Arvostettu Pew Research Center: Izlam valtaa alaa - ohittaa kristinuskon 2070

Anonyymi-ap

Pew'n tutkimuksessa ennustetaan ainoastaan izlaminuskoisten määrän kasvavan nopeammin kuin koko maailman väestön, tämä johtuu heidän korkeasta syntyvyysasteesta. Muzlimien määrän ennakoidaan kasvavan 73 prosenttia 31 vuodessa.

Onko punavihreät tyytyväisiä?

30

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomalainen dosentti laski, että vuonna 2100 muzlimeita on Ruotsissa yhtä paljon kuin ruotsalaisia.

      • Anonyymi

        Aalto-yliopiston dosentti emeritus Kyösti Tarvaisen toteaa kirjoituksessaan Folkbladetissa, että etniset ruotsalaiset ovat jäämässä vain muutamassa vuosikymmenessä vähemmistöksi omassa maassaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aalto-yliopiston dosentti emeritus Kyösti Tarvaisen toteaa kirjoituksessaan Folkbladetissa, että etniset ruotsalaiset ovat jäämässä vain muutamassa vuosikymmenessä vähemmistöksi omassa maassaan.

        Se oli vuonna 2065.


      • Anonyymi

        Takuulla.


    • Anonyymi

      Onneksi mitään vuotta 2040 ei edes tule.

      • Anonyymi

        Mistä niin päättelet?


      • Anonyymi

        Totta kai tulee.


    • Anonyymi

      Pew:n ennusteen mukaan rajuimmin kasvaa islaminuskoisten määrä: vuoden 2010 1,6 miljardista 2,76 miljardiin vuoteen 2050 mennessä.

      Musset ei siis välitä yhtään siitä, että maapallo ylikansoittuu.

      • Anonyymi

        Euroopan länsimaat islamisoituu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Euroopan länsimaat islamisoituu.

        Todella huono asia.


      • Anonyymi

        Eivätkä koskaan saa mitään järkevää aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkä koskaan saa mitään järkevää aikaan.

        Ei ole älyä.


      • Anonyymi

        Pahalta näyttää.


    • Anonyymi

      Ei tarvitse olla punavihreä tai sinivihreäkään tahi valkosininen, kun kaikki johtuu siitä, että maailmassa kristinusko syrjäytyy ihan itsestään ja ihmisistä on tullut ateisteja ja uskonnottomia. Jos kerrot, että olet harras uskovainen ja kristitty, sinua pidetään mielipuolisena. Yhä harvempi kuuluu mihinkään uskonnolliseen yhteisöön tai edes pitäisi sellaista tarpeellisina. Lapsille ei enää puhuta kristillisistä arvoista.

      Maailma maallistuu ja kristinusko sen myötä maallistuu ja näivettyy, kun se yhteisöissä ja perheissä haudataan kaiken alle tarpeettomana...sen sijaan muut uskonnot voimistuu ihan itsestään, eikä kristinusko lisäänny, jos et sinä ihan itse tee muutosta omiin näkemyksiisi ja elämän katsomuksiisi.

      • Anonyymi

        Pew'n arviossa myös kristinuskoisten määrä lisääntyy – mutta ei läheskään samaan tahtiin kuin muslimien. 40 vuodessa kristittyjen määrän arvioidaan nousevan 2,17 miljardista 2,92 miljardiin, jolloin kristittyjä olisi 31 prosenttia maailman väestöstä.
        Näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pew'n arviossa myös kristinuskoisten määrä lisääntyy – mutta ei läheskään samaan tahtiin kuin muslimien. 40 vuodessa kristittyjen määrän arvioidaan nousevan 2,17 miljardista 2,92 miljardiin, jolloin kristittyjä olisi 31 prosenttia maailman väestöstä.
        Näin.

        Määrä siis kasvaa.


      • Anonyymi

        No punavihreät ovat ateisteja.


    • Anonyymi

      Punavihreät yrittää aina ampua alas islam-uhan vetoamalla radikalismin vähyyteen. Punavihreiden mielestä radikaaIin isIamin harjoittajien osuus, 15-25%, on vähän ja he uskovat, tai väittävät, että se jotenkin mitätöi isIam-uhan nousun. Fakta on, että tuo n. neljännes kykenee pitämään hallinnassaan koko isIamin maailmaa. Vielä jokin aika sitten radikaaleja oli vain n. 8% ja sekin sai aikaan mittavaa tuhoa. Tämä kertoo myös radikalismin vahvistumisesta musIimien keskuudessa. Se on yhtä huono uutinen kuin islaminuskoisten määrän kasvu.

      • Anonyymi

        Minä sen sijaan väitän, että abrahamilaisten uskontojen harjoittajilla se taipumus on aina pinnan alla. Pienestä leimahtaa liekkiin ja aletaan taistella jumalan sotia. Uskonnot ovat suuri riski ja siinä mielessä niiden kieltämisenkin voisi ajatella olevan ratkaisu.

        Se ei kuitenkaan ole. Se ei ole siksi, että ongelma ei ratkea millään tavalla sillä, että sen tekee joku eri taho. Sehän näissä on tapana, että ne kiihkeimmät uskovaiset haluavat pakottaa kaikki saman uskon lakien alle. Uskontokielto on juuri se sama asia koko lailla samassa paketissakin. Aina lähdetään rajaamaan, mitä ne muut saavat ajatella ja uskoa.

        Kyllä se vain on niin, että koulutus kunniaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sen sijaan väitän, että abrahamilaisten uskontojen harjoittajilla se taipumus on aina pinnan alla. Pienestä leimahtaa liekkiin ja aletaan taistella jumalan sotia. Uskonnot ovat suuri riski ja siinä mielessä niiden kieltämisenkin voisi ajatella olevan ratkaisu.

        Se ei kuitenkaan ole. Se ei ole siksi, että ongelma ei ratkea millään tavalla sillä, että sen tekee joku eri taho. Sehän näissä on tapana, että ne kiihkeimmät uskovaiset haluavat pakottaa kaikki saman uskon lakien alle. Uskontokielto on juuri se sama asia koko lailla samassa paketissakin. Aina lähdetään rajaamaan, mitä ne muut saavat ajatella ja uskoa.

        Kyllä se vain on niin, että koulutus kunniaan.

        Muslimeita on vaikea sivistää.


      • Anonyymi

        Mutta juuri ne radikaali-musset hallitsee.


      • Anonyymi

        Ihan Suomessakin nähdään, että ääri-izlam on saanut paljon valtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan Suomessakin nähdään, että ääri-izlam on saanut paljon valtaa.

        Missä se valta näkyy ja miten?


    • Anonyymi

      Eli homoja raivoisasti vihaavat ihmiset ohittavat määrässä toiset homoja raivoisalla vimmalla vihaavat ihmiset? Entäs sitten. Paska vaihtuu toiseen paskaan, eikä paskan määrä maailmassa vähene.

    • Anonyymi

      Kristityt kansat ovat ihan itse lakanneet lisääntymästä. Yhä harvempi hankkii lapsia lainkaan ja syyt ovat yhteiskunnassa ja sen lapsivihamielisyydessä. Islam on terveellä pohjalla lisääntymisen suhteen ja tulee ohittamaan kristittyjen määrän lähi vuosikymmeninä. Ei se ole mitenkään muslimien vika, että länsimaissa ei haluta enää tehdä lapsia maailmaan. Siihen on syytä sopeutua, että Islam tulee olemaan EU-alueen suurin uskonto viimeistään 2040-luvulla ellei jo aikaisemmin. Niin se maailma muuttuu, sopeutukaa siihen!

      • Millähän matikalla moinen tulos saadaan aikaan?


      • Anonyymi
        Vakaamies kirjoitti:

        Millähän matikalla moinen tulos saadaan aikaan?

        Moktarin occam/pii monacosimuloinnilla.


    • Anonyymi

      Varmaan siinä näin käy.

    • Anonyymi

      Euroopan kaikista maista tulee väistämättä muslimienemmistöisiä maita tällä vuosisadalla, onneksi se ei kuitenkaan tapahdu vielä omana elinaikanani.

    • Anonyymi

      Islam valtaa Euroopan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe