Suviseurat ovat minulle aina vuoden kohokohta.

Anonyymi-ap

Olen kolmekymppinen jätkä ja olen käynyt lapsesta saakka suviseuroissa, eli olen vanhoillislestadiolainen. Ajattelin että jos on jotain kysyttävää itse tapahtumasta tai tästä liikkeestä niin antaa tulla vaan!

8

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jumala rankaisee,suviseuroilla loukkaantunut nainen on kuollut.

    • Anonyymi

      Onko totta että ne kypsän näköiset kauniit tytöt ei anna seksiä ennenkuin vihitty.
      katselin viimeksi kauhavalla kun poikkesin sinne tutustumaan niin yksi nuori tyttö ehkä 16v noin piteli kädestä poikaa joka puristeli tytön takapuolta ja nännit oli tytöllä pystyssä niin aattelin vaan että ovatko kohta vaunulla rakastelemassa. Mutta muuten ei mitään pahaa tästä porukasta.

      • Anonyymi

        Vau


    • Anonyymi

      Oletko kovakin naisten kaataja.

      • Anonyymi

        en kaada, nain pystyyn. ei pikkukikkelien hommaa.


    • Anonyymi

      Naapurissa on omat seurat.

    • Anonyymi

      Omassa? Muija vittu pimittää toisen maksamasta vaunusta varmennetta kun on persaukinen ettei ole varaa omaa vaunua ostaa mökille että voi siellä viettää aikaa!! Tää muija on yleisesti tiedossa Kangasalla ja moni tietää mikä hyväksikäyttäjä jo edellisen miehen kanssa on ollut on se vittu kumma et sen juttuja vielä joku uskoo paskaa suoltaa ihmisistä jos ne ei miellytä häntä tai hän ei saa jostain jotain hyötyä! Minä olen suoranaista rahaa hänen elämään laittanut noin 10 t € kiinni kaikennäkösiin lahjoihin ym muihin että olisi tyytyväinen no kun eron hetki kun tuli että oli toisen löhdettävä kun hän täydellinen nainen ei halunnut hyväksyä minun lapsia meidän yhteiseen elämään vaan he olisivat joutaneet jäämään pois isän elämästä että tällä narsisti naisella olisi ollut taas enemmän hallittavaa minusta niin varmaan kaikki sen ymmärtää kumpi jää lapset vai helvetin huono ja riitainen parisuhde pois. No näin kun kävi että isä lähti niin narsistihan ei tappioonsa hyväksynyt vaan hän rupesi laittamaan kaikki sosiaaliset mediat täyteen mollaus videoita kuvia ym ym että sais paskaa sen isän niskaan mahd paljon eli toisin sanoen mustamaalausta ollut nyt noin 7 kk nyt kun ei enään muuta keksi yrittää hakea lähestymiskieltoa ja tämä ainoastaan sen takia etten voisi maksamaani vaunua hakea hänen mökiltään enkä omia loppuja tavaroita! Eikö vähän kuulosto oudolta? No oudoltahan kaikki kuulostaa jos 3v oltu yhdessä ja minua on nostettu jalustalla kokoajan ylöspäin on kerrottu kuinka rakastetaan ym ym sellasta niin paljon ettei se oli normi suhteessa edes totta no eron myötähän se toinen onkin ollut ihan paska ym ym. Sitten väittää että mies on alkoholisti tehnyt minusta useamman lasun silti päästää vajaa 2v pojan isälleen vaikka lasuissakin lukee että isä juo lapsien sikana ym ym onko hiukan edesvastuutonta touhua äiteltä väittää tollasta ja samaanaikaan antaa kuitenkin pikkusen isälle? Ei taida kaikki muumit olla tällä naisella kotelossa mielialan vaihtelua suhteen ollessa, lapsille hirveetä raivoomista huutaa että räkää lentää ihan mitättömistä syistä useasti ym ym ja jos se Ranta-Koiviston peinsessa rupee jotain kommentoimaan niin kerron mielelläni julkisesti lisää näitä asioita.

      Kiitos kun jaksoit kukea! se joka tämän riitaisan pariskunnan tuntee tästä sekavasta kirjoituksestani niin laittakaahan jakoon kyllä paha aina palkkansa on tienannut!

      Ja ps:näitä juttuja riittää romaaniksi asti vaikka lähestymiskielto lankeaisikin niin tänne voin tarinoita pariskunnasta kirjoitella mun maineenhan jo hän on pilannut niin mulla ei ole mitään väliä enään tehään niin et. NYT on mun vuoro 7 kk eteenpäin mustamaalata se ihminen joka minusta perättömiä asioita on levitellyt.

    • Anonyymi

      Lähestymiskielto!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      154
      2356
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      96
      1765
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      88
      1446
    4. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1442
    5. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1414
    6. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      150
      1367
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      959
    8. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      113
      959
    9. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      943
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      36
      892
    Aihe