Aiotko tosissasi

Anonyymi-ap

olla mustasukkainen jostain mitä on tapahtunut ennen sinua? Miksi ihmeessä?

43

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko tää nyt sellainen että haussa terapeutti-elättäjä kun on hilluttu tarpeeksi monta vuotta?

      • Anonyymi

        Missäs tuollaisia olisi tarjolla?


    • Anonyymi

      Kyllä! Vain hyvä kelpaa.

    • Anonyymi

      Vähän sama kuin ei piyäisi välittää siitä jos eutolla on ennen minua ajettu ilman moottoriöljyjä.

      • Anonyymi

        Niinpä. Tai autoa on lainattu jokaiselle tarvitsijoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Tai autoa on lainattu jokaiselle tarvitsijoille.

        No toivottavasti olet pitänyt itsesikin koskemattomana, jos noin ajattelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toivottavasti olet pitänyt itsesikin koskemattomana, jos noin ajattelet.

        Juuri näin!


    • Anonyymi

      Aiotko tosiaan kuvitella, että joku täällä palstalla on mustasukkainen sinusta?

      • Anonyymi

        Joku on, eri juttu että kenestä.


      • Anonyymi

        Täälä nyt on niin sekalainenpäinen porukka että joku voi olla just se taustallla...


      • Anonyymi

        Meinaatko tosiaan kuvitella, että ketään muuta kiinnostaa tämä oireellinen suhtautumisesi tähän keskustelupalstaan? Sivusta


    • Anonyymi

      Maailmassa ei ole yhtään miesta joka ei katsoisi kullikarusellia pahalla.

      • Anonyymi

        Minkäs sille voi, kaksinaismoralisteja luonteeltaan, eivätkä sen takia ollenkaan vakavastiotettavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs sille voi, kaksinaismoralisteja luonteeltaan, eivätkä sen takia ollenkaan vakavastiotettavia.

        Jostain otetaan huvit, ja jostain sitten terapia perään. Näinhän se menee. Mutta se terapeutti on idi ootti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain otetaan huvit, ja jostain sitten terapia perään. Näinhän se menee. Mutta se terapeutti on idi ootti...

        All work and no play makes Jack a dull boy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        All work and no play makes Jack a dull boy.

        Ihminen ei voi olla kaikkea. Ei voi olla järkevä ja hullu samaan aikaan. Eli huvit täytyy hakea toisaalta kuin järkevät asiat. Näin se on aina mennyt. Ensin ilotellaan ja sitten "kypsytään" loppuelämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        All work and no play makes Jack a dull boy.

        And greedyness the ripper?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        And greedyness the ripper?

        Okay this is getting out of hand now and might be too progressive for common folk


    • Anonyymi

      Lopeta nämä harhaiset keskustelut kakkospersoonallesi. kiitos.

      • Anonyymi

        Ole sinä harhaääni hiljaa.


      • Anonyymi

        Ei sinunkaan ole mikään pakko nähdä vaivaa tämän miehen keskustelusta itsensä kanssa, voit keksiä myös jotain mistä olla katkera silleen oikeasti ja oikeasta syystä irl. Työstä vielä sen verran, että keksit jonkun realistisemman jipon


    • Anonyymi

      Mitäs jos niitä uusi juttuja tuleekin joka päivä lisää. Aina oli uus nainen ahdistellut kun minä.olin pois. Selitys "ei oltu yhdessä" aina sama kaava. Ensin tappelu että pääsee eroon. Sitten tämä selitys ja syy miksi oli oikeus pettää. Hieno kaava👌 jatka vaan uutta matoa kuokkuun taas. Kyllä ne naiset jaksaa

      • Anonyymi

        Tunnetko eksäni? Sama kaava.


    • Anonyymi

      Minua harmittaa kun olen joskus miettinyt muita naisia. Olisin onnellinen kun saisin olla sen naisen kanssa ja tehdä hänestä ainoan. Eikä hänen tarvitsisi olla ikinä mustasukkainen, kun aina haluaisin hänen viereensä enkä poistuisi kuin välttämättömille asioille. Mutta en tiedä miten pääsisin tuossa alkuun kun olen tosi ujo. Mies sivullinen.

      • Anonyymi

        Ja mielestäni miehen kuuluu tehdä naiselle selväksi ettei hänellä ole ketään toisia tietenkään koskaan ja että on vain hänen omaisuuttaa aina. Miehen kuuluu olla aina vaimonsa saatavilla kun tämä häntä tarvitsee. Tämän verran ymmärrän avioliitosta, muita suhdemalleja en edes tunnusta, ne on vaan sekoilua. Mies sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mielestäni miehen kuuluu tehdä naiselle selväksi ettei hänellä ole ketään toisia tietenkään koskaan ja että on vain hänen omaisuuttaa aina. Miehen kuuluu olla aina vaimonsa saatavilla kun tämä häntä tarvitsee. Tämän verran ymmärrän avioliitosta, muita suhdemalleja en edes tunnusta, ne on vaan sekoilua. Mies sivusta.

        Siis aina naisen saatavilla.Palvelijako sinulla pitää olla?


    • Anonyymi

      Jos puolisosi eksän haamu kummittelee suhteessanne jatkuvasti, ja jättää sinut varjoonsa, kärsit rebekkasyndroomasta.

    • Anonyymi

      Olen ollut hänestä mustasukkainen. Tiedän, että se on väärin, mutta silti helpotuin viestistään eilen. Arvostan häntä, tapaansa käsitellä avoimesti asioita.

    • Anonyymi

      Itse olen mm. syylistynyt itsekseni haureuteen. Olen myös valehdellut, ollut ylpeä, itsekäs ja itserakas. Olen myös ollut vihainen, kateellinen ja katkera. Kaikki ihmisethän on olleet pahoja ja ne jotka eivät sitä tunnusta, ovat ylpeitä ja itserakkaita ja valehtelijoita. Sitten olen kiroillut ja käyttäytynyt typerästi. Kuuluisin kadotukseen mutta usko Jeesukseen on minut vapauttanut, niin tuomiosta kuin synneistä. Mieheltä sivulliselta.

      • Anonyymi

        Oletko koittanut piestä itseäsi sillä kirjalla? Heureka mister hakkauspsykoosi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koittanut piestä itseäsi sillä kirjalla? Heureka mister hakkauspsykoosi

        Ulkokultainen marmattaja eksyi paikalle.


    • Anonyymi

      Miksi pitäisi olla ylipäänsä kun omassa toiminnassakaan ole, mitä tulee menneisyyteen.

    • Anonyymi

      Tuollainen ajattelu on merkki luonnehäiriöstä, narsismi tai jokin muu vakava häiriö ehkä psykopatia.

    • Anonyymi

      Vain jos ennen minua tapahtanuneet asiat vaikuttavat nykytilanteessa yhä elämässäsi ja sitä kautta siis minuunkin. Fellas, what you do in life, echoes in eternity.

    • Anonyymi

      Ei ole sellaiseen syytä. Jokaisella meillä on oma menneisyytensä ja menneisyydessä myöskin ihmisiä ennen toista. Tai ainakin meillä vanhemmilla tapauksilla suurimmalla osalla. 😶

    • Anonyymi

      En ole mustasukkainen, vaan tiedän että se mitä on ollut kertoo totuutta susta. Se ei ole väärin, vaan joudun miettimään mikä on hyväksi itselleni.

    • Anonyymi

      Voihan visvasyylä mitä aloituksia 🤣

    • Anonyymi

      Kyllä jos syylät vaivaa

    • Anonyymi

      En todellakaan.

    • Anonyymi

      Niin kauan kun puhut niistä niinkuin ikävöisit niitä vielä niin kyllä 😣

    • Anonyymi

      Mustasukkaisuus ja huitatuksi/kiusatuksi/vainotuksi tuleminen on täysin eriasioita....tästä seuraa puhdasta vihaa,sen voi naamioda mustasukkaisuudeksi(lieventää asianhaara).

      • Anonyymi

        *huijatuksi.


    • Anonyymi

      Story is end rec. *************

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe