ihana...laitoin kädet pääni taakse ja ratsasti niin että laukesin ja hän laukesi myös. ..
        Jestas hän sanoi...mikä nainen..yllätyksiä täynnä...
        Hän meni puettuaan käymän takkinsa luona ja toi rasian ja pyysi aukaisemaan ja siellä oli sormus...sovitin sitä oikeaan nimettömään ja hän suuteli sormusta ja minua ja sanoi että halusin merkata sinut omakseni...ja pidät myös sitten tätä sormusta. ..tuun palkitsemaan sut vielä usein..
        No. Minä olin ihan sekaisin että mitä sanon kaverilleni...mutta isäpuoli oli jo jotain selittänyt....
        Ja myöhemmin kävi ilmi että kaverini oli käynyt kattomassa myös sormuksia meille ja kosi mua....ja isäpuoli oli iloinen...että sai useamminkin jälleen ...

        Tuli pidettyä ne tupaantuliaiset ja avomirheni kosi minua samalla kuten kerroin ja häät ovat kun ovat,emme tiedä tarkalleen vielä..kauniin kihlasormuksen sain ja toisessa kädessä isäpuolen antama sormus.
        Hän käy luonani melko usein,ainakin silloin kun avomieheni ei ole kotona kun käy töissä.
        Ja äitipuoli avautui minulle että hän epäilee että isäpulella on toinen nainen...hmm..mitäpä tuohon sanoisi...
        Tietenkin kiistin että ei nyt sentään...mutta että puhuisivat asiasta.
        Viimeyönä ,mieheni sanoi että haluaisi lapsia ja isäpuoli sanoi samaa että mutta eikös tuo nyt ole mahdottomuus...tai siis ei ole mutta...
        Ainakin tällä tahdilla hyvinkin mahdollista.
        Olen alkanut nauttimaan kahden miehen huomiosta ja saa kunnolla nsida kahden kanssa.
        Kaverini perheessä on äiti ja tytär,äiti on yh-äiti ja kun mun likka kaveri löysi miehen itselleen niin hän pani molemmat paksuksi,sekä tyttären että äidin.
        En mä jaksanu sinnitellä enää isäpuolelle vastaan . Vaan halusin häntä enemmän js enemmän meidän perheessä.


    • Anonyymi

      Tämä kuuluu seksinovellien puolelle täällä. Ei ole oikeasti tapahtunut 😂

      • Anonyymi

        Mistäs päättelet ettei ole oikeasti tapahtunut. Sinulle ei varmaankaan mutta minulle on. Eikä tuo tuohon loppunut. Mutta jatkoin vain...
        Enkä tiedä mille puolelle tuo kuuluu.


      • Anonyymi

        Älä höpötä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe