Minulla on skitsofrenia dg, mutta niinkuin hoitajat sanoo, olen paljon muutakin diagnoosini. Minun tapauksessa se muu ei ole mitään positiivista. Koko elämän olen mokannut kaikessa ja maine on sen mukainen. Monet ihmiset vihaavat minua tai ainakin halveksivat. Maineeni on kiirinyt joka puolelle, ei siinä yksi skitsofrenia dg paljoa paina. Minun pitää elää erakkona loppuelämäni. Se on vähän surullista.
Voisikin vain piiloutua diagnoosin taakse
Anonyymi-ap
1
113
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen mokaa joskus.
Miten pahasti olet muka mokannut, että ihmiset vihaisivat sinua ?
Mielen ongelmiin kuuluu aika usein sellainen, että syyttelee jostain itseään ja epäilee muita, muiden ajattelevan, vihaavan, tai mitä ikinä sairasta itseään kohtaan.
Harvoin se todellisuudessa niin menee.
Muut unohtavat sinun/minun mokat hyvinkin nopeasti, ei siinä mikään maine kärsi.
Omat mokat jää enemmänkin ainoastaan omaan mieleen painamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v37519Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3832018Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2681705Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku291663Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2921375- 741124
- 731053
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61809- 47796
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25749