Ehkä olisi parasta

Anonyymi-ap

lopettaa koko projekti tähän päivään! Se on jatkunut aivan liian kauan, eikä se ol saanut mitään hyvää aikaan, eikä tule saamaan niin kauan kuin ns. kertomista on vähänkin! Se ei vaan sovi sisäiselle maailmalleni, eikä tule koskaan sopimaan!

5

836

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se aloitettiin ilman keskeisessä asemassa olevan henkilön lupaa ja sellainen ei koskaan ole hyvä tapa saada muutosta aikaan, koska alun alkaen ei kartoittu sitä mitä hän elämältään haluaa. Vietiin pois tärkeä työpaikka ja se että oli tärkeää pärjätä omillaan! Kuka tai ketkä olivat ne jotka eivät ymmärtäneet sitä, että kun aloitetaan laaja-alainen projekti, sitä ennen pitää esittää kysymyksiä jotta tiedetään mitä halutaan!

• Anonyymi

En jaksa enää nähdä enkä kuulla mitään mikä liittyy projektiin. Mitä kauemmin se jatkuu sitä huonommaksi vointi menee. Haluan tehdä itselleni mieluista työtä vielä vuosien ajan. En halua uutta ystävää kenestäkään. Oliko se tarkoituksellista kiusaamista, kun vietiin mahdollisuus pärjätä omillaan, henkisen, psyykkisen ja taloudellisen tilanteen huonontaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En jaksa enää nähdä enkä kuulla mitään mikä liittyy projektiin. Mitä kauemmin se jatkuu sitä huonommaksi vointi menee. Haluan tehdä itselleni mieluista työtä vielä vuosien ajan. En halua uutta ystävää kenestäkään. Oliko se tarkoituksellista kiusaamista, kun vietiin mahdollisuus pärjätä omillaan, henkisen, psyykkisen ja taloudellisen tilanteen huonontaminen.

Ei enää mitään missään, se on tärkein toive nyt ja tulevaisuudessa! Asumisrauha on saatava!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei enää mitään missään, se on tärkein toive nyt ja tulevaisuudessa! Asumisrauha on saatava!

Poikihan se rikosilmoituksen!

• Anonyymi

Haluan elämältäni sitä, että jätätte mut rauhaan ja minulla on oikeus siihen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      125
      1805
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      867
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      150
      844
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      800
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      772
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      702
    7. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      42
      657
    8. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      71
      654
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      259
      651
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      587
    Aihe