Minkälaista reagointia nainen odotit

Anonyymi-ap

👍? 😯? 😆? 😥? ❤️? 🥰?

49

708

Vastaukset 49

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Että olisin saanut nojata sun olkapäähän, olisit halannut. Luulen kuitenkin että naureskelet vain hyvittuneena.

• Anonyymi

Kunpa hän haluaisikin. Voi luoja toivoisin sitä.

• Anonyymi

Kaipausta ja kaikkea ihanaa❤️ … ei vaan en enää osaa sanoa 😔olihan se hieman hölmöä, myönnetään 🙃

• Anonyymi

Sitä merkityksellisintä hymyä

• Anonyymi

Tää olis hyvä 🫡 tai tämä🫠.

• Anonyymi

👍Tämä olisi jo alku..

• Anonyymi

En ainakaan tämmöistä 🤪. Tollottavaa hullun ilmettä.😵‍💫

• Anonyymi

Teot on ne mitkä puhuu 😉 tiedoksi ätmillekin

• Anonyymi

Sinä oot ollu niin hiljaa, että jotakin lie kehitteillä ja hollilla. Hyvä uutinen

• Anonyymi

🫠Toi tai 🦤

• Anonyymi

Reaktiota nimeltä mökömöö mölli

• Anonyymi

Taidat olla joku lepakko vai ? 🦇laita ennemmin sitten tämä🦇 tai 🦄tai🏳️‍🌈tai🦀🤭ps. Mä en ole kiinnostunut susta😋

• Anonyymi

No minä en ole kiinnostunut kenestäkään tai sit kaikista, riippuu miten sen haluaa nähdä. Olen vaan niin hemmetin utelias, että kaikki kiinnostaa, mutta ei sillä lailla, kun täällä monet tuntuvat toisia kaipaavan.

Muutenkin tosi epäselvää lajitella itseään mihinkään kategoriaan. Tuntuu, ettei saa edes kenenkään kanssa jutella, kun heti oletetaan sitä tai tätä. Joskus pieni flirtti on hyväksi, toisinaan taas voi veestää niin ettei mitään määrää, toisinaan todellisuuden rajat ei riitä, semmosta se elämä on. Ainakin jollain.

Täytyy nauttia niistä hyvistä päivistä, kun niitä on, tai toisinaan olla katkera ja kateellinen jos siltä tuntuu. Ja joskus voi olla hämillään, jos jostain syystä omassa tarinassa on aukkoja, jolloin on vaikeaa muodostaa sitä loogista tarinaa omasta elämästään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minä en ole kiinnostunut kenestäkään tai sit kaikista, riippuu miten sen haluaa nähdä. Olen vaan niin hemmetin utelias, että kaikki kiinnostaa, mutta ei sillä lailla, kun täällä monet tuntuvat toisia kaipaavan.

Muutenkin tosi epäselvää lajitella itseään mihinkään kategoriaan. Tuntuu, ettei saa edes kenenkään kanssa jutella, kun heti oletetaan sitä tai tätä. Joskus pieni flirtti on hyväksi, toisinaan taas voi veestää niin ettei mitään määrää, toisinaan todellisuuden rajat ei riitä, semmosta se elämä on. Ainakin jollain.

Täytyy nauttia niistä hyvistä päivistä, kun niitä on, tai toisinaan olla katkera ja kateellinen jos siltä tuntuu. Ja joskus voi olla hämillään, jos jostain syystä omassa tarinassa on aukkoja, jolloin on vaikeaa muodostaa sitä loogista tarinaa omasta elämästään.

😴😴😴😴😴😴😞🥴en jaksanut lukea

• Anonyymi

No hitto ei se näemmä toimikaan sulle :(

• Anonyymi

Oletko sinä se trollaavan miehen jutujen perässä juokseva eeppinen ammattiloukkaantuja, joka on lähteny henkilöimään omaa höpsötintä kun mies kirjoittelee näistä odoureista?

• Anonyymi

Olet ylsäri yksinkertaisesti säälittävä pane enemmän viä sitä toosaas peliin😉 et usko enää itsekään juttuihisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hitto ei se näemmä toimikaan sulle :(

Joo tämä lapsentasolle jäänyt kainaloläskien tuulettelija uskoo mies emojeihis ym

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tämä lapsentasolle jäänyt kainaloläskien tuulettelija uskoo mies emojeihis ym

Myös kammarille mut ei mummon voi mennä ilahduttamaan suuresti ns pakokauhuisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös kammarille mut ei mummon voi mennä ilahduttamaan suuresti ns pakokauhuisia

Ehkä hän on toimittanut asiaansa vaan lankoja pitkin kuitenkin ns, mutta hauska ajatus niitten kivi paperi sakset leikistä

• Niiku mihin ensinnäkin???

• Anonyymi

💩💩💩

• Anonyymi

Haha😅menikö kuppi jo nurin? älä ny leikistä lepakko suutu

• Anonyymi

Oikeinko kolme kakkaa mies?

• Anonyymi

Oishan se ollut söpöä, jos olisit tehnyt siinä käsillä näin✌️.

• Anonyymi

hullaannuit jo, mutta on muutakin, tarvitset minua johonkin, joten kysy pois? täällä voi kirjoitella mitä vain, ja kukaan ei lopulta tunnista, minun työt ja elämä on niin ettei mikään näistä niihin vaikuta.

• Anonyymi

Kannattaa olla varovainen siellä töissä mitä hääräilee toisten tiedoilla. Olet kova tyttö äänittämään ja käyttämään toisten tietoja tiesitkö että siitä pääsee sisäoppilaitokseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa olla varovainen siellä töissä mitä hääräilee toisten tiedoilla. Olet kova tyttö äänittämään ja käyttämään toisten tietoja tiesitkö että siitä pääsee sisäoppilaitokseen

Eikö se ole nimenomaan miehekkäiden miesten hommaa äänittää ku teini jotain hälinää kapakissa? Trollimies vai kaks?

• Anonyymi

💚 Tietysti

• Anonyymi

en ihan pysy perässä? eilen oli mies joka vannoi rakkautta, oli koko päivän, ja yön, aamullakin ja sanoin että nähdään illalla. tein töitä, siivosin, laittelin normijuttuja, sitten joku sekosi. onko se Kivi sinun joku kakkosmies? vai haluatko syödä minua? Minä en ymmärrä teistä ketään, ihan hulluja ootte kaikki. ihan hirveää, mihin teitä pääsee karkuun? aina kun on juttua jonkun miehen kanssa te sekoatte tai elän elämääni? mistä on kysymys?

• Anonyymi

ei kai nyt joka mies liity teihin? en ole lepakko, enkä halua yhteistyötä teidän kanssa enää. mistä tämä johtuu? en minä täältä hae rahaa enkä töitä? mikä teitä vaivaa?

• Anonyymi

mikä teitä vaivaa, miksi te teette noita juttuja? miksi pitää vainota minua?

• Anonyymi

Ei pitäis tehdä pilkkaa toisten vaikeilla tilanteilla

• Anonyymi

Käärme nainen vouhkaa. Miksi? Eikö mies ollutkaan sitä mitä odotti? Eikö saanutkaan olla rinsessa? Haluaa kostaa kaikille "ystäville" toksisen elämänsä. Outo

• Anonyymi

Todella svengaava tarina palstamies- niin sain kiinni ideasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella svengaava tarina palstamies- niin sain kiinni ideasta

Eli parodioin jotain anaalivaiheeseen jämähtänyttä pakkomielteistä lueskelijaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli parodioin jotain anaalivaiheeseen jämähtänyttä pakkomielteistä lueskelijaa

Sehän on freudilaisittain esim sitä, että poika raahaa potan keskelle huonetta ja kaikkien pitää kehua ja ihailla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on freudilaisittain esim sitä, että poika raahaa potan keskelle huonetta ja kaikkien pitää kehua ja ihailla

Oot tainnu lukea froidia vähä liikaa. Mutta siinäpä se syy onkin miksi te ylilukeneet ette töitä saa. Aivot sakkaa. Realiteetti häviää. Suomen työttömyys lisääntyy just teidän asfalttikärpästen takia.. ghaah phtyyh!

• Anonyymi

En osaa sanoa, mutta minulla on syytä olettaa että lärveiset terveiset menny perille, iik

• Anonyymi

Alligaattori esim väijyy hyvän tovin ennen kiepsautusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alligaattori esim väijyy hyvän tovin ennen kiepsautusta

Sie ossaat kohta paremmin mun kieltä kuin mie

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sie ossaat kohta paremmin mun kieltä kuin mie

Lovebombingii saat tosta hyvästä vielä

• Anonyymi

Toivoisin sinun edes huomioivan. Ihan sama minkälainen hymiö siellä perässä on.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1355
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      885
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      799
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      727
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      592
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      557
    10. 48
      547
    Aihe