Olen tutustunut sosiaalisessa mediassa erääseen mieheen. Meillä olisi kiinnostusta seurustelun aloittamiseen, mutta emme voi. Neuroleptit edtävät seurustelemasta.
Ei seurustelua neurolepteissä
29
470
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyykö minun olla koko loppuelämäni yksin meuroleptien takia? Kohtuuton vaatimus.,
- Anonyymi
On tosi kivaa, kun menetin ihmissuhteen näiden pakkolääkkeiden takia.
- Anonyymi
Sen verran moni neuroleptien käyttäjä seukkaa, että en ole ihan varma estääkö ne yksistään seukkaamisen.
- Anonyymi
Minäkin tiedän, että monet neuroleptejä käyttävät seurustelevat, jotkut jopa naimisissa.
On myös pariskuntia, joissa molemmat käyttävät noita lääkkeitä.
Ei se ole mikään este seurustelulle, jos käyttää lääkkeitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin tiedän, että monet neuroleptejä käyttävät seurustelevat, jotkut jopa naimisissa.
Ei se ole mikään este seurustelulle, jos käyttää lääkkeitä.Kyllä se minun tapauksessa oli este. Olen jäykkä kuin aidanseiväs. Joten yksin jäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se minun tapauksessa oli este. Olen jäykkä kuin aidanseiväs. Joten yksin jäin.
Kukaan ei halua seurustella kenenkään kanssa, kun lääkkeet tappavat tunteet, myös seksuaaliset. Kuka sellaista jaksaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei halua seurustella kenenkään kanssa, kun lääkkeet tappavat tunteet, myös seksuaaliset. Kuka sellaista jaksaa?
Nuorena aikuisena itsekin käytin neuroleptejä ja seurustelin.
Tosin elämäntyyli oli sekavaa, niin pari suhdetta oli mitä oli, mutta ei niihin lääkkeet erityisemmin vaikuttanut, lähinnä kaikki muu sekoilu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No varmaan ne jaksaa jotka seukkaa.
Ei kai siitä sen monimutkasempaa tarvitse väkisin tehdä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No varmaan ne jaksaa jotka seukkaa.
Ei kai siitä sen monimutkasempaa tarvitse väkisin tehdä.En minä sinakaan seurustelisi neuroleptejä käyttävän kanssa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä sinakaan seurustelisi neuroleptejä käyttävän kanssa..
Niin no jokainenhan saa itse valita, kenen kanssa seurustelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole mikään este seurustelulle, jos käyttää lääkkeitä.Sille seukkaamiselle pitää olla kummankin neurolepteissä. Kukaan normaali ilman neuroleptejä ei seukkaa neuroleptejä käyttävän kanssa. Se on fakta, koska seukkaamisesta ei tule mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorena aikuisena itsekin käytin neuroleptejä ja seurustelin.
Tosin elämäntyyli oli sekavaa, niin pari suhdetta oli mitä oli, mutta ei niihin lääkkeet erityisemmin vaikuttanut, lähinnä kaikki muu sekoilu.Minä en sekoile, mutta olen jätkkä kuin aidan seiväs. En pysty edes päätä kääntämään. Seurustelusta ei tule mitään. Hautaan asti vain yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sille seukkaamiselle pitää olla kummankin neurolepteissä. Kukaan normaali ilman neuroleptejä ei seukkaa neuroleptejä käyttävän kanssa. Se on fakta, koska seukkaamisesta ei tule mitään.
On vähän siitäkin kiinni, mikä ylipäänsä on kokonaistilanne. Onko lääkkeitä käyttävä millaisessa kunnossa/voinnissa, ja onko lääkitystä pieni määrä vai isompi.
Pienellä lääkityksellä ei ole niin isoja haittoja kaikille.
- Anonyymi
Etsu joku samallainen mielenterveys seko niin ei haittaa kumpastakaan.
- Anonyymi
Ei kiinnosta mielenterveyssekot. Tässä injektiossa ei pysty edes liikkumaan. Päivät kuluvat maaten sängyssä.,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta mielenterveyssekot. Tässä injektiossa ei pysty edes liikkumaan. Päivät kuluvat maaten sängyssä.,
Voisiko siihen makaamiseen liittyä jotain muutakin, kuin se injektio ?
Tunnen muutamia ihmisiä, jotka ovat piikkilääkkeellä ja elävät suhteellisen normaalia elämää, pari kaveria käy töissäkin.
Minkälainen sinun mieliala on, miksi vain makaat ? Onko syy jotenkin vain fyysinen jalat ei toimi, tms. ?
Olen aikoinaan ollut psykiatrisissa sairaaloissa, palvelukodeissa, ym. Ja hyvin harvan ihmisen ovat lääkkeet lamanneet täysin liikuntakyvyttömäksi.
Monet ovat jääneet makaamaan vain sen takia, kun mikään ei huvita, mikään ei kiinnosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko siihen makaamiseen liittyä jotain muutakin, kuin se injektio ?
Tunnen muutamia ihmisiä, jotka ovat piikkilääkkeellä ja elävät suhteellisen normaalia elämää, pari kaveria käy töissäkin.
Minkälainen sinun mieliala on, miksi vain makaat ? Onko syy jotenkin vain fyysinen jalat ei toimi, tms. ?
Olen aikoinaan ollut psykiatrisissa sairaaloissa, palvelukodeissa, ym. Ja hyvin harvan ihmisen ovat lääkkeet lamanneet täysin liikuntakyvyttömäksi.
Monet ovat jääneet makaamaan vain sen takia, kun mikään ei huvita, mikään ei kiinnosta.Minua kyllä kiinnostaa moni asia elämässä. Ennhaluaisibmaata sängyssä. Mutta neuroleptit lamauttavat ja tekevät aivan jäykäksi. Makaannpäivät pitkät sängyssä vastentahtoisesti. Mutta muuta en voi. Olen ollut tässä tilassa vuodesta 2009 asti. Ja olen hautaan asti, jos minua ei päästetä pois tästä injektiosta. Normaaliin elämään en pysty. En pysty liikkumaan yhdessäkään neuroleptissä. Kokeiltu on monia. Ei kai auta muu kuin luovuttaa, ja hyväksyä kohtalonsa. Elän eristäytyneenä sängyssä maaten. Tilaan netin kautta kotiin kaiken. Ihmissuhteita on hyvin vähän. Ystäviä ei ole. Vain viranomaiset käyvät piikittämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua kyllä kiinnostaa moni asia elämässä. Ennhaluaisibmaata sängyssä. Mutta neuroleptit lamauttavat ja tekevät aivan jäykäksi. Makaannpäivät pitkät sängyssä vastentahtoisesti. Mutta muuta en voi. Olen ollut tässä tilassa vuodesta 2009 asti. Ja olen hautaan asti, jos minua ei päästetä pois tästä injektiosta. Normaaliin elämään en pysty. En pysty liikkumaan yhdessäkään neuroleptissä. Kokeiltu on monia. Ei kai auta muu kuin luovuttaa, ja hyväksyä kohtalonsa. Elän eristäytyneenä sängyssä maaten. Tilaan netin kautta kotiin kaiken. Ihmissuhteita on hyvin vähän. Ystäviä ei ole. Vain viranomaiset käyvät piikittämässä.
Mitä tarkoitat viranomaisilla ? Ei poliisit ainakaan käy piikittämässä yhtään ketään.
Hoitajat taas eivät ole viranomaisia.
Jos lääke aiheuttaa ihmiselle sen, ettei hän kykene sängystä nousemaan, niin kyllä siihen on lääkäreiden puututtava. Ei ketään voi lamaannuttaa sänkynsä vangiksi.
Mainitset luovuttamisen ja kohtalon hyväksymisen, siinä on edelleen jokin ristiriita, josko pääsisit sängystä ylös tahdon voimalla.
Jos olisit jo luovuttanut ja tyytynyt kohtaloosi, et olisi enää kirjoittanut tuolla tavalla.
Keskustelepa lääkäreiden kanssa, ihan varmasti tilanteellesi voi vielä tehdä jotain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat viranomaisilla ? Ei poliisit ainakaan käy piikittämässä yhtään ketään.
Hoitajat taas eivät ole viranomaisia.
Jos lääke aiheuttaa ihmiselle sen, ettei hän kykene sängystä nousemaan, niin kyllä siihen on lääkäreiden puututtava. Ei ketään voi lamaannuttaa sänkynsä vangiksi.
Mainitset luovuttamisen ja kohtalon hyväksymisen, siinä on edelleen jokin ristiriita, josko pääsisit sängystä ylös tahdon voimalla.
Jos olisit jo luovuttanut ja tyytynyt kohtaloosi, et olisi enää kirjoittanut tuolla tavalla.
Keskustelepa lääkäreiden kanssa, ihan varmasti tilanteellesi voi vielä tehdä jotain.Olen puhunut vuodesta toiseen lääkäreille ja hoitajille tilanteestani, mutta he eivät ota kuuleviin korviin tilannettani. Olen sitä mieltä, että lääkitykseni pitäisi lopettaa. Vastaus on aina sama, loppuelämän. Kuulostanko sekopäiseltä? En ole sitä, eikä minulla ole harhoja, joten läkitys pitäisi purkaa vähitellen. Ongelma on se, että näitä lääkkeitä ei pysty itse purkamaan, eikä varsinkaan injektiota. Viranomaiset ovat hoitajia, jotka käyvät piikittämässä minua kotonani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen puhunut vuodesta toiseen lääkäreille ja hoitajille tilanteestani, mutta he eivät ota kuuleviin korviin tilannettani. Olen sitä mieltä, että lääkitykseni pitäisi lopettaa. Vastaus on aina sama, loppuelämän. Kuulostanko sekopäiseltä? En ole sitä, eikä minulla ole harhoja, joten läkitys pitäisi purkaa vähitellen. Ongelma on se, että näitä lääkkeitä ei pysty itse purkamaan, eikä varsinkaan injektiota. Viranomaiset ovat hoitajia, jotka käyvät piikittämässä minua kotonani.
Tulevatko ne lääkärit ja hoitajat aina käymään kotonasi, jos et itse pääse liikkumaan ?
Tietävätkö he oikeasti, että makaat vain sängyssä, etkä liiku missään ?
Vai käytkö itse lääkärin vastaanotolla ?
Joku tuossa edelleen tuntuu oudolta.
Toistan taas, ettei lääkärien tarkoitus ole lääkitä ihmistä elämään vuoteessaan. Etenkin jos muuten on vielä siinä kunnossa, että elämästä jotakin tulisi.
Silloin olisi jo laitospaikka ajankohtainen, jos ei muuhun pysty kuin makaamiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen puhunut vuodesta toiseen lääkäreille ja hoitajille tilanteestani, mutta he eivät ota kuuleviin korviin tilannettani. Olen sitä mieltä, että lääkitykseni pitäisi lopettaa. Vastaus on aina sama, loppuelämän. Kuulostanko sekopäiseltä? En ole sitä, eikä minulla ole harhoja, joten läkitys pitäisi purkaa vähitellen. Ongelma on se, että näitä lääkkeitä ei pysty itse purkamaan, eikä varsinkaan injektiota. Viranomaiset ovat hoitajia, jotka käyvät piikittämässä minua kotonani.
injektiot kannattaa vaihtaa tabletteihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa neuvoisin itsekin, mutta vaihtaminen voi olla vaikeaa, jos lääkärit eivät suostu siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulevatko ne lääkärit ja hoitajat aina käymään kotonasi, jos et itse pääse liikkumaan ?
Tietävätkö he oikeasti, että makaat vain sängyssä, etkä liiku missään ?
Vai käytkö itse lääkärin vastaanotolla ?
Joku tuossa edelleen tuntuu oudolta.
Toistan taas, ettei lääkärien tarkoitus ole lääkitä ihmistä elämään vuoteessaan. Etenkin jos muuten on vielä siinä kunnossa, että elämästä jotakin tulisi.
Silloin olisi jo laitospaikka ajankohtainen, jos ei muuhun pysty kuin makaamiseen.Tulevat kotiin piikittämään. Ja tietävät, että en pysty liikkumaan lamauttavan lääkityksen takia. Ja makaan suurimman osan päivästä. Ei se heitä kiinnosta eikä liikuta. Pois ei lääkkeestä päästetä. Olen asuntoni ja sänkyni vanki ollut viisitoista vuotta. Kuolema vapauttaa. Raukkamaista onnyrittää vetää liikkeelle, kun itse piikittävät liikuntakyvyttömäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkärit eivät suostu, koska olen yrittänyt lopettaa tabletit monta kertaa.
- Anonyymi
Ihan sama mitä lääkkeitä ihminen syö, mutta kun on kerran päässyt eroon todella sairaasta ihmisestä, niin ei koskaan enää samanlaista.
- Anonyymi
Ei kukaan haluaisi seurustella minun kanssa, koska antipsykootit tekevät minusta henkisesti hitaan ja minun tunne-elämäni on latistunut ja muuttunut täysin tasaiseksi. Olen myös lihonut yli 20 kg yhden vuoden aikana entisen lääkitykseni takia, mutta en ole pystynyt laihduttamaan vaikka lääkitykseni vaihdettiin. Mutta lihominen loppui onneksi.
- Anonyymi
Sama minulla. Eikä kukaan asuntonsa ja vuoteensa vanki kiinnosta. Netti on ainoa seurustelumioto. Kuka sellaista haluaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama minulla. Eikä kukaan asuntonsa ja vuoteensa vanki kiinnosta. Netti on ainoa seurustelumioto. Kuka sellaista haluaa?
Ihmisellä on kuitenkin se valta, että minne hän siellä netissä menee. Meneekö suomi kaksneljään kilpaa voivottelemaan siitä, että ei pääse sängystä ylös, vai mneekö jonnekkin positiiviselle saitille jossa ihmiset oikeasti yrittää päästä sängystä ylös.
Niin makaa kuin petaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisellä on kuitenkin se valta, että minne hän siellä netissä menee. Meneekö suomi kaksneljään kilpaa voivottelemaan siitä, että ei pääse sängystä ylös, vai mneekö jonnekkin positiiviselle saitille jossa ihmiset oikeasti yrittää päästä sängystä ylös.
Niin makaa kuin petaa.Taisit lukea huonosti kirjoitukseni. Minulla on lamauttava hermomyrkky lääkkeenä. Siksi en pysty liikkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983