kanssasi mitä vain. Asioita, jotka saisivat minut kävelemään sirpaleilla. Yhdessä on lasinkuultava sana, orvokinpehmeä, sileä ja silkkinen. Sellaiseen maailmaan astuin kun sinut tapasin. En tiennyt että voisin vielä tuntea sen tunteen, kun syreeni piirtää taivaalle tuoksuvan viivan; sinun olemuksesi hehkuu siinä. Pilvet kiertävät hitaasti aurinkoa; yhtä verkkainen on rytmini poissaolosi täyttyessä. Läheisyytesi on minulle itse elämän läsnäoloa; se maistuu suolalta ja hunajalta. Janoan sitä ja kaipuussani harhailen reunoilta toisille, vain tavoittaakseni jotain tuttua, sinua.
Vastaukset 36
- Anonyymi
Haluaisin että hän lähestyisi niin että voisin koskettaa.
Että voisin näyttää kuinka haluan hänen lähellään olla.
Eikö hän tunne sitä kun katson häntä ja odotan, odotan..- Anonyymi
Miten haluaisit hänen lähestyvän sinua? Lähestyä pitäisi niin että se näyttää tunteita mutta on toista ihmistä kunnioittavaa, ei tunkeilevaa. Omista tunteistaan voi olla varma, mutta toisen ei. Toisen katseen voi kyllä aistia, mutta katseen tulkinta on toinen juttu. Harva haluaa väärinkäsityksiä. Moni pelkää tunteidensa olevan yksipuolisia ja siksi arkailee lähestymistä. Miten näyttäisit sen että haluat olla hänen lähellään?
- Anonyymi
En tiennyt että enää tuntisin näin. Vaellellut vuosia tunnetyhjiössä, kieltänyt kaiken itseltäni. Aina laittanut muut etusijalle, kaikessa.
Sitten sinä yllättäen saavut elämääni, en ensiksi edes ymmärtänyt. En tunnistanut itseäni, en tarpeitani. En edes sinua.
Mistä vielä unelmoin; takkatulen loimua ihaillen, ääneti, lämmön tuntien toisen vieressä., sateen ropistessa kattoon ja viltin alla hipsutellen... kaikkea mitä elämä vielä voisi vuosien kangistamille - meille - tarjota.
Kaipaan ja siitä unelmoin. Niin kauan kun sydän jaksaa. - Anonyymi
Sinua vain, sinua vain.
Luota tunteeseen.
Meillä on kuin sama dna,
Olen erillään muista.
Mutta sinun kanssasi,
Olemme yhtä.
Olemme sama,
Minä, sinä, ME.- Anonyymi
Me olemme ME. Lohdullista ja kaunista
- Anonyymi
Nyt huomaat sen mitä et ymmärtänyt silloin. Yämä on hyvä nyt...
- Anonyymi
Oijoi
Ootan sitä kosketusta - Anonyymi
Mitä en ymmärtänyt ja milloin?
- Anonyymi
Mille alueelle koskettaa?
- Anonyymi
Läheisyydellä tarkoitan hänen läsnäoloaan samassa tilassa. Ehkä käsivartemme ovat hipaisseet joskus.
- Anonyymi
Käteen?
- Anonyymi
Varpaisiin
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Kaunista sanailua 😍 kiva lukea.
Naiselta sivusta- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Ehkä en olisi ihan näin hukassa ja surullinen jos saisin edes pienen hetken olla hänen lähellään.. Olisin vain hiljaa ja katselisin miten joku on voinutkaan minut kuulla.. En sitä vieläkään pysty ymmärtämään. Eihän tämä voi olla edes totta.
- Anonyymi
Miten hän on kuullut sinut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten hän on kuullut sinut?
Kaukaa kuuli. Näki varmaan silmistäni sen että olen hyvin yksin. Ei tee mieli avata asiaa tänne enempää sillä kuulen siitäkin kuittia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaukaa kuuli. Näki varmaan silmistäni sen että olen hyvin yksin. Ei tee mieli avata asiaa tänne enempää sillä kuulen siitäkin kuittia.
Ei varmaan aukea kun oikealle:
Kuulin sinut ääneti, näin sinut silmäni suljettuna, luin sinua ilman tekstitystä, tunsin ihosi ilman kosketusta, ymmärsin sinua ilman tulkkia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan aukea kun oikealle:
Kuulin sinut ääneti, näin sinut silmäni suljettuna, luin sinua ilman tekstitystä, tunsin ihosi ilman kosketusta, ymmärsin sinua ilman tulkkiaMe kohdataan vielä ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän, älä avaa enempää. Ikävää että saat kuittia.
- Anonyymi
Kosketa kättäni, niinkuin olisti niin aina tehnyt
Siitä alkaa meidän ikuisuus yhdessä.
❤️- Anonyymi
Jos uskaltaisin, tekisin niin.
- Anonyymi
Tulen ja kosketan, älä pelästy reaktiotasi, senkin ymmärrän.
Joku päivä se kaikki on sinulle hyvinkin tuttua.- Anonyymi
Miten ajattelet että reagoin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ajattelet että reagoin?
Aika näyttää, en usko että huonosti kuitenkaan. 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika näyttää, en usko että huonosti kuitenkaan. 😍
Hänen kosketukseen en reagoisi huonosti. Mutta saattaisin mennä jumiin silkasta onnesta, en siinä hetkessä tajuaisi ehkä koskettaa takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen kosketukseen en reagoisi huonosti. Mutta saattaisin mennä jumiin silkasta onnesta, en siinä hetkessä tajuaisi ehkä koskettaa takaisin.
No ehkä joku päivä sitten jumi olisi poistunut ja saisin jonkinlaisen kosketuksen myös.
Jaksan kyllä odottaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä joku päivä sitten jumi olisi poistunut ja saisin jonkinlaisen kosketuksen myös.
Jaksan kyllä odottaa.Jos hän koskettaa minua, kosketan takaisin, jos vain onnellisuudeltani pystyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän koskettaa minua, kosketan takaisin, jos vain onnellisuudeltani pystyn.
Onko halaus liikaa? Otan kätesi käteeni, tutkin sitä, taitavaa kättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole halaus liikaa. En ole koskaan halannut häntä.
- Anonyymi
Tule vain, en kieltäydy 🥰
- Anonyymi
Aika ällöä
- Anonyymi
Miten niin?
- Anonyymi
No eikä ole, kun söpöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t901049Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää228840Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️73816- 52690
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien64643Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34592Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29547- 47539
- 37530
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30525