Mitä kultaisia kädenpuristuksia on pankkimaailmassa ollut? Viimeaikoina kotimaassa.
Kultainen kädenpuristus
7
333
Vastaukset
- Anonyymi
Isoimman pankkimaailman pallin päällä istuu OP Ryhmän pääjohtaja Timo Ritakallio, joka ansaitsi ansio- ja pääomatuloja reilu 1,2 miljoonan euroa.
Timo Ritakallio on erittäin hyvä ystävä vapaamuurari Jani Vilpposen kanssa (Tampere-OP) sekä pitää tiiviisti yhteyttä muidenkin Osuupankin vapaamuurarien kanssa jotta verkosto toimii kuten haluavat.
https://verokone.hs.fi/ - Anonyymi
Ritakallio istuu lukuisten säätiöiden, liittojen ja toimikuntien johtoelimissä. Luottamustehtäviä on sen verran runsaasti, että jos pelkkä määrä kertoisi hyvä veli -verkon olemassaolosta, Ritakallio on veljistä parhaimpia. OP-ryhmässä vaikutusvalta vain kasvaa.
OP Ryhmän pääjohtaja Timo Ritakallion todella oudot kuviot
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17467269/op-ryhman-paajohtaja-timo-ritakallion-todella-oudot-kuviot - Anonyymi
Löytyykö Omasp:sta mitään vastaavaa?
- Anonyymi
Löytyy toki.
Tampereen Osuuspankin toimitusjohtaja-vapaamuurari poimi ystävänsä Omasp:stä Tampereen Osuuspankin Liiketoimintajohtajaksi.
On ilkikurista virnistelyä tuolla.
- Anonyymi
Vapaamuurarius ei tee kenestäkään rikollista. Yhdistystoiminta on ihan hyväksyttävää ja laillista Suomessa.
- Anonyymi
Pankkimaailman vapaamuurarit ovat "rikollisia" joita iso koneisto suojelee korruptoituneessa Suomessa.
Näin on Suomessa sovittu pöydissä jotka ovat visusti suljettujen ovien takana.
- Anonyymi
No jos Osuuspankki, Säästöpankkin ja tunnetusti Nordeakin ovat nyykään mustalla listalla. Niin minkä pankin asiaks sitä uskaltaa olla? Aktia on haukuttu lyttyyn jo aiemmin. S-Pankki ei kuulemma ole oikea pankki ensinkään, eikä sinne uskalla rahojaan laittaa. Dansken palvelu ja nettipankki ovat ala-arvoista kuraa. Handelsbanken ei toimi enää Suomessa. Ålandsbanken on sikakallis eliitin pankki. Mitä jää jäljelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195