Haluan nyt selventää Puskaradiossa liikkunutta huhua, että koirani olisi terrorisoinut Vatulassa lauantaina.
Olin siis suunnitellusti Lauri Tähkän keikalla Tampereella ystäväni kanssa ja jätimme koirat aitaukseen koska tulevat hyvin toimeen keskenään.
Konsertin ajan noin 5 h koirat pärjäävät katoksen alla vesikulhojen kanssa hyvin.
Ja menikin hyvin. Kunnes 22.10 sain viestin. Siis 20 min, ennen kuin keikka loppui, että koirani on ”karannut” ja liikkuu Vatulantiellä. Lähdin konsertista heti ja olin Ikaalisissa noin kello 23. Olin omalla autolla liikenteessä.
Koira odotti kaverini koiran kanssa pihassa. No harm Done.
On hyvin koulutettu.
Mutta kun tarkistan aidan, niin joku oli leikannut leikkurilla reijän aitaan.
Siis Ikaalisissa ilmeisesti liikkuu joku sairas yksilö joka kiusaa muita? Reijän leikannut tyyppi on todennäköisesti tältä sivustolta tuttu Jambe.
Luojan kiitos koirani on vartija eikä lähde pihasta ja pitää hullut toisten pihoihin tuijottelijat myöskin autoissaan.
Kaikkia se leipä elättää😤🤬🤮
Jarmomokomako
Anonyymi-ap
2
171
Vastaukset
- Anonyymi
En nyt puhunut hokkasesta.
Ylipäätään jos koira on vapaana pihassa niin kenenkään tarvitse mennä härkkimään.
Ilmoitus riittää.
En ymmärrä yhtään mitä kummaa tapahtuu jos aidat leikataan ja someen laitellaan koirasta kuvia.
Pinna palaa ihan totaalisesti Jambeen.
Minun koirani ei ole mikään pelinappula tai kenenkään huolehdittava jos itse en niin halua. Jambe on silti tosi hyvä imemään.- Anonyymi
lasten pippuleita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003184570- 162226
- 1922066
- 1071466
- 771343
- 74982
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57947IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2899Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119824Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59746