... siis ennemmin tai myöhemmin. Kunhan vielä muutama tietoliikenne- ja sähkökaapeli katkaistaan tai vaikkapa tampereen vesilaitos myrkytetään. Sitten kysellään, kuka päästi sabotöörejä rajan läpi ? 2000 aktivoitavissa olevaa, Suomessa asuvaa henkilöä jotka 95 % ovat Venäjän käskyvallassa, saavat yhteiskunnan hetkessä sekaisin. Ja lisään vielä, että tuon verran heitä jo on Suomessa.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Mutta kuitenkin. Kyllä nuo sabotöörit tulee väärennetyllä passilla Euroopan kautta.
- Anonyymi
Toki niitä Euroopankin kautta tulee, mutta ei ilman papereita. Passi se on väärennettykin ja siitä jää tullissa helposti kiinni.
- Anonyymi
Juurikin näin 👍 erikoisia nää 18 akateemikkoa ,jotka ovat käänytyslakia vastaan? Monikohan on Putinin maasuttamia 😁👌 ei kiinnosta Suomen kansalaisten turvallisuus 🙄
- Anonyymi
Yliopistoon joutuneet akateemikot ovat vasemmisto ideologisia yhteiskunnan elättejä. Siis niitä hyödyllisiä idiootteja.
- Anonyymi
No mutta, nythän SDP.n käännytysteatterin loppunäytös on ohitse. Oliko tämä farssia, vai komiikkaa ? Sepä SDP.n rillipää, jonka nimeä en muista ja sitten tuo Stalinin näköinen viiksivallu lisättynä tietysti Tuppi Typpyräisellä ovat omien sanojensa mukaan saaneet merkittäviä muutoksia lakiesitykseen:) Ei hyvää päivää, pelkkää poliittista liturgiaa koko juttu. Ja kyllä kansa...uskoo :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2151022Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "213769- 67672
- 40576
- 45570
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513