Miehet ymmärtää naisia paremmin sen, että riippuvuuden vaihtaminen toiseen ei poista riippuvuutta. Kun vapautunut nainen ei näe että on vain vaihtanut riippuvuutensa miehestä rahaan.
Ja useimmiten riippuvuus on vaihtunut pahempaan, sillä miehellä sattuu olemaan joskus empatiaa ja moraalia, rahalla sitä ei ole.
Riippuvuudesta toiseen
12
222
Vastaukset
- Anonyymi
Maslown tarvehierarkia osoittaa että kaikilla ihmisillä on varsin samat tarpeet, ja jos joku niistä ja vajaaksi niin sitä sitten korvataan väärillä ja huonoilla vaihtoehdoilla.
- Anonyymi
Mutta vain Tampereella...
- Anonyymi
Minä minä ja mun oma napa ja Tampere
- Anonyymi
Monella naisella on riippuvuus mun siitintä kohtaan.
- Anonyymi
mutta sullahan riippu se siitin ei seiso ,,ei kelpaa.
- Anonyymi
antti lintaman yritti taas ei nää jutut mee läpi kuin vanhain kodissaa riippuvuuss sdp .
- Anonyymi
hahhahah ahhhah sdp..
- Anonyymi
Aloittaja yleistää ihmisiä sukupuolen mukaan. Vähintäänkin alkeellista ja sterotyyppistä ajattelua mutta se on selvää, että ilman toimeentuloa ja rahaa on vaikeampaa olla vapaampi.
- Anonyymi
Liika varallisuuskin aiheuttaa stressiä ja huolta ja vinoutunutta omakuvaa. Opin sen Aku Ankasta jo lapsena.
- Anonyymi
siis mikä riippuvuus on nyt vaihdetu mihin? mikä merkitys jos jossain nainen riippuvainen rahasta? mikä yhteys että joku riippuvuus vaihtuu johonkin mikä sisältää miehen, empatian ja moraalin mutta ei missään nimessä rahaa? mitä tässä yritetään viestittää?
- Anonyymi
Jokainen tässä maassa on riippuvainen rahasta. Tulee aika äkkiä esim. nälkä, jos ei ole yhtään rahaa.
- Anonyymi
Sukupuoliroolit haluttiin sekoittaa ja Sukupuoletkin meni sekaisin. Aika sekaisin on ihmisetkin kun he kuvittelevat että sekoittaminen ja sekoilu olisi hyvä asia.
Onhan se hullua kun totuutta ei saisi Ihmisille sanoa, ihmiset suuttuu siitä ja haluaa kostaa, turha kitistä että valhe ja harha lisääntyy jos valehtelu on se millä menestyy.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389