Mitä tapahtui, kun ei ollut enää halua kävellä kohti lempeyttä ja lempeä, vaan vetäytyä hiljaisuuteen? Se sattui 😔
Vastaukset 24
- Anonyymi
Vetäytyminen ja puhumattomuus ei kuulu terveeseen suhteeseen😟
- Anonyymi
Ei kuulu oikeassa olet. Nuo ja välinpitämättömyys on manipulointia
- Anonyymi
Mitä itse olet tehnyt? Olet kova syyttelemään. Kutsuitko kahville? Kävelylle? Treffeille? Kutsuitko johonkin, että hän olisi voinut lähentyä? Et kutsunut. Et laittanut yhden yhtä viestiä, että asiat nytkähtäisi liikkeelle. Torppasit itse kaikki toisen yritykset. Vaikka ne ei ollut parhaita yrityksiä, mutta yrityksiä kuitenkin. Olet todella itsekäs nainen.
- Anonyymi
Voi voi ! Nainenko kutsuu? En minä ainakaan koskaan ne on muut naiset jotka.
- Anonyymi
Molemmat säikähti tunteitaan?
- Anonyymi
No tää vois olla enemmän totta ja onkin varmaan.
- Anonyymi
Tämä on totta, sillä toinen meistä on varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totta, sillä toinen meistä on varattu.
Ei tässä voi mitään väärinkäsitystä olla..🤔. Kyllä hän sen niin selvästi toi esille, että väärin ei voi ymmärtää.
- Anonyymi
Kuolemat tulivat voimalla ja pysäyttivät koko oman elämän. Ne sattuivat vielä enemmän.
- Anonyymi
Tätä minä oon miettinyt, että olisipa hän edes jotenkin selventänyt syitä hiljaisuuteen...
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä minä oon miettinyt, että olisipa hän edes jotenkin selventänyt syitä hiljaisuuteen...
-sivustaMeillä oli tutustumisvaihe meneillään, mutta minulla myös suurta stressiä samaan aikaan. Uusi asunto, vanha myymätön asunto ja töissä stressiä. Minun olisi pitänyt kertoa hänelle, että nyt ajankohta ei ole oikea, mutta katosin hänen elämästä. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä oli tutustumisvaihe meneillään, mutta minulla myös suurta stressiä samaan aikaan. Uusi asunto, vanha myymätön asunto ja töissä stressiä. Minun olisi pitänyt kertoa hänelle, että nyt ajankohta ei ole oikea, mutta katosin hänen elämästä. -sivusta
Milloin tämä tapahtui?
- Anonyymi
Niin huomaat että siihen on tilausta monella.ja siitä se lähtee.
- Anonyymi
Eikä meidän tutustuminen edes oikeesti niin helposti sujunut. Tosi raskaita vaiheita siinä oli vuosien varrella. Itse tarvitsin terapiaa toipuakseni kaikesta. Silti välitän edelleen.
Silloin kun yhteys on telakalla ei kannata edes miettiä toisen elämän vaiheita eikä liioin miettiä käykö tai kirjoittaako toinen tänne. Et ikinä voi tietää toisen menetyksiä ja suruja.
Hyvää yötä. Kaikesta huolimatta.- Anonyymi
Kuinka monta pariskuntaa olette saaneet eroamaan tän paskan jauhannan takii? Käytätte tarinoissanne esim. Naapurien nimikirjaimia, miksette käytä omia kirjaimianne, kuten (. ) tulevat seuraavalla kerralla! Ei ole mitään tekemistä teidän kanssanne, joten jättäkää rauhaan!
- Anonyymi
Ensin oli lempeyttä ja lempeä ja sitten toinen muuttui kylmäksi. Alkoi "kiusaamisvaihe", jossa luvattiin että nähdään, mutta ei sitten haluttukaan tavata. Itselleen tuli hölmö ja hyväksikäytetty fiilis. Sen takia hiljaisuus.
- Anonyymi
Keksitkö mies näitä eksoottisia tarina-aihiota, koska sinulla ei ole sosiaalista elämää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keksitkö mies näitä eksoottisia tarina-aihiota, koska sinulla ei ole sosiaalista elämää?
Mene ajanviete-palstalle. Se sopii paremmin sinulle. Tämä on ikävä-palsta.
- Anonyymi
Monen monta kaipaajaa ja ikävöijää. Monta juttua ja tarinaa jos ihmiset puhuis eikä vaan luulis?
- Anonyymi
Hän löysi sopivamman, mutta ei vain halunnut sanoa sitä sinulle suoraan.
- Anonyymi
Sinä se yrität taas kuumeisesti nitistää jotakin henkisesti, edes miesAP tuskin lotkauttaa korviaan sinun psyykkauksellesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se yrität taas kuumeisesti nitistää jotakin henkisesti, edes miesAP tuskin lotkauttaa korviaan sinun psyykkauksellesi
Taitaa olla ap itse kirjoittelemassa!
- Anonyymi
No kun oma akka tuli raskaaksi , tarkoituksella
- Anonyymi
Hyvin toimeen tuleva itse kysyy ja vastaa. Ei tule riitaa saa sellaisia vastauksia jotka itseä miellyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t921078Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää228850Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️73826- 52710
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien69670Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34602- 47549
- 40548
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29547Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30535