Mitä tapahtui, kun ei ollut enää halua kävellä kohti lempeyttä ja lempeä, vaan vetäytyä hiljaisuuteen? Se sattui 😔
Vastaukset 24
- Anonyymi
Vetäytyminen ja puhumattomuus ei kuulu terveeseen suhteeseen😟
- Anonyymi
Ei kuulu oikeassa olet. Nuo ja välinpitämättömyys on manipulointia
- Anonyymi
Mitä itse olet tehnyt? Olet kova syyttelemään. Kutsuitko kahville? Kävelylle? Treffeille? Kutsuitko johonkin, että hän olisi voinut lähentyä? Et kutsunut. Et laittanut yhden yhtä viestiä, että asiat nytkähtäisi liikkeelle. Torppasit itse kaikki toisen yritykset. Vaikka ne ei ollut parhaita yrityksiä, mutta yrityksiä kuitenkin. Olet todella itsekäs nainen.
- Anonyymi
Voi voi ! Nainenko kutsuu? En minä ainakaan koskaan ne on muut naiset jotka.
- Anonyymi
Molemmat säikähti tunteitaan?
- Anonyymi
No tää vois olla enemmän totta ja onkin varmaan.
- Anonyymi
Tämä on totta, sillä toinen meistä on varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totta, sillä toinen meistä on varattu.
Ei tässä voi mitään väärinkäsitystä olla..🤔. Kyllä hän sen niin selvästi toi esille, että väärin ei voi ymmärtää.
- Anonyymi
Kuolemat tulivat voimalla ja pysäyttivät koko oman elämän. Ne sattuivat vielä enemmän.
- Anonyymi
Tätä minä oon miettinyt, että olisipa hän edes jotenkin selventänyt syitä hiljaisuuteen...
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä minä oon miettinyt, että olisipa hän edes jotenkin selventänyt syitä hiljaisuuteen...
-sivustaMeillä oli tutustumisvaihe meneillään, mutta minulla myös suurta stressiä samaan aikaan. Uusi asunto, vanha myymätön asunto ja töissä stressiä. Minun olisi pitänyt kertoa hänelle, että nyt ajankohta ei ole oikea, mutta katosin hänen elämästä. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä oli tutustumisvaihe meneillään, mutta minulla myös suurta stressiä samaan aikaan. Uusi asunto, vanha myymätön asunto ja töissä stressiä. Minun olisi pitänyt kertoa hänelle, että nyt ajankohta ei ole oikea, mutta katosin hänen elämästä. -sivusta
Milloin tämä tapahtui?
- Anonyymi
Niin huomaat että siihen on tilausta monella.ja siitä se lähtee.
- Anonyymi
Eikä meidän tutustuminen edes oikeesti niin helposti sujunut. Tosi raskaita vaiheita siinä oli vuosien varrella. Itse tarvitsin terapiaa toipuakseni kaikesta. Silti välitän edelleen.
Silloin kun yhteys on telakalla ei kannata edes miettiä toisen elämän vaiheita eikä liioin miettiä käykö tai kirjoittaako toinen tänne. Et ikinä voi tietää toisen menetyksiä ja suruja.
Hyvää yötä. Kaikesta huolimatta.- Anonyymi
Kuinka monta pariskuntaa olette saaneet eroamaan tän paskan jauhannan takii? Käytätte tarinoissanne esim. Naapurien nimikirjaimia, miksette käytä omia kirjaimianne, kuten (. ) tulevat seuraavalla kerralla! Ei ole mitään tekemistä teidän kanssanne, joten jättäkää rauhaan!
- Anonyymi
Ensin oli lempeyttä ja lempeä ja sitten toinen muuttui kylmäksi. Alkoi "kiusaamisvaihe", jossa luvattiin että nähdään, mutta ei sitten haluttukaan tavata. Itselleen tuli hölmö ja hyväksikäytetty fiilis. Sen takia hiljaisuus.
- Anonyymi
Keksitkö mies näitä eksoottisia tarina-aihiota, koska sinulla ei ole sosiaalista elämää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keksitkö mies näitä eksoottisia tarina-aihiota, koska sinulla ei ole sosiaalista elämää?
Mene ajanviete-palstalle. Se sopii paremmin sinulle. Tämä on ikävä-palsta.
- Anonyymi
Monen monta kaipaajaa ja ikävöijää. Monta juttua ja tarinaa jos ihmiset puhuis eikä vaan luulis?
- Anonyymi
Hän löysi sopivamman, mutta ei vain halunnut sanoa sitä sinulle suoraan.
- Anonyymi
Sinä se yrität taas kuumeisesti nitistää jotakin henkisesti, edes miesAP tuskin lotkauttaa korviaan sinun psyykkauksellesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se yrität taas kuumeisesti nitistää jotakin henkisesti, edes miesAP tuskin lotkauttaa korviaan sinun psyykkauksellesi
Taitaa olla ap itse kirjoittelemassa!
- Anonyymi
No kun oma akka tuli raskaaksi , tarkoituksella
- Anonyymi
Hyvin toimeen tuleva itse kysyy ja vastaa. Ei tule riitaa saa sellaisia vastauksia jotka itseä miellyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211341Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331241- 641240
- 1081225
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84857
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50686- 43666
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087618Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123592- 52564
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi307555