Kysymystä pukkaa

Anonyymi-ap

Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....

111

1113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En yhtään mitään. Kysyn ehkä mitä kuuluu. Mutta jotenkin luulen etten hakaudu enää tekemisiin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kun itsekin mietin tosi tosi kauan, että tää on se mitä oikeesti haluaisin tietää, niin aina se yhteydenotto jäi, kun ajattelin, että oon kyllä typerää. Ajattelin, että mulle nauretaan. Ja ehkä pelkäsin sitäkin, että mitä jos sen jälkeen ei olekaan enää mitään sanottavaa. En tiedä, jossain vaiheessa läiskiminen muuttui vakavaksi eikä se siitä ole ainakaan helpottanut.


    • Anonyymi

      Ohimennen saatan nähdä nopeasti ja tervehdys siinä samalla.
      Näin se on ja pitää ollakin.

    • Anonyymi

      Vedän kiikelin esiin heti kun näen

      • Anonyymi
        UUSI

        Mistä tommonen tuli mieleen


      • Anonyymi
        UUSI

        🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Outo kysymys. Työn ulkopuolella kaikki teeskentelevät, etteivät he tunne toisiaan 🤷‍♀️

      • Anonyymi
        UUSI

        Täh? Kertaakaan en ole teeskennellyt etten tunne työkavereita tai esim. asiakkaita vapaalla. Todella outoahan tuollainen käytös olisi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh? Kertaakaan en ole teeskennellyt etten tunne työkavereita tai esim. asiakkaita vapaalla. Todella outoahan tuollainen käytös olisi.

        En ole suomalainen. Tämä on myös minulle epätavallista. Mutta juuri näin kaikki kollegat käyttäytyvät 😂


    • Anonyymi

      Jatkan siitä mihin jäätiin, sillä sydän sanoo että suunta on oikea ❤️

      • Anonyymi
        UUSI

        Hyvä👍


      • Anonyymi
        UUSI

        Mihin jäitte? Miehelle vai naiselle? 🙂


    • Anonyymi
      UUSI

      Olen huono suunnistamaan, mutta kun hän on edessä, sen verran osaan minäkin.

    • Anonyymi
      UUSI

      En tunne mitään

    • Anonyymi
      UUSI

      En tiedä, voisi olla naurussa piteleminen🤭❤️💙❤️‍🔥

      • Anonyymi
        UUSI

        😂😂 kuulostaa eräältä.. jonka kanssa asiat menee herkästi nauruksi 🤭


      • Anonyymi
        UUSI

        Ole vain 🤡


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole vain 🤡

        Kiitos kannustuksesta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kannustuksesta.

        😂 joskus vitsillä heitin sen pellen, näköjään se sun kommentti poistettiin välistä sopimattomana. On se kiva kun aina jaksetaan kannustaa 🙃


    • Anonyymi
      UUSI

      En ole nähnyt häntä kohta kahteen vuoteen ja luulen etten näekään enää.
      Sen pituinen se.

      • Anonyymi
        UUSI

        Oletko varma ?


      • Anonyymi
        UUSI

        Milloin kaksi vuotta tulee täyteen? Syksyllä?


    • Anonyymi
      UUSI

      Yritän pysyä rauhallisena. Tiedän kyllä, mihin kaikkeen on vaikea vaikuttaa, esim. reaktiot tai silmät. Miten katsoo jotakuta kiinnostavaa. Varmaan huvittaisi jutella jotakin, ettei täysin vieraannu.
      Milloinhan minulta se olisi onnistunut, ei ikinä. Kaikkia pieniä, omia hermostumisen eleitä voi nähdä, ehkä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Näen kuinka hermostunut mies on nähdessään minut. Vaikka hän yrittää piilottaa sen 🤭


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen kuinka hermostunut mies on nähdessään minut. Vaikka hän yrittää piilottaa sen 🤭

        Joistakin sen kyllä huomaa helpommin kuin toisista. Onhan se aika inhimillistä, vähän reagoidakin. Jos on itsekin ihastunut, se toisen hermoilu voi olla aika imartelevaa myös.
        12:18:21 kirjoittaja


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joistakin sen kyllä huomaa helpommin kuin toisista. Onhan se aika inhimillistä, vähän reagoidakin. Jos on itsekin ihastunut, se toisen hermoilu voi olla aika imartelevaa myös.
        12:18:21 kirjoittaja

        Tää on totta 🙂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joistakin sen kyllä huomaa helpommin kuin toisista. Onhan se aika inhimillistä, vähän reagoidakin. Jos on itsekin ihastunut, se toisen hermoilu voi olla aika imartelevaa myös.
        12:18:21 kirjoittaja

        Hän yleensä teeskentelee, ettei näe minua, kun tapaamme sattumalta ☹️
        Joten olet silti hyvä, jos olet hermostunut, mutta lähestyt.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän yleensä teeskentelee, ettei näe minua, kun tapaamme sattumalta ☹️
        Joten olet silti hyvä, jos olet hermostunut, mutta lähestyt.

        Voisiko tuollainen johtua hermostumisesta ja epävarmuudesta. Ehkä tekee tahallaan ja seuraa, miten toinen reagoi.
        Mietin, että kuitenkin mieluummin menen hermostuneena juttelemaan jonkun luokse kuin se, että myöhemmin miettisin itsekseni, olisiko toinen jutellut minulle mitään vai ei.

        12:18:21 kirjoittaja


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko tuollainen johtua hermostumisesta ja epävarmuudesta. Ehkä tekee tahallaan ja seuraa, miten toinen reagoi.
        Mietin, että kuitenkin mieluummin menen hermostuneena juttelemaan jonkun luokse kuin se, että myöhemmin miettisin itsekseni, olisiko toinen jutellut minulle mitään vai ei.

        12:18:21 kirjoittaja

        Kun olemme seurassa, hän yleensä puhuu äänekkäästi ja vitsailee koko ajan. En sanoisi, että hän on epävarma 🙂
        Miksi sitten kirjoitat, ettet voi puhua hänelle?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olemme seurassa, hän yleensä puhuu äänekkäästi ja vitsailee koko ajan. En sanoisi, että hän on epävarma 🙂
        Miksi sitten kirjoitat, ettet voi puhua hänelle?

        Tarkoitin, että epävarma ehkä sellaista kohtaan, tai sellaisen seurassa kahden, joka hermostuttaa. Ihmisiä on tietysti paljon erilaisia.
        Kirjoittamallani "milloinhan minulta se olisi onnistunut, ei ikinä" tarkoitin, että en osaisi olla kuin ei mitään. Pystyn välillä näyttämään vähän rauhallisemmalta kuin mitä olen, en muuta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin, että epävarma ehkä sellaista kohtaan, tai sellaisen seurassa kahden, joka hermostuttaa. Ihmisiä on tietysti paljon erilaisia.
        Kirjoittamallani "milloinhan minulta se olisi onnistunut, ei ikinä" tarkoitin, että en osaisi olla kuin ei mitään. Pystyn välillä näyttämään vähän rauhallisemmalta kuin mitä olen, en muuta.

        «Pystyn välillä näyttämään vähän rauhallisemmalta kuin mitä olen» - en ymmärrä, miksi?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        «Pystyn välillä näyttämään vähän rauhallisemmalta kuin mitä olen» - en ymmärrä, miksi?

        Huomauttaisin, että en ole tämä kaipaamasi henkilö, eli nämä eivät ole hänen ajatuksiaan.
        Miksikö, koska yritän pysyä muka jotenkin asiallisena tietyssä ympäristössä. Oikeasti oma systeemi menee sekaisin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomauttaisin, että en ole tämä kaipaamasi henkilö, eli nämä eivät ole hänen ajatuksiaan.
        Miksikö, koska yritän pysyä muka jotenkin asiallisena tietyssä ympäristössä. Oikeasti oma systeemi menee sekaisin.

        Tiedän sen ofc :)


    • Anonyymi
      UUSI

      Halaisin ja pussaisin : *

    • Anonyymi
      UUSI

      Kai minä jatkan virallisella linjalla kuten tähänkin asti. En tiedä että onko nähnyt minusta tunteeni ja jos olisi, nauraisiko niille. Muina miehinä kunnes selviää jotain hänen ajatuksista suuntaan tai toiseen.

    • Anonyymi
      UUSI

      Tekisin jotain jos osaisin. Mutta tällä hetkellä en tiedä osaisinko mitään. Menisin varmaan vaan lukkoon jos kohtaiain sen naisen. Mies sivusta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei tarvii osata ja laittaa suuria likoon kunhan vaan rennosti ensiksi vaikka vaan aloituksena moi ja siitä sitten, eihän niissä tilanteissa yksin ole ja kyllähän nyt toinenkin jotain sanoo. Kyllä varmasti ymmärtää ettei ole aina helppoa lähestyä. Olla oma itsensä se riittää. Yleisesti mielipiteenä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Meidän kohtaaminen:

      Minä: Moi, lomat on lusittu, kiva nähdä / Voi hele tuossa se nyt on, ai että sentään, ja toi sininen paita, ai toi paita oli päällä silloin kun häntä hiplasin, kehtaisko mennä sisälle, noh jos nyt tästä ovelta vaan, tulihan tossa aikamoista läppää lomalla heitettyä

      Sinä: Moi, no niin täällä taas / Jumankauta se näyttää hyvältä toi mekko päällä taas, tahallaan varmaan mua kiusatakseen laittanut sen päälle, jaa toi hajuvesi, sehän on se Tresor Lancome, kyllä tunnistan

      Minä: No pitääkin tästä lähteä tahkoamaan noita meilejä, saattaa olla muutama /
      Saakeli ei sitten kiinnosta lainkaan mitkään meilit, pitäisikö jäädä tähän notkumaan tai pyytämään syömään, muka vahingossa taas eksyttäisi samaan pöytään, ai niin mutta pitääkin mennä kauppaan kun ruokalassa on remontti

      Sinä: Joo minäkin tässä tahkoan näitä, joo muutama on / Voi kun tuo nainen olisi tuossa vielä vähän aikaa, se on kyl aika kiva onhan meillä palstalla ovat jutut, vaan aina totta toinen puoli. Huomaakohan se tämän hänen antaman esineen tässä mun pöydällä, on se kyl kans aina pimee, ei kukaan toinen ikinä tekisi mitään vastaavaa. Kaikki muuta vaan aina lipoo täällä sen ku kerkee. Kyllä olen hänelle palstalla kertonut että tykkään, tajuaa varmaan. On sillä kans kova pokka. Koskaan ei mainitse mistään salaisuudesta sanaakaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Voi myötähäpeä sentään... 🤦‍♀️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi myötähäpeä sentään... 🤦‍♀️

        Totuus ei pala tulessakaan hahhah )


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi myötähäpeä sentään... 🤦‍♀️

        Niin onneksi tämä sinun trollimiehen siteeraus ei herätä sitä


      • Anonyymi
        UUSI

        Ootko ollut vankilassa?


      • Anonyymi
        UUSI

        Oikeasti ? Mitä tarkoitat salaisuuksilla?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti ? Mitä tarkoitat salaisuuksilla?

        Jotakin pieniä salaisuuksia meillä on, ei niitä jaeta kenellekään eikä varsinkaan tänne. :)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti ? Mitä tarkoitat salaisuuksilla?

        Onko oikeasti järkevää ajankäyttöä pumpata teollavslyw mieheltä tietoa? Tulee mieleen että kysyjä on yhtä diudiu


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko ollut vankilassa?

        Yes on my own flesh cause i am more of a soul


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko ollut vankilassa?

        En isääni ja enoani olen kuulemma joskus äitin mukan käyny konnulla moikkaas


    • Anonyymi
      UUSI

      Riippuu siitä miten näytät tunteesi ja miten katsot, ehkä vähän varautuvasti..

    • Anonyymi
      UUSI

      Jos satun jossain näkemään, jota ei kyllä tuu tapahtumaan kysyn vain kuka maksaa sen 45euroa, sinä vai seuralainen...muuta en ihmisestä kaipaa, mulle pienikin raha on arvokkaampi kuin käärme jota oon syleillyt povellani. Ei oo ollut mukavaa saada kuulla olleensa vain pelinappula sairaassa kuviossa😒

      • Anonyymi
        UUSI

        Mikä ihmeen 45 euroa 🤣 kysy sitte rahaa kun toinen on velkaa isot säästöt


      • Anonyymi
        UUSI

        Niin on trololoomies, pääset vaikka jalkapallopeliim sitte


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on trololoomies, pääset vaikka jalkapallopeliim sitte

        En oo mies vaan nainen :D


    • Anonyymi
      UUSI

      Töissä kun tavataan, jatketaan samaa kissa hiiri leikkiä 😘 sille yhdelle 😌

      • Anonyymi
        UUSI

        Mitähän ne tuumais jos seuraavan kerran nappaisin halaukseen ja moiskauttaisin pusun poskelle 🙃


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän ne tuumais jos seuraavan kerran nappaisin halaukseen ja moiskauttaisin pusun poskelle 🙃

        Sitä odotellessa. Hyvää ajattelisin itsekin antaisin


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän ne tuumais jos seuraavan kerran nappaisin halaukseen ja moiskauttaisin pusun poskelle 🙃

        En pistäis vastaan 😘 /kommentin ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän ne tuumais jos seuraavan kerran nappaisin halaukseen ja moiskauttaisin pusun poskelle 🙃

        Saattasivat kattoo että mitäs helv… täällä tapahtuu, mitä te kaks?!? 🤭/kommentin ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattasivat kattoo että mitäs helv… täällä tapahtuu, mitä te kaks?!? 🤭/kommentin ap

        No, siinäpähän olisivat, mutta pitää kunnioittaa myös sitä mitä nainen ajattelisi. Kuitenkin työt työnä ja muut asiat vapaalla, mutta mieli tekisi niin kovin toteuttaa tuo 🙃


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No, siinäpähän olisivat, mutta pitää kunnioittaa myös sitä mitä nainen ajattelisi. Kuitenkin työt työnä ja muut asiat vapaalla, mutta mieli tekisi niin kovin toteuttaa tuo 🙃

        Tottakai pitää kunnioittaa myös omaa kumppania kun molemmilla semmoset on. Ja tottakai työ työnä, eihän sitä kuormasta syödä.. Oivoi, ne niin salaiset tunteet 😌🤭 /kommentin ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai pitää kunnioittaa myös omaa kumppania kun molemmilla semmoset on. Ja tottakai työ työnä, eihän sitä kuormasta syödä.. Oivoi, ne niin salaiset tunteet 😌🤭 /kommentin ap

        No nyt meni ohi kumppaniosuus.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä odotellessa. Hyvää ajattelisin itsekin antaisin

        Jos me kaksi ujoa uskallettaisiin edes vähän pikkusormia kietoa toisiinsa kun vierekkäin jossain seistään....🥺


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos me kaksi ujoa uskallettaisiin edes vähän pikkusormia kietoa toisiinsa kun vierekkäin jossain seistään....🥺

        No eihän me uskalleta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattasivat kattoo että mitäs helv… täällä tapahtuu, mitä te kaks?!? 🤭/kommentin ap

        No just toi, ai että olisikin herkullista jollekin sammaloituneelle nähdä toi.... todellakin mitä helv.... te kaksi :)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän me uskalleta

        Kyllä saisi ihmeitä tapahtua että uskallettaisi, surullista se. Kovasti silti tahtoisi mutta....


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän me uskalleta

        Kovin haluan uskaltaa ja vielä uskallan. Siitä se jännitys alkaisi häipymään, varma siitä....


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä saisi ihmeitä tapahtua että uskallettaisi, surullista se. Kovasti silti tahtoisi mutta....

        Mutta.. niin mikä on muttan syy 🤔


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta.. niin mikä on muttan syy 🤔

        Sen minäkin haluan tietää häneltä joka kirjoittelee väliin....


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta.. niin mikä on muttan syy 🤔

        No ei tullut syytä häneltä, mutta minä lupaan yrittää uskaltaa jos tässä tulevaisuudessa nähtäisiin useamminkin....🥺 Pikkusormi sitten silleen näkösälle 🙂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No, siinäpähän olisivat, mutta pitää kunnioittaa myös sitä mitä nainen ajattelisi. Kuitenkin työt työnä ja muut asiat vapaalla, mutta mieli tekisi niin kovin toteuttaa tuo 🙃

        ” No, siinäpähän olisivat, mutta pitää kunnioittaa myös sitä mitä nainen ajattelisi.” Tästä on hyvä lähteä prosessoimaan🙄


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ” No, siinäpähän olisivat, mutta pitää kunnioittaa myös sitä mitä nainen ajattelisi.” Tästä on hyvä lähteä prosessoimaan🙄

        Niin että voisin toteuttaa kahden kesken?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tullut syytä häneltä, mutta minä lupaan yrittää uskaltaa jos tässä tulevaisuudessa nähtäisiin useamminkin....🥺 Pikkusormi sitten silleen näkösälle 🙂

        Voi voi, jos olisit hän 🥰


    • Anonyymi
      UUSI

      Kai minä morotan vaan, ja jatkan matkaa kuin mitään. En anna vihjeitä että olisin täällä kirjoitellut.

      • Anonyymi
        UUSI

        No sepäs näppärää. -sivusta


      • Anonyymi
        UUSI

        Eikö tarkoitus ole täällä antaa vihjeitä ja toivoa että toinenkin olisi täällä lottovoiton tavoin antamassa omiaan? Silloinhan olisi helpompi lähestyä irl? sivu


      • Anonyymi
        UUSI

        Ei se haittaa ollenkaan, kyllä silti tiedän totuuden ja näen sen myös silmistäsi.
        Sielun peili nimittäin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tarkoitus ole täällä antaa vihjeitä ja toivoa että toinenkin olisi täällä lottovoiton tavoin antamassa omiaan? Silloinhan olisi helpompi lähestyä irl? sivu

        Ei todellakaan ole, on vaan kiusallisempaa. Koko mies punaisena sitten ja hikoilen kuin joku niagaran putous. 😳🙄😳😱

        Ehkä parempi kun vaan juoksen karkuun, enkä edes morota. ☹️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole, on vaan kiusallisempaa. Koko mies punaisena sitten ja hikoilen kuin joku niagaran putous. 😳🙄😳😱

        Ehkä parempi kun vaan juoksen karkuun, enkä edes morota. ☹️

        Kuulostaa minulta, mutta omassa tapauksessa jotenkin itselläni tuntuu että olisi helpompaa. Mulla on sellainen olo että meidät on tarkoitettu toisillemme. Mulla ton hermoilun ja jännittämisen tekee se että en ole varma hänen tunteista. sivu


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaa ollenkaan, kyllä silti tiedän totuuden ja näen sen myös silmistäsi.
        Sielun peili nimittäin.

        Tykkäätkö sinä minusta?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö sinä minusta?

        Kyllähän minä sinusta tykkään, kyllä sen jo tiedätkin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän minä sinusta tykkään, kyllä sen jo tiedätkin.

        Mistä te tiedätte puhuvanne juuri sille omalle kaivatullenne???


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa minulta, mutta omassa tapauksessa jotenkin itselläni tuntuu että olisi helpompaa. Mulla on sellainen olo että meidät on tarkoitettu toisillemme. Mulla ton hermoilun ja jännittämisen tekee se että en ole varma hänen tunteista. sivu

        No on se noin mutta edelleen luulen että joku kaunis päivä tapahtuu jotakin, jolloin ei enää vanhat lainalaisuudet merkitse mitään ja hyppäämme johonkin uuteen, vaikkakin vaan pieneksi hetkeksi...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä te tiedätte puhuvanne juuri sille omalle kaivatullenne???

        Jep mä kans mietin :D -sivusta


      • Anonyymi
        UUSI

        Näin mitä kirjoitit, mutta emme kommunikoi niin läheisesti, että voisin kysyä suoraan. Eli mikä neuvoksi?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep mä kans mietin :D -sivusta

        Minusta tämä teidän lapsenusko miehen feikkitrololoodialogeihin on vielä huvittavampaa kekeilyä


    • Anonyymi
      UUSI

      Oletku kuin ilmaa vain? Sekin on yksi mahdollisuus.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei helvetissäkään tota shittiä


    • Anonyymi
      UUSI

      Oletko valmis siinä paikassa asia yhteyteen?

      • Anonyymi
        UUSI

        Aina valmis kun partiolainen


    • Anonyymi
      UUSI

      Pukkaako kysymystä? Mitä kuuluu?

      • Anonyymi
        UUSI

        Muru on vielä kyselyiässä. Annetaan anteeksi sille.


      • Anonyymi
        UUSI

        Tota se tekee ku aika paikka on hukassa eli psykoosit tulilla!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tota se tekee ku aika paikka on hukassa eli psykoosit tulilla!

        Et sitten ymmärrä, että nämä tekstin kappalet ei itselläsi vaikuta kovin järkeviltä ja olevan oikeissa paikoissa


    • Anonyymi
      UUSI

      Niinmitähän tosiaan aiot tehdä?

    • Anonyymi
      UUSI

      Jäi kiinnostamaan

    • Anonyymi
      UUSI

      Tervehdin.. En vielä tiedä mitä muuta. Näkemiseen menee varmasti vielä aika kauan..

      • Anonyymi
        UUSI

        Ainaki pierasen, suhuna lasken, ku se miehenkipee akka on hajuetäisyydellä. Katson ihan viattomasti. Heh heh..Kyllä pimee muija, onkohan lääkitys kohillaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainaki pierasen, suhuna lasken, ku se miehenkipee akka on hajuetäisyydellä. Katson ihan viattomasti. Heh heh..Kyllä pimee muija, onkohan lääkitys kohillaan.

        Sinulla on tod kivan tuntuinen vendetta menossa, jatka samaan malliin👍


    • Anonyymi
      UUSI

      Jos tulee vastaan yksin ja sopivassa tilanteessa niin ensin katson että torjuuko minut jo katseellaan. Jos ei niin lähestyn tervehtien ja sanon että kiva nähdä. Mieheltä

    • Anonyymi
      UUSI

      Erään tutun solakan naisen kohdalla vetäytyisimme hieman sivummalle vaikka puiden ja pensaiden katveeseen suutelemaan jne. Sopiva paikka olisi sielläkin, missä viimeksi olemme nähneet. Rakennuksiakin on lähellä, siltaa ja junarataa. Mutta eipä ne lähikontaktiamme haittaisi...

    • Anonyymi
      UUSI

      Menen slaavikyykkyyn.

      • Anonyymi
        UUSI

        Se näyttää hyvältä...


      • Anonyymi
        UUSI

        🤣🤣🤣 haluan nähdä!


    • Anonyymi
      UUSI

      Jaarittelen jotain ympäripyöreää.

    • Anonyymi
      UUSI

      Epätodennäköistä, että koskaan nähdään enää, joten en suunnittele tuollaisia.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sama mulla. Tuskin näemme koskaan enää naisen kanssa. Minussa on jotain parantumattomasti hajalla, enkä siksi voi häntä kohdata.


    • Anonyymi
      UUSI

      Varmaan pyöritän vannetta kuten ennenkin tittitidididittitiidi you know, mutta ketä häntä pitäis siis nähdä, en nyt hoksaa

    • Anonyymi
      UUSI

      Varmasti otan asiallisen linjan, koska olen paljon tehnyt sen eteen, että meidän välillä asiat etenisivät. Yritän unohtaa sen miehen. ❤️‍🩹

    • Anonyymi
      UUSI

      Jos näen kauempaa, vaihdan kadunpuolta.
      Jos ihan kasvotusten tulee vastaan, käännän katseeni.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mitä muka tarvis tehdä yksin on ihan hyvä olla ei ole vieressä ainakaan sitä nalkuttajaa eikä varsinkaan sitä narsista vaatijaa joka ei itse mitään tee hyvä jos pukea itsensä osaa eikä ole ketään kelle olis tilivelvollinen menemisistään tai tulemisistaan ei tarvi edes yrittää tulla toimeen kenenkään muun kuin itsensä kanssa si jos ja kun tuntuu siltä että pillua tarvis ni eikö sitä ny tarvittaessa edelleen tänäpäivänä löydä baaristakin löys ainakin ennen vaikkei sitä sieltä edes hakenu

    • Anonyymi
      UUSI

      Aina voi yrittää jos on tunteita. Joku voi vielä yllättyä positiivisesti

    • Anonyymi
      UUSI

      Minulla on tähän vaan yksi sana: pippurisumute. m-m

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      310
      7041
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2154
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1591
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      26
      1403
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1113
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      989
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      833
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      47
      818
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe