Muistatteko?

Anonyymi-ap

Muistatteko mikä tapahtumaketju käynnistyi 1.1.2012?

Vihje: Tapahtumaketjun seurauksina on ollut tähän asti mm. Pohjolan Liikenteen pikavuorojen haaksirikko, Länsilinjojen ja Savonlinjan kaukoliikenteiden vakava näivettyminen, Paunun massiiviset tappiot kilpailutuksissa, alkoholisoituminen ja lopullinen haaksirikko, sekä nyt viimeisimpänä Vainion Liikenteen ja sen johtajan nöyryytys.

30

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laurin Kuningastie alkoi 1.1.2012.

      • Anonyymi

        Laurin Kuningastie alkoi 1.1.2012, ja katkesi katkerasti 3.10.2022.


    • Anonyymi

      OnniBusin Riemumarssi alkoi 1.1.2012.

      • Anonyymi

        Eipä tuo kulku ihan "riemumarssi" ollut, paljon ankaria taisteluja mm. Porissa, Tampereella, Jyväskylässä, Turussa, Helsingissä Kampissa ja Kiasmalla...

        Mutta totta on että kaikista noista taistoista Ob toki otti riemuvoitot ja nöyryytti vastustajiansa mennen tullen...

        🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo kulku ihan "riemumarssi" ollut, paljon ankaria taisteluja mm. Porissa, Tampereella, Jyväskylässä, Turussa, Helsingissä Kampissa ja Kiasmalla...

        Mutta totta on että kaikista noista taistoista Ob toki otti riemuvoitot ja nöyryytti vastustajiansa mennen tullen...

        🤣

        Ankaraa taistelua kyllä mutta lopputulos erinomainen. Paronit suossa


    • Anonyymi

      Onnibussin via dolorosa on ollut kaukana riemusaattueesta. Useampaan kertaan melkein konkurssi, viime hetkellä joku laupias on pelastanut. Pekka ja Lauri eivät koskaan nähneet itsessään mitään vikaa, vaan aina syyllinen löytyi jostakin muualta omiin epäonnistumisiin. Tällä hetkellä molemmat ovat poistuneet toimialalta nololla ja nöyryyttävällä tavalla. On hyvä, että tuollaiset henkilöt eivät ole olleet johtamassa koko maata. Tällaisten "johtajien" vetämänä Suomi olisi ajautunut afrikkalaisten banaanivaltioiden kanssa samaan sarjaan taloudesta puhuttaessa.

      • Anonyymi

        Pekka valloittaa parhaillaan Afrikan bussimarkkinaa. Myös Suomen Lähijunat alkaa pikapuoliin valloittaa kotoista raidemarkkinaa. Onnibus jo onkin valloittanut Suomen kaukobussimarkkinan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekka valloittaa parhaillaan Afrikan bussimarkkinaa. Myös Suomen Lähijunat alkaa pikapuoliin valloittaa kotoista raidemarkkinaa. Onnibus jo onkin valloittanut Suomen kaukobussimarkkinan.

        Näinpä, pyhä Lauri valloittaa Suomen tavaraliikenteen raiteilla, pyhä Pekka valloittaa Suomen henkilöliikenteen raiteilla. Lauri on ylistetty liikennenero, ja Pekka hänen opetuslapsensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekka valloittaa parhaillaan Afrikan bussimarkkinaa. Myös Suomen Lähijunat alkaa pikapuoliin valloittaa kotoista raidemarkkinaa. Onnibus jo onkin valloittanut Suomen kaukobussimarkkinan.

        Onnibus on kuollut ja kuopattu. Kyllä se on Koivisto, joka hoitaa liikenteen. Tai oikeastaan Cap Man, jonka omistuksen suuri ja mahtava Koivistokin ajautui kun luotti liikaa Laurin höpö-höpö -puheisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnibus on kuollut ja kuopattu. Kyllä se on Koivisto, joka hoitaa liikenteen. Tai oikeastaan Cap Man, jonka omistuksen suuri ja mahtava Koivistokin ajautui kun luotti liikaa Laurin höpö-höpö -puheisiin.

        KA on sähköbussiliikenteen edelläkävijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekka valloittaa parhaillaan Afrikan bussimarkkinaa. Myös Suomen Lähijunat alkaa pikapuoliin valloittaa kotoista raidemarkkinaa. Onnibus jo onkin valloittanut Suomen kaukobussimarkkinan.

        Jos muistan oikein, niin tämä Suomen Lähijunat on painostanut kuntia maksamaan sille, jotta se voisi aloittaa junaoperaattori-leikkinsä, veronmaksajien rahoilla tietysti.


    • Anonyymi

      Pyhän Nimen kirkastuminen käynnistyi

    • Anonyymi

      LAURI ON SUVEREENI KUNINGAS 👑✌️

      • Anonyymi

        👑👑👑👑👑
        👑 LAURI 👑
        👑👑👑👑👑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👑👑👑👑👑
        👑 LAURI 👑
        👑👑👑👑👑

        👑👑👑👑👑
        👑 LAURI 👑
        👑👑👑👑👑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👑👑👑👑👑
        👑 LAURI 👑
        👑👑👑👑👑

        KIITTÄKÄÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIITTÄKÄÄ!

        KUNINGASTA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KUNINGASTA!

        Kuninkaita on Suomessa 288, joten voisitko tarkentaa kenelle pitäisi kiitokset laittaa.


    • Anonyymi

      "nyt viimeisimpänä Vainion Liikenteen ja sen johtajan nöyryytys."

      Aika omituinen "nöyryytys", taitaa vaan olla potkut saaneen kuljettajan katkeraa kateutta.

      "Vainion Liikenteen toimitusjohtaja Matti Vainio siirtyy Koiviston Auton palvelukseen Koiviston Auto Lännen toimitusjohtajaksi sekä uuteen konsernin pikavuoroliikenteen operatiivisen johtajan tehtävään."

      • Anonyymi

        Koivisto siis joutui "ostamaan" kilpailijan omaan leiriinsä. Tarvittiin henkilö, joka pystyy tällaista tivolia pyörittämään. Jotakin tämäkin kertoo Koiviston kaukoliikenteen tilanteesta. Toinen syy saattaa liittyä kalustoon. Kaikkien tiedossa on, että Vainion kalusto on kunnoltaan huippuluokkaa. Koivistolla on pula kalustosta määrällisesti ja osa on myös luokattoman huonossa kunnossa. Vainiolta siis ostettiin toimivia autoja. Vastaava asia oli yksi syy myös siihen, että Koivisto oli valmis maksamaan Paunusta selvästi enemmän kuin muut ostajakandidaatit. Tämä kaikki on kuitenkin pelkkää tekohengitystä Koiviston näkökulmasta, mutta taas päästään hetki eteen päin. Suuremmat muutokset ovat vasta edessä päin.


      • Anonyymi

        Matin työ on suojatyö, johon Koivisto säälistä suostui kaupan ehtona. Matti odottaa siinä vain eläköitymistä ja loput sukulaiset tynkä-Vainiolla jota Koivisto säälistä pönkittää hetken. Kun viimeinenkin sieltä on eläköitynyt loppuu tynkä-Vainion tarina siihen.

        Kun vaan muistellaan Matin tekoja ja varsinkin puheita Onnibussista 2012 kieppeillä niin selvää on rettä hänen firmansa joutuminen Onnibussin/KA:n kitaan on megalomaaninen nöyryytys. Kuinka väärässä hän 2012 olikaan! Kuinka houkka hän 2012 olikaan! Ja nyt lopulta kuitenkin onkin itse pilkkaamansa "päällystakin" suojissa suojatöissä odottamassa eläköitymistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matin työ on suojatyö, johon Koivisto säälistä suostui kaupan ehtona. Matti odottaa siinä vain eläköitymistä ja loput sukulaiset tynkä-Vainiolla jota Koivisto säälistä pönkittää hetken. Kun viimeinenkin sieltä on eläköitynyt loppuu tynkä-Vainion tarina siihen.

        Kun vaan muistellaan Matin tekoja ja varsinkin puheita Onnibussista 2012 kieppeillä niin selvää on rettä hänen firmansa joutuminen Onnibussin/KA:n kitaan on megalomaaninen nöyryytys. Kuinka väärässä hän 2012 olikaan! Kuinka houkka hän 2012 olikaan! Ja nyt lopulta kuitenkin onkin itse pilkkaamansa "päällystakin" suojissa suojatöissä odottamassa eläköitymistä!

        Nöyryytystä korostaa sekin että KA Länsihän on entinen Satakunnan Liikenne jota johti Lauri! Matti siis jatkaa "ihailemansa" Laurin työtä! Varmasti Koivistolla onkin varmistettu ettei Matti pääse pilaamaan Laurin työn hedelmiä. Onko peräti niin että palkka juoksee mutta käytännössä KA Länttä johtaakin joku muu joka on uskollinen laurilaisille periaatteille, kuten Joona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nöyryytystä korostaa sekin että KA Länsihän on entinen Satakunnan Liikenne jota johti Lauri! Matti siis jatkaa "ihailemansa" Laurin työtä! Varmasti Koivistolla onkin varmistettu ettei Matti pääse pilaamaan Laurin työn hedelmiä. Onko peräti niin että palkka juoksee mutta käytännössä KA Länttä johtaakin joku muu joka on uskollinen laurilaisille periaatteille, kuten Joona?

        Juuri näin. Joona ja Petteri johtavat. Masa juo kahvia ja pitää aamukampaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Joona ja Petteri johtavat. Masa juo kahvia ja pitää aamukampaa.

        Voi pojat teitä. Varmasti olisitte onnellisempia, jos olisitte kelvanneet edelleen kuljettajiksi,
        mutta onhan tuo katkera kirjoittelu sentään jotakin ajankulua päivärahan tuloa odotellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nöyryytystä korostaa sekin että KA Länsihän on entinen Satakunnan Liikenne jota johti Lauri! Matti siis jatkaa "ihailemansa" Laurin työtä! Varmasti Koivistolla onkin varmistettu ettei Matti pääse pilaamaan Laurin työn hedelmiä. Onko peräti niin että palkka juoksee mutta käytännössä KA Länttä johtaakin joku muu joka on uskollinen laurilaisille periaatteille, kuten Joona?

        Miten väärässä voivatkaan katkeroituneet, vihansa sokaisemat tyhjätaskut olla. Lauri ajoi KA:n konkurssin partaalle, Cap Man pelasti. Lauri sai vielä tilaisuuden (suojatyöpaikan), mutta PirTilin täydellisesti mönkään mennyt kauppa oli Cap Manille viimeinen niitti. Lauri sai monoa ja kovaa! Tämä oli iso nöyryytys hänelle itselleen ja näyttäisi olevan vielä kovempi pala hänen täällä kirjoitteleville kavereilleen.

        Nyt Cap Manissa rahoituksesta vastaavat henkilöt ovat huomanneet, että linjan on pakko muuttua. Tämän vuoksi on ollut pakko ostaa mm. osa Paunun ja Vainion liiketoiminnoista, kaikesta päätellen ihan hyvään hintaan. Laurin oppien aika on konsernissa lopullisesti ohi. Hän voi keskittyä tavarajunien lastaamiseen.

        Satuin saamaan Vainion viimeiset tilinpäätöstiedot käsiini, eikä niiden perusteella todellakaan ollut mitään tarvetta yrityksen myynnille. Velat ovat pienentyneet huomattavasti muutamassa vuodessa ja kannattavuuskin on ollut plussalla.


    • Anonyymi

      Kyllä elämä oli silloin helpompaa

    • Anonyymi

      Silloin kaikki tahot ylistivät Pekkaa ja Lauria (poislukien paronit ja paronimieliset jotka saivat paskahalvauksen)!

      • Anonyymi

        Muistan elävästi kuinka jotkin paronien kuskit pilkkasivat Tampereen asemalla matkustajienkin kuullen Onnibussia. Röhönaurua ja hävytöntä nimittelyä kun Onnibussin Bova saapui laituriin. Nyt nauru on vaihtunut itkuksi. Mies tulee räkänokastakin vaan ei Onnibussille naurajasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan elävästi kuinka jotkin paronien kuskit pilkkasivat Tampereen asemalla matkustajienkin kuullen Onnibussia. Röhönaurua ja hävytöntä nimittelyä kun Onnibussin Bova saapui laituriin. Nyt nauru on vaihtunut itkuksi. Mies tulee räkänokastakin vaan ei Onnibussille naurajasta.

        Näemmekö joskus sen päivän, että Kimmosta ja Harrista kasvaa mies? Olen melko varma, että emme sitä päivää näe, vaan lapsellinen kiukuttelu jatkuu katkeraan loppuun asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näemmekö joskus sen päivän, että Kimmosta ja Harrista kasvaa mies? Olen melko varma, että emme sitä päivää näe, vaan lapsellinen kiukuttelu jatkuu katkeraan loppuun asti.

        kun onibussin historiikki tulee sen tahtoo lukra kaikki


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

      Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      58
      7857
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

      Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      67
      5941
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

      Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      72
      5446
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      51
      5323
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

      eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      109
      4657
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

      Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      110
      2379
    7. Ei välimatka meitä erottanut

      Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      4
      1261
    8. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

      Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      5
      1213
    9. Kohta taas mesikämmeneen

      Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      40
      1067
    10. Olin ihan varma että sä olet se oikea

      Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko
      Ikävä
      47
      1042
    Aihe