Valiokunta lopetti kokouksensa jo puolen tunnin jälkeen – Pääministeri Orpo: ”Eduskunta ei voi vesittää käännytyslakia”
Hallintovaliokunta neuvotteli taas käännytyslakimietinnöstä ja saattaa jatkaa myöhemmin tänään. SDP on kertonut, ettei se hyväksy hallituksen esitystä sellaisenaan vaan vaatii muutoksia.
Orpo ei sulata pakkosanelun hylkäämistä, vaan alkoi uhkailemaan
12
221
Vastaukset 12
- Anonyymi
Demari on pompannappi. Demari vi##uilee. Demarille suomalaisen etu ei merkitse mitään. Demari on tyhmä pe##uri.
- Anonyymi
Nyt meni pikku Persu herne nenään.
Saamme tottua vielä kovempaakin ulinaa, viimeistään kuntavaalien jälkeen.
- Anonyymi
Pitää muistaa, että hallitus pelkää välineellistettyä maahantuloa. Eli polkupyörä on siis vaarallinen.
- Anonyymi
Rajalakia ei voi hyväksyä sellaisenaan. Persujen mielivallalle turvapaikanhakijoita kohtaan ei voi hyväksyä. Kuunnelkaa asiantuntijoita.
- Anonyymi
Tuo rajalaki on taas yksi osoitus siitä kuinka Suomi tosiasiassa liukuu hiljalleen autoritääriseksi yhteiskunnaksi. Lait kierretään poikkeuslailla ja valta annetaan puolueiden johdolle.
- Anonyymi
SDP on samanlainen terroristien rakasta kuin RKP.
Jos ikinä enää tulee vaaleja niin se on ainoa TÄRKEÄ kriteeri valita äänestyskohteensa : kannattaako puolue terrorismia vai ei.
Ja vihervasemmisto, SDP ja RKP ovat koko ajan mainostaneet ITSE että kannattavat terroristien suojelua eli terroristien tuomista suomeen eli terrorismin lisäämistä suomessa.
Näin he haluavat antaa turvapaikan myös muihin maihin terroria tekemään meneville. Suojelun ruotsin räjäyttäjille, juutalaisten tappajille lähi-idässä, kristittyjen murhaajille afrikasta.- Anonyymi
Ihmisten puukottaminen takaapäin ja yllättäen onkin oikeaa terrorismia, joka pitää kitkeä pois Suomesta. Muistakaa äänestää näitä terroritekoja vastustavia puolueita, ei terroritekoon kehoittavia.
- Anonyymi
Pelkkä käännytys ei ole perusteltua, vaikka kuinka se suojelisi lompakkoasi. Kohta se lompakko tarvitsee poikkeuslain, jolla poistetaan suomalaisia rikkaiden asuinalueilta ja yksityisiltä metsäalueilta, ja muitahan ei ole, kun valtio on myynyt metsänsä rahakkaille sijoittajille ja isännille.
- Anonyymi
Orpon poppoo alkoi neuvottelemaan, mutta jätti neuvottelut valiokuntiin, kun eivät itse kehdanneet alkaa siihen. Tai sitten eivät osaa.
Mutta persut vain uhkailee ja haukkuu, kuten tästäkin ketjusta näkee.
Purra veti kunnon pultit, kun ei sanelu mennyt läpi. Sen verran on äärioikeisto vieraantunut todellisuudesta. - Anonyymi
Suomalaisten pitää ajaa oman kansan etua, vaikka se ei demareille käy.
- Anonyymi
Siksi vastustavat rajalakia.
- Anonyymi
Pelkkää ihmisoikeuksien polkemista ei sanella Suomessakaan. Ei ainakaan vielä, sillä osalla on hyvin muistissa sodan kauhut ja murtuneet mielet sodan jälkeen.
Ihmisten muisti on lyhyt, koska tulee uusia sukupolvia, jotka eivät osaa ottaa opiksi isien teoista.
Parempi olisi, että sotaa ihannoivat lähtisivät Ukrainaan katsomaan mitä sota on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2161039Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "215784- 68687
- 48609
- 46593
- 64566
- 77534
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513