Ukraina on sio-diktatuuri.

Anonyymi-ap

Zelenskyy valitsi itsensä Ukrainan "presidentiksi" Nato-suomen Nato diktatuurin tapaan, kansalta kysymättä.

28

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      NÄIN SE MENEE KUN JENKIT VIELÄ HALLITSEVAT MEDIAN AVULLA MUALIMAA.

      Muutosta on kuitenkin tulossa ja venäläiset tuhoaa natsismin jälleen, suomen natsikiihokkaille tämä on isku vyön alle ja venäläisviha saa vielä palkkansa ken sitä siinä kiihkossa on aivopestynä ja varmaan piikkilöitä ottaneena repsahtanut taas.

      Suorat hyökkäykset tuhoavat ukrainalaisia ​​lentokoneita ja tankkeja

      https://www.youtube.com/watch?v=CDnCctqtFoc

      • Anonyymi

        Näitä kun lukee niin jokainen varmaan ymmärtää että kun Suomesta luopiot ja venäläiset terroristit kirjoittaa täyttä paskaa natsineen että jokainen heidän kirjoituksensa Ukrainasta oli ja on samasta paskatehtaasta lähtöisin .

        Jotenkin tuntuu että tiltut syö omia jalkojaan näillä teksteillään ja ne sataa suoraan Suomen Ruotsin ja erityisesti Ukrainan laariin kun tiltu oikein tuottaa paskaa niin vääjäämättömästi tiltu hukkuu siihen itseensä.


    • Anonyymi

      Venäjän trolli keksi parempi vale.

    • Anonyymi

      Putin on diktaattori.

      • Anonyymi

        ” Putin on diktaattori.”

        Tuo taas EI OLE VALE!


    • Jos haluaa välttämättä tietää miten Venäjän-mielinen yksi (1) prosentti suomalaisista on tänään keksinyt solvata suurta isänmaallista enemmistöä, kannattaa tutustua suomi24:ään.

      • Anonyymi

        Mitä Isänmaata nuo Nato Tiltut edustavat?

        Ehdottakaa jotain natomaata, muttei Suomea tai Ålantia. :D


      • Anonyymi

        ” Jos haluaa välttämättä tietää miten Venäjän-mielinen yksi (1) prosentti …”

        Venäjämielisiä on Suomessa vain kourallinen eikä suinkaan edes yhtä prosenttia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Isänmaata nuo Nato Tiltut edustavat?

        Ehdottakaa jotain natomaata, muttei Suomea tai Ålantia. :D

        ” Mitä Isänmaata nuo Nato Tiltut edustavat?”

        He edustavat Nato-maa Suomea! Venäjän Tiltujen isänmaa taas on Nazi-Venäjä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Jos haluaa välttämättä tietää miten Venäjän-mielinen yksi (1) prosentti …”

        Venäjämielisiä on Suomessa vain kourallinen eikä suinkaan edes yhtä prosenttia!

        Nato Tiltu voi kannattaa 1% jos se on sen Isänmaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nato Tiltu voi kannattaa 1% jos se on sen Isänmaa?

        Onko äidinkielesi arabia?


    • Anonyymi

      Sio-diktatuuri ja natseja, herätkää jo 🤣😂🤣😂

      • Anonyymi

        Sio-diktatuuri Ukrainassa on sio-natseja, herätkää jo Nato-LUOPIOT! 🤣😂🤣😂

        USA heräsi jo!


      • Anonyymi

        Mikä ihme on ”Sio”? Etkö osaa suomea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihme on ”Sio”? Etkö osaa suomea?

        Ei raukka tiennyt sitten itsekään…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihme on ”Sio”? Etkö osaa suomea?

        No onko sitten Zio- tutumpi teille judeille?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No onko sitten Zio- tutumpi teille judeille?

        Ettekös te tiltut tänään kertoneet että Zelensky on juutalainen "neonatsi" mutta nyt se onkin siionisti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihme on ”Sio”? Etkö osaa suomea?

        Lahkohöpötystä. Sitä kaanaankieleksi sanottua.

        Täällä on jokunen lahkouskis, ja ne luulevat että se sekoilu jolle kaatumaseuroissa kiljutaan riemusta jeesusta toimisi myös normaaleille ihmisille.


      • Anonyymi
        Vakaamies kirjoitti:

        Ettekös te tiltut tänään kertoneet että Zelensky on juutalainen "neonatsi" mutta nyt se onkin siionisti?

        ZelensKYY on tosiaan Zio-Natzi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko sitten Zio- tutumpi teille judeille?

        Et osaa kertoa sitäkään suomeksi sen paremmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa kertoa sitäkään suomeksi sen paremmin?

        Mites Jiddiz?


    • Anonyymi

      Kuten aloittaja antoi ymmärtää - TÄYSIN MÄTÄ MAA - se on todella syytä puhdistaa kaikesta pahasta mitä se kantaa sisällään.

      Suomessa lapsilla on aikamoisen hyvin asiat...mutta ?

      UKRAINASSA LASTEN OSA ON HIRVEÄ - KATSOKAA MITÄ TEKEVÄT JA OVAT TEHNEET NÄMÄ NEONATSIVALTION RAAKALAISET LAPSILLE:
      (venäläiset saivat onneksi turvaan ja pelastettua alastomiakin lapsia elintenottopaikoista)

      https://rumble.com/v54skez-2024-06-25-flash-situation-update-ukraines-evil-secret-that-the-world-needs.html

      • Anonyymi

        Zelenskyi teki uuden lain elinten luovuttamiseksi juu juurikin.

        Vaikea on lasten puolustautua jos iso natsisetälääkäri varastaa vaikka munuaisen....tai vankilassa oleva, mitä tekee kun pari kolme karjua vartijaa käy kiinni ja vie leikkaussaliin.

        Väkivaltaa joukolla tai sitten myrkyillä ja aseilla. Juurihan länsimaisille pisteltiin käsivarsipiikityksiä...onneksi Venäjän veri säästyi sentään puhtaana näistä myrkyllisistä liemistä mistä kukaan ei edes tutkimusta uskaltanut tehdä, raukkoja nämä suomalaiset lääkärit ja yhtiöt mitkä veti rumbaa. Ruoasta naristaan heti jos on vaikka eksynyt pähkinää vähänkin ja heitetään roskiin, että voisi tulla huono olo. Piikeistä tuli jopa kuolemiin asti sitä huonoa oloa AMEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Zelenskyi teki uuden lain elinten luovuttamiseksi juu juurikin.

        Vaikea on lasten puolustautua jos iso natsisetälääkäri varastaa vaikka munuaisen....tai vankilassa oleva, mitä tekee kun pari kolme karjua vartijaa käy kiinni ja vie leikkaussaliin.

        Väkivaltaa joukolla tai sitten myrkyillä ja aseilla. Juurihan länsimaisille pisteltiin käsivarsipiikityksiä...onneksi Venäjän veri säästyi sentään puhtaana näistä myrkyllisistä liemistä mistä kukaan ei edes tutkimusta uskaltanut tehdä, raukkoja nämä suomalaiset lääkärit ja yhtiöt mitkä veti rumbaa. Ruoasta naristaan heti jos on vaikka eksynyt pähkinää vähänkin ja heitetään roskiin, että voisi tulla huono olo. Piikeistä tuli jopa kuolemiin asti sitä huonoa oloa AMEN.

        Uskooko kukaan kun ”piikkikammohörhö” höpäjää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Zelenskyi teki uuden lain elinten luovuttamiseksi juu juurikin.

        Vaikea on lasten puolustautua jos iso natsisetälääkäri varastaa vaikka munuaisen....tai vankilassa oleva, mitä tekee kun pari kolme karjua vartijaa käy kiinni ja vie leikkaussaliin.

        Väkivaltaa joukolla tai sitten myrkyillä ja aseilla. Juurihan länsimaisille pisteltiin käsivarsipiikityksiä...onneksi Venäjän veri säästyi sentään puhtaana näistä myrkyllisistä liemistä mistä kukaan ei edes tutkimusta uskaltanut tehdä, raukkoja nämä suomalaiset lääkärit ja yhtiöt mitkä veti rumbaa. Ruoasta naristaan heti jos on vaikka eksynyt pähkinää vähänkin ja heitetään roskiin, että voisi tulla huono olo. Piikeistä tuli jopa kuolemiin asti sitä huonoa oloa AMEN.

        Tuo on todella suuri bisness myydä sodan runtelemien sotilaitten elimiä.
        Näyttivät nuo venäläiset saaneen natsijoukkojen autoista näitä elimiä kylmäsäilytyksessä kohti sairaitten ihmisten tarvetta vaikka jenkeissä tai Saksassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskooko kukaan kun ”piikkikammohörhö” höpäjää?

        Ei tainnut maistua video, me ainakin katsoimme alusta loppuun tuota barbaarista touhua mitä natsivallassa saa harrastaa ihan vapaasti lain voimalla jo.
        Heille näkyy kaikki olevan sallittua kuten Israelin joukoillekin ja muu maailma jopa osa hurraa näille mielipuolille toiminnoille.


    • Anonyymi

      UKRAINA
      MAATA ON KOHDANNUT SUURI ONNETTOMUUS NEUVOSTOLIITON HYÖKÄTTYÄ JA NYT UUDELLEEN VENÄJÄN HYÖKÄTTYÄ.
      ELÄMME VAIKEITA AIKOJA KUTEN AINA.
      VENÄLÄISTEN PELKO PERSIISSÄ.

    • Anonyymi

      Ukrainalaiset ei ole Neo-Natseja. Ukrainalaiiset on Sio-Natseja.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe