🥰👟🐦 suutuksissa mulle. Se ei enää säksätä talon katolla. Toivottavasti ei ole se lintu, joka söi mun kenkiä sisältävästä muovikassista pohjan pois sillä aikaa kun vein tavaroita sisälle tänne tullessani. Kassista puuttui lautasen kokoinen pala. Sellainen voi tukkia pienen eläimen suoliston kun se ei sula ollenkaan.
Täällä on paljon enemmän tekemistä päivän rutiineissa kuin kotona. Polku biojäteastialle on niitetty ja seuraavaksi pitää tehdä polttopuita joilla saa saunan padassa olevan veden lämmitettyä iltapesua ja tiskejä varten. Ajattelin kastella marjapensaatkin. Tulee sitten isompia karviaisia.
Lintupöntössä pesinyt lintu ei enää ole
3
137
Vastaukset
- Anonyymi
Onko punkkeja? Niiden vuoksi kannattaa leikata nurmikko lyhyeksi jos niitä esiintyy. Itse pidän villiintyneestä luonnosta ja pihoista mutta ne punkit ovat kyllä maanvaiva. Niitä on muistaakseni parikin lajia. Punkkipeitto voisi olla keino testata löytyykö niitä omalta tontilta. Sehän on sellainen valkoinen lakana mitä vedetään pitkin nurmialueita, joihin punkit sitten kiinnittyvät jos niitä on läsnä. Klapikone lienee kätevä ja turvallisempi kuin kirves. Kirveen kanssa huhkiessa saa toisaalta liikuntaa.
On täällä punkkeja, varmaan tipahtaneet kauriiden turkeista. Kettu ja jänis saattaa ehkä niitä myös kuljettaa ja metsäsika. Viime kesänä näin punkkeja just tuolla biojäteastialle menevällä reitillä. Ne oli kiivenneet heinänkorsille vaanimaan ohikulkijoita. Koiran kanssa käveltiinkin lyhyellä nurmikolla ja mulla yleensä pitkikset jalassa kun siivosin pihaa pidempien korsien puolella.
Mulla on nyt tilatut valmiiksi pienityt polttopuut loppu, joten sahailen paksumpia oksia mitä on jäänyt koivuja kaadettaessa. Sitten mulla olisi paksuja koivupöllejä edelliseltä omistajalta jääneitä. Yritin niitä mökin alkuaikoina (2003) hakata kiilankin kanssa, mutta ei siitä mitään tullut kun ne olivat kivikovia. Jalassauna on niin pieni, että se lämpeää muutamalla kalikalla. Eikä vanha hyvä kota pata vanhassa saunassa tartte kuin pesällisen puita/oksia.
- Anonyymi
Että sellainen aivopieru aapeeltä tänään 🥱🥱
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2343945Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t462577Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401800Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991671- 1061664
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161499Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e501494Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1691410- 141161
Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1301158