Vaarallinen suunta

Anonyymi-ap

25

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pulipäitä, hakaristejä ja maihinnousukenkiä...

      • Anonyymi

        Ikävä kun Diktaattori Vladimir Putinia tuetaan. Mm. Vihreä Tarja Gronberb on tänäkin vuonna osallistunut Putinia tukevaan kokoukseen Venäjällä.


    • Anonyymi

      Rantanen ei ole huolissaan?

      • Anonyymi

        Rantanen on sokea akka.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ei nuoriso osaa yksin järjestäytyä tai toimia tai saati kerätä rahoitusta. KUKA HEIITÄ TUKEE? ei kai vain Kärkkäinen?

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasut tukee terrorismia.
        https://yle.fi/a/3-12133334

        Jahas, persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen rotuopin julistaja vaihteeksi demuja lahtaa.


    • Anonyymi

      Jahas, persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen rotuopin julistaja vaihteeksi natseja jahtaa..🥱🥱

      • Anonyymi

        Ylimielistä.
        Minun,mielestäni
        Perussuomalaisten.
        Johto.Henkilö-
        kohtaisia.Ristiriitoja.
        Täytyy.Olla,joko.Lähei-
        sisä.Ihmisuhteissa.
        Ehkä,Psyyke.Toipunut.
        Vaaleista.Jos.Väittää.
        Että.Politikkaan.Ei.
        Kuulu.Empatia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylimielistä.
        Minun,mielestäni
        Perussuomalaisten.
        Johto.Henkilö-
        kohtaisia.Ristiriitoja.
        Täytyy.Olla,joko.Lähei-
        sisä.Ihmisuhteissa.
        Ehkä,Psyyke.Toipunut.
        Vaaleista.Jos.Väittää.
        Että.Politikkaan.Ei.
        Kuulu.Empatia..

        Entä talous, velka ja korot, lisää velkaa ruokitaan terroristit ja ääriliikkeet, hamas-isis-äärimusut, ei eu ransakaiset meidän köyhiä/sairaita ruoki.
        https://yle.fi/a/74-20082794


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä talous, velka ja korot, lisää velkaa ruokitaan terroristit ja ääriliikkeet, hamas-isis-äärimusut, ei eu ransakaiset meidän köyhiä/sairaita ruoki.
        https://yle.fi/a/74-20082794

        Terroristeilleko Purra ottaa velkaa?


    • Anonyymi

      kyllä ennen oli enemmän

    • Anonyymi

      syy ja seuraus imbesilli , perustanko demokraattien vastaisen järjestön , otan riveihin kaiken värisiä 🙂 jahtaamme vain sosialisteja ja liberaaleja

    • Anonyymi

      Mitä ryhmiä, näytä edes yksi

      • Anonyymi

        Persut on yksi haittaryhmä, joka innoittaa tarkoituksellisesti äriaineksia. Persuja noissa äriliikkeissä on ollutkin natsahtelemassa, puheita pitämässä ja hakaristejä heiluttelemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on yksi haittaryhmä, joka innoittaa tarkoituksellisesti äriaineksia. Persuja noissa äriliikkeissä on ollutkin natsahtelemassa, puheita pitämässä ja hakaristejä heiluttelemassa.

        Jos persut ovat natseja kuten väität, miksi sinä persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen niitä sitten vainoat ja maalitat suoli24:lla 24/7?? Kysymys mihin sinulta äärivasemmistolaiselta rotuoppia julistavalta mamuhalaajalta ei saa koskaan vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos persut ovat natseja kuten väität, miksi sinä persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen niitä sitten vainoat ja maalitat suoli24:lla 24/7?? Kysymys mihin sinulta äärivasemmistolaiselta rotuoppia julistavalta mamuhalaajalta ei saa koskaan vastausta.

        Persuista pihalle potkitun, sinimustia fanittavan ap:n kanssa väittely on sama kuin yrittäisi pelata shakkia pulun kanssa: Se kaataa nappulat, paskoo pitkin lautaa ja lopuksi vielä lentää laumansa luokse ja väittää voittaneensa.

        Poistettuaan sitä ennen ylläpidon suojista viestit joissa hänelle s24 ammattitrollille fiksummat lyö jauhot suuhun,,,🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on yksi haittaryhmä, joka innoittaa tarkoituksellisesti äriaineksia. Persuja noissa äriliikkeissä on ollutkin natsahtelemassa, puheita pitämässä ja hakaristejä heiluttelemassa.

        Onneksi tuomiot alaikäisten yllyttämisestä rikoksiin kovenevat.


      • Anonyymi

        Suomen Sisun nuorijärjestö Akseli Pojat, ovat entisiä ampumaleiriltä tuttuja persunuoria.


    • Anonyymi

      Jos perheen nuori alkaa harjoitella kamppailulajeja, kannattaa ottaa selvää treenien järjestäjästä. Maahan on sanomalehtijutun mukaan perustettu Active Club -nimisiä treenipaikkoja, joissa on toiminnan taustalla äärioikeistolainen ideologia.

    • Anonyymi

      Voi ei enää lisää aivottomia Kokoomuksen äänestäjiä.

    • Anonyymi

      Persuminusterit eivät kykene kommentoimaan tätä. Jauhavat vain jengeistä tajuamatta että ovat itse pahin jengi.

      • Anonyymi

        PS on liivijengien poliittinen siipi.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe