Nyt vihervasemmistolainen yle keksi uuden tavan vastustaa oikeistolaista hallitusta. Se hankki eri yliopistoista pari sataa vasemmistolaista tutkijaa allekirjoittamaan rajalakia vastustan kirjelmän.
Ylen ja vihervasemmiston mukaan nämä "asiantuntijat" tietävät parhaiten kuinka Suomen rajat turvataan ja alistetaan Venäjän hyökkäykselle.
Yle vastustaa rajalakia
167
910
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Yle sitä vastusta vaan tutkijat vastustaa, ja sama uutinen on myös Maikkarin sivuilla!! Yle vain uutisoi sen vastustamisesta joten hyökkäät ihan väärään kohteeseen!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yli-200-tutkijaa-vetoaa-kaannytyslain-hylkaamisen-puolesta/8966620
Eli ei Yle ole hankkinut mitään tutkijoita!- Anonyymi
Niin jostakin syystä YLE päästää ääneen ainostaan lakia vastustavia "asiantuntijoita". EI koskaan sitä puolustavia. Jännä juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jostakin syystä YLE päästää ääneen ainostaan lakia vastustavia "asiantuntijoita". EI koskaan sitä puolustavia. Jännä juttu.
Suomen Uutiset ei päästä asiantuntijoita ääneen. Sille kelpaa Halla-ahon ohjaileman päätoimittajan höpinät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yle on vihervasemmiston äänenkannattaja, yrittää kaikilla tavoilla tukea järjetöntä maahanmuuttoa joka tulee tuhoamaan Suomen ja koko Euroopan? Ei tarvitse kuin mennä itikseen ja suvelaan vuosaareen. Euroopan maista Ranska, osa saksaa on kusessa, samoin Iso-Britannia on kärsinyt näiden apinoinen touhuista. Kenen mielestä näistä muslimimatuista on hyötyä?
- Anonyymi
Eikä Yle ole vasemmistolainen vaan Kokoomus-Persut johtavat Yleä. Puh.joht on Kokoomuksen ja vara puh.joht Persujen.
Eikö mene perille, että Yle on poliittisesti riippumaton media.- Anonyymi
Miksi AINA haukut kaikkia erimielipiteitä omaavia vihervassariPUMMEIKSI? Todella loukkaavaa haukkua pummeiksi jos joku on eri mieltä kanssasi!!
- Anonyymi
Emme ole mitään idiootteja, vaikka sinä haukut mielelläsi toisia sellaisiksi!
- Anonyymi
En ole idiootti toisinkuin eräs. Sinähän se täällä mollaat ja herjaat toisia, sitäpaitsi täällä on monia muitakin kommentoijia kuin vain sinä ja minä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole idiootti toisinkuin eräs. Sinähän se täällä mollaat ja herjaat toisia, sitäpaitsi täällä on monia muitakin kommentoijia kuin vain sinä ja minä!
Näytä yksikin tekstini missä herjaisin joitakin? Totuus on se, että sinä vttuilet täällä erimieltä oleville ja kun saat samaa takaisin kestä se kuin mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä yksikin tekstini missä herjaisin joitakin? Totuus on se, että sinä vttuilet täällä erimieltä oleville ja kun saat samaa takaisin kestä se kuin mies.
No esimerkiksi tässä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18536184/yle-vastustaa-rajalakia#comment-129960170
Herjaat vihervassaripummeiksi muita! Ja sitten herjaat idiooteiksi sen jälkeen!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18536184/yle-vastustaa-rajalakia#comment-129962261
Jos tuo ei ole herjaamista niin mikä sitten? JA kaiken huipuksi sinä puhut sivistymättämyydestä vaikka itse käyttäydyt kuin mikäkin moukka ja sivistymätön! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No esimerkiksi tässä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18536184/yle-vastustaa-rajalakia#comment-129960170
Herjaat vihervassaripummeiksi muita! Ja sitten herjaat idiooteiksi sen jälkeen!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18536184/yle-vastustaa-rajalakia#comment-129962261
Jos tuo ei ole herjaamista niin mikä sitten? JA kaiken huipuksi sinä puhut sivistymättämyydestä vaikka itse käyttäydyt kuin mikäkin moukka ja sivistymätön!Ei tuo ole herjaamista sanan varsinaisessa merkityksessä, vaan ensin itse uhoat ja uhriudut kun saat samaa takaisin. Säälittävää. Näytä siis sellainen missä herjaisin muita ilman syytä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo ole herjaamista sanan varsinaisessa merkityksessä, vaan ensin itse uhoat ja uhriudut kun saat samaa takaisin. Säälittävää. Näytä siis sellainen missä herjaisin muita ilman syytä?
Minä en ole uhonnut ja uhriutunut! Sinä sen sijaan kyllä herjaat, jos et ymmärrä mitä herjaaminen on, olet typerä! Se että nimittelee toisia pummeiksi, loisiksi, idiooteiksi, ON HERJAAMISTA oli siihen syy tai ei! Et voi mitenkään puolustella moukkamaista käytöstäsi! Et mitenkään!
- Anonyymi
Minä en ole se joka ei osaa käyttäytyä, vaan sinä, ja sinä herjaat JATKUVASTI toisia nimitellen milloin miksikäkin! Enkä minä ole politikoinut mitään, olen vain huomauttanut käytöksestäsi! Ja sinä kehtaat haukkua roskasakiksi vaikka itse olet sitä! JA sinä olet pahimmanlaatuinen syöpä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole se joka ei osaa käyttäytyä, vaan sinä, ja sinä herjaat JATKUVASTI toisia nimitellen milloin miksikäkin! Enkä minä ole politikoinut mitään, olen vain huomauttanut käytöksestäsi! Ja sinä kehtaat haukkua roskasakiksi vaikka itse olet sitä! JA sinä olet pahimmanlaatuinen syöpä!
Kuten kommentillasi jälleen osoitit keskustelutaitosi on olematonta. Et osaa mitään muuta kuin persutella ja soittaa poskeasi. On siis ihan oikein, että saat sanallisesti turpiisi käytöstäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten kommentillasi jälleen osoitit keskustelutaitosi on olematonta. Et osaa mitään muuta kuin persutella ja soittaa poskeasi. On siis ihan oikein, että saat sanallisesti turpiisi käytöstäsi.
Minä en ole persutellut, miksi hitossa käyttäydyt kuin putin joka syyttää muita omista teoistaan ja valehtelee minkä ehtii??
- Anonyymi
Moni ns "tutkija" mandaatin omaava on lähtökohtaisesti vihervasemmistolaisia arvoja kannattava. Olen lähipiirissä seurannut parinkin tutkijatohtorin toimintaa joka on lähtenyt aina siitä, että he alustavasti vihaavat oikeistolaista politiikkaa ja lähtökohtaisesti aina omaavat valmiit oman ideologian vastaukset "tutkimilleen" asioille.
Eli tutkijana haetaan se auktoriteetti asema jolla politikoidaan epärehellisinkin keinoin systeemiä vastaan. Pisti vaan silmään kun Rouva Biedee saarnasi sille Persujen Mäkelälle aamuteevessä siitä kun Herra Persu sanoi että kuules pimu,kansa myös on sitä mieltä että tämä käännytyslaki pitää saada voimaan turvallisuuden puolesta,että miksi sinä mummo haraat vastaan..kele,aiettä kun ruustiina riehaantu,oikein sähisi Mäkelälle,että sinun"kansasi"on väärässä,siis sormet pystyssä teki tuon"kansasi"Te persut olette tilanneet tuon kallupin jostain 7-päivän toimituksestako?Kansan äänellä ei ole mitään merkitystä tässä asiassa,eiköhän me viisaammat tiedetä miten tämä asia hoidetaan sinun"kansasi"kanssa,että Bemarit tietää sen myös,näemme tänään,kuka johtaa tämän maan asioita todellisuudessa,ei kansa,vaan...huh..silloin rupes keittää ja vaihdoin kanavaa..että tämmöstä,luoja siunatkoon meitä Amen.
- Anonyymi
Suomen ulkoturvallisuuspolitiikalla käytävä sisäpolitiikka on pahinta mitä voi olla ja entistä enemmän tulee mieleen kuinka Otto-Ville Kuusisen perintö näkyy elävän vahvasti opposition vasemmistopuolueissa demarit, vihreät ja vasemmisto.
Mikään muu ei selitä sitä, että suomen turvallisuudellaKIN jo haetaan kahtiajakoa ja tehdään sisäpolitiikkaa.
Kremlin yhteydet näihin edellämainittuihin puolueisiin olisi tutkittava heti.
- Anonyymi
Älä viitsi persuilla. YLE välittää uutisia, ei se itse keksi niitä. Vanha sanonta, älä ammu viestin tuojaa.
- Anonyymi
Vastauksestasi jo kävi hyvin ilmi uutisaiheiden sekä ylen politikointi.
"Mutta kun persu" kommentti on aina takuuvarma todiste politikoinnista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastauksestasi jo kävi hyvin ilmi uutisaiheiden sekä ylen politikointi.
"Mutta kun persu" kommentti on aina takuuvarma todiste politikoinnista.Luuletko tosiaan että tuo kommentti tuli Yleltä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko tosiaan että tuo kommentti tuli Yleltä??
Vain sivistymätön vihervassari voisi tuollaista luulla. Kuten sanottua se on varma tae politikoinnista, kun vihervassari laukoo yle keskustelussa persuttelua. Mikäli mielestänne yle on puolueeton, niin ei kai silloin tarvi ylen aiheissakaan hokea "mutta kun persut" kommentteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain sivistymätön vihervassari voisi tuollaista luulla. Kuten sanottua se on varma tae politikoinnista, kun vihervassari laukoo yle keskustelussa persuttelua. Mikäli mielestänne yle on puolueeton, niin ei kai silloin tarvi ylen aiheissakaan hokea "mutta kun persut" kommentteja.
Osaatko sitten sanoa minkä puolueen kannattajan politikointia on muiden keskustelijoiden nimittely vihervassaripummeiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko sitten sanoa minkä puolueen kannattajan politikointia on muiden keskustelijoiden nimittely vihervassaripummeiksi?
Yleisesti ottaen oikeiston. Eikä se ole politikointia, vaan totuus. Samalla voit vastata minkä puolueen edustajat täällä yhtenään laukovat joka kommenttiinsa "mutta kun persut"? Oliko seuraavia kysymyksiä vai jatkatko ideologista mölinääsi edelleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleisesti ottaen oikeiston. Eikä se ole politikointia, vaan totuus. Samalla voit vastata minkä puolueen edustajat täällä yhtenään laukovat joka kommenttiinsa "mutta kun persut"? Oliko seuraavia kysymyksiä vai jatkatko ideologista mölinääsi edelleen?
Tuossa asiallisessa kysymyksessä ei ollut sanaakaan "ideologista mölinää".
Politikoida = ottaa osaa poliittiseen toimintaan, puhua politiikkaa. Eikö vihervassaripummi-nimittely ole poliittinen kannanotto ja siis politikointia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa asiallisessa kysymyksessä ei ollut sanaakaan "ideologista mölinää".
Politikoida = ottaa osaa poliittiseen toimintaan, puhua politiikkaa. Eikö vihervassaripummi-nimittely ole poliittinen kannanotto ja siis politikointia?Se on yleisnimitys politikointia harrastaville vassaripuolueille jotka ideologisoi kaikki mahdolliset asiat tässä maassa poliittisideologisin perustein joka on typerintä mitä olla saattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on yleisnimitys politikointia harrastaville vassaripuolueille jotka ideologisoi kaikki mahdolliset asiat tässä maassa poliittisideologisin perustein joka on typerintä mitä olla saattaa.
Politikoithan sinä itsekin! Et vaan ymmärrä sitä mitä itse teet ja koet sen jotenkin hyväksyttävämpänä.
- Anonyymi
Jos ei keksi niin kyllä reporadio niitä värittää. On aina värittänyt mieleisekseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Politikoithan sinä itsekin! Et vaan ymmärrä sitä mitä itse teet ja koet sen jotenkin hyväksyttävämpänä.
Se että puolustaa omia näkemyksiään teidän vihervassarien idiotismista ei ole politikointia. Uhriutuminen ja projisointi näkyy teille olevan tapa käydä keskustelua jonka itse politisoitte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä kehtaat haukkua sivistymättömiksi muita kun itse käyttäydyt kuin mikäkin moukka!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että puolustaa omia näkemyksiään teidän vihervassarien idiotismista ei ole politikointia. Uhriutuminen ja projisointi näkyy teille olevan tapa käydä keskustelua jonka itse politisoitte
Sinä se idiootismia harrastat, herjaat toistuvasti muita millloin idiooteiksi milloin pummeiksi! OPETTELE KÄYTÖSTAVAT! Niin ehkä silloin saat asiallisempaa kohtelua itsekin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, että en ole vihervassari ja toisekseen kyllä sinäkin politikoit itsekin. Et vaan tajua sitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se idiootismia harrastat, herjaat toistuvasti muita millloin idiooteiksi milloin pummeiksi! OPETTELE KÄYTÖSTAVAT! Niin ehkä silloin saat asiallisempaa kohtelua itsekin!
On kaksi sääntöä. Terroristien kanssa ei neuvotella eikä vihervassareiden kanssa käydä mitään rakentavaa keskustelua saati neuvotella, koska teidän kanssa ei sellaista voi käydä. Näinollen aina kun saat minulta nenillesi takaisin löytyy syy peilistäsi. Kun et osaa käyttäytyä, niin varaudu että saat aina tuplaten takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kaksi sääntöä. Terroristien kanssa ei neuvotella eikä vihervassareiden kanssa käydä mitään rakentavaa keskustelua saati neuvotella, koska teidän kanssa ei sellaista voi käydä. Näinollen aina kun saat minulta nenillesi takaisin löytyy syy peilistäsi. Kun et osaa käyttäytyä, niin varaudu että saat aina tuplaten takaisin.
Siis SINÄHÄN se et osaa käyttäytyä! Enkä minä ole mikään vihervassari! Olen poliittisesti sitoutumaton eli ei mihinkään puolueeseen kuuluva! Sinä et siis itse osaa käyttäytyä kun nimittelet aina toisia ja oletat kaikkien muiden olevan jotain vihervassareita!
- Anonyymi
Nyt menit perkeleen itikka liian pitkälle! MINÄ EN KUULU VIHERVASEMMISTOON ENKÄ OLE PASKA TOISINKUIN SINÄ PERSUN RETKALE!
Sinä tässä sitä roskasakkia itse olet, opettele käyttäytymään äläkä soimaa toisia! Ja minä en ole tehnyt myyrän työtä venäjän eteen, itseasiassa täysin päinvastoin en tykkää venäjän touhuista! Sinä se syöpäläinen olet joka pitäisi kitkeä pois täältä koko maailmasta kiusaamasta toisia! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt menit perkeleen itikka liian pitkälle! MINÄ EN KUULU VIHERVASEMMISTOON ENKÄ OLE PASKA TOISINKUIN SINÄ PERSUN RETKALE!
Sinä tässä sitä roskasakkia itse olet, opettele käyttäytymään äläkä soimaa toisia! Ja minä en ole tehnyt myyrän työtä venäjän eteen, itseasiassa täysin päinvastoin en tykkää venäjän touhuista! Sinä se syöpäläinen olet joka pitäisi kitkeä pois täältä koko maailmasta kiusaamasta toisia!Vihervassaripummilla menee herneet nokkaan, kun totuuksia lauotaan. xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervassaripummilla menee herneet nokkaan, kun totuuksia lauotaan. xD
Minä EN ole vihervassaripummi vaan kepulainen joten tuki sinä perkeleen retkale turpas!! Etkä sinä mitään totuuksia ole laukonut, vaan VALHEITA JA HERJAUKSIA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä EN ole vihervassaripummi vaan kepulainen joten tuki sinä perkeleen retkale turpas!! Etkä sinä mitään totuuksia ole laukonut, vaan VALHEITA JA HERJAUKSIA!
Kepu on oikeistoa eli juuri sitä porukkaa jota itse haukut. Opettele nyt edes politiikan perusteet.😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepu on oikeistoa eli juuri sitä porukkaa jota itse haukut. Opettele nyt edes politiikan perusteet.😂
Minä en ole haukkunut kepua enkä oikeistoa. Olen haukkunut SINUNkaltaisia pässejä!
- Anonyymi
..välittää välittää niin ... MUTTA mitä välittää , onkin kysymys , vähät jostain vai tarkasti valikoiden ...
- Anonyymi
Yle on kokoomus ja persujohtoinen laitos valitukset ohjelmista pitää tehdä Orpolle ja Purralle.
- Anonyymi
Leikkaus ylen rahoitukseen on vastaus näihin valituksiin ja hyvä niin.
- Anonyymi
Yleveroa pitää korottaa jotta saadaan persuille oma kanava muissa äärioikeistomaissa sitten ei muita kanavia olekaan tähän ne persut pyrkii voi hyvänen aika näitä persupölhöjä.
- Anonyymi
Voidaan korottaa vaikka viisinkertaiseksi kunhan pakko jää pois. Ne maksaa jotka tuota ideologiansa kohentamiseen tarvitsee.
Muuten vihervasemmistolaisesta huumehuuruissa kirjoitetusta mölinästäsi ei saa mitään tolkkua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voidaan korottaa vaikka viisinkertaiseksi kunhan pakko jää pois. Ne maksaa jotka tuota ideologiansa kohentamiseen tarvitsee.
Muuten vihervasemmistolaisesta huumehuuruissa kirjoitetusta mölinästäsi ei saa mitään tolkkua.Törkeää kielenkäyttöä sinulta, ei kaikki täällä ole huumehuuruissa niinkuin sinä olet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkeää kielenkäyttöä sinulta, ei kaikki täällä ole huumehuuruissa niinkuin sinä olet!
Mitä törkeää siinä on, jos vaadin suomennosta tuolle "Yleveroa pitää korottaa jotta saadaan persuille oma kanava muissa äärioikeistomaissa sitten ei muita kanavia olekaan tähän ne persut pyrkii voi hyvänen aika näitä persupölhöjä." kommentille joka on selkeästi kirjoitettu jossain huumepsykoosissa?
Omasi tuntien voit siis kertoa saman selkeällä suomen kielellä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkeää kielenkäyttöä sinulta, ei kaikki täällä ole huumehuuruissa niinkuin sinä olet!
Lisään vielä projisointiisi, että itse en käytä mitään päihteitä ja minulla siis on niille nollatoleranssi. Toisin näkyy teillä vihervassaripiireissä olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä projisointiisi, että itse en käytä mitään päihteitä ja minulla siis on niille nollatoleranssi. Toisin näkyy teillä vihervassaripiireissä olevan.
Minä en kuulu viherpiipertäjiin enkä käytä minkäänlaisia laittomia aineita, en edes laillisiakaan! Joten taidat itse projisoida itseäsi??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en kuulu viherpiipertäjiin enkä käytä minkäänlaisia laittomia aineita, en edes laillisiakaan! Joten taidat itse projisoida itseäsi??
Turhaan käännät asian Jälleen "itte oot" defenssiin.😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan käännät asian Jälleen "itte oot" defenssiin.😂
Lopeta tuo vänkäääminen ja typerien emojien viljely, teet itsestäsi naurunalaisen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tuo vänkäääminen ja typerien emojien viljely, teet itsestäsi naurunalaisen!
Itse sinä itsestäsi täällä naurunalaisen teet vänkäämällä fiksuja asioita vastaan. xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse sinä itsestäsi täällä naurunalaisen teet vänkäämällä fiksuja asioita vastaan. xD
Et ole esittänyt yhtäkään fiksua kommenttia, joten katso peiliin, PELLE!
- Anonyymi
MINÄ KUN EN KUULU VIHERVASEMMISTOLAISEEN ROSKASAKKIIN KUTEN SINÄ NIMITTELET TOISIA! JA EN LIIOIN OLE MIKÄÄN PUMMI, TOISINKUIN SINÄ PASKALÄJÄ, SINUT PITÄIS VIEDÄ SAUNAN TAAKSE!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINÄ KUN EN KUULU VIHERVASEMMISTOLAISEEN ROSKASAKKIIN KUTEN SINÄ NIMITTELET TOISIA! JA EN LIIOIN OLE MIKÄÄN PUMMI, TOISINKUIN SINÄ PASKALÄJÄ, SINUT PITÄIS VIEDÄ SAUNAN TAAKSE!
Näin vassari alkaa tuomaan väkivalta fantasioitaan esille. Ehkä tuossa syy miksi oikeisto vie kaikkialla euroopassa tällähetkellä. Sivistyksessä ei ole väkivallalle ja näinollen vihervasemmistolle sijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin vassari alkaa tuomaan väkivalta fantasioitaan esille. Ehkä tuossa syy miksi oikeisto vie kaikkialla euroopassa tällähetkellä. Sivistyksessä ei ole väkivallalle ja näinollen vihervasemmistolle sijaa.
Jälleen kerran lukutaidottomalle ja tyhmälle persun retkaleelle sanottakoon että minä EN kuulu vasemmistoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en fantasioi väkivallasta enkä ole vassari! Olen kepulainen ja muisteles mitä Purra on sanonut jossain kirjoituksessaan että jos hänelle annettaisiin ase käteen niin tulisi ruumiita!! SE väkivallan ihannointi on teillä persuilla verissä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en fantasioi väkivallasta enkä ole vassari! Olen kepulainen ja muisteles mitä Purra on sanonut jossain kirjoituksessaan että jos hänelle annettaisiin ase käteen niin tulisi ruumiita!! SE väkivallan ihannointi on teillä persuilla verissä!
Jos vanhoja aletaan muistelemaan, niin muisteles miten Otto-Ville Kuusinen perusti venäjän kanssa salaa varjohallituksen suomea vastaan, joten mikäli hänen tai paremminkin teidän haaveenne olisi toteutunut olisimme tällä hetkellä venäjän vallan alla. Kyllä se väkivaltaisuus ja sotaisuus on aina sieltä vasemmistosta löytynyt.
Älä häpäise keskustaa. He eivät ole vihervassareita vaan oikeistoa, vaikka teidän pskahallituksessa olikin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vanhoja aletaan muistelemaan, niin muisteles miten Otto-Ville Kuusinen perusti venäjän kanssa salaa varjohallituksen suomea vastaan, joten mikäli hänen tai paremminkin teidän haaveenne olisi toteutunut olisimme tällä hetkellä venäjän vallan alla. Kyllä se väkivaltaisuus ja sotaisuus on aina sieltä vasemmistosta löytynyt.
Älä häpäise keskustaa. He eivät ole vihervassareita vaan oikeistoa, vaikka teidän pskahallituksessa olikin.En ole häpäissyt mitään enkä edelleenkään ole vihervassari!! Sinä vain valehtelet ja vääristelet asioita ja tulkitset asioita miten sattuu, omaksi mieliksesi jotta saat kiusata ja provosoida toisia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole häpäissyt mitään enkä edelleenkään ole vihervassari!! Sinä vain valehtelet ja vääristelet asioita ja tulkitset asioita miten sattuu, omaksi mieliksesi jotta saat kiusata ja provosoida toisia!
Sinun kielenkäyttösi on senmukaista, että turha uhriutua kun saat samaa takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kielenkäyttösi on senmukaista, että turha uhriutua kun saat samaa takaisin.
Entäs se sinun oma kielenkäyttösi?? KATSE PEILIIN!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs se sinun oma kielenkäyttösi?? KATSE PEILIIN!
Katso vain peiliin ja ylläty.😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso vain peiliin ja ylläty.😂
Katso kuule itse peiliin!
- Anonyymi
Mehän rahoitamme mainoskanavia paljon enemmän kuin yleä koska mainosrahat menee suoraan hintoihin en minäkään ole kieltämässä mainoskanavia vaikka en niitä katsokaan yle on monelle eläkeläiselle se ainoa kanava jota he katsovat. Yle on vielä monelle pieneläkeläiselle ilmainen toisin kun mainoskanavat.
- Anonyymi
Pakotetaanko sinut ostamaan mainoksien tuotteita? Ei. Ylevero sinut pakotetaan maksamaan joka taas on epäoikeudenmukaista niille jotka tuota ideologista sontaa eivät halua katsoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakotetaanko sinut ostamaan mainoksien tuotteita? Ei. Ylevero sinut pakotetaan maksamaan joka taas on epäoikeudenmukaista niille jotka tuota ideologista sontaa eivät halua katsoa.
Monesti tulee ostettua mainostettuja tuotteita kun ei muuta vaihtoehtoa ole. Sitäpaitsi KAIKKI kännyoperaattorit mainostaa telkkarissa, ihan jokainen, paitsi ei Globetel ja silti on pakko käyttää noita operaattoreita. Vaikka käyttäisi Globetelia, niin sekin käyttää Telian verkkoa joten epäsuorasti tukee Teliaa joka taas tukee ROSKAMAIKKARIA mainostamalla siellä, tosin Maikkari ja Telia ovat toistaiseksi samaa firmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monesti tulee ostettua mainostettuja tuotteita kun ei muuta vaihtoehtoa ole. Sitäpaitsi KAIKKI kännyoperaattorit mainostaa telkkarissa, ihan jokainen, paitsi ei Globetel ja silti on pakko käyttää noita operaattoreita. Vaikka käyttäisi Globetelia, niin sekin käyttää Telian verkkoa joten epäsuorasti tukee Teliaa joka taas tukee ROSKAMAIKKARIA mainostamalla siellä, tosin Maikkari ja Telia ovat toistaiseksi samaa firmaa.
Jos olet mainoksien uhri omaa tyhmyyttään se ei ole maikkarin vika eikä myöskään peruste yleverolle. Turhamaiselle ja pakonomaiselle rahankäytölle on myös diagnoosi joka lähtee henkilöstä itsestään ei ulkopuolisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano lisäksi mikä voi olla sellainen mainostettava tuote joka on pakko ostaa, kun muuta vaihtoehtoakaan ei ole? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet mainoksien uhri omaa tyhmyyttään se ei ole maikkarin vika eikä myöskään peruste yleverolle. Turhamaiselle ja pakonomaiselle rahankäytölle on myös diagnoosi joka lähtee henkilöstä itsestään ei ulkopuolisista.
EN ole mainoksen uhri vaan on pakko ostaa sitä mitä kaupassa on tarjolla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano lisäksi mikä voi olla sellainen mainostettava tuote joka on pakko ostaa, kun muuta vaihtoehtoakaan ei ole? 😂
No esimerkiksi juuri kännykkäliittymä! Ja lopeta noiden typerien emojien viljely, teet itsestäsi tuolla tavalla sivistymättömän idiootin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No esimerkiksi juuri kännykkäliittymä! Ja lopeta noiden typerien emojien viljely, teet itsestäsi tuolla tavalla sivistymättömän idiootin!
Että ostat oikein kännykkäliittymän vain siksi, koska se on mainostettu telkkarissa. Voi luoja kuinka yksinkertaisia idiootteja maa päällään kantaa.
Mitäs ne tekee joilla ei ole telkkaria? Eihän ne sinun teoriasi mukaan osaa sitten edes kännykkäliittymää ostaa. Äitisi ilmeisesti voitelee leipäsi ja pesee myös pyykkisi, kun sitä ei mainosteta televisiossa? xD - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että ostat oikein kännykkäliittymän vain siksi, koska se on mainostettu telkkarissa. Voi luoja kuinka yksinkertaisia idiootteja maa päällään kantaa.
Mitäs ne tekee joilla ei ole telkkaria? Eihän ne sinun teoriasi mukaan osaa sitten edes kännykkäliittymää ostaa. Äitisi ilmeisesti voitelee leipäsi ja pesee myös pyykkisi, kun sitä ei mainosteta televisiossa? xDEttä sinä olet sitten tyhmä!! EN osta kännyliittymää siksi että se on mainostettu tv:ssä vaan siksi että sellainen on nykyään VÄLTTÄMÄTTÖMYYS! Eli sinä tässä idiootti itse olet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että sinä olet sitten tyhmä!! EN osta kännyliittymää siksi että se on mainostettu tv:ssä vaan siksi että sellainen on nykyään VÄLTTÄMÄTTÖMYYS! Eli sinä tässä idiootti itse olet!
Ylempänä sanoit, että on pakko ostaa kännykkäliittymä kun sitä mainostetaan ja nyt intät omia puheitasi vastaan. xD
En yhtään ihmettele miksi vasemmisto piireissä niin talous osaaminen kuin ihan yleissivistys voikin olla noin pohjamudissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylempänä sanoit, että on pakko ostaa kännykkäliittymä kun sitä mainostetaan ja nyt intät omia puheitasi vastaan. xD
En yhtään ihmettele miksi vasemmisto piireissä niin talous osaaminen kuin ihan yleissivistys voikin olla noin pohjamudissa.voi helvetti kun olet TYHMÄ JA SISÄLUKUTAIDOTON, EN missään kohtaa ole sanonut että pitää ostaa kännyliittymä koska sitä mainostetaan vaan siksi että sellainen on tänäpäivänä välttämättömyys ja ei voi boikotoida kaikkia operaattoreita vain siksi että ne mainostaa Maikkarilla! Olet todellakin TYHMÄ JA ISOLLA T-KIRJAIMELLA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi helvetti kun olet TYHMÄ JA SISÄLUKUTAIDOTON, EN missään kohtaa ole sanonut että pitää ostaa kännyliittymä koska sitä mainostetaan vaan siksi että sellainen on tänäpäivänä välttämättömyys ja ei voi boikotoida kaikkia operaattoreita vain siksi että ne mainostaa Maikkarilla! Olet todellakin TYHMÄ JA ISOLLA T-KIRJAIMELLA!
😂 Et ymmärrä edes mitä kirjoitat. Lopeta jo, kun olet hävinnyt tämän keskustelun.🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En yhtään ihmettele miksi vasemmisto piireissä niin talous osaaminen kuin ihan yleissivistys voikin olla noin pohjamudissa.En ole sanonut niin, vaan sinä lukutaidottomana ja tyhmänä inttäjäpersuna ET YMMÄRRÄ mitä toiset kirjoittaa! Ja minä EN kuulu vasemmistoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 Et ymmärrä edes mitä kirjoitat. Lopeta jo, kun olet hävinnyt tämän keskustelun.🤭
Ei, vaan sinä et ymmärrä mitään mistään! Turhaa sun kanssasi on keskustella kun ainoa tarkoituksesi on vain kiusata toisia ja provosoida!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan sinä et ymmärrä mitään mistään! Turhaa sun kanssasi on keskustella kun ainoa tarkoituksesi on vain kiusata toisia ja provosoida!
Ota vastuu puheistasi äläkä muuttele niitä kesken kaiken, niin kanssasi voisi keskustellakin. Nyt kun et hallitse edes omia ajatuksiasi ei keskustelusta ole mitään hyötyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota vastuu puheistasi äläkä muuttele niitä kesken kaiken, niin kanssasi voisi keskustellakin. Nyt kun et hallitse edes omia ajatuksiasi ei keskustelusta ole mitään hyötyä.
Sinä se et kertakaikkiaan tajua mitään mistään! Mutta silti sun pitää saada sanoa se viimeinen sana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se et kertakaikkiaan tajua mitään mistään! Mutta silti sun pitää saada sanoa se viimeinen sana!
Sinähän et ymmärtänyt kysymystä ylempänä ja aloit muuttelemaan kommenttejasi kesken kaiken. Nyt yrität turhalla jupinalla muuttaa puheenaihetta toisaalle idioottimaisuudestasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän et ymmärtänyt kysymystä ylempänä ja aloit muuttelemaan kommenttejasi kesken kaiken. Nyt yrität turhalla jupinalla muuttaa puheenaihetta toisaalle idioottimaisuudestasi.
Ja jälleen kerran sun pitää saada sanoa se viimeinen sana! Mikä hitto oikein luulet olevasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jälleen kerran sun pitää saada sanoa se viimeinen sana! Mikä hitto oikein luulet olevasi?
Ei tämä ole minkään viimeisen sanan kisa, vaan toteamus että et vain ymmärrä mihin vastasit ja mitä vastasit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä ole minkään viimeisen sanan kisa, vaan toteamus että et vain ymmärrä mihin vastasit ja mitä vastasit.
Toki ymmärrän, mutta tuntuu että sinä et itse ymmärrä mitään lukemastasi!
- Anonyymi
Suomen laki roskiin ja EU laki käyttöön.
- Anonyymi
Äärivasemmisto vastustaa rajalakia = YLE vastustaa rajalakia. Yksi ja sama asia?
- Anonyymi
Ei ole sama asia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sama asia!
Tuntuu olevan sama asia? Eihän YLE uutisissa saa edes käyttää termiä "äärivasemmisto" vaan se on sensuroitujen sanojen joukossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu olevan sama asia? Eihän YLE uutisissa saa edes käyttää termiä "äärivasemmisto" vaan se on sensuroitujen sanojen joukossa?
Jaa?
Yle 3.7.2023:
"Äärioikeiston vaatimus puuttua äärivasemmiston puheisiin on tutkijan mukaan tuttu kikka viedä huomio muihin kysymyksiin"
"Niin sisäministeriön kansallisen terrorismintorjunnan strategian kuin suojelupoliisin mukaan äärioikeistolaisen terrorismin uhka on voimistunut Suomessa muiden länsimaiden tapaan. Äärivasemmistolaistakin liikehdintää seurataan, mutta sen uhan nähdään olevan matala."
"Äärivasemmisto lausutaan lähinnä siinä vaiheessa, kun äärioikeisto on väitetysti tehnyt jotain, ja toisin päin niin ei käy lähes koskaan, hän kommentoi."
https://yle.fi/a/74-20039271 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa?
Yle 3.7.2023:
"Äärioikeiston vaatimus puuttua äärivasemmiston puheisiin on tutkijan mukaan tuttu kikka viedä huomio muihin kysymyksiin"
"Niin sisäministeriön kansallisen terrorismintorjunnan strategian kuin suojelupoliisin mukaan äärioikeistolaisen terrorismin uhka on voimistunut Suomessa muiden länsimaiden tapaan. Äärivasemmistolaistakin liikehdintää seurataan, mutta sen uhan nähdään olevan matala."
"Äärivasemmisto lausutaan lähinnä siinä vaiheessa, kun äärioikeisto on väitetysti tehnyt jotain, ja toisin päin niin ei käy lähes koskaan, hän kommentoi."
https://yle.fi/a/74-20039271Todistit juuri tavallaan pointtini: YLE tuossakin jutussa kyseenalaistaa koko äärivasemmiston olemassaolon kun väittää että siitä puhuvat ovat kaikki "äärioikeistolaisia" mikä ei tietenkään pidä paikkaansa. Toisaalta jos valtaosa YLE:n toimittajista on Tampereen punaisen tähden opiston kouluttamia, niin mitä muuta sitä saattaa odottaakaan.
Mutta onko se sitten hyvää ja tasapuolista journalismia olla uutisoimatta äärivasemmiston sikailuista ja venäjämielisyydestä, minun mielestäni ei ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todistit juuri tavallaan pointtini: YLE tuossakin jutussa kyseenalaistaa koko äärivasemmiston olemassaolon kun väittää että siitä puhuvat ovat kaikki "äärioikeistolaisia" mikä ei tietenkään pidä paikkaansa. Toisaalta jos valtaosa YLE:n toimittajista on Tampereen punaisen tähden opiston kouluttamia, niin mitä muuta sitä saattaa odottaakaan.
Mutta onko se sitten hyvää ja tasapuolista journalismia olla uutisoimatta äärivasemmiston sikailuista ja venäjämielisyydestä, minun mielestäni ei ole.Missä on todistettu että vasemmisto olisi venäjämielinen? Eihän venäjäkään ole mikään kommunistinen maa ollut vuosikausiiin vaan pikemminkin äärioikeistolainen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todistit juuri tavallaan pointtini: YLE tuossakin jutussa kyseenalaistaa koko äärivasemmiston olemassaolon kun väittää että siitä puhuvat ovat kaikki "äärioikeistolaisia" mikä ei tietenkään pidä paikkaansa. Toisaalta jos valtaosa YLE:n toimittajista on Tampereen punaisen tähden opiston kouluttamia, niin mitä muuta sitä saattaa odottaakaan.
Mutta onko se sitten hyvää ja tasapuolista journalismia olla uutisoimatta äärivasemmiston sikailuista ja venäjämielisyydestä, minun mielestäni ei ole.Ei kun tavallaan en todistanut pointtiasi. Ei Yle tuossa linkissä yhtään mitään kyseenalaista tai väitä - lainaukset ovat tutkijatohtoreiden sanomia. Otetaan vielä yksi lainaus:
"Pyrhösen mukaan äärioikeisto on saanut Suomessa vankemman jalansijan puoluepolitiikassa kuin äärivasemmisto, jolla ei ole vastaavia kytköksiä vasemmistolaisiin puolueisiin. Hän kuvailee äärioikeistolaisuuden ilmiötä eri mittaluokan ilmiöksi kuin äärivasemmistolaisuutta." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onko se sitten hyvää ja tasapuolista journalismia olla uutisoimatta äärivasemmiston sikailuista ja venäjämielisyydestä, minun mielestäni ei ole.Laitatko edes pari linkkiä uutislähteisiin, joissa uutisoidaan jatkuvasti äärivasemmiston sikailusta ja venäjämielisyydestä, niin päästään ehkä vähän paremmin sisälle ajatusmaailmaasi ja sen alkuperään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitatko edes pari linkkiä uutislähteisiin, joissa uutisoidaan jatkuvasti äärivasemmiston sikailusta ja venäjämielisyydestä, niin päästään ehkä vähän paremmin sisälle ajatusmaailmaasi ja sen alkuperään.
Jälleen kerran todistat vain pointtiani enemmän ja enemmän paikkaansa pitäväksi: YLE ei tosiaan asiasta koskaan uutisoikaan, eikä edes YLE:n uutisissa tunnu saavan mainita koko äärivasemmiston olemassaoloa, vaan koko aihe vaikuttaa joutuneen reporadion sensuurin kynsiin. Kiitos kun todistit pointtini oikeaksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun tavallaan en todistanut pointtiasi. Ei Yle tuossa linkissä yhtään mitään kyseenalaista tai väitä - lainaukset ovat tutkijatohtoreiden sanomia. Otetaan vielä yksi lainaus:
"Pyrhösen mukaan äärioikeisto on saanut Suomessa vankemman jalansijan puoluepolitiikassa kuin äärivasemmisto, jolla ei ole vastaavia kytköksiä vasemmistolaisiin puolueisiin. Hän kuvailee äärioikeistolaisuuden ilmiötä eri mittaluokan ilmiöksi kuin äärivasemmistolaisuutta."Kyllä todistit. Kiitos siitä. YLE jatkaa reporadion viitoittamalla tiellä, hohkaa ääri,- ja laitaoikeistosta, mutta äärivasemmistosta ei sen uutisissa saa puhua jostakin syystä yhtään mitään. Asiantuntijatkin valitaan aina kertomaan samoja sopivia oikeaoppisia mielipiteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on todistettu että vasemmisto olisi venäjämielinen? Eihän venäjäkään ole mikään kommunistinen maa ollut vuosikausiiin vaan pikemminkin äärioikeistolainen!
No jos katsotaan vaikka äänestystuloksia: Suomessa äärivasemmisto ja vihervasemmisto vastusti NATOa (eli juuri niinkuin venäjä toivoi) ja sama porukka vastustaa uutta rajalakia (eli toimii juuri niinkuin venäjä toivoo) ja EU-parlamentissa juuri vasemmistotyhmä tukee venäjää ja vastustaa Ukrainan auttamista, Suomesta vasemmistoryhmään kuuluvat vasemmistoliiton MEP:t. Sitten tuskin tarvitsee edes puhua demareista, gazpromista, kaasuputkista, isoista rahoista ja ennenkaikkea heidän venäjämielisyydestään? Eihän Tarja Halonen ole edes tuominnut venäjän hyökkäyssotaa tai venäläisten Ukrainassa tekemiä ihmisoikeusrikkomuksia.
Riittääkö todisteeksi että vasemmisto on tosiaan jostakin syystä vieläkin venäjämielinen vaikka neukkulan kaatumisesta on jo 30 vuotta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jälleen kerran todistat vain pointtiani enemmän ja enemmän paikkaansa pitäväksi: YLE ei tosiaan asiasta koskaan uutisoikaan, eikä edes YLE:n uutisissa tunnu saavan mainita koko äärivasemmiston olemassaoloa, vaan koko aihe vaikuttaa joutuneen reporadion sensuurin kynsiin. Kiitos kun todistit pointtini oikeaksi!
Pointtisi ei aukea: pyysin uutislähteitä, joissa jatkuvasti uutisoidaan "äärivasemmiston sikailusta ja venäjämielisyydestä" sinun haluamallasi tavalla. En saanut yhtään linkkiä, miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä todistit. Kiitos siitä. YLE jatkaa reporadion viitoittamalla tiellä, hohkaa ääri,- ja laitaoikeistosta, mutta äärivasemmistosta ei sen uutisissa saa puhua jostakin syystä yhtään mitään. Asiantuntijatkin valitaan aina kertomaan samoja sopivia oikeaoppisia mielipiteitä.
Sisäministeriö ja supokin on siis valjastettu noudattamaan Ylen agendaa? Sillä lailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos katsotaan vaikka äänestystuloksia: Suomessa äärivasemmisto ja vihervasemmisto vastusti NATOa (eli juuri niinkuin venäjä toivoi) ja sama porukka vastustaa uutta rajalakia (eli toimii juuri niinkuin venäjä toivoo) ja EU-parlamentissa juuri vasemmistotyhmä tukee venäjää ja vastustaa Ukrainan auttamista, Suomesta vasemmistoryhmään kuuluvat vasemmistoliiton MEP:t. Sitten tuskin tarvitsee edes puhua demareista, gazpromista, kaasuputkista, isoista rahoista ja ennenkaikkea heidän venäjämielisyydestään? Eihän Tarja Halonen ole edes tuominnut venäjän hyökkäyssotaa tai venäläisten Ukrainassa tekemiä ihmisoikeusrikkomuksia.
Riittääkö todisteeksi että vasemmisto on tosiaan jostakin syystä vieläkin venäjämielinen vaikka neukkulan kaatumisesta on jo 30 vuotta?Höpsistä, otetaan tähän malliksi yksi faktantarkistus:
"Eihän Tarja Halonen ole edes tuominnut venäjän hyökkäyssotaa tai venäläisten Ukrainassa tekemiä ihmisoikeusrikkomuksia."
Pötypuhetta.
HS kuukausiliite 04/2022:
"Venäjän suurhyökkäyksen Ukrainaan Halonen tietenkin tuomitsee. Mutta sen kummemmin hän ei halua kommentoida turvallisuuspoliittista tilannetta. Ei siksi, että hän olisi haluton puhumaan Putinin Venäjästä — vaan siksi, että entisen presidentin ei ole hänen mielestään soveliasta puuttua nykyisen valtiojohdon tekemisiin."
Yle 23.12.2023:
"Venäjän hyökkäyssodan Ukrainassa Halonen tuomitsee ja sanoo, että Ukrainaa pitää tukea.
Halonen korostaa tukevansa valtionjohtoa.
– Presidentin, hallituksen ja eduskunnan yksimielisyys, yhteistyökyky on keskeinen asia.
Halonen sanoo tukeneensa valtionjohdon ratkaisuja myös Nato-asiassa." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pointtisi ei aukea: pyysin uutislähteitä, joissa jatkuvasti uutisoidaan "äärivasemmiston sikailusta ja venäjämielisyydestä" sinun haluamallasi tavalla. En saanut yhtään linkkiä, miksi?
Ai sinä olet niitä laiskoja etuoikeutettuja tapauksia, jotka eivät osaa tai halua käyttää googlea vaan ovat aina mankumassa linkkejä. Äiti tuo sinulle varmaan vielä voileivätkin sängyn viereen kun et itse osaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsistä, otetaan tähän malliksi yksi faktantarkistus:
"Eihän Tarja Halonen ole edes tuominnut venäjän hyökkäyssotaa tai venäläisten Ukrainassa tekemiä ihmisoikeusrikkomuksia."
Pötypuhetta.
HS kuukausiliite 04/2022:
"Venäjän suurhyökkäyksen Ukrainaan Halonen tietenkin tuomitsee. Mutta sen kummemmin hän ei halua kommentoida turvallisuuspoliittista tilannetta. Ei siksi, että hän olisi haluton puhumaan Putinin Venäjästä — vaan siksi, että entisen presidentin ei ole hänen mielestään soveliasta puuttua nykyisen valtiojohdon tekemisiin."
Yle 23.12.2023:
"Venäjän hyökkäyssodan Ukrainassa Halonen tuomitsee ja sanoo, että Ukrainaa pitää tukea.
Halonen korostaa tukevansa valtionjohtoa.
– Presidentin, hallituksen ja eduskunnan yksimielisyys, yhteistyökyky on keskeinen asia.
Halonen sanoo tukeneensa valtionjohdon ratkaisuja myös Nato-asiassa."Halonen ulkoistaa tuomitsemisen muille, mutta vaikka mainostaa itseään kovana ihmisoiekusnaisena niin on täysin hiljaa venäläisten tekemistä rikoksista ihmisyyttä vastaan Ukrainassa, eikä tee niistä mitään numeroa, ei tuomitse, eikä osoita mitään tukea Ukrainalle sen taistelussa venäläisiä fasisteja vastaan.
Ja mielenkiintoista miten ennen Venäjän hyökkäyssotaa Haloselle ei tuottanut mitään ongelmia kommentoida asioita ja tuoda vahvasti oma mielipide esille, välittämättä hallituksesta ja presidentistä, mutta kun pitäisi toveri Vladimiria käydä arvostelemaan niin Halosen suu menee kiltisti suppuun.
Esim. kun sota alkoi niin hän kirjoitti sosiaaliseen mediaan ainostaan "liukasta laskiaista!" Venäjän pommitti ja murhasi ukrainalaisia ja ainoa kommentti mikä suurelta "arvojohtajalta" tulee on "Liukasta laskiaista"! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisäministeriö ja supokin on siis valjastettu noudattamaan Ylen agendaa? Sillä lailla.
Noinko sinä asian näet? Tunnut kannattavan siis salaliittoteorioita? Minä itse en niistä sen kummemmin koostu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinko sinä asian näet? Tunnut kannattavan siis salaliittoteorioita? Minä itse en niistä sen kummemmin koostu.
Mutta juttusi eivät taida muusta koostuakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinä olet niitä laiskoja etuoikeutettuja tapauksia, jotka eivät osaa tai halua käyttää googlea vaan ovat aina mankumassa linkkejä. Äiti tuo sinulle varmaan vielä voileivätkin sängyn viereen kun et itse osaa?
Sinun tehtäväsi on nyt todistaa, että ns. äärivasemmistosta uutisoidaan valtavasti kaikkialla muualla paitsi Ylessä. Ole hyvä ja tee niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun tehtäväsi on nyt todistaa, että ns. äärivasemmistosta uutisoidaan valtavasti kaikkialla muualla paitsi Ylessä. Ole hyvä ja tee niin.
Ai se on minun tehtäväni? Kukas sinusta on palstadiktaattorin tehnyt joka määräilee mikä on kunkin meistä tehtävä? Hah haha haa! Vaikka olen aina tiennyt että diktatuurit ja muiden määräily kiehtoo ja kiihottaa teitä äärivasemmistolaisia ja nyt todistat sen jälleen kerran oikeaksi, kiitos siitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai se on minun tehtäväni? Kukas sinusta on palstadiktaattorin tehnyt joka määräilee mikä on kunkin meistä tehtävä? Hah haha haa! Vaikka olen aina tiennyt että diktatuurit ja muiden määräily kiehtoo ja kiihottaa teitä äärivasemmistolaisia ja nyt todistat sen jälleen kerran oikeaksi, kiitos siitä!
Kiemurteluasi on nolo katsoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiemurteluasi on nolo katsoa.
Ei niin noloa kun sinun palstadiktaattorin fantasioitasi. Oletko sinä oikeasti niin etuoikeuttu ja ylimielinen äärivasemmistolainen tapaus että kuvittelet saat määräillä ja komennella keskustelupalstalla muita keskustelijoita noutamaan sinulle kahvia ja uutislinkkejä? Ei se kuule niin toimi muualla kuin sinun valtafantasioissasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin noloa kun sinun palstadiktaattorin fantasioitasi. Oletko sinä oikeasti niin etuoikeuttu ja ylimielinen äärivasemmistolainen tapaus että kuvittelet saat määräillä ja komennella keskustelupalstalla muita keskustelijoita noutamaan sinulle kahvia ja uutislinkkejä? Ei se kuule niin toimi muualla kuin sinun valtafantasioissasi!
No siinä tapauksessa väitteesi jäävät vain turhaksi löpinäksi ilman mitään todellisuuspohjaa. Ei haittaa yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halonen ulkoistaa tuomitsemisen muille, mutta vaikka mainostaa itseään kovana ihmisoiekusnaisena niin on täysin hiljaa venäläisten tekemistä rikoksista ihmisyyttä vastaan Ukrainassa, eikä tee niistä mitään numeroa, ei tuomitse, eikä osoita mitään tukea Ukrainalle sen taistelussa venäläisiä fasisteja vastaan.
Ja mielenkiintoista miten ennen Venäjän hyökkäyssotaa Haloselle ei tuottanut mitään ongelmia kommentoida asioita ja tuoda vahvasti oma mielipide esille, välittämättä hallituksesta ja presidentistä, mutta kun pitäisi toveri Vladimiria käydä arvostelemaan niin Halosen suu menee kiltisti suppuun.
Esim. kun sota alkoi niin hän kirjoitti sosiaaliseen mediaan ainostaan "liukasta laskiaista!" Venäjän pommitti ja murhasi ukrainalaisia ja ainoa kommentti mikä suurelta "arvojohtajalta" tulee on "Liukasta laskiaista"!Kun Halonen eläkeläisenä ja isoäitinä laittaa laskiaissunnuntaina someen lapsenlapsensa luisteluvideon, niin mitä sen kommenttitekstiksi sitten olisi pitänyt laittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun Halonen eläkeläisenä ja isoäitinä laittaa laskiaissunnuntaina someen lapsenlapsensa luisteluvideon, niin mitä sen kommenttitekstiksi sitten olisi pitänyt laittaa?
No onneksi isänmaalliset suomalaiset kommentoivat Halosen liukasta laskiaista mauttomuuksien alle mitä mieltä he siitä olivat ja millaisia kannanottoja Haloselta olisi pitänyt tulla. Siis: Putinin hyökkässota olisi pitänyt tuomita heti selvin ja suorin sanoin ja osoittaa tukea Ukrainalle. Tätä Halonen ei tehnyt, oli vain hiljaa ja silitteli tyytyväisenä venäjän johdolta saamansa lahjakissaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onneksi isänmaalliset suomalaiset kommentoivat Halosen liukasta laskiaista mauttomuuksien alle mitä mieltä he siitä olivat ja millaisia kannanottoja Haloselta olisi pitänyt tulla. Siis: Putinin hyökkässota olisi pitänyt tuomita heti selvin ja suorin sanoin ja osoittaa tukea Ukrainalle. Tätä Halonen ei tehnyt, oli vain hiljaa ja silitteli tyytyväisenä venäjän johdolta saamansa lahjakissaa.
"SODAN sytyttyä esimerkiksi Twitterissä ihmeteltiin, miksi presidentti Halonen ei ota vahvemmin kantaa Ukrainan sotaan ja nimenomaan Venäjän hyökkäystä vastaan.
Halonen kertoo, että on tietoisesti jättänyt kommentoimisen muille.
– Olen halunnut varoa sitä, että en ole sen suhteen liikaa äänessä, koska haluan tukea tämänhetkistä johtoa eli presidenttiä (Sauli Niinistö), hallitusta ja eduskuntaa."
...
"Ette halua siis tulla ikään kuin häiritsemään tällä hetkellä päättävissä asemissa olevia ihmisiä?
– Nimenomaan.
Vieressä seisova Pentti Arajärvi puolustaa vaimoaan ja muistuttaa, että Halonen kertoi luisteluvideota edeltäneenä päivänä Twitterissä tukevansa presidenttiä ja pääministeriä päätöksenteossa.
– Sitä ihmiset eivät lukeneet, Arajärvi naurahtaa sarkastiselle heitolleen."
(IS 30.10.2022) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"SODAN sytyttyä esimerkiksi Twitterissä ihmeteltiin, miksi presidentti Halonen ei ota vahvemmin kantaa Ukrainan sotaan ja nimenomaan Venäjän hyökkäystä vastaan.
– Olen halunnut varoa sitä, että en ole sen suhteen liikaa äänessä, koska haluan tukea tämänhetkistä johtoa eli presidenttiä (Sauli Niinistö), hallitusta ja eduskuntaa."
...
"Ette halua siis tulla ikään kuin häiritsemään tällä hetkellä päättävissä asemissa olevia ihmisiä?
– Nimenomaan.
Vieressä seisova Pentti Arajärvi puolustaa vaimoaan ja muistuttaa, että Halonen kertoi luisteluvideota edeltäneenä päivänä Twitterissä tukevansa presidenttiä ja pääministeriä päätöksenteossa.
(IS 30.10.2022)Kummasti oli vain ensimmäinen kerta kun Halonen oli hiljaa. Aina ennen 2022 helmikuuta oli kärkäs mielipide löytynyt, varsinkin jos Yhdysvaltoja, Baltian maita tai NATOa pääsi arvostelemaan ja välillä Halosen tapauksessa suoranaisesti haukkumaan. Mutta kun äkkiä olikin kyse Venäjästä ja sen suorittamasta kansanmurhasta Ukrainasta niin se olikin vain banaalin Liukasta Laskiaista! eikä mitään muuta. Todella läpinäkyvää ja tekopyhää mutta mitä muuta vanhalta miinanraivaaja DDR-fanilta voi odottaakaan?
Kompromat taitaa olla aika kova? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...
– Nimenomaan.
(IS 30.10.2022)Turhaan sinä kiertelet päivänselvää asiaa komukka. Jokainen tietää että Halonen, Tuomioja yms kumppanit ovat venäjään päin kallellaan ja omaavat vielä vahvasti Kuusisen henkeä.
Et sinä siitä totuudesta pääse, vaikka kuinka yrittäisit täällä komennella vastaväittelijöitäsi.
Painu venäjälle omiesi pariin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...
– Nimenomaan.
(IS 30.10.2022)Venäjää Haloskaa kieltäytyy arvostelemasta ja Ukrainaa Haloska kieltäytyy tukemasta vedoten vaikka millaisiin tekosyihin, mutta rajalakia kyllä kovaan ääneen kertoo vastustavansa! Miksei hän siitä asiasta ole hiljaa ja tue hallitusta? Kyllä Haloskan lojaalius itäänpäin on enemmän kuin selvää kaikille muille paitsi maailmaan ruusunväristen lasien läpi katsoville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjää Haloskaa kieltäytyy arvostelemasta ja Ukrainaa Haloska kieltäytyy tukemasta vedoten vaikka millaisiin tekosyihin, mutta rajalakia kyllä kovaan ääneen kertoo vastustavansa! Miksei hän siitä asiasta ole hiljaa ja tue hallitusta? Kyllä Haloskan lojaalius itäänpäin on enemmän kuin selvää kaikille muille paitsi maailmaan ruusunväristen lasien läpi katsoville.
Halosella on juristin koulutus, joten kun rajalaki on (ainakin aiemmin) ollut ristiriidassa perustuslain, kansainvälisten sopimusten ja ihmisoikeusvelvoitteiden kanssa, niin totta kai hän näkee sellaisen ongelmallisena. En tiedä miten rajalakia on nyt viimeksi muokattu, mutta täyttäneekö edelleenkään kaikkia kansainvälisiä velvoitteita. Asiantuntijoiden mukaan se olisi kuitenkin mahdollista yhteistyössä EU:n, YK:n kanssa, mutta nyt on haluttu puuhailla ihan ominpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halosella on juristin koulutus, joten kun rajalaki on (ainakin aiemmin) ollut ristiriidassa perustuslain, kansainvälisten sopimusten ja ihmisoikeusvelvoitteiden kanssa, niin totta kai hän näkee sellaisen ongelmallisena. En tiedä miten rajalakia on nyt viimeksi muokattu, mutta täyttäneekö edelleenkään kaikkia kansainvälisiä velvoitteita. Asiantuntijoiden mukaan se olisi kuitenkin mahdollista yhteistyössä EU:n, YK:n kanssa, mutta nyt on haluttu puuhailla ihan ominpäin.
Niin on se kuitenkin jännä että kun Halonen itse toimi oikeusministerinä niin hän itse henkilökohtaisilla päätöksillään käännytti rajalta ja pakkopalautti neuvosto-venäjälle toisinajattelijoita ja opposition edustajia jotka yrittävät paeta Suomen kautta länteen vaikka tiesi että näiden kohtalo tulee olemaan sulkeminen mielisairaalaan tai kadota vankileirien saaristoon.. Jännä miten se oli täysin hyväksyttävä kun hän teki niin ja vielä neuvosto-venäjän pyynnöstä mutta nyt vanha DEMLA-juristin kellossa onkin toinen ääni ja rajojen pitää kaikille auki. Aika tekopyhää toimintaa Haloselta, eikö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on se kuitenkin jännä että kun Halonen itse toimi oikeusministerinä niin hän itse henkilökohtaisilla päätöksillään käännytti rajalta ja pakkopalautti neuvosto-venäjälle toisinajattelijoita ja opposition edustajia jotka yrittävät paeta Suomen kautta länteen vaikka tiesi että näiden kohtalo tulee olemaan sulkeminen mielisairaalaan tai kadota vankileirien saaristoon.. Jännä miten se oli täysin hyväksyttävä kun hän teki niin ja vielä neuvosto-venäjän pyynnöstä mutta nyt vanha DEMLA-juristin kellossa onkin toinen ääni ja rajojen pitää kaikille auki. Aika tekopyhää toimintaa Haloselta, eikö?
Halonen ei ollut vielä syntynytkään Neuvosto-Venäjän aikoihin.
Yli 30 vuotta sitten 1990-luvun alussa ajat olivat toiset kuin nyt ja Suomi edelleen hieman rähmällään Neuvostoliiton suuntaan, YYA-sopimuskin yhä voimassa. Halonen teki käännytyspäätökset noudattaen silloisia kielteisiä turvapaikkapäätöksiä, lakeja ja sopimuksia.
Ei kai Halonen ole nyt vaatinut että rajojen pitää olla auki kaikille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli 30 vuotta sitten 1990-luvun alussa ajat olivat toiset kuin nyt ja Suomi edelleen hieman rähmällään Neuvostoliiton suuntaan, YYA-sopimuskin yhä voimassa. Halonen teki käännytyspäätökset noudattaen silloisia kielteisiä turvapaikkapäätöksiä, lakeja ja sopimuksia.
Ei kai Halonen ole nyt vaatinut että rajojen pitää olla auki kaikille.Eli et näe Halosen toiminnassa yhtään mitään moitittavaa tai tekopyhää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai Halonen ole nyt vaatinut että rajojen pitää olla auki kaikille." noudattaen silloisia " eli olet siis vakavissasi väittämässä että kansainväliset ihmisoikeussopimukset (Genova ja muut) olivat 30 vuotta sitten erilaisia kuin nyt? Tuo ei nimittäin pidä paikkaansa, sopimukset olivat silloin täysin samoja kuin ovat nytkin. Halonen vain ei välittänyt niistä vaan pakkoapalautti kaikki tulivat takaisin neuvosto-venäjälle. Mutta nyt hän on jostakin syystä muuttanut mieltään ja rajat pitää saada auki kaikkien tulla. Mikähän lienee syy Halosen mielenmuutokseen? Mikä on teoriasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" noudattaen silloisia " eli olet siis vakavissasi väittämässä että kansainväliset ihmisoikeussopimukset (Genova ja muut) olivat 30 vuotta sitten erilaisia kuin nyt? Tuo ei nimittäin pidä paikkaansa, sopimukset olivat silloin täysin samoja kuin ovat nytkin. Halonen vain ei välittänyt niistä vaan pakkoapalautti kaikki tulivat takaisin neuvosto-venäjälle. Mutta nyt hän on jostakin syystä muuttanut mieltään ja rajat pitää saada auki kaikkien tulla. Mikähän lienee syy Halosen mielenmuutokseen? Mikä on teoriasi?
Valista meitä mikä on Genovan sopimus?
Geneven sopimukset koskevat sotia ja konflikteja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valista meitä mikä on Genovan sopimus?
Geneven sopimukset koskevat sotia ja konflikteja.Uuh. kielioppinatsin sijaan iski kirjoitusvirhenatsi! Tuliko nyt hyvä mieli kun sait vähän kirjoitusvirhenatsitella? (vakavasti kannattaa googlata mitä lukihäiriö tai sanasokeus tarkoittavat ettei tarvitse jatkossa kiusata muita keskustelijoita)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuh. kielioppinatsin sijaan iski kirjoitusvirhenatsi! Tuliko nyt hyvä mieli kun sait vähän kirjoitusvirhenatsitella? (vakavasti kannattaa googlata mitä lukihäiriö tai sanasokeus tarkoittavat ettei tarvitse jatkossa kiusata muita keskustelijoita)
Viestin muusta sisällöstä kävi ilmi, että henkilö ei ollut perehtynyt ajankohdan käännytyspäätöksiin vaikuttaneisiin sopimuksiin, mitä korosti viittaus "Genovan" sopimukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuh. kielioppinatsin sijaan iski kirjoitusvirhenatsi! Tuliko nyt hyvä mieli kun sait vähän kirjoitusvirhenatsitella? (vakavasti kannattaa googlata mitä lukihäiriö tai sanasokeus tarkoittavat ettei tarvitse jatkossa kiusata muita keskustelijoita)
Anteeksi nyt vaan, mutta jos tämän tasoiselle palstalle tulee lukihäiriöisenä väittelemään ja/tai kerjäämään lukihäiriöllään sympatiaa, niin ehkä ei ole ihan itselleen parhaalla foorumilla.
- Anonyymi
Korvakorumies raivosi tänään Benkulle, kun Benkku kertoi, mistä on kyse.
- Anonyymi
YLE ei tosiaan edes yritä peitellä sitä että se tekee kaikkensa ettei rajalaki menisi läpi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YLE ei tosiaan edes yritä peitellä sitä että se tekee kaikkensa ettei rajalaki menisi läpi?
Ei Yle siihen mitään kantaa ota, ja se rajalaki MENEE läpi koska SDP on taipunut enemmistön tahtoon ja hyväksyy rajalain. Vihreistä ja vasureista ei enää tarvi välittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Yle siihen mitään kantaa ota, ja se rajalaki MENEE läpi koska SDP on taipunut enemmistön tahtoon ja hyväksyy rajalain. Vihreistä ja vasureista ei enää tarvi välittää.
YLE tulee marssittamaan sata äärivasemmistolaista venäjämielistä "asiantuntijaa" kertomaan miten laki on huono, laiton eikä edes tule toimimaan. Eikä tule antamaan yhdellekään lakia kannattavalle tai sitä kehuvalle yhtäkään puheenvuoroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YLE tulee marssittamaan sata äärivasemmistolaista venäjämielistä "asiantuntijaa" kertomaan miten laki on huono, laiton eikä edes tule toimimaan. Eikä tule antamaan yhdellekään lakia kannattavalle tai sitä kehuvalle yhtäkään puheenvuoroa.
Ei Yle sitä marssittamista tee vaan nuo eri kansanedustajat ITSE pryykää median eteen haukkumaan sitä lakia! Kuten vaikka Diarra tai Razmyar!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun Sdp on saanut rajalakiin haluamansa muutokset ja on siksi valmiimpi hyväksymään sen.
On paljon helpompi vääntää käännytyslaista Suomen sisällä kuin EU:n kanssa. Toki on vieläkin silti mahdollista että EU:lla tulee olemaan siihen sanomista, kuten on ollut Puolan ja Baltian maiden vastaavien rajalakien kohdalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun Sdp on saanut rajalakiin haluamansa muutokset ja on siksi valmiimpi hyväksymään sen.
On paljon helpompi vääntää käännytyslaista Suomen sisällä kuin EU:n kanssa. Toki on vieläkin silti mahdollista että EU:lla tulee olemaan siihen sanomista, kuten on ollut Puolan ja Baltian maiden vastaavien rajalakien kohdalla.HS kyllä uutisoi että SDP ei saanut rajalakiin läpi mitään muuta kuin pari kosmeettista muutosta, eli käytännössä ei mitään, mutta ilmeisesti sinä tiedät asiat paremmin kuin HS:n toimitus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Yle sitä marssittamista tee vaan nuo eri kansanedustajat ITSE pryykää median eteen haukkumaan sitä lakia! Kuten vaikka Diarra tai Razmyar!
Ja YLE uutisoi ja näyttää valitukset kansalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja YLE uutisoi ja näyttää valitukset kansalle.
Niin tekee myös Maikkari! Eli ei se ole Ylen "yksinoikeus".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On paljon helpompi vääntää käännytyslaista Suomen sisällä kuin EU:n kanssa. Toki on vieläkin silti mahdollista että EU:lla tulee olemaan siihen sanomista, kuten on ollut Puolan ja Baltian maiden vastaavien rajalakien kohdalla.Hah xD
Demarit ei saaneet lakiin mitään muutoksia, vaan kävivät tämän pelleilyn ainoastaan poliittisen sirkuksen takia ikäänkuin antaen hölmöimpien ymmärtää kuinka he olivat taas olevinaan oikeassa.
Häntä koipien välissä oli pakko antaa oikeistolle periksi, sillä muuten tuo joukko olisi jo paketoitu kokonaan venäjää ylistävien vihreiden ja vassarien porukkaan ja koko puolue hajonnut. Toki vielä muutama kohta vihreisiin siirtyvä natsimaratsimijarmi ja muutama muu roskasakin edustaja ulisee asiasta persuttelemalla, kun ei muuhun kykene. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah xD
Demarit ei saaneet lakiin mitään muutoksia, vaan kävivät tämän pelleilyn ainoastaan poliittisen sirkuksen takia ikäänkuin antaen hölmöimpien ymmärtää kuinka he olivat taas olevinaan oikeassa.
Häntä koipien välissä oli pakko antaa oikeistolle periksi, sillä muuten tuo joukko olisi jo paketoitu kokonaan venäjää ylistävien vihreiden ja vassarien porukkaan ja koko puolue hajonnut. Toki vielä muutama kohta vihreisiin siirtyvä natsimaratsimijarmi ja muutama muu roskasakin edustaja ulisee asiasta persuttelemalla, kun ei muuhun kykene.Ai nyt jo demarkitkin on sun mielestä roskasakkia? Entäs jos joku ajattelee sinusta ja muistakin persuista samoin? Mitäs siitä tykkäät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai nyt jo demarkitkin on sun mielestä roskasakkia? Entäs jos joku ajattelee sinusta ja muistakin persuista samoin? Mitäs siitä tykkäät?
No niinhän sinä ajattelet. Mitä se sinua liikuttaa. Kaikki tosin jotka ovat sinua vastaan eivät ole persuja, vaikka olenkin oppinut että vihervassareille "persu" on nykyään synonyymi oikeistolle ja hyvä niin, sillä silloin oikeisto on vieläkin kokoaan suurempi.
Sota on molemmin puolista pahantekoa ja ei siinä vastapuolen mielialat paljoa kiinnosta. Se on tässä kahtiajakopolitiikassakin jonka marin aloitti sama juttu. Ei kiinnosta sinun tunteesi ei hyvinvointisi ja sama on toisinpäinkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinhän sinä ajattelet. Mitä se sinua liikuttaa. Kaikki tosin jotka ovat sinua vastaan eivät ole persuja, vaikka olenkin oppinut että vihervassareille "persu" on nykyään synonyymi oikeistolle ja hyvä niin, sillä silloin oikeisto on vieläkin kokoaan suurempi.
Sota on molemmin puolista pahantekoa ja ei siinä vastapuolen mielialat paljoa kiinnosta. Se on tässä kahtiajakopolitiikassakin jonka marin aloitti sama juttu. Ei kiinnosta sinun tunteesi ei hyvinvointisi ja sama on toisinpäinkin.En kuulu vihervasemmistoon joten voit lopettaa ton paskanjauhamisesi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sota on molemmin puolista pahantekoa ja ei siinä vastapuolen mielialat paljoa kiinnosta. Se on tässä kahtiajakopolitiikassakin jonka marin aloitti sama juttu. Ei kiinnosta sinun tunteesi ei hyvinvointisi ja sama on toisinpäinkin."vihervassareille "persu" on nykyään synonyymi oikeistolle ja hyvä niin, sillä silloin oikeisto on vieläkin kokoaan suurempi."
?
Tuota matematiikkaa voisit hieman avata. Eikö persut kuulukaan oikeistoon? Ovatko niin laidalla ettei enää lasketa edes oikeistoon? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"vihervassareille "persu" on nykyään synonyymi oikeistolle ja hyvä niin, sillä silloin oikeisto on vieläkin kokoaan suurempi."
?
Tuota matematiikkaa voisit hieman avata. Eikö persut kuulukaan oikeistoon? Ovatko niin laidalla ettei enää lasketa edes oikeistoon?Sitä sopii venäjämielisen äärivassarin miettiä samalla, kun kävelet kelaan.😂
- Anonyymi
Yksi vuotavan rajan seurauksia on tässä:
"Imatran tärkeistä laitoksista on löydetty tuntemattomia, jotka eivät osaa suomea kunnolla ja etsivät olematonta ”Penaa”. Yle on uutisoinut epäilyttävistä murroista vesihuollon rakennuksiin eri puolilla Suomea. Muunlaisia epäiltyjä tiedusteluyrityksiä on huomattu esimerkiksi Imatralla."
Niiin että pidetään vaan raja auki kaikille venäläisten lähettämille sabotaasi ja desanttiryhmille auki, eikös vain äärivasemmisto ja vihreät ja YLE?- Anonyymi
Eikös itäraja ole ollut kiinni jo kuukausia? Siksipä ihmettelenkin, että mikä pakko sitä on enää avatakaan niin kauan kuin Venäjä jatkaa Ukrainan sotaansa ja "hybridioperaatioitaan".
Jos Venäjä haluaa ujuttaa sabotoijia tms. hybriditoimijoita Suomeen, niin luultavasti sellaisia on jos vuosia sitten tänne järjestetty. Tuollaisten "uinuvien" agenttien, päällisin puolin harmittoman näköisten naapuruston heppujen on paljon helpompi liikkua ja tarvittaessa toimia Putinin mielihalujen toteuttamiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös itäraja ole ollut kiinni jo kuukausia? Siksipä ihmettelenkin, että mikä pakko sitä on enää avatakaan niin kauan kuin Venäjä jatkaa Ukrainan sotaansa ja "hybridioperaatioitaan".
Jos Venäjä haluaa ujuttaa sabotoijia tms. hybriditoimijoita Suomeen, niin luultavasti sellaisia on jos vuosia sitten tänne järjestetty. Tuollaisten "uinuvien" agenttien, päällisin puolin harmittoman näköisten naapuruston heppujen on paljon helpompi liikkua ja tarvittaessa toimia Putinin mielihalujen toteuttamiseksi.Kaikki tietää, että vihreät ja vasemmisto ovat näitä venäjän sabotaasi ryhmiä.
Yhtälailla kun he ovat rajalakia vastaan tekevät he jatkuvaa myyräntyötään yhteiskuntaa tuhoten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Venäjä haluaa ujuttaa sabotoijia tms. hybriditoimijoita Suomeen, niin luultavasti sellaisia on jos vuosia sitten tänne järjestetty. Tuollaisten "uinuvien" agenttien, päällisin puolin harmittoman näköisten naapuruston heppujen on paljon helpompi liikkua ja tarvittaessa toimia Putinin mielihalujen toteuttamiseksi."Jos Venäjä haluaa ujuttaa sabotoijia"
Mitä jossittelua tuossa nyt oikein? Naiviin sinisilmäisyyteen ja maailmaparantamiseen ei juuri nyt ole meillä varaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos Venäjä haluaa ujuttaa sabotoijia"
Mitä jossittelua tuossa nyt oikein? Naiviin sinisilmäisyyteen ja maailmaparantamiseen ei juuri nyt ole meillä varaa.Siltäkö tuo kommentti sinusta kuulosti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tietää, että vihreät ja vasemmisto ovat näitä venäjän sabotaasi ryhmiä.
Yhtälailla kun he ovat rajalakia vastaan tekevät he jatkuvaa myyräntyötään yhteiskuntaa tuhoten.Sen sijaan persut on Suomessa se ainoa puolue, joka ajattelee aina vain maan ja kaikkien kansalaisten parasta. Tämähän näkyy heidän kaikessa toiminnassaan ja kommenteissaan, joilla pyritään yhdistämään kansaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen sijaan persut on Suomessa se ainoa puolue, joka ajattelee aina vain maan ja kaikkien kansalaisten parasta. Tämähän näkyy heidän kaikessa toiminnassaan ja kommenteissaan, joilla pyritään yhdistämään kansaa.
Ei ajattele kaikkien kansalaisten parasta, siis esim. köyhien, eläkeläisten, sairaiden ja vammaisten parasta! Siitä kertoo jo nuo lukuisat leikkaukset joita purra ilolla tekee!
Minä ajattelen myös heikompiosaisia, en ole silti mikään vihervassaripummi kuten sinä aina sanot, vaan olen täysin sitoutumaton, ehkä lähempänä keskustaa kuin mitään muuta! Niin ja olen sitä mieltä että tuo rajalaki tulisi saada mahdollisimman pian voimaan, ja r-ssän paskat telkien taa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ajattele kaikkien kansalaisten parasta, siis esim. köyhien, eläkeläisten, sairaiden ja vammaisten parasta! Siitä kertoo jo nuo lukuisat leikkaukset joita purra ilolla tekee!
Minä ajattelen myös heikompiosaisia, en ole silti mikään vihervassaripummi kuten sinä aina sanot, vaan olen täysin sitoutumaton, ehkä lähempänä keskustaa kuin mitään muuta! Niin ja olen sitä mieltä että tuo rajalaki tulisi saada mahdollisimman pian voimaan, ja r-ssän paskat telkien taa!Sinun pitäisi tosiaan opetella ymmärtämään sarkasmia.
- Anonyymi
MInä en ole venäjämielinen vassaripummi vaikka mitä siellä väittäisit, olen kepulainen ja sillä sipuli ja MINÄ AJATTELEN HEIKOMPIOSAISIA, JA MYÖS TÄMÄN MAAN PARASTA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MInä en ole venäjämielinen vassaripummi vaikka mitä siellä väittäisit, olen kepulainen ja sillä sipuli ja MINÄ AJATTELEN HEIKOMPIOSAISIA, JA MYÖS TÄMÄN MAAN PARASTA!
Tätä maata ei heikompiosaiset rahoita eikä maan parasta ajatella holtittomalla rahan jaolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä maata ei heikompiosaiset rahoita eikä maan parasta ajatella holtittomalla rahan jaolla.
Etkö perkele tajua että myös heikompiosaisista tulee pitää huolta???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö perkele tajua että myös heikompiosaisista tulee pitää huolta???
Omista heikompiosaistista kyllä. Heistä on pidettävä ensin huolta ja sitten katsoa riittääkö rahkeet muuhun. Ei ole realistista ajatella että Suomi olisi koko maailman sosiaalitoimisto. Ole realistinen, ei se vain toimisi vaan koko yhteiskunta kaatuisi. Vai sitäkö äärivasemmisto juuri haluaakin, suomalaisen yhteiskunnan tuhoamista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omista heikompiosaistista kyllä. Heistä on pidettävä ensin huolta ja sitten katsoa riittääkö rahkeet muuhun. Ei ole realistista ajatella että Suomi olisi koko maailman sosiaalitoimisto. Ole realistinen, ei se vain toimisi vaan koko yhteiskunta kaatuisi. Vai sitäkö äärivasemmisto juuri haluaakin, suomalaisen yhteiskunnan tuhoamista?
Eiköhän äärilaitojen - niin oikealla kuin vasemmalla -päämääränä ole juuri kaataa vallitseva yhteiskuntajärjestelmä eli aiheuttaa jonkinlainen vallankumous vaikka väkivalloin. Eri asia sitten kuinka paljon Suomesta löytyy tällaisia ääriaineksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän minä ole sanonutkaan että muista kuin omista heikompiosaisista pitäisi pitää huolta, olen AINA ollut sitä mieltä ettei Suomi ole mikään koko maailman sosiaalitoimisto!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltäkö tuo kommentti sinusta kuulosti?
Tein sille kommentille ankka-testin. Kuulosti ihan ankalta, eli siltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyödyllinen naivi idootti sitten? Just sellainen mitä Lenin aikoinaan käytti hyväkseen, sitten Stalin ja nyt Putler.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyödyllinen naivi idootti sitten? Just sellainen mitä Lenin aikoinaan käytti hyväkseen, sitten Stalin ja nyt Putler.
En ole liioin naivi idiootti, tuntuu että sinä olet itse i-iootti kun et mitään ymmärrä lukemastasi!
- Anonyymi
Ylen toiminta on suoraan kuten itä- tyranniassa toimitaan !
Nyt pitää herätä ja tajuta se.
Lukuisia vesilaitosmurtautumisia on parasta- aikaa ympäri Suomea.
On ilmiselvää että kaksoiskansalaisten on aika lähteä tästä maasta.
Sabotaasheja ei missään nimessä saa katsoa läpi sormien.- Anonyymi
Vihervasemmiston venäjää myötäilevää toimintaa on tutkittava myös tuon takia. Todennäköisesti ovat venäjän hybriditoimijoita.
- Anonyymi
Ylellähän on kokonainen reservi näitä niin sanottuja asiantuntijoita jotka sitten ovat jokaisessa ajankohtaislähetyksessä levittämässä vihervassareiden ihanaa ideologiaa ja aivopesemässä kansaa! Eikä mikään ole yhtä helppoa kuin ihmisen aivopesu!
- Anonyymi
Riippuu ihmisestä, mutta sinä nähtävästi olet hyvä esimerkki?
- Anonyymi
Vasemmisto vastustaa... niinhän se perinteisesti aina menee. Niin nytkin.
- Anonyymi
Tänään oli Ylen aamu haalinut taas kaksi muslimien suomalaista asianaista vastustamaan rajalakia.
- Anonyymi
Antaa niiden vastustaa, eiköhän tuo rajalaki mene onneksi silti läpi. Toivotaan että menee läpi! Suomalaisten turvallisuus on ykkösasia ja menee muiden asioiden edelle ja niin pitää ollakin.
- Anonyymi
Tuo on niin tyypillinen YLE:n toimintapa: annetaan ääni vain yhdelle mielipiteelle: tässä tapauksessa YLE marssittaa ohjelmiinsa VAIN rajalakia vastustavia rajatapauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa niiden vastustaa, eiköhän tuo rajalaki mene onneksi silti läpi. Toivotaan että menee läpi! Suomalaisten turvallisuus on ykkösasia ja menee muiden asioiden edelle ja niin pitää ollakin.
Valitettavasti vain YLE tuntuu olevan toista mieltä...
- Anonyymi
Leningrad cowboys go to Yle tv, muuta sillä ei tällä hetkellä ole saatavana. Ihan hyvä elokuva, mutta voi kuinka tahmea on tämä verenpunainen porvarisydän näinä päivinä.
- Anonyymi
Huomaa että YLE ja reporadiolaiset ovat vieläkin katkeria, eivät suostu puhumaan rajalaista vaan puhuvat negatiiviseen sävyyn "käännytyslaista" joka käänteessä.
- Anonyymi
Miten se muka on negatiivinen sävy jos puhuu käännytyslaista??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on yhtälailla poliittisideologinen sanamuoto rajalaille kuten yle saati hesari puhuvat yleensä metsästyksestäkin muodossa "tappaminen"
Tietoinen sanavalintojen muuttaminen negatiivisemmaksi meinaa sitä, että toimittaja yms haluaa tuoda oman kielteisen kantansa esiin asialle näin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska faktuaalisesti uuden rajalain nimi ei ole mikään käännytyslaki. YLE:n rajalakia vastustavat toimijat ainoastaan käyttävät tätä valheellista populistista nimitystä siitä luodakseen negatiiviseen vaikutelman. Eikö YLE:n pitäisi pysyä faktoissa eikä luoda mielikuvia?
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569